Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?
#51
Napisano 17 marca 2014 - 19:36
#52
Napisano 17 marca 2014 - 22:02
#53
Napisano 17 marca 2014 - 22:26
#54
Napisano 28 marca 2014 - 23:23
#55
Napisano 28 marca 2014 - 23:36
Gwarancja liczy się od daty zakupu - musisz przesłać Apple fakturę. Moją z i-sklep uznali, ale procesowanie trochę trwa.Witam
Może się ktoś wypowiedzieć jeszcze jak to jest z tą gwarancją liczy się ona w końcu od daty zarejestrowania urządzenia czyli włączenia czy od daty zakupu? oraz jak to jest z gwarancją czy zwrotem jeżeli komputer miałby być uszkodzony fabrycznie od razu przy pierwszy rozpakowaniu biorąc go na fakturę vat czyli na firmę? poza tym może ktoś jeszcze wyrazić opinie na temat tego sklepu? mam zamiar tam kupić Maacbooka Pro Retina 13" 8gb ram 258gb ssd.
Pozdrawiam
W przypadku zakupu w i-sklep mi się nie pofarciło, miałem uszkodzonego kompa, ale mnie zbyli i jestem po 3 naprawach ... W iSpot wymieniają od reki, bez pytań jeżeli wada wystąpi w ciągu 7 dni od zakupu.
Biorąc sprzęt na fvat tracisz prawa konsumenta i podlegasz jedynie pod kodeks cywilny. Ogólnie prze... kichane. Na firmę appla bym nie kupował drugi raz - polecam dell bo ma 3 lata gwarancji i next business day.
#56
Napisano 29 marca 2014 - 00:57
Cytuje ich regulamin:
Sprzedaż na rzecz przedsiębiorcy objęta jest 12 miesięczną rękojmią, natomiast sprzedaż na rzecz konsumenta obejmuje możliwość reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru.
znaczy to tyle ze powinni Ci wymienic ten sprzet ktory otrzymales wadliwy? (Dobrze mysle?)
#57
Napisano 29 marca 2014 - 01:13
http://myapple.pl/gd...tml#post2274792Co dokładnie kupowales i jak wygladala wada? .. Z tego co czytalem w regulaminie sklepu to jak sie kupuje na firme sklep daje rękojmie czyli w zasadzie to samo co gwarancja tylko krotsza bo 12 miesiecy. Wiec teoretycznie powinni wymienic. Nie ukrywam ze komputer jest tam 1000 zł tanszy co robi mi ogromna roznice... Pozdrawiam
Wada fabryczna, brak wymiany (też moja wina bo źle reagowałem), niekompetentny personel. Po 3 naprawie, obiecali, że przy 4 wymienią na nowy sprzęt w ramach rękojmi ... Cisną cenami (tysiak dla każdego robi różnicę! ) i to odbija się na kwalifikacjach personelu i jakości obsługi klienta. Po przejściach z kompem, w ogóle nie polecam kupowania macbook poza oficjalnym obiegiem. Za drogi to sprzęt, a do tego spada jakość produktów Apple, więc warto się zabezpieczyć. Wydasz tysiaka więcej dziś i możliwe, że oszczędzisz sobie sporo czasu i nerwów. Ja poleciałem na dobrą cenę + odliczenie podatku i mam karę. Tak jak pisałem na firmę Dell'a polecam, ew Lenovo. Jeżeli bardzo, bardzo chcesz macbooka to kup "prywatnie" w pierwszej kolejności ;-)... Może być i z i-sklepu - jako konsument możesz dużo więcej niż firma.
#58
Napisano 30 marca 2014 - 07:49
#59
Napisano 30 marca 2014 - 09:13
#60
Napisano 30 marca 2014 - 11:48
#61
Napisano 31 marca 2014 - 10:46
Nie zgadzamy się z zarzutem, że i-sklep.com.pl posiada niekompetentny i niewykwalifikowany personel. i-sklep.com.pl zdobył jako jedyny w swej kategorii wyróżnienie Jakość Obsługi Klienta w Rankingu Opineo.pl. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku. Można również odwiedzić nasz sklep w centrum Warszawy bądź zajrzeć do naszej siedziby przy Al. Krakowskiej 8A.
Użytkowniku Booolek zapraszamy do kontaktu z nami – rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
#62
Napisano 31 marca 2014 - 10:50
Na mojego maila nadal nie odpisaliście.Użytkowniku Booolek zapraszamy do kontaktu z nami – rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
#63
Napisano 31 marca 2014 - 11:14
#64
Napisano 01 kwietnia 2014 - 14:33
#65
Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:35
#66
Napisano 01 kwietnia 2014 - 22:55
@Booolek - dziękujemy za wiarygodną opinię.
Przesyłki wysyłamy każdego dnia roboczego (pon.-pt.) do godziny ~14:00, więc u nas jest to "całkowicie normalne", że całość zamówienia, od momentu zamówienia do momentu dostarczenia (kurier DHL) jest realizowana w ok. 24h.
Kurier DHL w 95-99% dostarcza paczki na następny dzień roboczy po wysłaniu, na terenie całej polski.
Nie mamy żadnego wpływu na opóźnienia będące bezpośrednio po stronie firmy kurierskiej.
Wszelkie takie przypadki opóźnień prosimy zgłaszać.
Jednak z doświadczenia wiemy, że DHL jest najwiarygodniejszym kurierem w Polsce - dlatego z jego usług korzystamy (i nasi klienci).
Jak zawsze przypominamy: najszybszą formą kontaktu jest infolinia.
Bardzo prosimy nie zadawać ogólnych pytań przez forum, które to pytania nie są skierowane bezpośrednio do społeczności myApple.pl.
Na maile staramy się odpowiadać zawsze <60min od jego otrzymania (często nawet w niedziele i święta, poza oficjalnymi godzinami pracy sklepu), jednak w przypadku, gdy z jednej skrzynki (bok@i-sklep.com.pl) korzysta kilkanaście osób jednocześnie niestety może się zdarzyć przez przeoczenie lub tzw. "sytuację losową", że dany mail zostanie oznaczony w naszym systemie jako "odpowiedziany", mimo że wiadomość zwrotna fizycznie nie została dokończona i wysłana.
Zdarza nam się, przyznajemy się, ale grubo >95% maili jest odpowiedziana "od ręki". A gdyby nie było odpowiedzi przez >24h to po prostu proszę się jeszcze raz przypomnieć mailowo lub zadzwonić na infolinię.
Pozdrawiam.
Rafał | i-sklep.com.pl
#67
Napisano 03 kwietnia 2014 - 19:23
#68
Napisano 07 kwietnia 2014 - 11:50
https://discussions....987343#24987343
Pozdrawiamy.
#69
Napisano 08 kwietnia 2014 - 16:49
#70
Napisano 08 kwietnia 2014 - 19:59
#71
Napisano 16 maja 2014 - 22:06
#72
Napisano 21 maja 2014 - 08:36
#73
Napisano 26 maja 2014 - 11:54
@kis_s oraz @opa_pl: iPady oraz iPhone przez nas sprzedawane obsługują polskie częstotliwości LTE. Posiadamy modele A1533 oraz A1475/A1490, których specyfikacja pozwala na odbiór występujących w Polsce pasm. Zachęcam do zapoznania się ze specyfikacją dostępną na oficjalnej stronie Apple oraz do przejrzenia zakresów, jakie oferują poszczególni operatorzy mobilni w Polsce.
#74
Napisano 26 maja 2014 - 17:39
#75
Napisano 26 maja 2014 - 17:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych