Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?
#26
Napisano 20 stycznia 2014 - 19:08
#27
Napisano 22 stycznia 2014 - 10:15
#28
Napisano 22 stycznia 2014 - 16:51
#29
Napisano 24 stycznia 2014 - 22:33
#30
Napisano 26 stycznia 2014 - 18:09
Nie polecam kupowania u nich. Skuszony niską cenę kupiłem tam Mac Mini Server.
Sprzęt o 600 PLN tańszy niż w AOS.
Kupują komputery faktycznie w USA i tu zaczyna się problem. Nie są autoryzowanym dystrybutorem Apple czyli gwarancja biegnie od daty zakupu produktu przez nich.
W moim wypadku to 5.2.2013. Oznacza to, że kupiłem komputer za prawie 4000 PLN prawie bez gwarancji. To skandal gdyż na swojej stronie informują, że sprzęt jest objęty firmową gwarancją Apple.
Napisałem do nich, że komputer chcę oddać ale kupiłem na fakturę i zaczynają się schody bo twierdzą, że niby nie mogę go oddać.
Sprawa jest dla mnie oczywista i w poniedziałek wysyłam do nich pismo przez prawnika.
Zdecydowanie nie polecam zakupów u nich!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga nowe fakty: po moim wpisie I-sklep.com.pl skontaktował się ze mną prosząc o usunięcie wpisu. Nie mogę tego zrobić gdyż to co napisałem jest prawdą. Dla wszystkich zainteresowanych mogę udostępnić na priv wiadomość jaką od nich otrzymałem.
Otrzymałem wiadomość od swietego.
Sprawa wygląda tak,że gwarancja leci od daty zakupu u nich.
Pytanie czy w opisie miałeś gwarancję apple czy ogólnie gwarancję.Jeżeli ogólnie to nie ma problemu...
#31
Napisano 26 stycznia 2014 - 18:39
#32
Napisano 26 stycznia 2014 - 19:56
#33
Napisano 26 stycznia 2014 - 20:14
#34
Napisano 27 stycznia 2014 - 14:24
#35
Napisano 27 stycznia 2014 - 14:31
#36
Napisano 27 stycznia 2014 - 15:09
#37
Napisano 27 stycznia 2014 - 15:30
Jeżeli sytuacja zostanie wyjaśniona/załatwiona to proszę o informację.
Każdy dodatkowy post zostanie usunięty a "twórca" odpowiedni ukarany.
#38
Napisano 28 stycznia 2014 - 18:04
#39
Napisano 16 lutego 2014 - 10:58
#40
Napisano 16 lutego 2014 - 21:44
#41
Napisano 24 lutego 2014 - 00:01
Informacyjnie:
Był Pan w sobotę, więc w naszym punkcie odbioru osobistego na ul. Żurawiej 22.
"mało towaru" - faktycznie, w celach pokazowych nie wystawiamy dużej ilości towarów. Na Al. Krakowskiej jest tego 2-3 razy więcej.
Na zapleczu za to towarów jest dużo, na ul. Żurawiej staramy się mieć przynajmniej po kilka sztuk każdego towaru "na zapas", tak żeby klient nie musiał czekać na przewiezienie towaru z naszej głównej siedziby na Al. Krakowskiej 8a.
Co do pochodzenia: to zależy od konkretnej dostawy. iMaci i MacBooki są w większości wypadków z USA, chociaż czasami są to inne spec-i.
------
@wektor19
Schematycznie wygląda to tak:
http://i-sklep.com.p.../klawiatura.png
Z tego co wiemy wielu klientów preferuje układ z długim lewym shiftem oraz poziomym enterem.
Nie ma różnic w gwarancji i "jakości".
Wszystkie dystrybucje "zjeżdżają z tej samej taśmy produkcyjnej", różnice to regionalne klawiatury, końcówki ładowarek oraz wszelkie teksty na pudełku, tyle.
Klawiatury mamy zawsze tak jak na schemacie wyżej, bez żadnych "umlautów" ani żadnych innych dziwnych znaczków.
Prosimy nie zadawać pytań poprzez forum, gdyż o wiele szybciej dostaną Państwo odpowiedź dzwoniąc pod naszą główną infolinię lub do punktu na ul. Żurawiej, lub po prostu zadając pytanie mailowe.
Numery telefonów i mail:
Masz pytania odnośnie naszej oferty - Skontaktuj się z nami! - i-sklep.com.pl
-----
Pozdrawiam, Rafał | i-sklep.com.pl
#42
Napisano 07 marca 2014 - 20:35
Z radością śpieszę poinformować, że i-sklep.com.pl otrzymał wyróżnienie od portalu Opineo.pl w kategorii Jakości Obsługi Klienta 2014!
Pełna treść wpisu na naszym Blogu:
i-sklep.com.pl wyróżniony! - i-sklep.com.pl
-----
Pozdrawiam, Rafał | i-sklep.com.pl
#43
Napisano 13 marca 2014 - 22:14
#44
Napisano 13 marca 2014 - 23:07
Nie rozumiem do końca Twoich pretensji. Przecież to logiczne, że skoro masz gwarancje producenta, to po co angażować w to sklep. Przecież i tak sklep odsyła to do producenta, przez co trwa to znacznie dłużej. Piszesz, w ten sposób, jakby to była wina sklepu, a nie wadliwości MBPr… Sam kupowałem od nich dwa maki i jak dotąd nic się z nimi nie dzieje. A ceny w stosunku do innych sklepów mają naprawdę dobre.Witam. Ostrzegam przed tym sklepem, a raczej ich obsługą klienta. Oferują dobre ceny, działają legalnie, wystawiają faktury, mają serwis. ALE. Obsługa klienta to żenada. Kontakt jest bardzo sprawny: mail, telefon, na miejscu (Żurawia do 20 czynne afair). Ale ale ale... niech no tylko się coś popsuje. Ja miałem pecha... No i jazda.
Kupiłem MBPr, wyjęty z pudełka okazał się uszkodzony (wada fabryczna). Kontakt z i-sklep i w odpowiedzi wymówki i brak reakcji. Yyyy ok to może oddam na Dobrą (autoryzowany serwis w wawie). Wymienili płytę główną na gwarancji.
2-3 miesiące później padła matryca. Wymiana w autoryzowanym serwisie na gwarancji. 3 miesiące później znowu coś szwankuje. Do 3 razy sztuka? Piszę do i-sklep, że chcę wymianę, nie naprawę no bo ile można.
Odmówili wymiany (bo na fvat kupiony i nie mam praw konsumenta) i łaskę zrobili, że w ogóle naprawili płytę główną. Wszystko trwało ponad miesiąc. Obiecali, że jeżeli zepsuje się 4 raz to wymienią, wow dzięki. Wysłali paczkę w ciemno na nieaktualny adres! Co dalej?... odebrałem w końcu paczkę i okazało się, że zamknęli kompa z jakimiś okruchami w środku. W efekcie mam DZIURKI W EKRANIE!!!
No to reklamacja... Pani stwierdziła, że to nie oni i sprawa zamknięta. Myślę sobie, że chyba nie. Sprawa leci wyżej. Dyrektor sprzedaży zobowiązał się zbadać sprawę. I zbadał. Zostałem zapewniony, że oglądano dokładnie zapis monitoringu (!), że ich stoły są czyste (?!) i że sprzątaczka sprząta codziennie (wtf?!) i to nie na pewno nie ich wina. LOL. Jeszcze musiałem słuchać pierdół ile oni napraw dziennie mają, że to wszystko dla nich koszt, że muszą się bronić przed nieuczciwymi klientami... Kto tak sprawy załatwia?
Straciłem na naprawy i jazdę z obsługą klienta ponad 3 miesiące (kompa mam 9). Kupuję AppleCare (na wszelki wypadek od autoryzowanego sprzedawcy hehe), i liczę, że się popsuje po raz 4, może ekran? Było by fajnie .
Jakby ktoś chciał jeszcze bliżej poznać sprawę to mam kilka ciekawych wypowiedzi tych ludzi .
Pozdrawiam
Łukasz (Niezadowolony Klient i-sklep.com.pl)
#45
Napisano 14 marca 2014 - 11:45
Szanowny Panie, Tak jak już wspominałem w czasie naszej bezpośredniej rozmowy, temat został wnikliwie zbadany i mimo dołożenia wszelkich starań nie odnalazłem śladów niepoprawnej obsługi Pana przypadku wśród mojego personelu. Dokonano gwarancyjnej wymiany matrycy (przez autoryzowany serwis) oraz płyty głównej (za naszym pośrednictwem, ale również w autoryzowanym serwisie). Nie stwierdziłem nieprawidłowości przy pakowaniu podczas odsyłania po naprawie, które skutkować mogłyby "wsypaniem piasku" między matrycę a klawiaturę, które z kolei doprowadzić miały do dziur w matrycy. Ubolewam natomiast nad faktem, że szczegóły szczerej rozmowy jaką odbyliśmy kilka dni temu zostały ujawnione na forum w formie sugerującej drwiny z "tłumaczenia się". Jak mniemam wolałby Pan odpowiedź w stylu: "nie, bo nie". Zapewniam, że pomieszczenie służące do pakowania jest monitorowane i jakkolwiek ciężko w to uwierzyć to nagranie z dnia wysyłki zostało sprawdzone. Brak akceptacji wymiany Pana komputera na nowy model o zbliżonych parametrach po 10 miesiącach użytkowania nie powinien dziwić. Mam nadzieję, że nasza odmowa wymiany będzie zaakceptowana. Jednocześnie chciałbym podkreślić, że dziesiątki tysięcy naszych klientów jest zadowolonych z jakości świadczonych przez nas usług, o czym świadczy m.in. ciągłe posiadanie "Standardu Allegro" na naszych aukcjach, jak również wyróżnienie za uzyskiwanie wysokich ocen konsumenckich w Rankingu Sklepów Internetowych 2014 w serwisie Opineo w kategorii Młode Wilki. Szanujemy wszystkie opinie naszych klientów. -- Pozdrawiam, Ł***** C***** Dyrektor Sprzedaży Detalicznej i-sklep.com.pl
#46
Napisano 14 marca 2014 - 16:31
Jest to wadliwy macbook, który chciałem aby został zastąpiony przy wystąpieniu 3 usterki, w ramach rękojmii (nie chciałem naprawy). Dwie pierwsze naprawy robiłem przez autoryzowany serwis bezpośrednio. Winą sklepu jest: 1. nie wymiana wadliwej sztuki od razu po zakupie (źle zareagowałem. tfu tfu) 2. uszkodzenie przy naprawie.Nie rozumiem do końca Twoich pretensji. Przecież to logiczne, że skoro masz gwarancje producenta, to po co angażować w to sklep. Przecież i tak sklep odsyła to do producenta, przez co trwa to znacznie dłużej. Piszesz, w ten sposób, jakby to była wina sklepu, a nie wadliwości MBPr… Sam kupowałem od nich dwa maki i jak dotąd nic się z nimi nie dzieje. A ceny w stosunku do innych sklepów mają naprawdę dobre.
Sklep działa sprawnie jak widać, mają dobre ceny, mi zdarzyła się taka a nie inna historia - niech każdy oceni jak chce.
Szanowny Panie Chobot. Sprawa jest prosta: dostałem uszkodzony ekran po waszej naprawie. Jeżeli nie Wy jestście winni to wasi partnerzy (serwis albo ktokolwiek pomiędzy), nie sprawdziliście, że oni źle zapakowali. Wasza wina, wasz koszt. Ja w takiej sytuacji mogę działać tylko ze sklepem, nie z serwisem ani kurierem itd.Szanowny Panie,
Tak jak już wspominałem w czasie naszej bezpośredniej rozmowy, temat został wnikliwie zbadany i mimo dołożenia wszelkich starań nie odnalazłem śladów niepoprawnej obsługi Pana przypadku wśród mojego personelu. Dokonano gwarancyjnej wymiany matrycy (przez autoryzowany serwis) oraz płyty głównej (za naszym pośrednictwem, ale również w autoryzowanym serwisie). Nie stwierdziłem nieprawidłowości przy pakowaniu podczas odsyłania po naprawie, które skutkować mogłyby "wsypaniem piasku" między matrycę a klawiaturę, które z kolei doprowadzić miały do dziur w matrycy.
Proszę Pana, jaką wartością dla mnie jest informacja, że sprzątaczka przychodzi codziennie i na monitoringu nie widać chochlika wsypującego paprochy do paczki? Nie zmienia to stanu mojego ekranu. Jest to wymówka. Pomijając to, jestem pełen podziwu z jaką dbałością o szczegóły zbadał Pan moją sprawę .Ubolewam natomiast nad faktem, że szczegóły szczerej rozmowy jaką odbyliśmy kilka dni temu zostały ujawnione na forum w formie sugerującej drwiny z "tłumaczenia się". Jak mniemam wolałby Pan odpowiedź w stylu: "nie, bo nie". Zapewniam, że pomieszczenie służące do pakowania jest monitorowane i jakkolwiek ciężko w to uwierzyć to nagranie z dnia wysyłki zostało sprawdzone.
Sprostowanie: po 8 miesiącach i 3 usterkach. I na koniec "prezent" w postaci dziurek w ekranie. Odmowę wymiany w ramach rękojmi rozumiem - komputer kupiony na fakturę i nie mam praw konsumenta. Nie akceptuję natomiast mojej zasadnej reklamacji co do uszkodzenia ekranu, ale sprawy nie drążę bo dość czasu na to straciłem. Teraz chcę podzielić się swoja opinią. O tym jest ten wątek.Brak akceptacji wymiany Pana komputera na nowy model o zbliżonych parametrach po 10 miesiącach użytkowania nie powinien dziwić. Mam nadzieję, że nasza odmowa wymiany będzie zaakceptowana.
Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych. Osoby, które zdecydują się wydać więcej pieniedzy korzystając z oficjalnych kanałów dystrybucji, zamiast w i-skle (Trendstrade) przy zakupie swojego Macbooka na pewno nie będą poszkodowane.Jednocześnie chciałbym podkreślić, że dziesiątki tysięcy naszych klientów jest zadowolonych z jakości świadczonych przez nas usług, o czym świadczy m.in. ciągłe posiadanie "Standardu Allegro" na naszych aukcjach, jak również wyróżnienie za uzyskiwanie wysokich ocen konsumenckich w Rankingu Sklepów Internetowych 2014 w serwisie Opineo w kategorii Młode Wilki.
Pozdrawiam,
Łukasz
#47
Napisano 14 marca 2014 - 20:17
#48
Napisano 14 marca 2014 - 20:35
Z tego co się orientuje, to wymianie podlega sprzęt jeżeli trzy kronie stwierdzamy tą samą wadę. W Twoim przypadku były to różne wady, więc się nie kwalifikujeJest to wadliwy macbook, który chciałem aby został zastąpiony przy wystąpieniu 3 usterki, w ramach rękojmii (nie chciałem naprawy). Dwie pierwsze naprawy robiłem przez autoryzowany serwis bezpośrednio. Winą sklepu jest: 1. nie wymiana wadliwej sztuki od razu po zakupie (źle zareagowałem. tfu tfu) 2. uszkodzenie przy naprawie.
Sklep działa sprawnie jak widać, mają dobre ceny, mi zdarzyła się taka a nie inna historia - niech każdy oceni jak chce.
Szanowny Panie Chobot. Sprawa jest prosta: dostałem uszkodzony ekran po waszej naprawie. Jeżeli nie Wy jestście winni to wasi partnerzy (serwis albo ktokolwiek pomiędzy), nie sprawdziliście, że oni źle zapakowali. Wasza wina, wasz koszt. Ja w takiej sytuacji mogę działać tylko ze sklepem, nie z serwisem ani kurierem itd.
Proszę Pana, jaką wartością dla mnie jest informacja, że sprzątaczka przychodzi codziennie i na monitoringu nie widać chochlika wsypującego paprochy do paczki? Nie zmienia to stanu mojego ekranu. Jest to wymówka. Pomijając to, jestem pełen podziwu z jaką dbałością o szczegóły zbadał Pan moją sprawę .
Sprostowanie: po 8 miesiącach i 3 usterkach. I na koniec "prezent" w postaci dziurek w ekranie. Odmowę wymiany w ramach rękojmi rozumiem - komputer kupiony na fakturę i nie mam praw konsumenta. Nie akceptuję natomiast mojej zasadnej reklamacji co do uszkodzenia ekranu, ale sprawy nie drążę bo dość czasu na to straciłem. Teraz chcę podzielić się swoja opinią. O tym jest ten wątek.
Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych. Osoby, które zdecydują się wydać więcej pieniedzy korzystając z oficjalnych kanałów dystrybucji, zamiast w i-skle (Trendstrade) przy zakupie swojego Macbooka na pewno nie będą poszkodowane.
Pozdrawiam,
Łukasz
Pozdrawiam.
#49
Napisano 14 marca 2014 - 20:43
Źle się orientujesz. Zajrzyj do przepisu art. 560 § 1 KcZ tego co się orientuje, to wymianie podlega sprzęt jeżeli trzy kronie stwierdzamy tą samą wadę.
#50
Napisano 17 marca 2014 - 18:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych