Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#26 Jorga

Jorga
  • 148 postów
  • SkądGrodzisk Mazowiecki, PL

Napisano 20 stycznia 2014 - 19:08

Dzięki chłopaki za pomoc.. Jeszcze się zastanowię, co zrobić, ale już wiem, że na pewno nie kupię wersji US. Dzięki raz jeszcze..

#27 crosis

crosis
  • 50 postów

Napisano 22 stycznia 2014 - 10:15

Jak wyglada kwestia gwarancji w tym sklepie? Trzeba przez nich czy mozna osobiscie do jakiegos cortlandu/itp?

#28 greatbelow

greatbelow
  • 362 postów
  • SkądPolska

Napisano 22 stycznia 2014 - 16:51

Nie ogarniam, skąd takie ceny mają, na czym polega "przekręt". Obecnie MacBook pro, w najwyższej wersji 2599 (bez specjalnych ustawień) raz 3,06zł kurs dolara wychodzi 7953 + 1,23 VAT = 9782... hmmm 1500 taniej niż iSpot...

#29 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 stycznia 2014 - 22:33

Nie polecam kupowania u nich. Skuszony niską cenę kupiłem tam Mac Mini Server. Sprzęt o 600 PLN tańszy niż w AOS. Kupują komputery faktycznie w USA i tu zaczyna się problem. Nie są autoryzowanym dystrybutorem Apple czyli gwarancja biegnie od daty zakupu produktu przez nich. W moim wypadku to 5.2.2013. Oznacza to, że kupiłem komputer za prawie 4000 PLN prawie bez gwarancji. To skandal gdyż na swojej stronie informują, że sprzęt jest objęty firmową gwarancją Apple. Napisałem do nich, że komputer chcę oddać ale kupiłem na fakturę i zaczynają się schody bo twierdzą, że niby nie mogę go oddać. Sprawa jest dla mnie oczywista i w poniedziałek wysyłam do nich pismo przez prawnika. Zdecydowanie nie polecam zakupów u nich!!! ------------------------------------------------------------------------------------------- Uwaga nowe fakty: po moim wpisie I-sklep.com.pl skontaktował się ze mną prosząc o usunięcie wpisu. Nie mogę tego zrobić gdyż to co napisałem jest prawdą. Dla wszystkich zainteresowanych mogę udostępnić na priv wiadomość jaką od nich otrzymałem.

#30 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 26 stycznia 2014 - 18:09

Nie polecam kupowania u nich. Skuszony niską cenę kupiłem tam Mac Mini Server.
Sprzęt o 600 PLN tańszy niż w AOS.
Kupują komputery faktycznie w USA i tu zaczyna się problem. Nie są autoryzowanym dystrybutorem Apple czyli gwarancja biegnie od daty zakupu produktu przez nich.
W moim wypadku to 5.2.2013. Oznacza to, że kupiłem komputer za prawie 4000 PLN prawie bez gwarancji. To skandal gdyż na swojej stronie informują, że sprzęt jest objęty firmową gwarancją Apple.
Napisałem do nich, że komputer chcę oddać ale kupiłem na fakturę i zaczynają się schody bo twierdzą, że niby nie mogę go oddać.
Sprawa jest dla mnie oczywista i w poniedziałek wysyłam do nich pismo przez prawnika.

Zdecydowanie nie polecam zakupów u nich!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Uwaga nowe fakty: po moim wpisie I-sklep.com.pl skontaktował się ze mną prosząc o usunięcie wpisu. Nie mogę tego zrobić gdyż to co napisałem jest prawdą. Dla wszystkich zainteresowanych mogę udostępnić na priv wiadomość jaką od nich otrzymałem.


Otrzymałem wiadomość od swietego.

Sprawa wygląda tak,że gwarancja leci od daty zakupu u nich.

Pytanie czy w opisie miałeś gwarancję apple czy ogólnie gwarancję.Jeżeli ogólnie to nie ma problemu...

#31 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 26 stycznia 2014 - 18:39

W opisie jest jak byk: gwarancja producenta Apple. Jaką oni gwarancję dadzą jak coś poważnego sie stanie? Co jak po 2 miesiącach znikną z rynku?

#32 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 26 stycznia 2014 - 19:56

Mam nieodparte wrażenie, że zapisy na stronie internetowej się zmieniły. Teraz jasno wynika, że gwarantem jest sklep. W sumie to łaski nie robią, bo i tak by odpowiadali za niezgodność z umową. Wydaje mi się, że również pojawiła się informacja o tym, że urządzenie może mieć amerykańską wtyczkę i będzie dołączona przejściówka. Albo mam sklerozę albo wcześniej tego wszystkiego nie było...

#33 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 26 stycznia 2014 - 20:14

Nie było jak kupowałem. Poprzednie screeny są już u mojego prawnika.

#34 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 27 stycznia 2014 - 14:24

Sprawa ma dalszy ciąg. Sklep przyznaje się do wprowadzenie mnie w błąd. Proponuje, że ja mam odesłać komputer, oni go sprawdzą, wyślą do mnie fakturę korygującą, ja ją podpiszę i odeślę to oni wtedy łaskawie wyślą mi pieniądze. Może się więc okazać, że teraz mam komputer bez gwarancji a za chwilę mogę nie mieć nawet tego. Zupełnie tego nie rozumiem - ktoś robi mnie w konia licząc na to, że się nie znam i nie sprawdzę daty ważności gwarancji Apple. Przyłapany na gorącym uczynku nie ma nawet taktu odesłać pieniądzy a potem prosić o wysyłkę komputera. Dlaczego w Apple to działa - zepsuje Ci się Iphone kupiony w AOS dzwonisz i wysyłają Ci nowego. Jak go otrzymasz odsyłasz starego. Ja tak miałem dwa razy. Nikt nie traktował mnie jak oszusta. Chciałem sprawę załatwić szybko i polubownie ale jak widać się nie da. Szkoda

#35 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 27 stycznia 2014 - 14:31

Bo Apple to wielka korporacja. A ten sklep - sam sobie możesz odpowiedzieć.

#36 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 27 stycznia 2014 - 15:09

W związku z zaistniałą sytuacją, i-sklep.com.pl zaproponował Klientowi (swiety74) wysłanie kuriera celem odebrania reklamowanego towaru. Klient nie zgodził się na to tłumacząc się strachem, że nie odeślemy mu należności oraz zatrzymamy sprzęt. Jesteśmy firmą legalnie działającą i obowiązują nas takie same zasady jak inne podmioty gospodarcze. Respektujemy możliwość zwrotu towaru, jednak musi się to odbywać zgodnie z procedurami: Klient odsyła sprzęt, my wystawiamy Fakturę Korygująca i odsyłamy należność na konto. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z Klientem celem polubownego zakończenia sporu, jednak bez rezultatu. Czekamy zatem na decyzję Klienta prosząc jednocześnie, aby sprawa załatwiona była poza tym forum.

#37 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 27 stycznia 2014 - 15:30

Od teraz koniec wypisywania informacji dotyczących tej sytuacji.
Jeżeli sytuacja zostanie wyjaśniona/załatwiona to proszę o informację.


Każdy dodatkowy post zostanie usunięty a "twórca" odpowiedni ukarany.


#38 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 stycznia 2014 - 18:04

Finał Po długiej rozmowie z infolinią Apple i przesłaniu do nich dowodu zakupu w i-sklep.com.pl uzyskałem zmianę daty zakupu na 23.01.2014 i co za tym idzie pełną, roczną gwarancję z Apple. Czy więcej w tym mojej zasługi i sprytu czy też działań sklepu tego nie chcę oceniać. Uzyskałem to czego się domagałem i dla mnie sprawa jest zakończona. Dzięki Apple

#39 wektor19

wektor19
  • 2 postów

Napisano 16 lutego 2014 - 10:58

Mam zamiar kupić macbooka pro retina 15 ME293 w i-sklep.com.pl ale zastanawia mnie ten Kod produktu: ME293ZP/A według niego laptop pochodzi z dystrybucji z Filipin , a sprzedawca pisze że kraj dystrybucji to USA. Czy laptop bedzie mial amerykańską klawiature i czy jest jakaś różnica w jakości wykonania lub gwarancji apple.

#40 MacYaro

MacYaro
  • 29 postów

Napisano 16 lutego 2014 - 21:44

Byłem w sobotę 15.02.14 w sklepie. Mały sklep, mało towaru, głównie Apple. Sami importują, pytałem i iMac i MBP. iMac pochodzi z rynku Emiratów Arabskich MBP ze stanów. Ceny dobre, faktura 23%VAT.

#41 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 24 lutego 2014 - 00:01

@MacYaro - Dziękujemy za mini recenzję.
Informacyjnie:
Był Pan w sobotę, więc w naszym punkcie odbioru osobistego na ul. Żurawiej 22.
"mało towaru" - faktycznie, w celach pokazowych nie wystawiamy dużej ilości towarów. Na Al. Krakowskiej jest tego 2-3 razy więcej.
Na zapleczu za to towarów jest dużo, na ul. Żurawiej staramy się mieć przynajmniej po kilka sztuk każdego towaru "na zapas", tak żeby klient nie musiał czekać na przewiezienie towaru z naszej głównej siedziby na Al. Krakowskiej 8a.

Co do pochodzenia: to zależy od konkretnej dostawy. iMaci i MacBooki są w większości wypadków z USA, chociaż czasami są to inne spec-i.

------
@wektor19
Schematycznie wygląda to tak:
http://i-sklep.com.p.../klawiatura.png
Z tego co wiemy wielu klientów preferuje układ z długim lewym shiftem oraz poziomym enterem.
Nie ma różnic w gwarancji i "jakości".
Wszystkie dystrybucje "zjeżdżają z tej samej taśmy produkcyjnej", różnice to regionalne klawiatury, końcówki ładowarek oraz wszelkie teksty na pudełku, tyle.
Klawiatury mamy zawsze tak jak na schemacie wyżej, bez żadnych "umlautów" ani żadnych innych dziwnych znaczków.

Prosimy nie zadawać pytań poprzez forum, gdyż o wiele szybciej dostaną Państwo odpowiedź dzwoniąc pod naszą główną infolinię lub do punktu na ul. Żurawiej, lub po prostu zadając pytanie mailowe.

Numery telefonów i mail:
Masz pytania odnośnie naszej oferty - Skontaktuj się z nami! - i-sklep.com.pl

-----
Pozdrawiam, Rafał | i-sklep.com.pl

#42 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 marca 2014 - 20:35

Wyróżnienie od Opineo.pl

Z radością śpieszę poinformować, że i-sklep.com.pl otrzymał wyróżnienie od portalu Opineo.pl w kategorii Jakości Obsługi Klienta 2014!


Pełna treść wpisu na naszym Blogu:
i-sklep.com.pl wyróżniony! - i-sklep.com.pl



-----
Pozdrawiam, Rafał | i-sklep.com.pl

#43 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 postów

Napisano 13 marca 2014 - 22:14

Witam. Ostrzegam przed tym sklepem, a raczej ich obsługą klienta. Oferują dobre ceny, działają legalnie, wystawiają faktury, mają serwis. ALE. Obsługa klienta to żenada. Kontakt jest bardzo sprawny: mail, telefon, na miejscu (Żurawia do 20 czynne afair). Ale ale ale... niech no tylko się coś popsuje. Ja miałem pecha... No i jazda. Kupiłem MBPr, wyjęty z pudełka okazał się uszkodzony (wada fabryczna). Kontakt z i-sklep i w odpowiedzi wymówki i brak reakcji. Yyyy ok to może oddam na Dobrą (autoryzowany serwis w wawie). Wymienili płytę główną na gwarancji. 2-3 miesiące później padła matryca. Wymiana w autoryzowanym serwisie na gwarancji. 3 miesiące później znowu coś szwankuje. Do 3 razy sztuka? Piszę do i-sklep, że chcę wymianę, nie naprawę no bo ile można. Odmówili wymiany (bo na fvat kupiony i nie mam praw konsumenta) i łaskę zrobili, że w ogóle naprawili płytę główną. Wszystko trwało ponad miesiąc. Obiecali, że jeżeli zepsuje się 4 raz to wymienią, wow dzięki. Wysłali paczkę w ciemno na nieaktualny adres! Co dalej?... odebrałem w końcu paczkę i okazało się, że zamknęli kompa z jakimiś okruchami w środku. W efekcie mam DZIURKI W EKRANIE!!! No to reklamacja... Pani stwierdziła, że to nie oni i sprawa zamknięta. Myślę sobie, że chyba nie. Sprawa leci wyżej. Dyrektor sprzedaży zobowiązał się zbadać sprawę. I zbadał. Zostałem zapewniony, że oglądano dokładnie zapis monitoringu (!), że ich stoły są czyste (?!) i że sprzątaczka sprząta codziennie (wtf?!) i to nie na pewno nie ich wina. LOL. Jeszcze musiałem słuchać pierdół ile oni napraw dziennie mają, że to wszystko dla nich koszt, że muszą się bronić przed nieuczciwymi klientami... Kto tak sprawy załatwia? Straciłem na naprawy i jazdę z obsługą klienta ponad 3 miesiące (kompa mam 9). Kupuję AppleCare (na wszelki wypadek od autoryzowanego sprzedawcy hehe), i liczę, że się popsuje po raz 4, może ekran? Było by fajnie :). Jakby ktoś chciał jeszcze bliżej poznać sprawę to mam kilka ciekawych wypowiedzi tych ludzi :). Pozdrawiam Łukasz (Niezadowolony Klient i-sklep.com.pl)

#44 Doom4n

Doom4n
  • 31 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 marca 2014 - 23:07

Witam. Ostrzegam przed tym sklepem, a raczej ich obsługą klienta. Oferują dobre ceny, działają legalnie, wystawiają faktury, mają serwis. ALE. Obsługa klienta to żenada. Kontakt jest bardzo sprawny: mail, telefon, na miejscu (Żurawia do 20 czynne afair). Ale ale ale... niech no tylko się coś popsuje. Ja miałem pecha... No i jazda.

Kupiłem MBPr, wyjęty z pudełka okazał się uszkodzony (wada fabryczna). Kontakt z i-sklep i w odpowiedzi wymówki i brak reakcji. Yyyy ok to może oddam na Dobrą (autoryzowany serwis w wawie). Wymienili płytę główną na gwarancji.

2-3 miesiące później padła matryca. Wymiana w autoryzowanym serwisie na gwarancji. 3 miesiące później znowu coś szwankuje. Do 3 razy sztuka? Piszę do i-sklep, że chcę wymianę, nie naprawę no bo ile można.

Odmówili wymiany (bo na fvat kupiony i nie mam praw konsumenta) i łaskę zrobili, że w ogóle naprawili płytę główną. Wszystko trwało ponad miesiąc. Obiecali, że jeżeli zepsuje się 4 raz to wymienią, wow dzięki. Wysłali paczkę w ciemno na nieaktualny adres! Co dalej?... odebrałem w końcu paczkę i okazało się, że zamknęli kompa z jakimiś okruchami w środku. W efekcie mam DZIURKI W EKRANIE!!!

No to reklamacja... Pani stwierdziła, że to nie oni i sprawa zamknięta. Myślę sobie, że chyba nie. Sprawa leci wyżej. Dyrektor sprzedaży zobowiązał się zbadać sprawę. I zbadał. Zostałem zapewniony, że oglądano dokładnie zapis monitoringu (!), że ich stoły są czyste (?!) i że sprzątaczka sprząta codziennie (wtf?!) i to nie na pewno nie ich wina. LOL. Jeszcze musiałem słuchać pierdół ile oni napraw dziennie mają, że to wszystko dla nich koszt, że muszą się bronić przed nieuczciwymi klientami... Kto tak sprawy załatwia?

Straciłem na naprawy i jazdę z obsługą klienta ponad 3 miesiące (kompa mam 9). Kupuję AppleCare (na wszelki wypadek od autoryzowanego sprzedawcy hehe), i liczę, że się popsuje po raz 4, może ekran? Było by fajnie :).

Jakby ktoś chciał jeszcze bliżej poznać sprawę to mam kilka ciekawych wypowiedzi tych ludzi :).

Pozdrawiam
Łukasz (Niezadowolony Klient i-sklep.com.pl)

Nie rozumiem do końca Twoich pretensji. Przecież to logiczne, że skoro masz gwarancje producenta, to po co angażować w to sklep. Przecież i tak sklep odsyła to do producenta, przez co trwa to znacznie dłużej. Piszesz, w ten sposób, jakby to była wina sklepu, a nie wadliwości MBPr… Sam kupowałem od nich dwa maki i jak dotąd nic się z nimi nie dzieje. A ceny w stosunku do innych sklepów mają naprawdę dobre.

#45 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 14 marca 2014 - 11:45

Szanowny Panie, Tak jak już wspominałem w czasie naszej bezpośredniej rozmowy, temat został wnikliwie zbadany i mimo dołożenia wszelkich starań nie odnalazłem śladów niepoprawnej obsługi Pana przypadku wśród mojego personelu. Dokonano gwarancyjnej wymiany matrycy (przez autoryzowany serwis) oraz płyty głównej (za naszym pośrednictwem, ale również w autoryzowanym serwisie). Nie stwierdziłem nieprawidłowości przy pakowaniu podczas odsyłania po naprawie, które skutkować mogłyby "wsypaniem piasku" między matrycę a klawiaturę, które z kolei doprowadzić miały do dziur w matrycy. Ubolewam natomiast nad faktem, że szczegóły szczerej rozmowy jaką odbyliśmy kilka dni temu zostały ujawnione na forum w formie sugerującej drwiny z "tłumaczenia się". Jak mniemam wolałby Pan odpowiedź w stylu: "nie, bo nie". Zapewniam, że pomieszczenie służące do pakowania jest monitorowane i jakkolwiek ciężko w to uwierzyć to nagranie z dnia wysyłki zostało sprawdzone. Brak akceptacji wymiany Pana komputera na nowy model o zbliżonych parametrach po 10 miesiącach użytkowania nie powinien dziwić. Mam nadzieję, że nasza odmowa wymiany będzie zaakceptowana. Jednocześnie chciałbym podkreślić, że dziesiątki tysięcy naszych klientów jest zadowolonych z jakości świadczonych przez nas usług, o czym świadczy m.in. ciągłe posiadanie "Standardu Allegro" na naszych aukcjach, jak również wyróżnienie za uzyskiwanie wysokich ocen konsumenckich w Rankingu Sklepów Internetowych 2014 w serwisie Opineo w kategorii Młode Wilki. Szanujemy wszystkie opinie naszych klientów. -- Pozdrawiam, Ł***** C***** Dyrektor Sprzedaży Detalicznej i-sklep.com.pl



#46 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 postów

Napisano 14 marca 2014 - 16:31

Nie rozumiem do końca Twoich pretensji. Przecież to logiczne, że skoro masz gwarancje producenta, to po co angażować w to sklep. Przecież i tak sklep odsyła to do producenta, przez co trwa to znacznie dłużej. Piszesz, w ten sposób, jakby to była wina sklepu, a nie wadliwości MBPr… Sam kupowałem od nich dwa maki i jak dotąd nic się z nimi nie dzieje. A ceny w stosunku do innych sklepów mają naprawdę dobre.

Jest to wadliwy macbook, który chciałem aby został zastąpiony przy wystąpieniu 3 usterki, w ramach rękojmii (nie chciałem naprawy). Dwie pierwsze naprawy robiłem przez autoryzowany serwis bezpośrednio. Winą sklepu jest: 1. nie wymiana wadliwej sztuki od razu po zakupie (źle zareagowałem. tfu tfu) 2. uszkodzenie przy naprawie.
Sklep działa sprawnie jak widać, mają dobre ceny, mi zdarzyła się taka a nie inna historia - niech każdy oceni jak chce.

Szanowny Panie,
Tak jak już wspominałem w czasie naszej bezpośredniej rozmowy, temat został wnikliwie zbadany i mimo dołożenia wszelkich starań nie odnalazłem śladów niepoprawnej obsługi Pana przypadku wśród mojego personelu. Dokonano gwarancyjnej wymiany matrycy (przez autoryzowany serwis) oraz płyty głównej (za naszym pośrednictwem, ale również w autoryzowanym serwisie). Nie stwierdziłem nieprawidłowości przy pakowaniu podczas odsyłania po naprawie, które skutkować mogłyby "wsypaniem piasku" między matrycę a klawiaturę, które z kolei doprowadzić miały do dziur w matrycy.

Szanowny Panie Chobot. Sprawa jest prosta: dostałem uszkodzony ekran po waszej naprawie. Jeżeli nie Wy jestście winni to wasi partnerzy (serwis albo ktokolwiek pomiędzy), nie sprawdziliście, że oni źle zapakowali. Wasza wina, wasz koszt. Ja w takiej sytuacji mogę działać tylko ze sklepem, nie z serwisem ani kurierem itd.

Ubolewam natomiast nad faktem, że szczegóły szczerej rozmowy jaką odbyliśmy kilka dni temu zostały ujawnione na forum w formie sugerującej drwiny z "tłumaczenia się". Jak mniemam wolałby Pan odpowiedź w stylu: "nie, bo nie". Zapewniam, że pomieszczenie służące do pakowania jest monitorowane i jakkolwiek ciężko w to uwierzyć to nagranie z dnia wysyłki zostało sprawdzone.

Proszę Pana, jaką wartością dla mnie jest informacja, że sprzątaczka przychodzi codziennie i na monitoringu nie widać chochlika wsypującego paprochy do paczki? Nie zmienia to stanu mojego ekranu. Jest to wymówka. Pomijając to, jestem pełen podziwu z jaką dbałością o szczegóły zbadał Pan moją sprawę :).

Brak akceptacji wymiany Pana komputera na nowy model o zbliżonych parametrach po 10 miesiącach użytkowania nie powinien dziwić. Mam nadzieję, że nasza odmowa wymiany będzie zaakceptowana.

Sprostowanie: po 8 miesiącach i 3 usterkach. I na koniec "prezent" w postaci dziurek w ekranie. Odmowę wymiany w ramach rękojmi rozumiem - komputer kupiony na fakturę i nie mam praw konsumenta. Nie akceptuję natomiast mojej zasadnej reklamacji co do uszkodzenia ekranu, ale sprawy nie drążę bo dość czasu na to straciłem. Teraz chcę podzielić się swoja opinią. O tym jest ten wątek.

Jednocześnie chciałbym podkreślić, że dziesiątki tysięcy naszych klientów jest zadowolonych z jakości świadczonych przez nas usług, o czym świadczy m.in. ciągłe posiadanie "Standardu Allegro" na naszych aukcjach, jak również wyróżnienie za uzyskiwanie wysokich ocen konsumenckich w Rankingu Sklepów Internetowych 2014 w serwisie Opineo w kategorii Młode Wilki.

Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych. Osoby, które zdecydują się wydać więcej pieniedzy korzystając z oficjalnych kanałów dystrybucji, zamiast w i-skle (Trendstrade) przy zakupie swojego Macbooka na pewno nie będą poszkodowane.

Pozdrawiam,
Łukasz

#47 ajed76

ajed76
  • 249 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 14 marca 2014 - 20:17

Pamiętaj tylko, że zgodnie z przepisem art. 559 kc - Sprzedawca nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na kupującego, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w rzeczy sprzedanej.

#48 Doom4n

Doom4n
  • 31 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 marca 2014 - 20:35

Jest to wadliwy macbook, który chciałem aby został zastąpiony przy wystąpieniu 3 usterki, w ramach rękojmii (nie chciałem naprawy). Dwie pierwsze naprawy robiłem przez autoryzowany serwis bezpośrednio. Winą sklepu jest: 1. nie wymiana wadliwej sztuki od razu po zakupie (źle zareagowałem. tfu tfu) 2. uszkodzenie przy naprawie.
Sklep działa sprawnie jak widać, mają dobre ceny, mi zdarzyła się taka a nie inna historia - niech każdy oceni jak chce.


Szanowny Panie Chobot. Sprawa jest prosta: dostałem uszkodzony ekran po waszej naprawie. Jeżeli nie Wy jestście winni to wasi partnerzy (serwis albo ktokolwiek pomiędzy), nie sprawdziliście, że oni źle zapakowali. Wasza wina, wasz koszt. Ja w takiej sytuacji mogę działać tylko ze sklepem, nie z serwisem ani kurierem itd.


Proszę Pana, jaką wartością dla mnie jest informacja, że sprzątaczka przychodzi codziennie i na monitoringu nie widać chochlika wsypującego paprochy do paczki? Nie zmienia to stanu mojego ekranu. Jest to wymówka. Pomijając to, jestem pełen podziwu z jaką dbałością o szczegóły zbadał Pan moją sprawę :).


Sprostowanie: po 8 miesiącach i 3 usterkach. I na koniec "prezent" w postaci dziurek w ekranie. Odmowę wymiany w ramach rękojmi rozumiem - komputer kupiony na fakturę i nie mam praw konsumenta. Nie akceptuję natomiast mojej zasadnej reklamacji co do uszkodzenia ekranu, ale sprawy nie drążę bo dość czasu na to straciłem. Teraz chcę podzielić się swoja opinią. O tym jest ten wątek.


Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych. Osoby, które zdecydują się wydać więcej pieniedzy korzystając z oficjalnych kanałów dystrybucji, zamiast w i-skle (Trendstrade) przy zakupie swojego Macbooka na pewno nie będą poszkodowane.

Pozdrawiam,
Łukasz

Z tego co się orientuje, to wymianie podlega sprzęt jeżeli trzy kronie stwierdzamy tą samą wadę. W Twoim przypadku były to różne wady, więc się nie kwalifikuje

Pozdrawiam.

#49 ajed76

ajed76
  • 249 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 14 marca 2014 - 20:43

Z tego co się orientuje, to wymianie podlega sprzęt jeżeli trzy kronie stwierdzamy tą samą wadę.

Źle się orientujesz. Zajrzyj do przepisu art. 560 § 1 Kc

#50 gruch

gruch
  • 10 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 marca 2014 - 18:37

Jeszcze nic nie kupiłem a już mam problem, ponad dwa tygodnie temu napisałem maila (przez formularz i na maila podanego na stronie) o temacie "Gwarancja", który zawierał kilka pytań odnośnie procedury reklamacji (sprzęt z USA, nie orientuję się w tym) i nie dostałem odpowiedzi. Być może sam tytuł maila już wystraszył sklep. Czekam na odpowiedź z konkretną informacją, mailem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych