Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?


  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#76 kis_s

kis_s
  • 147 posts

Posted 26 May 2014 - 22:23

Mnie by interesowal iphone 5s model A1457 jak mam taka informacje u was znaleźć ? po kodzie produktu ?

#77 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 26 May 2014 - 22:34

@kis_s - Tak jak pisaliśmy wyżej: pytania bardzo prosimy zadawać na bok@i-sklep.com.pl lub infolinię - tutaj rzadko zaglądamy. Wszystkie iPady AIR-y mamy A1457 - obsługujący polskie częstotliwości LTE, tak jak wskazane pod linkiem wyżej. ========= Przepraszam, pomyliłem A1457 (iPad) z A1475 (iPhone). Prosimy o identyczne pytanie na bok@i-sklep.com.pl Jutro z rana potwierdzimy specyfikację. ---------- Pozdrawiam Rafał | i-sklep.com.pl

#78 kis_s

kis_s
  • 147 posts

Posted 26 May 2014 - 22:48

Mnie się nie spieszy więc odpowiedź może być i z opóźnieniem. Ja się pytałem o dostępność u was iphone 5s A1457 a nie o iPady Air.

#79 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 posts

Posted 05 June 2014 - 13:01

Witam. Ostrzegam przed tym sklepem, a raczej ich obsługą klienta. Oferują dobre ceny, działają legalnie, wystawiają faktury, mają serwis. ALE. Obsługa klienta to żenada. Kontakt jest bardzo sprawny: mail, telefon, na miejscu (Żurawia do 20 czynne afair). Ale ale ale... niech no tylko się coś popsuje. Ja miałem pecha... No i jazda.

Kupiłem MBPr, wyjęty z pudełka okazał się uszkodzony (wada fabryczna). Kontakt z i-sklep i w odpowiedzi wymówki i brak reakcji. Yyyy ok to może oddam na Dobrą (autoryzowany serwis w wawie). Wymienili płytę główną na gwarancji.

2-3 miesiące później padła matryca. Wymiana w autoryzowanym serwisie na gwarancji. 3 miesiące później znowu coś szwankuje. Do 3 razy sztuka? Piszę do i-sklep, że chcę wymianę, nie naprawę no bo ile można.

Odmówili wymiany (bo na fvat kupiony i nie mam praw konsumenta) i łaskę zrobili, że w ogóle naprawili płytę główną. Wszystko trwało ponad miesiąc. Obiecali, że jeżeli zepsuje się 4 raz to wymienią, wow dzięki. Wysłali paczkę w ciemno na nieaktualny adres! Co dalej?... odebrałem w końcu paczkę i okazało się, że zamknęli kompa z jakimiś okruchami w środku. W efekcie mam DZIURKI W EKRANIE!!!

No to reklamacja... Pani stwierdziła, że to nie oni i sprawa zamknięta. Myślę sobie, że chyba nie. Sprawa leci wyżej. Dyrektor sprzedaży zobowiązał się zbadać sprawę. I zbadał. Zostałem zapewniony, że oglądano dokładnie zapis monitoringu (!), że ich stoły są czyste (?!) i że sprzątaczka sprząta codziennie (wtf?!) i to nie na pewno nie ich wina. LOL. Jeszcze musiałem słuchać pierdół ile oni napraw dziennie mają, że to wszystko dla nich koszt, że muszą się bronić przed nieuczciwymi klientami... Kto tak sprawy załatwia?

Straciłem na naprawy i jazdę z obsługą klienta ponad 3 miesiące (kompa mam 9). Kupuję AppleCare (na wszelki wypadek od autoryzowanego sprzedawcy hehe), i liczę, że się popsuje po raz 4, może ekran? Było by fajnie :).

Jakby ktoś chciał jeszcze bliżej poznać sprawę to mam kilka ciekawych wypowiedzi tych ludzi :).

Pozdrawiam
Łukasz (Niezadowolony Klient i-sklep.com.pl)


Jest ciąg dalszy. Osobom zainteresowanym zakupem w i-sklep/trendstrade poddaję pod rozwagę poniższe.

Witam ponownie,

Niedawno zaszła u mnie potrzeba używania portu thunderbolt. Okazało się, że port jest uszkodzony i komputer kwalifikuje się do naprawy. Prawdopodobnie Państwa serwis użył już uszkodzonej płyty głównej [...]

Piszę do Państwa w nawiązaniu do poniższej wiadomości [przyp. autor: mail od nich z końca lutego po 3 naprawie], gdzie poinformowali mnie Państwo, że "kolejne zgłoszenie z potwierdzoną usterką będzie skutkowało wymianą komputera bądź zwrotem gotówki”. W nawiązaniu do tej wiadomości chciałbym zgłosić się z prośbą o egzekucję tej obietnicy.

Jeżeli opcja wymiany komputera lub zwrotu pieniędzy wciąż obowiązuje, pozostaje jeszcze jedna kwestia do rozwiązania. Mianowicie wiedząc, że kupiłem wadliwy komputer, przezornie dokupiłem za spore pieniądze przedłużenie gwarancji AppleCare Protection Plan, którego stracić nie chcę.

Co mogą mi Państwo zaproponować?


Szanowny Panie,

stwierdzenie serwisanta "Jednocześnie informuję, że to była 3 naprawa i kolejne zgłoszenie z potwierdzoną usterką będzie skutkowało wymianą komputera bądź zwrotem gotówki" odnosi się rzecz jasna do okresu gwarancji jaką otrzymał Pan od sklepu i naszego serwisu. Pisze Pan, że wykupił przedłużenie gwarancji AppleCare Protection Plan, czyli naprawę może Pan realizować w Apple.


Rozumiem, że to jest tylko kilkoro pracowników i może sklep jako sklep jest w porządku, i tutaj powinienem wymieniać nazwiska osób, które tak sprawy załatwiają. Ale tak nie jest. Postarałem się aby o sprawie wiedzieli właściciele i dyrektorzy - mimo zainteresowania sprawa jest jak jest. Jak to kiedyś od zacnego specjalisty od zarządzania usłyszałem "it always come from the top".

Pozdrawiam forumowiczów,
Łukasz85

#80 opa_pl

opa_pl
  • 411 posts

Posted 05 June 2014 - 15:05

Jest ciąg dalszy. Osobom zainteresowanym zakupem w i-sklep/trendstrade poddaję pod rozwagę poniższe.


Rozumiem, że to jest tylko kilkoro pracowników i może sklep jako sklep jest w porządku, i tutaj powinienem wymieniać nazwiska osób, które tak sprawy załatwiają. Ale tak nie jest. Postarałem się aby o sprawie wiedzieli właściciele i dyrektorzy - mimo zainteresowania sprawa jest jak jest. Jak to kiedyś od zacnego specjalisty od zarządzania usłyszałem "it always come from the top".

Pozdrawiam forumowiczów,
Łukasz85



Brak słów... Dlatego wolę wydać kilka stówek więcej i kupić przez aos. W przypadku ipada air przewinęło się 5 wymian zanim wpadł dobry egzemplarz...

#81 drake29a

drake29a
  • 42 posts

Posted 14 June 2014 - 19:32

Jak wygląda proces rejestracji gwarancji w Apple tak by leciała od dnia zakupu.

#82 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 30 June 2014 - 16:26

@drake29a: Należy skontaktować się z infolinią Apple, przesłać skan faktury zakupu i poprosić o skorygowanie dat. Po dokonaniu tych czynności należy czekać na informację zwrotną od Apple.

#83 pingwin71

pingwin71
  • 291 posts

Posted 19 October 2014 - 20:55

zakup iP5s W tej chwili mają najtaniej iP5s ,warto? różnica pomiędzy nimi a AOS istotna ,pomiędzy np.MM już mniej.Co pewniejsze jeśli chodzi o ewe. reklamację? a może jeszcze ktoś inny?

#84 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 19 October 2014 - 22:06

Weź pod uwagę, że to wersja US. Ja chyba wolałbym polską dystrybucję z MM/saturn.

#85 pingwin71

pingwin71
  • 291 posts

Posted 20 October 2014 - 07:33

Weź pod uwagę, że to wersja US. Ja chyba wolałbym polską dystrybucję z MM/saturn.


Rozumiem,a czym ewe. "grozi" wersja US?
a co możecie powiedzieć na temat sklepu electro store?

#86 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 20 October 2014 - 08:34

Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.

#87 pingwin71

pingwin71
  • 291 posts

Posted 20 October 2014 - 08:49

Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.


rozumiem,fakt za duże ryzyka

a np. w MM nie ma tego ryzyka?

#88 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 20 October 2014 - 09:10

W MM powinien być z dystrybucji Polskiej ;)

#89 pingwin71

pingwin71
  • 291 posts

Posted 20 October 2014 - 12:38

W MM powinien być z dystrybucji Polskiej ;)


czy te kody np.A1457 powinny być na pudełku?

#90 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2947 posts

Posted 20 October 2014 - 12:52

Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.


To jak nie jesteś to nie pisz bo to bzdura.

#91 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 20 October 2014 - 13:22

To jak nie jesteś to nie pisz bo to bzdura.


Informacja od iMadu. Są znane przypadki ale jak napisałem to nie jest na 100%, że tak będzie.

#92 pingwin71

pingwin71
  • 291 posts

Posted 21 October 2014 - 09:09

Informacje na temat sklepu electro store Szukam też informacji i opinii na temat sklepu electro store.

#93 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 21 October 2014 - 09:11

Szukam też informacji i opinii na temat sklepu electro store.


Fajnie ale to jest temat o i-Sklep.

#94 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 21 October 2014 - 09:25

Krótszym czasem pracy na baterii ale to nie jest na 100%.


Poproszę o linka do tego "newsa".

#95 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 30 October 2014 - 20:59

Mam pytanie, czy sklep ten posiada nowe, fabrycznie zapakowane iPhony 5s z gwarancją na te 12 miesięcy, bo przyznaje, że cena za model 64 GB jest dość konkurencyjna.

#96 bar-trek

bar-trek
  • 6159 posts

Posted 30 October 2014 - 21:45

Nie lepiej do nich zadzwonić, albo napisać...?

#97 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 31 October 2014 - 09:09

@Andaar: sprzęt Apple sprzedajemy wyłącznie w oryginalnych opakowaniach zafoliowany. Zachęcamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego - odpowiemy na wszystkie pytania.

#98 NuLL

NuLL
  • 186 posts
  • SkądSopot

Posted 04 December 2014 - 22:08

Pisalem na maila do Was, ale nie odpowiedzi niestety nie otrzymalem :( Jak wyglada proces zawarcia leasingowej ?



#99 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 08 December 2014 - 13:08

Pisalem na maila do Was, ale nie odpowiedzi niestety nie otrzymalem :( Jak wyglada proces zawarcia leasingowej ?

Witaj, preferowaną formą kontaktu z nami jest rozmowa telefoniczna. Jeżeli chodzi o leasing - realizujemy go wraz z Firmą GrenkeLeasing (http://www.grenkelea...e-ofertowe.html) warunki w skrócie: jeżeli interesuje Cię towar poniżej 10 tys. zł netto wystarczy, że Twoja działalność/firma istnieją ponad 12 miesięcy i nie wymagane są zaświadczenia o dochodach. Jeżeli kwota przekroczy 10 tys. zł netto wtedy firma Grenke będzie prosiła o udokumentowanie dochodów. Napisz do nasz maila na bok@i-sklep.com.pl, podaj jaki towar Cię interesuje, a wykonany specjalnie dla Ciebie kalkulację (na 18, 24 lub 36 miesięcy). 



#100 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 27 January 2015 - 13:19

Zapraszamy wszystkich naszych Klientów (obecnych, jak również przyszłych) do odwiedzania naszych profili społecznościowych. Pojawiać się tam będą wszystkie nowości w ofercie, ale również dostępne będą kody rabatowe.

Facebook, Twitter, Instagram. Nasze profile służą również do zadawania nam pytań - chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości. 






3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users