Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1956 odpowiedzi w tym temacie

#876 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 10:24

A właśnie to może troche offtop ale mam pytanie kiedy mogę zwrócić towar zakupiony w AOS? Oczywiście jak wyjdą jakieś wady sprzętowe, ale czy jeżeli na przykład nie będę zadowolony z zakupu bo powiedzmy że ten soft nie trybi tak jak bym chciał i mam ileś dni po rozpakowaniu żeby go zwrócić i dostać kase spowrotem?

Można zwrócić mając tysiące powodów jak również absolutnie bez powodu. Proszę:
UOKiK - Konsumenci - Porady konsumenckie - Pytania i odpowiedzi - Umowy zawierane na odleg

http://store.apple.c.../returns_refund

#877 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 listopada 2013 - 10:32

Można zwrócić mając tysiące powodów jak również absolutnie bez powodu. Proszę:
UOKiK - Konsumenci - Porady konsumenckie - Pytania i odpowiedzi - Umowy zawierane na odleg


Tak, kiedy sprzedawca lub producent jest na terenie Polski.

Chciałbym aby się "ktoś" wypowiedział że odpakował sprzęt zamówiony w AOS-ie, pobawił się nim przed parę dni, walnął focha, i zadzwonił że mu się nie podoba i zwraca do sklepu.

#878 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 10:38

Tak, kiedy sprzedawca lub producent jest na terenie Polski.

Chciałbym aby się "ktoś" wypowiedział że odpakował sprzęt zamówiony w AOS-ie, pobawił się nim przed parę dni, walnął focha, i zadzwonił że mu się nie podoba i zwraca do sklepu.


Ależ proszę:
Zasady sprzedaży - Apple Store (Polska)

"Zwroty
Użytkownik ma prawo bez podania jakiejkolwiek przyczyny anulować zamówienie, zwrócić produkt lub odstąpić od umowy o świadczenie usług. W celu dokonania zwrotu produktu kupionego w Apple Store lub odstąpienia od umowy o świadczenie usług należy wysłać nam informację o zamiarze zwrotu produktu lub odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wejścia Użytkownika lub wskazanej przez niego osoby (innej niż przewoźnik) w fizyczne posiadanie produktu/-ów, bądź od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług. "

#879 cortez79

cortez79
  • 276 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 listopada 2013 - 10:43

Ależ proszę:
Zasady sprzedaży - Apple Store (Polska)

"Zwroty
Użytkownik ma prawo bez podania jakiejkolwiek przyczyny anulować zamówienie, zwrócić produkt lub odstąpić od umowy o świadczenie usług. W celu dokonania zwrotu produktu kupionego w Apple Store lub odstąpienia od umowy o świadczenie usług należy wysłać nam informację o zamiarze zwrotu produktu lub odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wejścia Użytkownika lub wskazanej przez niego osoby (innej niż przewoźnik) w fizyczne posiadanie produktu/-ów, bądź od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług. "

Akurat w odróżnieniu większości firm w PL, czyli naciągaczy sklep AOS jest wzorem i przykładem jak takie rzeczy powinny być załatwiane. Sam wymieniałem, zwracałem kilka rzeczy i nie było z tym najmniejszego problemu.

#880 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 listopada 2013 - 10:47

Akurat w odróżnieniu większości firm w PL, czyli naciągaczy sklep AOS jest wzorem i przykładem jak takie rzeczy powinny być załatwiane. Sam wymieniałem, zwracałem kilka rzeczy i nie było z tym najmniejszego problemu.


Znaczy mam to tak zrozumieć że odpakowałeś, pobawiłeś się parę dni, zawiadomiłeś AOS przed upływem 14 dni że chcesz dokonać zwrotu, zwróciłeś a AOS przelał pieniądze na Twoje konto?
Rewelacja.

#881 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 10:50

Akurat w odróżnieniu większości firm w PL, czyli naciągaczy sklep AOS jest wzorem i przykładem jak takie rzeczy powinny być załatwiane. Sam wymieniałem, zwracałem kilka rzeczy i nie było z tym najmniejszego problemu.

Przepraszam, napisałem, że nie jest wzorem i są jakieś problemy ze zwrotem? Na pewno mnie chciałeś zacytować? Ja nie wątpię jak jest ze zwrotami w Apple i ogólnie w firmach na zachodzie. Inna sprawa, że jest pewien gatunek ludzi, którzy mieszkając za granicą potrafią wykorzystywać możliwość bezproblemowego zwrotu towaru. Znałem i takich, którzy potrzebowali wywiercić kilka dziur w ścianie więc kupowali wiertarkę by po robocie zwrócić ją w pewnej znanej sieci sklepów w Irlandii. To już typowe buractwo.

#882 Patroy

Patroy
  • 81 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 11:32

Znaczy mam to tak zrozumieć że odpakowałeś, pobawiłeś się parę dni, zawiadomiłeś AOS przed upływem 14 dni że chcesz dokonać zwrotu, zwróciłeś a AOS przelał pieniądze na Twoje konto?
Rewelacja.


No właśnie, nigdzie nie jest napisane czy chodzi o rozpakowany towar bo ja w domyśle tak rozumiem to co apple pisze, że chodzi o towar nierozpakowany, to się wydaje logiczne, a jak jest tak jak kolega nade mną pisze to faktycznie łatwo można dopuścić do nadużyć

#883 minister23

minister23
  • 73 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 11:45

No właśnie, nigdzie nie jest napisane czy chodzi o rozpakowany towar bo ja w domyśle tak rozumiem to co apple pisze, że chodzi o towar nierozpakowany, to się wydaje logiczne, a jak jest tak jak kolega nade mną pisze to faktycznie łatwo można dopuścić do nadużyć




można rozpakować. sprawdzone - w zeszłym roku też trochę nie dowierzałem, ale zamówiłem iphona 5 miałem go tydzień normalnie używając (bez folii itp) poczym na stronie AOS w moim koncie była opcja "zwróć towar" i to nacisnąłem po czym zadzwonił do mnie kurier po paru dniach gdzie ma odebrać przesłkę.
OD momentu nadania kurierowi paczki w ciągu 5 dni miałem kase na koncie.

Teraz z Ipadem zrobiłem tak samo, tyle że zadzwoniłem i powiedziałęm że chcę oddać, padło tylko pytanie czy chcę wymienić czy chcę zwrot gotówki i tyle, czekam na kuriera.

PS, dodam że ipada zaktualizowałem do 7,0,4

#884 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 17 listopada 2013 - 11:53

I wypowiadasz się o całej marce na podstawie jednego swojego produktu? Ok, masz prawo.

Widzę tutaj większość ma w zwyczaju po jednym, dwóch crashach wyolbrzymiać problem. Najlepsze jest to, że to nagle android staje się niezawodny i solidny.


Najlepsze jest to, ze to powoli staje sie faktem a malo kto potrafi fakty brac na klate. Od 4.3 uwazam Android za szybszy i stabilniejszy system od iOS7. Jestem w stanie to udowodnic kazdemu kto zdecyduje sie do mnie przyjechac i rzucic okiem na moj sprzet.

#885 Michał Bielik

Michał Bielik
  • 2 postów
  • SkądWłocławek, Polska

Napisano 17 listopada 2013 - 12:12

Ciekawe tylko, czemu zawsze produkty Apple muszą być najdroższe. Sam odpowiem sobie na to pytanie - Apple to bardzo profesjonalna firma, która sprzedaje "każualowe maszynki z ekskluzywnym interfejsem"

#886 MikeU

MikeU
  • 96 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 13:00

Najlepsze jest to, ze to powoli staje sie faktem a malo kto potrafi fakty brac na klate. Od 4.3 uwazam Android za szybszy i stabilniejszy system od iOS7. Jestem w stanie to udowodnic kazdemu kto zdecyduje sie do mnie przyjechac i rzucic okiem na moj sprzet.


Mam Nexus 7 (2012) od prawie 10 miesięcy - na sam system nie narzekam, jest jak napisałeś - szybki i stabilny. Ale niestety ten cały android market to jeden wielki syf, pomieszanie z poplątaniem - owszem może i są wartościowe aplikacje ale trzeba ich strasznie się naszukać w gąszczu całego syfu który tam jest. Jakby jeszcze Android stosował jakąś kontrolę jakości zanim dopuści te aplikacje.

Teraz jako, że 7 cali dla mnie to za mało, jestem na kupnie iPad Air - rozważałem masę tabletów z Andoirdem, ale póki co wśród 10 calowych iPad rządzi.

#887 jhartman

jhartman
  • 668 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 13:04

To już 7 dni z iPadem Air, ciągłe cashe Safari i Chrome. Dobrze, że Chrome potrafi odtworzyć otwarte ekrany (karty) sprzed zwałki.

W przypływie czarnego humoru doszedłem do wniosku, że pewnie ludzie z Apple nic z tym nie robią bo może o tym nie wiedzą (bo podobnie jak kilka osób z forum "u mnie wszystko jest w najlepszym porządku, nie wiem, co wy robicie z tymi tabletami").

Więc wysłałem zgłoszenie o błędzie na Apple - iPad - Feedback , jeśli ktoś ma czas to też niech tam się dopisze,

Pozdrawiam,
Jarek

Ps: mój iPad był kupiony w US, ekran jest bez zarzutu.

#888 c00ler

c00ler
  • 3 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 13:10

Witam.

Zarejestrowałem się specjalnie na forum, bo już boki zrywam przeglądając tę niekończącą się dyskusję.
Wrzucam foty mojego iPada z prośbą o dostrzeżenie czy i mój ekran jest uszkodzony, zażółcony i wymaga wymiany...

[URL="http://cdn.imghack.se/images/bd1b546b1b5ff4192e348fb0d6766ef0.jpg"]Zdjęcie 1[/URL]
[URL="http://cdn.imghack.se/images/e8fd08d529fc20309b9f72fba53205b8.jpg"]Zdjęcie 2[/URL]
[URL="http://cdn.imghack.se/images/d57fcb71ba986ae95464b8c61d255d28.jpg"]Zdjęcie 3[/URL]

Jeśli dla Szanownego Grona ma to jakieś znaczenie, kupiony w MM...

Pozdrawiam

#889 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 17 listopada 2013 - 13:17

Mam Nexus 7 (2012) od prawie 10 miesięcy - na sam system nie narzekam, jest jak napisałeś - szybki i stabilny. Ale niestety ten cały android market to jeden wielki syf, pomieszanie z poplątaniem - owszem może i są wartościowe aplikacje ale trzeba ich strasznie się naszukać w gąszczu całego syfu który tam jest. Jakby jeszcze Android stosował jakąś kontrolę jakości zanim dopuści te aplikacje.

Teraz jako, że 7 cali dla mnie to za mało, jestem na kupnie iPad Air - rozważałem masę tabletów z Andoirdem, ale póki co wśród 10 calowych iPad rządzi.


Zgadza sie. Poki co Air i tak jest najlepszym tabletem 10 calowym a AppStore to sklep z najlepszej jakosci aplikacjami. Co do tego nie ma watpliwosci.
Absolutna prawda jest tez to, ze to uzytkownik sklepu Google Play odpowiada za to co znajdzie i zainstaluje na swoim sprzecie. W AppStore mozna na pale instalowac ile wlezie, mniej wiecej 99% aplikacji obojetnie czy przydatna czy nie to jest chociaz dobrze napisana, dzieki czemu uzytkownik nie musi sie o to martwic. Natomiast gdybym byl w tej chwili na miejscu kogos bez tabletu z cala pewnoscia po przeczytaniu tego watku i ewentualnych testach tabletu w sklepie, wstrzymal sie do premiery Nexus 10. W kwestii aplikacji na Android mam juz doswiadczenie i nie przeraza mnie to, ze przed instalacja musze pomyslec, poczytac opinie, sprawdzic uprawnienia itd. Myslenie nie boli (przynajmmniej mnie) wiec to w ogole nie jest problemem. Jesli sprzetowo Nexus 10 bedzie lepszy od iPad Air, to tylko wspolczuje niecierpliwym, ktorzy beda na tablecie za 3000 czekac az producent w koncu naprawi scinki animacji czy crashowanie przegladarki. Sami sie w to pakujecie przez swoja niecerpliwosc :D

#890 vinci

vinci
  • 2 693 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 listopada 2013 - 14:01

Do ludzi, którym crashują aplikację - mam nadzieję, że macie włączone wysyłanie błędów do Apple ;) Mi Safari się jeszcze ani razu nie wywaliło, zresztą żadna aplikacja mi się jeszcze nie wywaliła na Air. Nawet Facebook, który jest aplikacją fatalnie działającą na większości urządzeń na Airze działa super sprawnie :)

#891 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 14:12

No właśnie, nigdzie nie jest napisane czy chodzi o rozpakowany towar bo ja w domyśle tak rozumiem to co apple pisze, że chodzi o towar nierozpakowany, to się wydaje logiczne, a jak jest tak jak kolega nade mną pisze to faktycznie łatwo można dopuścić do nadużyć


Było na forum tysiące razy. Masz prawo oddać towar kupiony przez internet, w określonej liczbie dni, bez podania przyczyny.

#892 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 14:21

Witam.

Zarejestrowałem się specjalnie na forum, bo już boki zrywam przeglądając tę niekończącą się dyskusję.
Wrzucam foty mojego iPada z prośbą o dostrzeżenie czy i mój ekran jest uszkodzony, zażółcony i wymaga wymiany...

Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3

Jeśli dla Szanownego Grona ma to jakieś znaczenie, kupiony w MM...

Pozdrawiam


Jeżeli tak bardzo już chcesz wiedzieć... Twój ekran nie jest idealny, ale na to co widziałem do tej pory jest mega zadawalajacy. Mam nadzieje, że też taki trafię. Proszę Cię nie proś mnie o wskazanie w nim miejsc które uważam za nieidealne, gdyż wg. mnie nie trafisz nic lepszego. Ciesz się naprawdę jednym z lepszych jakie w iPadzie widziałem :). Pozdrawiam.

#893 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 16:55

Mój iPad Air. 11 dni bez żadnych problemów. czysta przyjemność.

#894 Patroy

Patroy
  • 81 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 17:24

a te screeny to czego mają dowieźć?

#895 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 17:29

a te screeny to czego mają dowieŚć?

Że kolega JerzyMarian ma coś do ukrycia, stąd safari w trybie "prywatne" :D

#896 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 17:45

A ekran nie zasikany, zażółcony w pasy zielone? Już zapomnieliście, iż domagaliście się fotek

#897 migal

migal
  • 351 postów
  • Skądmam wiedzieć ?

Napisano 17 listopada 2013 - 17:46

A ekran nie zasikany, zażółcony w pasy zielone? Już zapomnieliście, iż domagaliście się fotek


Ale nie zrzutów ekranu home+power, bo one zawsze będą ok.

#898 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 18:04

I takie są efekty jak ktoś koniecznie chce błysnąć a nie bardzo się orientuje o co chodzi. Otóż drogi kolego JerzyMarian jeśli już koniecznie chcesz by ktoś ocenił to zrób zdjęcia ekranowi, to jest to coś z szybą na wierzchu. Zrzuty ekranu zawsze będą idealne, nie widać na nich defektów wyświetlacza a tylko to co podaje układ graficzny.

#899 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 18:33

Zdjęcia z telefonu.

#900 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 18:37

Obydwa ipady bez zarzutu djdom i jerzymarian.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych