Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5S - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2007 odpowiedzi w tym temacie

#951 Arturo90

Arturo90
  • 252 postów
  • SkądSpain

Napisano 10 grudnia 2013 - 21:09

Klamstwo. Kupujac iPhone w Apple Store mozesz go rowniez oddac bez podania przyczyny. Nawet na kazdym paragonie jest data do kiedy mozesz zwrocic sprzet. Dlaczego wprowadzasz w blad?




Sam ostatnio bylem w apple store i mi powiedzieli ze jest 14dni na zwrot bez podania przyczyny.

#952 Dalvikir

Dalvikir
  • 168 postów
  • SkądPL

Napisano 10 grudnia 2013 - 21:13

To byś się zdziwił, oczywiście że jest, nie słuchaj krasnoludków, one zazwyczaj kłamią.

#953 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 10 grudnia 2013 - 21:17

Sam ostatnio bylem w apple store i mi powiedzieli ze jest 14dni na zwrot bez podania przyczyny.

W przeciągu 10 dni musisz zgłosić, że odstępujesz od umowy. Po 10 dniach masz kolejne 14 na zwrócenie towaru. Zapewne to miał na myśli pracownik Apple Store.

#954 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 grudnia 2013 - 22:05

Klamstwo. Kupujac iPhone w Apple Store mozesz go rowniez oddac bez podania przyczyny. Nawet na kazdym paragonie jest data do kiedy mozesz zwrocic sprzet. Dlaczego wprowadzasz w blad?


Zacznijmy od tego, że w Polsce nie ma Apple Store, to raz. Dwa prawo niemieckie jest zgoła odmienne niż polskie, więc nie wprowadzajcie w błąd. Jeżeli już się pienisz(cie) to zaznaczcie, że chodzi Wam o NIEMIECKI rynek a nie polski, bo później się robi z tego niepotrzebny zamęt.

#955 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 10 grudnia 2013 - 22:08

Do usunięcia ;)

#956 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 10 grudnia 2013 - 22:16

Zacznijmy od tego, że w Polsce nie ma Apple Store, to raz. Dwa prawo niemieckie jest zgoła odmienne niż polskie, więc nie wprowadzajcie w błąd. Jeżeli już się pienisz(cie) to zaznaczcie, że chodzi Wam o NIEMIECKI rynek a nie polski, bo później się robi z tego niepotrzebny zamęt.

Dodaj, że kupując w AOS podlegamy pod polskie prawo (i zarazem europejskie). Mamy zwrot towaru, niezgodność towaru z umową i roczną gwarancję.

#957 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 10 grudnia 2013 - 22:28

Zacznijmy od tego, że w Polsce nie ma Apple Store, to raz. Dwa prawo niemieckie jest zgoła odmienne niż polskie, więc nie wprowadzajcie w błąd. Jeżeli już się pienisz(cie) to zaznaczcie, że chodzi Wam o NIEMIECKI rynek a nie polski, bo później się robi z tego niepotrzebny zamęt.

Pienie? Obalam cos co nie jest zgodne z prawda. Myslalem, ze od tego jest forum, aby wymieniac sie rzetelnymi informacjami i prowadzic rzeczowa dyskusje. Na chwile obecna to pienisz Ty OleYek probujac na sile udowodnic ile to rozumow nie pozjadales dodajac swoje marne trzy grosze, nie wnoszac nic do dyskusji odnosnie pierwszych wrazen zwiazanych z 5S. Co wiecej wychodzi na to, ze masz uzytkownikow forum, ktore swoja droga moderujesz za idiotow. Bo chyba logicznym jest, ze skoro napisalem o, uwaga, tutaj sie skup - Apple Store to nie chodzi mi o iSpot/Cortland/Euro Rtv Agd/bazar z telefonami czy teletorium w galerii, prawda? Co ma prawo niemieckie do polityki Apple odnosnie zwrotow?! Apple ma swoja polityke w tej kwestii i akurat poza tym, ze respektuje prawo kraju, w ktorym dany towar sprzedaje to daje dodatkowe benefity klientowi, miedzy innymi wlasnie w postaci bezproblemowego zwrotu towaru i akurat tutaj czy kupisz sprzet w NY, Toronto czy Dreznie ta polityka jest podobna. Lepiej OleYek pilnuj gieldy bo czasem jak cos napiszesz to jak lysy grzywka o kant kuli.

Wracajac do tematu - naturalnie, ze mozna sprzet oddac kupujac go w Apple Store. Na dowodzie zakupu jest termin graniczny zwrotu. Oddawalem juz kilka razy rozne rzeczy, czesto byl to nietrafiony prezent i nigdy nie robili z tym problemow. Przy kwotach bodaj powyzej w przeliczeniu na nasze 3000zl zwrot jest realizowany poprzez zwrot gotowki na karte/konto. Przy mniejszych kwotach oddaja gotowke do reki od reki ;).

#958 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 grudnia 2013 - 00:13

Pienie? Obalam cos co nie jest zgodne z prawda. Myslalem, ze od tego jest forum, aby wymieniac sie rzetelnymi informacjami i prowadzic rzeczowa dyskusje.


Faktycznie twój monolog jest bardzo rzeczowy. I wcale się nie pienisz w tej chwili.

Na chwile obecna to pienisz Ty OleYek probujac na sile udowodnic ile to rozumow nie pozjadales dodajac swoje marne trzy grosze, nie wnoszac nic do dyskusji odnosnie pierwszych wrazen zwiazanych z 5S. Co wiecej wychodzi na to, ze masz uzytkownikow forum, ktore swoja droga moderujesz za idiotow. Bo chyba logicznym jest, ze skoro napisalem o, uwaga,


Ja tylko zwróciłem grzecznie uwagę, że jak widać po powyższych postach, ludzie nie do końca wiedzą, że dyskutujecie o RFN a nie o polskich sklepach. I tylko poprosiłem o to, zeby ująć tę informację, zanim się arogancko komuś napisze "kłamstwo".

tutaj sie skup - Apple Store to nie chodzi mi o iSpot/Cortland/Euro Rtv Agd/bazar z telefonami czy teletorium w galerii, prawda?


Klapki na oczach piana na ustach a nie masz pojęcia co się dzieje na forum. Tak, dla dużej większości ludzi iTerra iSpot i iCokolwiek to są sklepy Apple Store.

Co ma prawo niemieckie do polityki Apple odnosnie zwrotow?!


Bo w Niemczech 14 dni na zwrot to akurat nie żadna łaska Apple tylko wymóg prawny. I była to dygresja, tylko, ze Ty takiego szału dzikiego dostałeś, że nie zauważyłeś.

#959 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 grudnia 2013 - 00:26

Ile? 30 dni? Dzisiaj miałem wykonać kilka przelewów i nie mam z czego. Niesamowite. Dobra, nie róbmy offtopu, najwidoczniej to takie normalne, że ktoś mi blokuje 6800 , zamiast 3400 zł. Duży minus dla Apple Store, zwłaszcza, że nigdzie nie ma o tym informacji.

Na tym niestety polega płacenie kartą. Apple przy składaniu zamówienia blokuje odpowiednią kwotę na karcie, żeby w razie gdybyś się rozmyślił Ci ja zwrócić. Kiedy sprzęt jest wysyłany i dostajesz fakturę, to wtedy pobierają już tą właściwą kwotę. Po 14 dniach te zablokowane środki wrócą Ci automatycznie na konto. Też mam konto w mBanku i jest to dość częsty proceder przy zamówieniach z AOS. Nie powinni dwa razy pobierać, tylko ściągnąć z tych zablokowanych środków, ale widać mają jakąś lukę w systemie. Jeśli jest z tym problem i przez to jesteś na minusie to płać przelewem, masz przecież taką możliwość. W ten sposób Ci dwa razy nie ściągną.

#960 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 grudnia 2013 - 01:43

Na tym niestety polega płacenie kartą. Apple przy składaniu zamówienia blokuje odpowiednią kwotę na karcie, żeby w razie gdybyś się rozmyślił Ci ja zwrócić. Kiedy sprzęt jest wysyłany i dostajesz fakturę, to wtedy pobierają już tą właściwą kwotę. Po 14 dniach te zablokowane środki wrócą Ci automatycznie na konto. Też mam konto w mBanku i jest to dość częsty proceder przy zamówieniach z AOS. Nie powinni dwa razy pobierać, tylko ściągnąć z tych zablokowanych środków, ale widać mają jakąś lukę w systemie. Jeśli jest z tym problem i przez to jesteś na minusie to płać przelewem, masz przecież taką możliwość. W ten sposób Ci dwa razy nie ściągną.


Nie jest tak, to tak nie działa. Robią autoryzację w celu zapłaty. Normalnie ta autoryzacja powinna się zamienić w obciążenie, ale systemy płatnicze dopuszczają transakcje tzw. off-line, bo zdarza się, że bank ma jakiś przestój czy też akceptant ma jakiś chwilowy problem. Ponieważ autoryzacja przeszła poprawnie i środki na płatność są "zarezerwowane" sklep obciąża kartę i przy sytuacjach gdzie coś utknęło, nie dochodzi do banku on-line informacja, że to obciążenie blokady mają rozliczyć, tylko trafia to jako nowe obciążenie, stąd się robi debet, bo bank ma obowiązek zapłacić sklepowi, nawet jak pacjent nie ma środków na koncie. Zdarza się to często, tylko przy małych kwotach jest to nie do wychwycenia przeważnie. Najszybciej będzie zadzwonić do banku. Oni zweryfikują ręcznie i zdejmą blokadę. Nieraz są sytuacje, kiedy blokada autoryzacyjna przychodzi 3 dni po rozliczeniu transakcji. Mi się tak parę razy zrobiło przy płatnościach w Hiszpanii. Wtedy też wystarczy kontakt z bankiem i z ręki po weryfikacji sytuacji usuwają blokadę, żeby bez sensu nie wisiała 2 tygodnie aż się nie przeterminuje sama z siebie.

#961 l.gajewski

l.gajewski
  • 801 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 07:48

Zacznijmy od tego, że w Polsce nie ma Apple Store, to raz. Dwa prawo niemieckie jest zgoła odmienne niż polskie, więc nie wprowadzajcie w błąd. Jeżeli już się pienisz(cie) to zaznaczcie, że chodzi Wam o NIEMIECKI rynek a nie polski, bo później się robi z tego niepotrzebny zamęt.


Witaj,

Owszem w Polsce nie ma Apple Store, ale jest Apple Online Store, który daje również 14 dni na zwrot a nie 10 jak wynika z ustawy. W każdym razie, aby nie robić offtopu... Przyszedł do mnie wczoraj drugi 5s z AOS. Serwis i obsluga klienta nawet w onlineowym sklepie jest na najwyższym poziomie. Jeszcze nie odesłałem poprzedniego 5S a już mam nowego. W porównaniu do poprzedniej sztuki ten nie ma ani jednej rysy, obudowa jest dobrze spasowana (tam szkło górne - tam gdzie soczewka aparatu - był źle wpasowany. W niczym to nie przeszkadzało, ale czuć było nierówność pod palcem.). Niestety rownież ten egzemplarz ma problem z power buttonem i ruszajacymi się vol + i -. Napisałem już maila z pytaniem czy wiadomo kiedy bedzie jakaś nowa partia tych telefonów i czy w ogóle jest coś takiego jak "nowa"/"stara" bo czas realizacji zamówienia w AOS znów się skurczył i praktycznie na bieżąco robią wysyłki.



Pozdrawiam,
Łukasz

#962 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 10:18

Nie jest tak, to tak nie działa. Robią autoryzację w celu zapłaty. Normalnie ta autoryzacja powinna się zamienić w obciążenie, ale systemy płatnicze dopuszczają transakcje tzw. off-line, bo zdarza się, że bank ma jakiś przestój czy też akceptant ma jakiś chwilowy problem. Ponieważ autoryzacja przeszła poprawnie i środki na płatność są "zarezerwowane" sklep obciąża kartę i przy sytuacjach gdzie coś utknęło, nie dochodzi do banku on-line informacja, że to obciążenie blokady mają rozliczyć, tylko trafia to jako nowe obciążenie, stąd się robi debet, bo bank ma obowiązek zapłacić sklepowi, nawet jak pacjent nie ma środków na koncie. Zdarza się to często, tylko przy małych kwotach jest to nie do wychwycenia przeważnie. Najszybciej będzie zadzwonić do banku. Oni zweryfikują ręcznie i zdejmą blokadę. Nieraz są sytuacje, kiedy blokada autoryzacyjna przychodzi 3 dni po rozliczeniu transakcji. Mi się tak parę razy zrobiło przy płatnościach w Hiszpanii. Wtedy też wystarczy kontakt z bankiem i z ręki po weryfikacji sytuacji usuwają blokadę, żeby bez sensu nie wisiała 2 tygodnie aż się nie przeterminuje sama z siebie.

Właśnie skontaktowałem się z bankiem. Przyjęli zgłoszenie reklamacyjne, które może potrwać nawet 30 dni. Jeśli za każdym razem mam przechodzić przez coś podobnego to zrezygnuję z płatności kartą w AOS. Nie wyobrażam sobie, żeby za każdym razem dzwonić do Inteligo. A wracając do iPhone 5S, dzisiaj przyjdzie. Dam znać, co i jak ;)

#963 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 grudnia 2013 - 12:24

Właśnie skontaktowałem się z bankiem. Przyjęli zgłoszenie reklamacyjne, które może potrwać nawet 30 dni. Jeśli za każdym razem mam przechodzić przez coś podobnego to zrezygnuję z płatności kartą w AOS. Nie wyobrażam sobie, żeby za każdym razem dzwonić do Inteligo. A wracając do iPhone 5S, dzisiaj przyjdzie. Dam znać, co i jak ;)


Ja zamawiałem 5 razy w ostatnich 2 miesiącach jak i wielokrotnie w poprzednich latach i w przypadku AOS nigdy nie zrobiło mi się tak. Prawdopodobnie tak jak pisałem, miałeś po prostu pecha.

#964 adverka

adverka
  • 98 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 14:15


Napisałem już maila z pytaniem czy wiadomo kiedy bedzie jakaś nowa partia tych telefonów i czy w ogóle jest coś takiego jak "nowa"/"stara" bo czas realizacji zamówienia w AOS znów się skurczył i praktycznie na bieżąco robią wysyłki.



Ja również otrzymałam już 3 sztukę z wymiany i przyciski pozostawiają wiele do życzenia. Jednak najgorsze jest to, że bateria znów do kitu. Daj znać proszę gdy otrzymasz odpowiedź. Jestem ciekawa, czy jest szansa na lepszy (bezawaryjny) model.
Dzięki

#965 Adrian_PL

Adrian_PL
  • 50 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 15:52

To jest istny cyrk z tym iPhonem 5S. Zamówiłem na allegro zafoliowanego z T-Mobile, dzisiaj przyjechał i jest mega grzechotka. Miałem poprzednio dwie 5 i też występowała grzechotka ale przy mocniejszym potrząsaniu, a w 5S wystarczy przechylić telefon i latają przyciski. Sprzedaje to w cholere.

#966 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 16:24

Mój właśnie dojechał, ale musi poczekać, lodowaty. No i niestety też grzechotka, wszystkie przyciski mają luz. Poczekam i odeślę po kilku miesiącach na niezgodność towaru z umową.

#967 Gość_oneghost_*

Gość_oneghost_*

Napisano 11 grudnia 2013 - 16:52

Nie macie co odsyłać, to jest prawda, że po prostu one tak są zbudowane i wszystkie takie będą (wiem, pare osób ma bez tego, ale to chyba wyjątki). Z drugiej strony to nie jest taka wielka sprawa, wiem, słychać na filmach, ale trudno. Ja przynajmniej nie będę przez to płakał :). Jakby było tak, że mam szansę na wymianę na taki bez tego, to by wymienił, ale wiem, że nie ma sensu próbować. I nie podpinał bym tego pod niezgodność z umową.

#968 Łukasz Wojciechowski

Łukasz Wojciechowski
  • 133 postów
  • SkądWawa/Ząbki

Napisano 11 grudnia 2013 - 16:56

A nie mozna by igielką kropelkę oliwy pod przycisk wcisnąć i wytrzec dookoła żeby tak nie grzechotały?

#969 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 16:57

Nie macie co odsyłać, to jest prawda, że po prostu one tak są zbudowane i wszystkie takie będą (wiem, pare osób ma bez tego, ale to chyba wyjątki). Z drugiej strony to nie jest taka wielka sprawa, wiem, słychać na filmach, ale trudno. Ja przynajmniej nie będę przez to płakał :). Jakby było tak, że mam szansę na wymianę na taki bez tego, to by wymienił, ale wiem, że nie ma sensu próbować. I nie podpinał bym tego pod niezgodność z umową.

Mogę się z Tobą założyć, że za kilka miesięcy (maksymalnie sześć) wyciągnę od nich nówkę w folii, na niezgodność towaru z umową. A teraz trochę się pobawię ;)

#970 Gość_oneghost_*

Gość_oneghost_*

Napisano 11 grudnia 2013 - 17:03

No wyciągaj, jak tylko ci się uda :). Trochę mi się to zdaje nie ładnym podejściem. Ale tylko trochę :D. I nie mówię, że ci się nie uda, tylko, że nie podpinał bym tego pod niezgodność z umową. Jak się uprzesz i tak napiszesz to pewnie jako takie coś przejdzie.

A nie mozna by igielką kropelkę oliwy pod przycisk wcisnąć i wytrzec dookoła żeby tak nie grzechotały?

Też nad tym myślałem, ale trochę się boję. Pewnie by pomogło, jakby kiedyś mi to przeszkadzało bardziej, to pewnie spróbuję :)

#971 Igito

Igito
  • 43 postów
  • SkądAleksandrów Łódzki

Napisano 11 grudnia 2013 - 17:27

Lata przycisk czy przyciski? Jak dla mnie to mocno co niektórzy przesadzają.. W moim egzemplarzu lata tylko przycisk power. Byłem w 6 różnych iSpotach, tam również latały trochę przyciski power, ale żadne inne nie. Poza tym u mnie zero problemów, rysek, kurzu pod szybką, wyświetlacz przejrzysty i ostry (nie widzę różnicy między iP5, czy jakiś żółtawych kolorów). Założony skórzany Apple Case eliminuje problem z "powerem", tak przy okazji. Pragnę dodać, że nie rozumiem osób które piszą, że mają "grzechotkę", że przeszkadza blabla.. Ja rozumiem, potrząsnę telefonem w domu jak jest cisza dookoła to słyszę ciche cyk-cyk-cyk, ale żeby to było słychać poza domem? Już sam wiatr "zabiera" ten dźwięk i go nie słychać, a co dopiero w samochodzie, autobusie, na ulicy czy gdziekolwiek indziej. Nie wspomnę, że żeby było to w ogóle słyszalne trzeba telefon potrząsnąć, chyba że mamy tu tyle osób z nerwicą lub problemami z alkoholem.. Nagrywamy film gdzieś gdzie występują silne drgania i nie mamy obudowy, która niweluje te okropnie uciążliwe "cykanie"? Wystarczy przytrzymać przycisk i problem z głowy. iPhone to nie Galaxy Note, więc łatwo jest go złapać w wygodny sposób. Zresztą jak często nagrywa się w miejscach z "trzęsieniem ziemi"? No właśnie.. Pozdrawiam :)

#972 iPhone 4th

iPhone 4th
  • 540 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 17:28

Mój iPhone 5S ma już kilka przygód za sobą. Jest to min. upadek w zaspę śniegu ale na szczęście nic mu się nie stało. Wrażenia? Bardzo pozytywne, to w końcu iPhone 5 tyle,że z czytnikiem, lepszą kamerą i procesorem. iOS 7 działa bardzo dobrze, powiedziałbym wnet,że idealnie. Polecam ten telefon, chociaż czuję pewien niedosyt. :)

#973 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 17:34

To tak, nie pobawię się, ponieważ nie mam karty nano. Pierwsze wrażenia: - poluzowane wszystkie przyciski (power, głośność), - dwa zarysowania na pleckach (były już pod folią), - rysa na ramce, - czy w każdym białym iPhone 5S szczelina słuchawki wygląda, jakby była naklejona folia wokół niej? Wygląda to jakby była jaśniejsza obwódka na około szczeliny. A może to złudzenie od plexi? Czy można zrobić tak, aby doszło do wymiany telefonów (starego i nowego) w tym samym czasie?

#974 dopesi

dopesi
  • 68 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 17:42

U mnie niestety po 1.5 miesiąca użytkowania pojawiła się w górnej części wyświetlacza biała plamka, widoczna tylko na jasnych tłach. Zdąrzyłem wyczytać, że to jakiś bright spot itp, prawdopodobnie będzie reklamacja. Chyba, że ktoś z Was miał podobne historie?

#975 Posek

Posek
  • 30 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 18:21

Ciekawa sprawa. Należę do grona tych osób , którym jakby ktoś nie pisał o luzie w przycisku Power (i o jakiś dziwnych dla mnie dyskomfortach z tego tytułu ) , nawet nie zwróciłbym na to uwagi i tym bardziej uznał za wadę. Napiszę więcej, od wersji 4 mam niewielki luz w tym miejscu, który dopiero po nie małym potrząsaniu słychać delikatnie w tle( nie do końca jestem przekonany, czy producent potrząsanie przewidział jako wartość użytkową) i trudno to nazwać (także mojej żonie) grzechotaniem. Sprawa prawdopodobnie urosła do rangi " problemu" w momencie, gdy jeden z drugim uznał, iż w tym miejscu nie powinien być żaden luz ( choć z natury rzeczy jest to nie możliwe, gdyż przycisk musi się poruszać w pionie miedzy ramką) , bo poprzednio delikwent nie zwrócił na niego uwagi lub był on niewyczuwalny w jego "Appfonie", co według niego powinno być analogią dla innych egzemplarzy. Mimo, iż jak możemy na podstawie zamieszczonych także tu wpisów wyczytać, że luz w przycisku(bardziej lub mniej wyczuwalny) jest cechą wspólną również dla każdej starszej wersji Iphona, nie spotkałem się lata wstecz o zglaszaniu tego faktu jako wadę( co podejżewam, że dla samego producenta byłoby niemałym zaskoczeniem :)) Proponuję co niektórym dokładniej przestudiować fora Apple a okaże się że to nie żadna wada a ma tak być ( mniej&bardziej). Tak wynika z informacji od Apple (co bardziej zgryźliwi dopatrują się poprzez stanowisko Apple ukrywania rzekomej wady, co dla mnie jest już szczytem pewnej postawy życiowej) To prawda, że Apple uznaje reklamacje. Jednak te pisane w związku z przyciskiem Power są wedle mojej oceny bezpodstawne, gdyż taka jest konstrukcja urządzenia o czym samo Apple informuje klientów. Myślę( czasem mi się to zdarza) że europejska centrala sama się troszkę pogubiła w temacie i stąd wymiana i cały ten bajzel. Czekać tylko, kiedy pojawi się oficjalny komunikat potwierdzający to, co piszę. Jednak jako firma robi "gest" w stronę użytkowników i wymienia im te nieszczęsne słuchawki na identyczne z luzem w przycisku (szczęściarze Ci, którzy otrzymują po wymianie " mniejszy luuuuzzzz" ;)) Luźny przycisk Power jak pisałem wyżej wedle mojej oceny nie jest żadna wadą tak samo, jak wielkość wkrętów mocujacych obudowę. To cecha tego urządzenia :) Wesołych świat życzę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych