Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#51 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 marca 2014 - 19:36

Ja z kolei chciałbym zapytać, czy komputery są fabrycznie zafoliowane, czy są odpakowywane po przywiezieniu do Polski? Sklep ma atrakcyjne ceny, a już niestety raz władowałem się w "składaka" (MB poskładany z różnych organów) i wolę upewnić się dwa razy. Czy standardowo wystawiacie FV, czy też można wybrać paragon?

#52 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 postów

Napisano 17 marca 2014 - 22:02

U mnie komp był zafoliowany fabrycznie. Ale komp miał wadę fabryczną, i był problem bo musiałem czekać 2 tygodnie zanim oddałem do naprawy. Problem z gwarancją rozwiązuje dosłanie Apple skanu dowodu zakupu bo nie jest to oficjalny obieg. I tutaj proszę nie "lecieć" na cenę - to i tak jest produkt luksusowy jak na nasze warunki. W przypadku produktów Apple w Polsce nie tylko jakość robi cenę, ale i cena robi jakość. Radzę korzystać z oficjalnych kanałów dystrybucji.

#53 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 17 marca 2014 - 22:26

Mój Mac mini był rozpakowany czyli bez folii zabezpieczającej. Na pytanie dlaczego padło wyjaśnienie bo "cło i granica"

#54 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 28 marca 2014 - 23:23

Witam ;) Może się ktoś wypowiedzieć jeszcze jak to jest z tą gwarancją liczy się ona w końcu od daty zarejestrowania urządzenia czyli włączenia czy od daty zakupu? oraz jak to jest z gwarancją czy zwrotem jeżeli komputer miałby być uszkodzony fabrycznie od razu przy pierwszy rozpakowaniu biorąc go na fakturę vat czyli na firmę? poza tym może ktoś jeszcze wyrazić opinie na temat tego sklepu? mam zamiar tam kupić Maacbooka Pro Retina 13" 8gb ram 258gb ssd. Pozdrawiam

#55 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 postów

Napisano 28 marca 2014 - 23:36

Witam ;)

Może się ktoś wypowiedzieć jeszcze jak to jest z tą gwarancją liczy się ona w końcu od daty zarejestrowania urządzenia czyli włączenia czy od daty zakupu? oraz jak to jest z gwarancją czy zwrotem jeżeli komputer miałby być uszkodzony fabrycznie od razu przy pierwszy rozpakowaniu biorąc go na fakturę vat czyli na firmę? poza tym może ktoś jeszcze wyrazić opinie na temat tego sklepu? mam zamiar tam kupić Maacbooka Pro Retina 13" 8gb ram 258gb ssd.

Pozdrawiam

Gwarancja liczy się od daty zakupu - musisz przesłać Apple fakturę. Moją z i-sklep uznali, ale procesowanie trochę trwa.

W przypadku zakupu w i-sklep mi się nie pofarciło, miałem uszkodzonego kompa, ale mnie zbyli i jestem po 3 naprawach :)... W iSpot wymieniają od reki, bez pytań jeżeli wada wystąpi w ciągu 7 dni od zakupu.

Biorąc sprzęt na fvat tracisz prawa konsumenta i podlegasz jedynie pod kodeks cywilny. Ogólnie prze... kichane. Na firmę appla bym nie kupował drugi raz - polecam dell bo ma 3 lata gwarancji i next business day.

#56 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 29 marca 2014 - 00:57

Co dokładnie kupowales i jak wygladala wada? .. Z tego co czytalem w regulaminie sklepu to jak sie kupuje na firme sklep daje rękojmie czyli w zasadzie to samo co gwarancja tylko krotsza bo 12 miesiecy. Wiec teoretycznie powinni wymienic. Nie ukrywam ze komputer jest tam 1000 zł tanszy co robi mi ogromna roznice...

Cytuje ich regulamin:

Sprzedaż na rzecz przedsiębiorcy objęta jest 12 miesięczną rękojmią, natomiast sprzedaż na rzecz konsumenta obejmuje możliwość reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru.


znaczy to tyle ze powinni Ci wymienic ten sprzet ktory otrzymales wadliwy? (Dobrze mysle?)

#57 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 postów

Napisano 29 marca 2014 - 01:13

Co dokładnie kupowales i jak wygladala wada? .. Z tego co czytalem w regulaminie sklepu to jak sie kupuje na firme sklep daje rękojmie czyli w zasadzie to samo co gwarancja tylko krotsza bo 12 miesiecy. Wiec teoretycznie powinni wymienic. Nie ukrywam ze komputer jest tam 1000 zł tanszy co robi mi ogromna roznice... Pozdrawiam

http://myapple.pl/gd...tml#post2274792
Wada fabryczna, brak wymiany (też moja wina bo źle reagowałem), niekompetentny personel. Po 3 naprawie, obiecali, że przy 4 wymienią na nowy sprzęt w ramach rękojmi :)... Cisną cenami (tysiak dla każdego robi różnicę! :o) i to odbija się na kwalifikacjach personelu i jakości obsługi klienta. Po przejściach z kompem, w ogóle nie polecam kupowania macbook poza oficjalnym obiegiem. Za drogi to sprzęt, a do tego spada jakość produktów Apple, więc warto się zabezpieczyć. Wydasz tysiaka więcej dziś i możliwe, że oszczędzisz sobie sporo czasu i nerwów. Ja poleciałem na dobrą cenę + odliczenie podatku i mam karę. Tak jak pisałem na firmę Dell'a polecam, ew Lenovo. Jeżeli bardzo, bardzo chcesz macbooka to kup "prywatnie" w pierwszej kolejności ;-)... Może być i z i-sklepu - jako konsument możesz dużo więcej niż firma.

#58 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 30 marca 2014 - 07:49

Może ktoś jeszcze mógłby się podzielić swoją opinią. :)

#59 kris1973

kris1973
  • 24 postów
  • SkądRadziejów

Napisano 30 marca 2014 - 09:13

A po co do nich oddawałeś ?? Przecież na komputer masz gwarancję międzynarodową i możesz oddać do przedstawiciela Apple, ispot, cortland i oni muszą naprawić.

#60 cooper69

cooper69
  • 982 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 marca 2014 - 11:48

Przecież jak chcesz być obsłużony na poziomie producenta można się umówić mailowo, wsiąść w pociąg i oddać na gwarancję do Apple Store w Berlinie i być obsłużonym na innym poziomie. Od razu zaznaczam. Poziom zależy głównie od tego, że obsługuje Cię samo Apple (ono może wszystko), a u nas serwis jakby mocno nie chciał Ci zrobić dobrze musi się poruszać w granicach sztywno wyznaczonych przez Apple - wyżej D nie podskoczą bo sami będą płacić. To jest oprócz czynnika ludzkiego głównym powodem niezadowolenia z serwisu w Polsce.

#61 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 31 marca 2014 - 10:46

Jeżeli chodzi o sprzedawany przez nas sprzęt, Klientowi wydajemy komputery fabrycznie zapakowane. Bardzo rzadko zdarza się, że pudełko jest otwarte. Staramy się zawsze o tym fakcie informować. Zwykle przyczyną tego jest fakt oglądania sprzętu przez Klientów. Sprzedawane przez nas MacBooki są pełnowartościowym towarem z gwarancją naszą (my jak sprzedawca zapewniamy też serwis towarów) jak również firmy Apple. Nasz towar nie jest rejestrowany, to Klient po zakupie może zarejestrować swój produkt poprzez stronę Apple. Jakiekolwiek problemy z gwarancją należy do nas zgłaszać – będziemy interweniować.

Nie zgadzamy się z zarzutem, że i-sklep.com.pl posiada niekompetentny i niewykwalifikowany personel. i-sklep.com.pl zdobył jako jedyny w swej kategorii wyróżnienie Jakość Obsługi Klienta w Rankingu Opineo.pl. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku. Można również odwiedzić nasz sklep w centrum Warszawy bądź zajrzeć do naszej siedziby przy Al. Krakowskiej 8A.

Użytkowniku Booolek zapraszamy do kontaktu z nami – rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

#62 gruch

gruch
  • 10 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 marca 2014 - 10:50

Użytkowniku Booolek zapraszamy do kontaktu z nami – rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Na mojego maila nadal nie odpisaliście.

#63 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 31 marca 2014 - 11:14

Wysłałem już do was maila własnie . Pozdrawiam :)

#64 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 01 kwietnia 2014 - 14:33

Witam, chciałem się podzielić opinią o tym sklepie. Troche się dopytywałem i pisałem do sklepu dużo maili (może nawet 10-15) i zawsze dostawałem odpowiedź do około 30 minut czasem odrazu. Zdecydowałem się że zakupie u nich Macbooka Retina 13" Late 2013 8RAM 256SSD i rzeczą przekonującą była niska cena nie ukrywam. Zamówiłem komputer 10 minut później otrzymałem wiadomość że został wysłany (zamawiałem za pobraniem). Komputer przyszedł dzisiaj o 9:10 dokładnie czyli cała sprawa trwała krócej niż 24h. Komputer bardzo dobrze zapakowany, w dodatkowym kartonie (nic nie ma prawa się stać). W paczce znalazłem także przejściówke do polskiego gniazdka oraz nowego zafoliowanego Macbooka bez jakichkolwiek skaz. Komputer odpakowałem wszystko fabrycznie idealnie nie ma się do czego przyczepić wszystko działa. Pozdrawiam całą obsługę Sklepu i POLECAM!!!!!! PS. Piszę już z mojego nowego Macbooka ;)

#65 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:35

Aha i dodam jeszcze że gwarancja leci mi od dnia załączenia komputera czyli od dzisiaj nie od daty zakupu.

#66 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 01 kwietnia 2014 - 22:55

Witam,
@Booolek - dziękujemy za wiarygodną opinię.

Przesyłki wysyłamy każdego dnia roboczego (pon.-pt.) do godziny ~14:00, więc u nas jest to "całkowicie normalne", że całość zamówienia, od momentu zamówienia do momentu dostarczenia (kurier DHL) jest realizowana w ok. 24h.

Kurier DHL w 95-99% dostarcza paczki na następny dzień roboczy po wysłaniu, na terenie całej polski.
Nie mamy żadnego wpływu na opóźnienia będące bezpośrednio po stronie firmy kurierskiej.
Wszelkie takie przypadki opóźnień prosimy zgłaszać.
Jednak z doświadczenia wiemy, że DHL jest najwiarygodniejszym kurierem w Polsce - dlatego z jego usług korzystamy (i nasi klienci).

Jak zawsze przypominamy: najszybszą formą kontaktu jest infolinia.
Bardzo prosimy nie zadawać ogólnych pytań przez forum, które to pytania nie są skierowane bezpośrednio do społeczności myApple.pl.

Na maile staramy się odpowiadać zawsze <60min od jego otrzymania (często nawet w niedziele i święta, poza oficjalnymi godzinami pracy sklepu), jednak w przypadku, gdy z jednej skrzynki (bok@i-sklep.com.pl) korzysta kilkanaście osób jednocześnie niestety może się zdarzyć przez przeoczenie lub tzw. "sytuację losową", że dany mail zostanie oznaczony w naszym systemie jako "odpowiedziany", mimo że wiadomość zwrotna fizycznie nie została dokończona i wysłana.

Zdarza nam się, przyznajemy się, ale grubo >95% maili jest odpowiedziana "od ręki". A gdyby nie było odpowiedzi przez >24h to po prostu proszę się jeszcze raz przypomnieć mailowo lub zadzwonić na infolinię.

Pozdrawiam.

Rafał | i-sklep.com.pl

#67 Boryxs

Boryxs
  • 60 postów

Napisano 03 kwietnia 2014 - 19:23

Ja mam takie pytanie. Zdecydowalem sie na zakup w i-sklepie w Warszawie. Macbooka Air 13 zakupilem na poczatku tygodnia. I mam pare niejasnosci. Pudelko bylo zafoliowane, w srodku komputer rowniez posiadal folie z plomba. Co jednak przyciagnelo moja uwage to mala jakby ryska na obudowie, ktora okazala sie jakims mocnym nalotem, ktory zszedl po kilkukrotnym przejechaniu mocniej paznokciem. Druga rzecz, bateria byla na tyle rozladowana, ze nie dalo sie wlaczyc systemu. Z tego co wiem, raczej nowe komputery maja na tyle sprawna baterie, ze moze on dzialac kilka godzin. W domu odbyl sie pelny cykl ladowania, komputer dziala dobrze, jednak dzis sprawdzilem ilosc cykli ladowan i pokazuje 7! Zaznaczam, ze macbook byl tylko raz podlaczany do gniazdka i ani razu wiecej, takze od 2 dni pracuje tylko na baterii. W sklepie sie pytalem, czy pochodza one z outletu czy byly naprawiane (smartwila mnie ta ryska, czyli nie byl macbook pakowany w sterylnych warunkach Apple). No i teraz te 7 cykli. Jest to moj pierwszy Macbook, dlatego chcialem sie upewnic, czy ktos z Was tak mia i czy to moze byc normalne? Co do obslugi i-skelpu to sa poprawni, ale Panowie, ktorzy siedzieli w sklepie sprawiali wrazenie jakby byli tam za kare i zawodowo conajmniej juz wypalili sie kilka lat temu. Na wiekszosc pytan odpowiadali z zawiecha i wtaki sposob, ze mialem wrazenie, ze maja mnie za debila. Na pytanie czy laptopy sa sa wyprodukowane w tym czy zeszlym roku, dostalem krzywy wyraz twarzy i odpowiedz ala, co Pan debil? "to model 2013 roku to wiadomo, ze produkcja jest 2013" -takasdostalem odpowiedz. Nie kontynuowalem watku, ale wydaje mi sie, ze jesli model jest 2013 to produkcja moze byc 2014 inaczej oznacza to, ze Appple po sprzedania zapasow nie mialoby co sprzedawac. W zasadzie na kazde pytanie mialem podobne odpowiedzi. A zaznaczam, Panow bylo 2 a ja jeden. Nikogo wiecej w sklepie, a kazdy z nich gapil sie w monitor tylko czasem odrywajac niechetnie wzrok przy moich pytaniach. Gdyby nie cena prawie 700zl nizsza (i gwarancja producenta, a nie sklepu) za ktora moge sobie wykupic apple care na kolejna 2 lata to pewnie wybralbym autoryzowany punkt, mila i fachowa obsluga wiele znaczy, szczegolnie jak sie kupuje tak luksusowy/drogi produkt.

#68 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 kwietnia 2014 - 11:50

Zarówno rozładowana bateria jak i ilość cykli ładowań w granicach 5-50 - obie te rzeczy są całkowicie normalną sytuacją.
https://discussions....987343#24987343

Pozdrawiamy.

#69 opa_pl

opa_pl
  • 411 postów

Napisano 08 kwietnia 2014 - 16:49

W isklep zamówiłem przejściówkę z thb na vga. Przesyłka błyskawiczna, także nie mam zastrzeżeń. Zastanawiam się nad zakupem miniaka. Kod produktu MD388E/A, jakie jest jego pochodzenie? Chodzi mi tutaj głównie o wtyczkę prądową ;)

#70 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 kwietnia 2014 - 19:59

W linku zamieszczamy kody produktów oraz kraje, które odpowiadają danej dystrybucji. Wspomniane MD388E/A jest zatem z Meksyku. Proszę pamiętać, że nawet jeśli wtyczka będzie różniła się od polskiej, dołączymy do przesyłki adapter na polskie gniazdko. Sprzęt będzie gotowy do użycia tuż po rozpakowaniu.

#71 kis_s

kis_s
  • 136 postów

Napisano 16 maja 2014 - 22:06

sprzęt firmy apple kupiony w i-sklepie jest obiety roczną gwarancja tak ? Czy można kupować na raty bo myślałem o kupnie MBP? I czy warto kupować iphone 5s tam ? bo jak wcześniejsze posty czytałem to coś nie tak z LTE jest tak ?

#72 opa_pl

opa_pl
  • 411 postów

Napisano 21 maja 2014 - 08:36

Poszukuję dla siebie ipada mini retina 64gb 4g. Znalazłem na stronie i-sklep.com.pl. Z tego co się orientuje, pochodzi on z meksyku. Nie będzie problemu z obsługą LTE w Polsce?

#73 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 maja 2014 - 11:54

@kis_s: produkty Apple takie jak iPhone bądź iPad pochodzące ze Stanów Zjednoczonych są serwisowane przez nas. Długość gwarancji zależna od tego czy zakup był na paragon (24 miesiące gwarancji) bądź FV z numerem NIP (12 miesięcy). Zakup na raty jest możliwy jedynie poprzez naszą stronę. Pod zdjęciem produktu jest link do Platformy Ratalnej - w przypadku zainteresowania ofertą, należy wypełnić wniosek. Jeśli chodzi o MacBooki - obowiązuje na nie gwarancja Apple.

@kis_s oraz @opa_pl: iPady oraz iPhone przez nas sprzedawane obsługują polskie częstotliwości LTE. Posiadamy modele A1533 oraz A1475/A1490, których specyfikacja pozwala na odbiór występujących w Polsce pasm. Zachęcam do zapoznania się ze specyfikacją dostępną na oficjalnej stronie Apple oraz do przejrzenia zakresów, jakie oferują poszczególni operatorzy mobilni w Polsce.

#74 kis_s

kis_s
  • 136 postów

Napisano 26 maja 2014 - 17:39

a mam jeszcze jedno pytanie czemu się różnią ceną 2 takie same produkty tylko w innym kolorze ?

#75 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 maja 2014 - 17:50

Przy wycenie nie jest brany pod uwagę kolor, tylko cena zakupu oraz aktualna sytuacja na rynku. Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych