
iPad Air
#1051
Napisano 25 listopada 2013 - 22:22
#1052
Napisano 25 listopada 2013 - 22:50
#1053
Napisano 25 listopada 2013 - 22:56
Tak - sam się zdziwiłem - ale ja przy wszystkich iSprzętach, jakie kupiłem ostatnio w AOS mam taki termin zwrotu przy zamówieniu: 7 stycznia 2014.
Gdzie można sprawdzić ten termin zwrotu ?
#1054
Napisano 25 listopada 2013 - 23:02
Gdzie można sprawdzić ten termin zwrotu ?
Ja go widzę jak kliknę "zwróć pozycje" przy rzeczach z zamówienia.
#1055
Napisano 26 listopada 2013 - 08:49
Apple iPad Air vs. Samsung Galaxy Note 10.1 2014: Center of gravity - GSMArena.com
#1056
Napisano 26 listopada 2013 - 09:33
#1057
Napisano 26 listopada 2013 - 10:12
#1058
Napisano 26 listopada 2013 - 10:21
Z fotki wynika, że i na iPad'y.Czy koledzy orientują się co można się spodziewać po "black friday"? Jakie mogą być rabaty i czy można się spodziewać na ipady czy tylko akcesoria?
Jednodniowy festiwal zakupów - Apple Store (Polska)
O rabatach w zeszłym roku można poczytać tutaj.
•• Czarny Piątek w polskim Apple Store online. Ile można zaoszczędzić? | Black Friday Apple Store - tańszy iPad, MacBook - przeceny w Apple Store
#1059
Napisano 26 listopada 2013 - 16:28
#1060
Napisano 26 listopada 2013 - 22:46
W moim Air 64 GB Wi-Fi bateria wytrzymuje do 15 godz., a więc znacznie lepiej niż w przypadku iPada 2.jest dużo szybciej i bardzo dobrze trzyma bateria. W moim odczuciu dużo lepiej niż na pozostałych urządzeniach, które miałem w posiadaniu (iPad2 oraz New iPad)
#1061
Napisano 27 listopada 2013 - 08:04
#1062
Napisano 27 listopada 2013 - 09:22
U mnie rownież całkiem nieźle wygląda sytuacja z baterią. Na LTE w użyciu już ponad 9h, a pozostało jeszcze 61%. Szkoda IP5 nie daje takiej rady ;([ATTACH=CONFIG]18598[/ATTACH]
Dokladnie, moj tez radzi sobie bardzo dobrze 15h pracy to minimum! Iphone chyba nigdy nie uswiadczy takich osiagow.
#1063
Napisano 28 listopada 2013 - 20:05
#1064
Napisano 28 listopada 2013 - 23:32


#1065
Napisano 29 listopada 2013 - 08:39

#1066
Napisano 29 listopada 2013 - 10:13

#1067
Napisano 29 listopada 2013 - 10:46

#1068
Napisano 29 listopada 2013 - 14:49
#1069
Napisano 29 listopada 2013 - 15:34
Na ile ta informacja jest wiarygodna to nie wiem, przekazał mi ją facet w iStrefa.
Akurat do informacji podawanych przez sprzedawców sklepów detalicznych, podchodził bym mniej więcej tak samo, jak do informacji podawanych w SE czy Fakcie...
Bo po pierwsze taka informacja była by pierwsza na portalach branżowych a nie u Pana Krzysia z za lady, po drugie w okresie świątecznum nikt nie pozwoli sobie na wstrzymanie produkcji, bo byłoby to samobójstwo...
#1070
Napisano 29 listopada 2013 - 16:51
#1071
Napisano 29 listopada 2013 - 16:56
Gość pewnie przeczytał kiedyś to,Dzisiaj doszła do mnie informacja, że Apple zerwało umowy z LG i z.... Sharpem bodajże? Powodem miała być niska jakość matryc i nie spełnianie wymogów technicznych. Dodatkowo dowiedziałem się, że tymczasowy brak ipadów w Polsce i długi czas oczekiwania na dostawę (wiem bo kolega czeka 2 tygodnie na konkretny egzemplarz i poczeka jeszcze dwa) spowodowany jest, ponowną kontrolą jakości już wyprodukowanych egzemplarzy i chwilowym zawieszeniem produkcji. Na ile ta informacja jest wiarygodna to nie wiem, przekazał mi ją facet w iStrefa.
Low Retina iPad Mini Production Reportedly Due to Burn-In Issue on Sharp's Display Panels - Mac Rumors
trochę wymieszał, dodał od siebie i powstała nowa, miejska legenda

Też zamówiłem Air'a z rabatem i nie wyobrażam sobie, że nie mógłbym go wymienić gdyby miał żółty ekran tylko dlatego, że kupiłem go taniej w czarny piątek. Sztuka za sztukę, tak to chyba działa, ale mogę się mylić.Witam!
Czy jeżeli dziś - w ramach promocji - zakupię iPada Air i okaże się, że coś jest nie tak z ekranem (czy czymkolwiek), to będę mógł bez problemów robić wymianę sprzętu przy uwzględnieniu ceny promocyjnej?
#1072
Napisano 29 listopada 2013 - 20:57
Też zamówiłem Air'a z rabatem i nie wyobrażam sobie, że nie mógłbym go wymienić gdyby miał żółty ekran tylko dlatego, że kupiłem go taniej w czarny piątek. Sztuka za sztukę, tak to chyba działa, ale mogę się mylić.
Jeśli będziecie wymieniać a nie zwracać i kupować ponownie to będzie to oczywiście w ramach tej ceny, którą już zapłaciliście. Co wy ludzie ... ogarnijcie się.
#1073
Napisano 30 listopada 2013 - 02:02
#1074
Napisano 30 listopada 2013 - 02:07
#1075
Napisano 30 listopada 2013 - 14:38
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych