
Mac OS X Leopard Up-to-Date Wysyłka
#1
Napisano 05 listopada 2007 - 13:33
mam takie bardzo proste pytanie!!! Czy ktos juz otrzymal Leoparda od SADu w ramach promocji Up-to-date?!?
#2
Napisano 05 listopada 2007 - 13:37

#3
Napisano 05 listopada 2007 - 14:25
Czas realizacji do 21 dni roboczych
Komplet wysłałem 26.10 i na razie nie otrzymałem...
Szczerze powiedziawszy to ja tez tyle wiem!!! I podobnie jak Ty wyslalem wszystkie dokumenty juz 26pazdziernika.minelo dopoero 10dni,a pozatym wydaje mi sie ze Sad mial na mydli 21dni "roboczych" :-(((
#4
Napisano 05 listopada 2007 - 14:52
#5
Napisano 05 listopada 2007 - 15:17

#6
Napisano 05 listopada 2007 - 16:20
Jasne. 21 dni roboczych. Czyli około 27 listopada pewnie będzie...
Moge sie tylko absolutnie z Toba zgodzic!!!Niestety nasz cudowny SAD robi wszystko ale to absolutnie wszystko na ostatnio chwile!!!
Czasami to bardzo denerwuje bo dobry produkt jakim jest MacBook tudziez inny komputer ze stajni apple to nie wszystko!!!We wszystkich rankingach zawsze brany jest pod uwage serwis i obsluga klienta...a tu...poziom nadzwyczaj mierny!!!

A wiec czekamy na pierwszego szczesliwca ktory otrzyma plytke z racji promocji Up-to-date

#7
Napisano 05 listopada 2007 - 21:57


#8
Napisano 05 listopada 2007 - 22:01
#9
Napisano 06 listopada 2007 - 07:49
Ciekawe, czy, gdyby udało się zebrać ze 100 lub może 500 podpisów pod petycją na "luksus" obsługi przez IMC SAD Apple Poland, to centrala zareagowałaby?
Tak długo jak nie będą mieć konkurencji, nic się nie zmieni. Człowiek, który tym kieruje mógłby oczywiście podnieść poziom obsługi klienta (choćby po to źeby dorównać Pani zosi z warzywniaka) tylko po co? Dla niego to są koszty a ludzie i tak muszą się z nimi kontaktować i tak. Tak właśnie kieruje firmami "partyjny beton".
#10
Napisano 06 listopada 2007 - 09:14
Tak długo jak nie będą mieć konkurencji, nic się nie zmieni. Człowiek, który tym kieruje mógłby oczywiście podnieść poziom obsługi klienta (choćby po to źeby dorównać Pani zosi z warzywniaka) tylko po co? Dla niego to są koszty a ludzie i tak muszą się z nimi kontaktować i tak. Tak właśnie kieruje firmami "partyjny beton".
Myślę, że tutaj uderzyłeś w sedno sprawy! Ci panowie napewno są takim betonem, bo za czasów ich świetności taka obsługa klementa to był standard. A tak swoją drogą u nich już nic nie kupię. Wolę Szwajcarię, a co do gwarancji... to i tak człowiek zostaje sam na lodzie albo... może liczyć na pomoc doświadczonych z MyApple

#11
Napisano 06 listopada 2007 - 09:19
#12
Napisano 06 listopada 2007 - 09:38
#13
Napisano 06 listopada 2007 - 10:49
czytalem ostatnio w forbes, ze do polski ma zawitac konkurencja SAD w postacii apple poland. a pozatym juz niedlugo SAD-owi konczy sie umowa z apple
Chcialbym,aby SAD nie przedluzyl umowy z Apple,moze to by ich czegos nauczylo.Ja rowniez czekam na Apple Polska chyba jak kazdy uzytkownik produktow z jabluszkiem!!!

Albo powiem inaczej-NIECH TO BEDZIE BYLE JAKA FIRMA ALE ZYCZYLBYM NAM WSZYSTKIM BY W JEJ SZEREGACH PRACOWALI LUDZIE KTORZY SIE NA TYM WSZYSTKIM ZNAJA,CHCA NAM POMAGAC I SLUZYC SWOJA RADA!!!

Czy to jeszcze mozliwe w dzisiejszych czasach?!?...
#14
Napisano 06 listopada 2007 - 11:18
#15
Napisano 06 listopada 2007 - 12:28
Ktoś wie może czy SAD się spodziewa dostawy Family Packów Leoparda? Jestem jeszcze w stanie zrozumieć, że ciężko przewidzieć sprzedaż w iSpotach, ale chyba można policzyć zamówienia złożone w przedsprzedaży...
Chyba nie pozostaje Ci nic innego jak tylko cierpliwie czekac...:mad: albo wysylac do ukochanego SADu codziennie kilka maili z zapytaniem!!!Moze bedziesz mial wiecej szczescie niz inni i zostanie Ci udzielona odpowiedz.

#16
Napisano 06 listopada 2007 - 13:43
Moze bedziesz mial wiecej szczescie niz inni i zostanie Ci udzielona odpowiedz.
Zapas szczęścia na okazję zakupu Family Packa chyba już wyczerpałem

No nic, pozostaje cierpliwie czekać. Przynajmniej ominą mnie uroki "early adoptingu" - poczytam sobie najpierw o cudzych problemach 8)
#17
Napisano 06 listopada 2007 - 16:50
NIECH TO BEDZIE BYLE JAKA FIRMA ALE ZYCZYLBYM NAM WSZYSTKIM BY W JEJ SZEREGACH PRACOWALI LUDZIE KTORZY SIE NA TYM WSZYSTKIM ZNAJA,CHCA NAM POMAGAC I SLUZYC SWOJA RADA!!!
Chciałbym tylko powiedzieć, że pisanie drukowanymi literkami uznawane jest przez wiele osób na forum za krzyk i nie jest mile widziane, dlatego na przyszłość prosiłbym tak nie robić, no chyba że akurat masz zamiar krzyczeć

#18
Napisano 06 listopada 2007 - 23:36
Chciałbym tylko powiedzieć, że pisanie drukowanymi literkami uznawane jest przez wiele osób na forum za krzyk i nie jest mile widziane, dlatego na przyszłość prosiłbym tak nie robić, no chyba że akurat masz zamiar krzyczeć
Z góry dziękuję.
Oczywiscie ja nie chciale krzyczec,tylkk zwrocic uwage wlasnie na ta sprawe!!!Ale jesli tk tam duzej liczbie ksob przeszkadza,to juz tak pisac nie bede!!
#19
Napisano 06 listopada 2007 - 23:51
Moze tu jest pies pogrzebany?Oferta ta jest skierowana do Państwa przez Apple Computer International w Cork, Irlandia.
#20
Napisano 06 listopada 2007 - 23:54
W formularzu Up-to-Date pisza:
Moze tu jest pies pogrzebany?
Szczerze powiem,ze tez na to zwrocilem uwage,tylko kompletnie nie wiem co my mamy wspolnego z Irlandia?!?

Naprawde nie wiem o co juz w tym wszystkim chodzi...napisali 21dni roboczych,wiec bede tyle czekal,bo naprawde nie mam innego wyjscia

#21
Napisano 06 listopada 2007 - 23:56
#22
Napisano 07 listopada 2007 - 11:00
Szczerze powiem,ze tez na to zwrocilem uwage,tylko kompletnie nie wiem co my mamy wspolnego z Irlandia?!?
Tyle mamy wspólnego, że w Irlandii jest centrala dystrybucyjna, i stamtąd wszystko jedzie do Polski.
Leopardy Up-to-Date, Leopardy do sklepów, Komputery itd. A to, że tego nie ma, to nie tyle wina Sadu, co wina samego Apple w Irlandii, dla którego jesteśmy na końcu listy klientów, bo jesteśmy IMC.
#23
Napisano 07 listopada 2007 - 12:18
A to, że tego nie ma, to nie tyle wina Sadu, co wina samego Apple w Irlandii, dla którego jesteśmy na końcu listy klientów, bo jesteśmy IMC.
Wiesz... Gdyby chcieli, gdyby im zależało to dałoby się to załatwić. Tylko co to są za pieniądze dla SAD-u? Oni mają klientów w dupie nawet jeśli Ci kupują kompa za 5-6 tysiów więc nikt w tej groteskowej firemce nie będzie się naginał i napinał żeby "zrobić dobrze" klientom.
#24
Napisano 07 listopada 2007 - 12:24
Wiesz... Gdyby chcieli, gdyby im zależało to dałoby się to załatwić. Tylko co to są za pieniądze dla SAD-u?
Myślę, że należy to rozważać w kategoriach "Co to są za pieniądze dla Apple?" :-)
Zasada chcieć to móc niestety nie zawsze działa.
#25
Napisano 07 listopada 2007 - 12:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych