Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Media Markt sprzedał mi uszkodzonego MacBooka Air. Opis całej historii.


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#51 effe

effe
  • 6547 posts
  • SkądSzczecin

Posted 26 August 2014 - 12:22

Jeśli towar jest reklamowany z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca ma obowiązek do doprowadzenia do zgodnego z umową i nie musi odpowiadać od razu, ma na to 14 dni. Oczywiście rozumie się to przez naprawę również nie tylko wymianę na nowy. Poza tym to co piszą jest w 100% zgodne z ustawą. Zwrot mogą przyjąć, ale nie muszą - to tylko dobra wola sprzedawcy :)

#52 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 August 2014 - 12:28

Ja to wszystko rozumiem w przypadku zwrotu bez podania przyczyny. Tutaj jednak mowa o komputerze, który ma wgniecenie.

#53 effe

effe
  • 6547 posts
  • SkądSzczecin

Posted 26 August 2014 - 12:39

W takim przypadku, jest sprawa utrudniona, bo nie ma pewności kiedy to uszkodzenie nastąpiło. Czy jeszcze w fabryce czy u klienta w domu. W takim przypadku, oddajemy sprzęt do sklepu i prosimy o spisanie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową z dopiskiem, że chcemy wymianę lub zwrot pieniędzy. Sklep musi odpowiedzieć w ciągu 14dni, jeśli po tym upływie nie dostaniemy pisma, to oznacza, że sklep się ustosunkował do naszego żądania i możemy pójść do sklepu po nowy towar lub zwrot kasy.

#54 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 August 2014 - 12:59

W takim przypadku MM nie przyjmie tej reklamacji, bo oferują tylko i wyłącznie naprawę - nie ma możliwości wymiany/zwrotu.

#55 effe

effe
  • 6547 posts
  • SkądSzczecin

Posted 26 August 2014 - 13:00

To albo się z tym zgadzasz, albo idziesz do federacji konsumenta i tyle :)

#56 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 August 2014 - 13:04

I tak trzeba robić :)

#57 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1818 posts
  • SkądToruń

Posted 26 August 2014 - 15:44

Po całym przeczytanym wątku widzę że badziew MM trzeba omijać wielkim łukiem. Sklep traktować tylko jako wystawę by obejrzeć sprzęt który można zamówić w innym normalnym sklepie (w którym akurat nie mają "do pomacania" wybranego przez nas produktu).




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users