Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?
#76
Napisano 26 maja 2014 - 22:23
#77
Napisano 26 maja 2014 - 22:34
#78
Napisano 26 maja 2014 - 22:48
#79
Napisano 05 czerwca 2014 - 13:01
Witam. Ostrzegam przed tym sklepem, a raczej ich obsługą klienta. Oferują dobre ceny, działają legalnie, wystawiają faktury, mają serwis. ALE. Obsługa klienta to żenada. Kontakt jest bardzo sprawny: mail, telefon, na miejscu (Żurawia do 20 czynne afair). Ale ale ale... niech no tylko się coś popsuje. Ja miałem pecha... No i jazda.
Kupiłem MBPr, wyjęty z pudełka okazał się uszkodzony (wada fabryczna). Kontakt z i-sklep i w odpowiedzi wymówki i brak reakcji. Yyyy ok to może oddam na Dobrą (autoryzowany serwis w wawie). Wymienili płytę główną na gwarancji.
2-3 miesiące później padła matryca. Wymiana w autoryzowanym serwisie na gwarancji. 3 miesiące później znowu coś szwankuje. Do 3 razy sztuka? Piszę do i-sklep, że chcę wymianę, nie naprawę no bo ile można.
Odmówili wymiany (bo na fvat kupiony i nie mam praw konsumenta) i łaskę zrobili, że w ogóle naprawili płytę główną. Wszystko trwało ponad miesiąc. Obiecali, że jeżeli zepsuje się 4 raz to wymienią, wow dzięki. Wysłali paczkę w ciemno na nieaktualny adres! Co dalej?... odebrałem w końcu paczkę i okazało się, że zamknęli kompa z jakimiś okruchami w środku. W efekcie mam DZIURKI W EKRANIE!!!
No to reklamacja... Pani stwierdziła, że to nie oni i sprawa zamknięta. Myślę sobie, że chyba nie. Sprawa leci wyżej. Dyrektor sprzedaży zobowiązał się zbadać sprawę. I zbadał. Zostałem zapewniony, że oglądano dokładnie zapis monitoringu (!), że ich stoły są czyste (?!) i że sprzątaczka sprząta codziennie (wtf?!) i to nie na pewno nie ich wina. LOL. Jeszcze musiałem słuchać pierdół ile oni napraw dziennie mają, że to wszystko dla nich koszt, że muszą się bronić przed nieuczciwymi klientami... Kto tak sprawy załatwia?
Straciłem na naprawy i jazdę z obsługą klienta ponad 3 miesiące (kompa mam 9). Kupuję AppleCare (na wszelki wypadek od autoryzowanego sprzedawcy hehe), i liczę, że się popsuje po raz 4, może ekran? Było by fajnie .
Jakby ktoś chciał jeszcze bliżej poznać sprawę to mam kilka ciekawych wypowiedzi tych ludzi .
Pozdrawiam
Łukasz (Niezadowolony Klient i-sklep.com.pl)
Jest ciąg dalszy. Osobom zainteresowanym zakupem w i-sklep/trendstrade poddaję pod rozwagę poniższe.
Witam ponownie,
Niedawno zaszła u mnie potrzeba używania portu thunderbolt. Okazało się, że port jest uszkodzony i komputer kwalifikuje się do naprawy. Prawdopodobnie Państwa serwis użył już uszkodzonej płyty głównej [...]
Piszę do Państwa w nawiązaniu do poniższej wiadomości [przyp. autor: mail od nich z końca lutego po 3 naprawie], gdzie poinformowali mnie Państwo, że "kolejne zgłoszenie z potwierdzoną usterką będzie skutkowało wymianą komputera bądź zwrotem gotówki”. W nawiązaniu do tej wiadomości chciałbym zgłosić się z prośbą o egzekucję tej obietnicy.
Jeżeli opcja wymiany komputera lub zwrotu pieniędzy wciąż obowiązuje, pozostaje jeszcze jedna kwestia do rozwiązania. Mianowicie wiedząc, że kupiłem wadliwy komputer, przezornie dokupiłem za spore pieniądze przedłużenie gwarancji AppleCare Protection Plan, którego stracić nie chcę.
Co mogą mi Państwo zaproponować?
Szanowny Panie,
stwierdzenie serwisanta "Jednocześnie informuję, że to była 3 naprawa i kolejne zgłoszenie z potwierdzoną usterką będzie skutkowało wymianą komputera bądź zwrotem gotówki" odnosi się rzecz jasna do okresu gwarancji jaką otrzymał Pan od sklepu i naszego serwisu. Pisze Pan, że wykupił przedłużenie gwarancji AppleCare Protection Plan, czyli naprawę może Pan realizować w Apple.
Rozumiem, że to jest tylko kilkoro pracowników i może sklep jako sklep jest w porządku, i tutaj powinienem wymieniać nazwiska osób, które tak sprawy załatwiają. Ale tak nie jest. Postarałem się aby o sprawie wiedzieli właściciele i dyrektorzy - mimo zainteresowania sprawa jest jak jest. Jak to kiedyś od zacnego specjalisty od zarządzania usłyszałem "it always come from the top".
Pozdrawiam forumowiczów,
Łukasz85
#80
Napisano 05 czerwca 2014 - 15:05
Jest ciąg dalszy. Osobom zainteresowanym zakupem w i-sklep/trendstrade poddaję pod rozwagę poniższe.
Rozumiem, że to jest tylko kilkoro pracowników i może sklep jako sklep jest w porządku, i tutaj powinienem wymieniać nazwiska osób, które tak sprawy załatwiają. Ale tak nie jest. Postarałem się aby o sprawie wiedzieli właściciele i dyrektorzy - mimo zainteresowania sprawa jest jak jest. Jak to kiedyś od zacnego specjalisty od zarządzania usłyszałem "it always come from the top".
Pozdrawiam forumowiczów,
Łukasz85
Brak słów... Dlatego wolę wydać kilka stówek więcej i kupić przez aos. W przypadku ipada air przewinęło się 5 wymian zanim wpadł dobry egzemplarz...
#81
Napisano 14 czerwca 2014 - 19:32
#82
Napisano 30 czerwca 2014 - 16:26
#83
Napisano 19 października 2014 - 20:55
#84
Napisano 19 października 2014 - 22:06
#85
Napisano 20 października 2014 - 07:33
Weź pod uwagę, że to wersja US. Ja chyba wolałbym polską dystrybucję z MM/saturn.
Rozumiem,a czym ewe. "grozi" wersja US?
a co możecie powiedzieć na temat sklepu electro store?
#86
Napisano 20 października 2014 - 08:34
#87
Napisano 20 października 2014 - 08:49
Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.
rozumiem,fakt za duże ryzyka
a np. w MM nie ma tego ryzyka?
#88
Napisano 20 października 2014 - 09:10
#89
Napisano 20 października 2014 - 12:38
W MM powinien być z dystrybucji Polskiej
czy te kody np.A1457 powinny być na pudełku?
#90
Napisano 20 października 2014 - 12:52
Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.
To jak nie jesteś to nie pisz bo to bzdura.
#91
Napisano 20 października 2014 - 13:22
To jak nie jesteś to nie pisz bo to bzdura.
Informacja od iMadu. Są znane przypadki ale jak napisałem to nie jest na 100%, że tak będzie.
#92
Napisano 21 października 2014 - 09:09
#93
Napisano 21 października 2014 - 09:11
Szukam też informacji i opinii na temat sklepu electro store.
Fajnie ale to jest temat o i-Sklep.
#94
Napisano 21 października 2014 - 09:25
Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.
Poproszę o linka do tego "newsa".
#95
Napisano 30 października 2014 - 20:59
#96
Napisano 30 października 2014 - 21:45
#97
Napisano 31 października 2014 - 09:09
#98
Napisano 04 grudnia 2014 - 22:08
Pisalem na maila do Was, ale nie odpowiedzi niestety nie otrzymalem Jak wyglada proces zawarcia leasingowej ?
#99
Napisano 08 grudnia 2014 - 13:08
Pisalem na maila do Was, ale nie odpowiedzi niestety nie otrzymalem Jak wyglada proces zawarcia leasingowej ?
Witaj, preferowaną formą kontaktu z nami jest rozmowa telefoniczna. Jeżeli chodzi o leasing - realizujemy go wraz z Firmą GrenkeLeasing (http://www.grenkelea...e-ofertowe.html) warunki w skrócie: jeżeli interesuje Cię towar poniżej 10 tys. zł netto wystarczy, że Twoja działalność/firma istnieją ponad 12 miesięcy i nie wymagane są zaświadczenia o dochodach. Jeżeli kwota przekroczy 10 tys. zł netto wtedy firma Grenke będzie prosiła o udokumentowanie dochodów. Napisz do nasz maila na bok@i-sklep.com.pl, podaj jaki towar Cię interesuje, a wykonany specjalnie dla Ciebie kalkulację (na 18, 24 lub 36 miesięcy).
#100
Napisano 27 stycznia 2015 - 13:19
Zapraszamy wszystkich naszych Klientów (obecnych, jak również przyszłych) do odwiedzania naszych profili społecznościowych. Pojawiać się tam będą wszystkie nowości w ofercie, ale również dostępne będą kody rabatowe.
Facebook, Twitter, Instagram. Nasze profile służą również do zadawania nam pytań - chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych