Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s/5c w Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
372 odpowiedzi w tym temacie

#276 starsailor

starsailor
  • 6 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 21 listopada 2013 - 20:44

Hej, odkąd wszedłem w posiadanie kodu -30% poluję na 5S na stronie Orange. We wtorek ok. 17 był nawet chwilę dostępny 16 GB, ale zanim zdążyłem wypełnić całość zamówienia z przenoszeniem numeru to już się rozeszły i formularz się nie wysłał. I tu mam pytanie do osób, które od jakiegoś czasu orientują się w dostępności 5S w sklepie Orange - z jaką częstotliwością są one w ogóle wrzucane do sklepu internetowego? Bon jest do 30XI, jeśli się nie uda zamówić 5S to trzeba będzie wziąć coś innego i handlować żeby kupić 5S w AOS :/ Dziękuję i pozdrawiam

#277 NoMercy

NoMercy
  • 143 postów
  • Skąd3M

Napisano 21 listopada 2013 - 20:50

Ja upolowałem ;-) Zmiany w dostępności poszczególnych modeli IP w sklepie orange są nawet kilka razy dziennie. Polecam FF + dodatek - duża oszczędność czasu (i nerwów).

#278 dext3rr

dext3rr
  • 47 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 21:47

Ja byłem we Wtorek w Orange w Bielsku chcąc przedłużyć umowę ale chciałem 5s i dopiero na jutro mają go dla mnie sprowadzić i będą dzwonić więc myślę że jutro pojadę negocjować cenę. A w grudniu drugi 5s.


Ja dzisiaj obdzwoniłem w promieniu 50km ode mnie ze 20 salonów orange i w żadnym nie ma 5S, ani nie będzie w najbliższym czasie z powodu pustek w magazynach. Jestem bardzo ciekaw czy faktycznie tak szybko Ci sprowadzą telefon.

#279 rafo87

rafo87
  • 14 postów
  • SkądB-B

Napisano 22 listopada 2013 - 10:27

Też jestem ciekawy, ale kierowniczka mówiła że mają gdzieś na magazynie bo dzwonili i mają dzwonić albo dzisiaj albo w poniedziałek. Jak byłem w tmobile to miał na stanie 2szt.

#280 starsailor

starsailor
  • 6 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 22 listopada 2013 - 11:56

Jest na stronie 16-stka srebrna i złota :)

#281 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 11:27

Mam do wzięcia iP5S z Orange, bez simlocka (podobno), no i pytanie, czy w razie "W" będę mógł iść na gwarancję do punktu Apple? Czy tylko do salonu Orange? Nie będę pierwszym właścicielem, ale iPhone będzie aktywowany przeze mnie.

#282 szymonvader

szymonvader
  • 557 postów
  • SkądBędzin

Napisano 24 listopada 2013 - 11:41

jeżeli z orange to napewno ma simlocka. Mam od nich 4 iphona i kazdy mial. Kiedyś konsultant powiedział mi, że była partia telefonów bez simlocka ale bardzo niewielka. Chodzilo o 4s. Jeżeli chodzi o gwarancje to istotne, żebyś miał dokumenty potwierdzajace zakup tel (faktura).

#283 Bajerwar

Bajerwar
  • 28 postów
  • SkądPyrlandia, Poland, Poland

Napisano 24 listopada 2013 - 11:54

Simlock jest bezprawny:

Zobacz: Orange i blokada simlock niezgodna z prawem. - Wykop.pl

#284 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 listopada 2013 - 12:08

Simlock jest bezprawny:

Zobacz: Orange i blokada simlock niezgodna z prawem. - Wykop.pl


Gratuluję, nawet nie posiadasz zdolności rozumienia tekstu, który cytujesz. Na podstawie czego twierdzisz, że simlock jest bezprawny, cytując tekst, że pobieranie opłaty PO ZAKOŃCZENIU UMOWY jest naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów.

#285 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 12:27

jeżeli z orange to napewno ma simlocka. Mam od nich 4 iphona i kazdy mial. Kiedyś konsultant powiedział mi, że była partia telefonów bez simlocka ale bardzo niewielka. Chodzilo o 4s. Jeżeli chodzi o gwarancje to istotne, żebyś miał dokumenty potwierdzajace zakup tel (faktura).


Sprzedawca ma pięć sztuk iP5S i w każdym napisał, że nie ma simlocka, jesteś pewny, że na pewno simlock musi być?
Nawet jeśli to czy mogę ja tego simlocka legalnie zdjąć, nawet za opłatą (chyba niecałe 80 zł w orange), czy musi to zrobić pierwszy właściciel na którego jest faktura?

Co do gwarancji - musi być oryginalna faktura zakupu od operatora? Nie ma znaczenia, że nie będzie na niej moich danych osobowych?

#286 szymonvader

szymonvader
  • 557 postów
  • SkądBędzin

Napisano 24 listopada 2013 - 13:26

Wszystko zależy na kogo trafisz, jeden spr datę i załatwi sprawę, drugi będzie robił problem z byle czego (w moim przypadku nie chcieli przyjąć iphona na gwarancje - byłem jego właścicielem - dane z faktury itp) - bo był 13 miesiąc umowy na 24 miesiące a Apple dawało 12 ??? nie rozumiałem w czym mają problem, nawet na karcie pisało, że orange daje 24 miesiące gwarancji bo apple nie dołączyło karty własnej. Zmieniłem salon i spr załatwiłem od ręki. Co do simlocka to kup zdrapke, doładuj za 80 zł i zadzwoń na BOK. Usuną blokadę, kasę ściągną z konta karty i po problemie. Następnie karta do kosza i telefon jest bez simlocka.

#287 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 25 listopada 2013 - 09:45

No właśnie UWAGA z tą gwarancjom bo to cyrki jak wuj są. Telefony należy reklamować jako nie zgodne z umową i wadliwe. Nie oddawać na gwarancji, a na to mamy 24 miesiące nawet na stronie Apple to wisi.

#288 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 25 listopada 2013 - 10:38

Sprzedawca ma pięć sztuk iP5S i w każdym napisał, że nie ma simlocka, jesteś pewny, że na pewno simlock musi być?
Nawet jeśli to czy mogę ja tego simlocka legalnie zdjąć, nawet za opłatą (chyba niecałe 80 zł w orange), czy musi to zrobić pierwszy właściciel na którego jest faktura?

Co do gwarancji - musi być oryginalna faktura zakupu od operatora? Nie ma znaczenia, że nie będzie na niej moich danych osobowych?


Z tego co wiem jeśli ktoś przenosi numer do Orange, wybrał iPhone'a to ma możliwość bezpłatnego ściągnięcia sim-lock'a. Tu Orange pochyla się w kierunku osób, którzy muszą czekać na MNP / przeniesienie numeru, a chcą korzystać już z urządzenia od razu. Wówczas taka blokada jest ściągana bez aktywowania telefonu. I tak zapewne jest w przypadku tych iPhone'ów o których piszesz od tego sprzedawcy, dlatego bardzo prawdopodobne że nie mają sim-lock'a.

#289 domin74

domin74
  • 50 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 25 listopada 2013 - 11:34

Z tego co wiem jeśli ktoś przenosi numer do Orange, wybrał iPhone'a to ma możliwość bezpłatnego ściągnięcia sim-lock'a. Tu Orange pochyla się w kierunku osób, którzy muszą czekać na MNP / przeniesienie numeru, a chcą korzystać już z urządzenia od razu. Wówczas taka blokada jest ściągana bez aktywowania telefonu. I tak zapewne jest w przypadku tych iPhone'ów o których piszesz od tego sprzedawcy, dlatego bardzo prawdopodobne że nie mają sim-lock'a.


Ja jestem w takiej sytuacji, przenoszę numer z T-mobile do Orange. Zamawiałem przez stronę Orange. Dostałem iPhone 5s z simlockiem. Musiałem zadzwonić do BOKu i zlecić zdjęcie simlocka. Zrobiem to w czwartek. Dzisiaj (poniedziałek) dostałem maila, że nr imai został zaimplementowany do systemu Apple i że mam podłączyć iPhone do iTunes i automatycznie simlock zostanie zdjęty. Usługa darmowa.

#290 szymonvader

szymonvader
  • 557 postów
  • SkądBędzin

Napisano 25 listopada 2013 - 13:13

Ja jestem w takiej sytuacji, przenoszę numer z T-mobile do Orange. Zamawiałem przez stronę Orange. Dostałem iPhone 5s z simlockiem. Musiałem zadzwonić do BOKu i zlecić zdjęcie simlocka. Zrobiem to w czwartek. Dzisiaj (poniedziałek) dostałem maila, że nr imai został zaimplementowany do systemu Apple i że mam podłączyć iPhone do iTunes i automatycznie simlock zostanie zdjęty. Usługa darmowa.


Podpytałem kolegi,który rownież przeniósł się z T-mobile i miał tak samo. Więc teoria, że Orange zdejmuje simlocki bez aktywowana wydaje mi się mało prawdopodobna.

#291 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 25 listopada 2013 - 14:13

No właśnie UWAGA z tą gwarancjom bo to cyrki jak wuj są. Telefony należy reklamować jako nie zgodne z umową i wadliwe. Nie oddawać na gwarancji, a na to mamy 24 miesiące nawet na stronie Apple to wisi.


Niezupełnie. Odnośnie niezgodności towaru z umową mamy dwa lata, jednak w ciągu pierwszych sześciu miesięcy nie musimy udowadniać, że wada istniała w dniu zakupu (obowiązek ponosi sprzedawca). W późniejszym okresie bywa bardzo różnie. Po wymianie telefonu na nowy mamy kolejne dwa lata - nie mylić z refurbem.

#292 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 listopada 2013 - 21:46

Po wymianie telefonu na nowy mamy kolejne dwa lata - nie mylić z refurbem.


Zwróć tylko uwagę, że telefon wymienia Ci Regenersis a nie sprzedawca, w związku z tym, odpowiedzialnośc sprzedawcy wygasa.

#293 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 12:18

Zwróć tylko uwagę, że telefon wymienia Ci Regenersis a nie sprzedawca, w związku z tym, odpowiedzialnośc sprzedawcy wygasa.

Klienta nie powinno interesować, kto zajmuje się wymianą telefonu. Urządzenie zostało zakupione u operatora i to on odpowiada za towar. Jeśli dostaniemy nowy to i tak odpowiedzialność ponosi sprzedawca - zgodnie z ustawą o niezgodności towaru z umową.

#294 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 listopada 2013 - 13:12

Klienta nie powinno interesować, kto zajmuje się wymianą telefonu.


A później płącz i zgrzytanie zębów.


Urządzenie zostało zakupione u operatora i to on odpowiada za towar.


Jeżeli skorzystałeś z gwarancji i gwarant (Apple za pośrednictwem Regenersis) Ci wymienił, odpowiedzialność sprzedawcy WYGASA.

Jeśli dostaniemy nowy to i tak odpowiedzialność ponosi sprzedawca - zgodnie z ustawą o niezgodności towaru z umową.


Bzdura. Rozumiem, że numer IMEI/SN refurba masz na fakturze zakupu, żeby domagać się od sprzedawcy czegokolwiek? Papier wymiany dostajesz od Regenersis nie od sprzedawcy. Sprzedawaca odpowiada tylko za to co SPRZEDAŁ nie za to co dostałeś od podmiotu trzeciego.

#295 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 13:33

A czy ja gdzieś napisałem o korzystaniu z gwarancji? Mowa tylko i wyłącznie o urządzeniu, które zostało dostarczone przez operatora. Piszę o NOWYM telefonie, a nie odświeżonym - to bardzo duża różnica (Regenersis traktuje całe urządzenie jako naprawa/ część - taki zabieg powoduje, że umywa ręce). Dlatego od początku trzeba korzystać z niezgodności.

#296 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 14:36

Rabat 30% na abonament i 200 zł na karcie podarunkowej po aktywacji nowej umowy w sieci

Rabat 30% na abonament i 200 zł na karcie podarunkowej po aktywacji nowej umowy w sieci Orange


aktywacja tutaj :30% rabatu na abonament na Orange.pl


podaje kod :)


4182804633821712

#297 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 10:32

Wie ktoś, czy iPhone za 1699/1789 zł w abonamencie za 89,90 zł ma do tego internet? Na stronie jeszcze niedawno patrzyłem i w tej ofercie, nowy klient miał mieć nielimitowane rozmowy, a obecny klient 700 minut. Dziś patrzę i obaj mają nielimitowane rozmowy, ale nic nie ma o internecie.

#298 roger1801

roger1801
  • 508 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 10:49

W abonamencie za 89,90 masz 1,5gb internetu

#299 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 11:18

Tak jak myślałem. A potem zwalnia prędkość, ale internet jest nadal?

#300 roger1801

roger1801
  • 508 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 11:23

tak, zwalnia do (jesli dobrze pamietam) 16kb wiec ciezko z niego kozystac ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych