

nowy imac 20' NIE KUPUJCIE !!!
#101
Posted 03 December 2007 - 21:38

#102
Posted 03 December 2007 - 21:49
---- Dodano 03-12-2007 o godzinie 23:50 ----
nowy imac 20" nie kupujcie - a ja kupiłem i co teraz??
#103
Posted 04 December 2007 - 09:28
czy tak zachowuje sie "stuck pixel", ze na bialym tle go praktycznie nie widac, dopiero na czarnym staje sie czerwony?
Hmm, ekran 24" jest strasznie jasny, nawet przy ustawionym niskim poziomie jasności, więc mocny biały kolor "przyćmiewa" czerwony, który nie jest intensywny. To tak samo jak patrzysz się na niebo w dzień i nie widzisz gwiazd. W nocy (na czarnym tle iMaca) widzisz wszystko idealnie.
Pozdrawiam
P.S. Jeśli jest taka możliwość - wymień jak najszybciej aby się nie stresować. Następnym razem jak będziesz sprawdzać ekran to przyjrzyj mu się dobrze (na białym - sprawdzenie nieświecących pixeli, na czarnym - subpixele czyli czerwone, niebieskie, zielone)
#104
Posted 09 December 2007 - 22:18

#105
Posted 14 December 2007 - 20:18
#106
Posted 14 December 2007 - 20:33


#107
Posted 14 December 2007 - 21:20
no to fajnie, mysle, ze tutaj nalezy sie uklon w strone apple, bo prawie nikt nie wymienia takich "usterek", szoda tylko, ze ten pan sprzedawca byl taki niekompetentnyDzieki za odpowiedzi. Dopiero teraz je przeczytalam, bo powiadomienie nie przyszlo na moj e-mail.
Donosze co poczynilam.
Zanim kupilam komputer rozmawialam z panem ze sklepu przy 5-tej alei w sprawie ewentualnych wad. Pan powiedzial, ze bez problemu wymienia. Zapytalam tez czy wymienia mi komputer zakupiony online. Pan: "oczywiscie, ze tak, mam tylko przywiezc do sklepu".
Jak juz wiecie zamowilam komputer przez internet, okazalo sie, ze ma usterke. Zawoze komputer do sklepu Apple, a inny pan mi mowi, ze niestety, skoro kupilam go przez internet, to musze zadzwonic do "applecare" i z nimi rozmawiac, on mi tylko stwierdzi usterke i da mi tzw. "case number", ten numer mam podac przez telefon, ale wg pana w sklepie komputera z jednym zepsutym pikselem na 99% mi nie wymienia. "To fajnie"-pomyslalam. Zaryzykowalam jednak i zadzwonilam. Rozmawialam przez ponad godzine z co najmniej 4 osobami. W koncu zgodzili sie na wymiane, albo na zwrot pieniedzy. Zdecydowalam sie na wymiane.
W tej chwili oczekuje na kolejny sprzet, ktory ma dotrzec z Chin w poniedzialek. Poprzedniemu ta sama droga zajela tylko 2 dni.
Pozdrawiam! Mam nadzieje, ze ten bedzie w 100% sprawny.
nie zapominaj tez o tym, ze w przypadku sprzetu kupionego online przysluguje ci zwrot do 10 dni od daty zakupu!
#108
Posted 14 December 2007 - 21:59
a ja nie echce imaca
chce mini z klawiatura bt i myszka... i to do lcd 40 cali
i mi wystarczy...
i po co mi imac?
extra, jakos o tym dotad nie pomyslalem

#109
Posted 15 December 2007 - 10:40
nie zapominaj tez o tym, ze w przypadku sprzetu kupionego online przysluguje ci zwrot do 10 dni od daty zakupu
W USA też?
#110
Posted 15 December 2007 - 19:25
#111
Posted 21 December 2007 - 11:09
#112
Posted 24 December 2007 - 23:32



#113
Posted 25 December 2007 - 15:38
#114
Posted 27 December 2007 - 23:46
Do pracy Z grafiką jest przecierz Mac Pro albo MacBook Pro, a nie iMac!!
Hmm, to co- do pracy tylko serie Pro? iMac z ATI 2400 lub 2600 nie da rady np. 3D lub Final Cut'owi? Musi być koniecznie GeForce albo NV? Czy naprawdę iMac to komp tylko do zastosowań środowiska "Home"?
Btw, - nieco Off Top- mam pytanie- zastanawiam się nad zestawem typu stacja Apple, oraz lapek tejże firmy. Stacja pewnie nowa, za to lapek używany- potrzebuje go tylko do hot spotów, zrzucenia fotek z cyfraka i skatalogowania ich, ew. szybkiej wstępnej obróbki. Czy używany iBook/MB da radę? Jak one wogóle pobieraja foty- USB czy WiFi- bo portów do kart SD nie mają.
#115
Posted 28 December 2007 - 01:33
#116
Posted 28 December 2007 - 09:54
Wlasnie otrzymalam komputer. Donosze, ze tym razem mam 2 martwe piksele (tym razem w ogole nie swieca, sa czarne na jasnym tle). Jedynie ich lokalizacja jest lepsza, poniewaz sa blizej krawedzi (poprzedni byl prawie na srodku i widoczny byl jedynie na ciemnym tle).
Co dalej???
Wydaje mi się, że odpowiedź sama się nasuwa. Wymienić na inny. Sprzęt za dużo kosztuje aby pozwolić sobie na wciskanie nie w pełni sprawnego. Przy okazji życzę Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście pozytywnego zakończenia sprawy

#117
Posted 28 December 2007 - 17:00
#118
Posted 28 December 2007 - 17:11

#119
Posted 29 December 2007 - 09:55
Wydaje mi się, że odpowiedź sama się nasuwa. Wymienić na inny. Sprzęt za dużo kosztuje aby pozwolić sobie na wciskanie nie w pełni sprawnego. Przy okazji życzę Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście pozytywnego zakończenia sprawy
A ja nie jestem pewien. Są normy martwych pikseli i subpikseli. Link poniżej dużo wyjaśnia.
http://www.okazje.in...so-13406-2.html
Większość monitorów to klasa 2.
#120
Posted 07 January 2008 - 14:44
A ja nie jestem pewien. Są normy martwych pikseli i subpikseli. Link poniżej dużo wyjaśnia.
http://www.okazje.in...so-13406-2.html
Większość monitorów to klasa 2.
Oczywiście że są normy, gdzieś to nawet napisałem (może na innym forum), że czasem producent podaje, że sprzęt może być wymieniony, gdy na jakiejś tam powierzchni znajdzie się kilka martwych pikseli lub więcej subpikseli.
Ale jeśli Mac wymienił sprzęt, to chyba dobrze świadczy o tej firmie bo dbają o klienta. W końcu nie jest to tani sprzęt i nawet jeden pikselek nieświecący/świecący inaczej potrafi wnerwić.
Pozdro
#121
Posted 07 January 2008 - 18:02
No i mialam klopot (a wlasciwie w ogole nie udalo mi sie otworzyc olikow z rozszerzeniem .exe, ale to chyba normalne na mac'ach, tylko sie zastanawialam czy da sie to jakos obejsc nie instalujac windowsa)
a próbowałeś może takiego sprytnego programu jak CrossOver?

#122
Posted 07 January 2008 - 18:33
#123
Posted 07 January 2008 - 19:23
#124
Posted 08 January 2008 - 00:00
jak mozna pracować z grafiką na glossy:?!?!
a czy każdy użytkownik iMaca musi pracować z grafiką?
Ja mam glossy i jestem z tego dumny bo cieszy oko i nie wyobrażam sobie powrotu do matowej matrycy.
#125
Posted 10 February 2008 - 20:50
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users