
iMac Late 2012 - opinie
#801
Napisano 10 lipca 2013 - 21:24
#802
Napisano 10 lipca 2013 - 21:29
@iron.gery:
Dostałeś już swojego z serwisu?
Niestety jeszcze nie, czekają na część...
#803
Napisano 10 lipca 2013 - 21:29
Na twardziela czy RAM czekają? LOL!Niestety jeszcze nie, czekają na część...
#804
Napisano 10 lipca 2013 - 22:52
Na twardziela czy RAM czekają? LOL!
Na HDD, Ram mają chyba na miejscu

Takie są polskie realia, uszkodzi się jeszcze raz chce nowy i sprzedaje w oczekiwaniu na Mac Pro.
#805
Napisano 10 lipca 2013 - 22:58
Nie no bez jaj, na HDD czekają? Rozumiem matryca, płyta główna ale HDD... jakaś masakra...Na HDD, Ram mają chyba na miejscu
Takie są polskie realia, uszkodzi się jeszcze raz chce nowy i sprzedaje w oczekiwaniu na Mac Pro.
#806
Napisano 10 lipca 2013 - 23:11
Nie no bez jaj, na HDD czekają? Rozumiem matryca, płyta główna ale HDD... jakaś masakra...
POLSKA.
Niestety ale traktują nas ''inaczej'', szkoda tylko że wraz z niskim poziomem obsługi nie idą niskie ceny.
#807
Napisano 11 lipca 2013 - 10:43
iMac jak każdy komputer ma prawo się popsuć, wadą jest że z powodu drobnostki komputer trzeba wysyłać do serwisu.
Jednakże jest to rewelacyjny sprzęt, wydajny i piękny. Dla siebie nie widzę żadnej alternatywy.
@Iro
Ależ nie lubisz jabłuszek.
Mam swoje powody. Zresztą podobne do twoich. Mnie też wielokrotnie, w najbardziej nieodpowiedniej chwili padały komputery Apple. Ze względu na niestandardowe rozwiązania (np.: dysk SSD w MB AIR) praca stała w miejscu, bo w żaden sposób nie dało odczytać danych z padniętego laptopa.
Dla mnie brak standardów jest wadą utrudniającą codzienną pracę (każdy z AIRów ma inny standard dysku). A polityka Apple idzie w kierunku jeszcze bardziej skazującym nas na uzależnienie od firmy.
Ty mimo tych przeszkód dalej decydujesz się na godzenie się z problemami, ja wybrałem inną alternatywę.
Pada mi dysk, kupuje innej firmy, podobnie jest z pamięcią, kartą graficzną, płytą główną, obudową.
Jeśli jakaś firma nie stosuje się do standardów jakościowych, po prostu rezygnuję z jej usług.
#808
Napisano 11 lipca 2013 - 12:32
Mam swoje powody. Zresztą podobne do twoich. [/B]
Klasyczny subiektywizm.
Jeśli jakaś firma nie stosuje się do standardów jakościowych, po prostu rezygnuję z jej usług.
Już wkrótce pozostałbyś bez możliwości wyboru.
#809
Napisano 11 lipca 2013 - 15:39
...Już wkrótce pozostałbyś bez możliwości wyboru.
Jak to rozumiesz?
Ja lubię standardowe rozwiązania, bo jest konkurencja wśród producentów, którzy starają się o klienta.
Apple tworząc nietypowo, zmusza do stosowania tylko swoich. A to jak wiadomo potrafi być kilkukrotnie droższe.
#810
Napisano 11 lipca 2013 - 15:45
Jak to rozumiesz?
Pardzo prosto. Każda firma, każda marka miewa wadliwe produktu. Tak jest, było i coraz częściej będzie. Gdybym obrażał się na każdą firmę, na której produkcie zawiodłem się - dziś nie miałbym w czym wybrać.
#811
Napisano 11 lipca 2013 - 17:39
Pardzo prosto. Każda firma, każda marka miewa wadliwe produktu. Tak jest, było i coraz częściej będzie. Gdybym obrażał się na każdą firmę, na której produkcie zawiodłem się - dziś nie miałbym w czym wybrać.
No tak, ale wadliwość produktów Apple jest ponad przeciętna i sięga czasem nawet 50%.
Nie chodzi o obrażanie się, tylko nie kupowanie bubli. Tylko w taki sposób dajemy znać firmie, że popełniła błąd, a my przez to tracimy do niej zaufanie.
A jak na razie wybór jest dość spory, dzięki konkurującym między sobą firmom.
#812
Napisano 11 lipca 2013 - 17:51
No tak, ale wadliwość produktów Apple jest ponad przeciętna i sięga czasem nawet 50%.
.
Apple w zeszłym kwartale sprzedało ok. 4 miliony komputerów, według Ciebie rozumiem ok 2 miliony z nich są wadliwe, masz jakieś źródła tej wiedzy, których nie zna nikt z branży ? Powiem szczerze, że dość regularnie śledzę zdecydowaną większość portali makowych i nigdy z tak sensacyjnymi danymi się nie spotkałem.
#813
Napisano 11 lipca 2013 - 17:54
#814
Napisano 11 lipca 2013 - 18:02
Przez moje ręce w tym roku przewinęła się masa Maków, wadliwych było kilka sztuk.
Nie jest tak źle.
Nie jest źle? Czyli jaki procent?
Bo jak czytam twoje posty, to wychodzi ponad 50%.
- - - Połączono posty - - -
Apple w zeszłym kwartale sprzedało ok. 4 miliony komputerów, według Ciebie rozumiem ok 2 miliony z nich są wadliwe, masz jakieś źródła tej wiedzy, których nie zna nikt z branży ? Powiem szczerze, że dość regularnie śledzę zdecydowaną większość portali makowych i nigdy z tak sensacyjnymi danymi się nie spotkałem.
Dokładnie ok. 2 milionów wadliwych. Widzę to po serwisie. Bywam w autoryzowanych. Od imaków uginają się półki.
A poprzednich wersji iMaków 27" było ponad 70% wadliwych. Była kiedyś międzynarodowa sonda, ale widocznie komuś to przeszkadzało.
#815
Napisano 11 lipca 2013 - 18:10
Dokładnie ok. 2 milionów wadliwych. Widzę to po serwisie. Bywam w autoryzowanych. Od imaków uginają się półki.
A poprzednich wersji iMaków 27" było ponad 70% wadliwych. Była kiedyś międzynarodowa sonda, ale widocznie komuś to przeszkadzało.
Ale doliczyłeś się tych 2 milionów wadliwych na półkach w polskich serwisach ?
#816
Napisano 11 lipca 2013 - 18:14
#817
Napisano 11 lipca 2013 - 18:18
Moze kolejne rewizje iMacow beda miec wieksza trwalosc. Bo to naprawde fajny komputerek stacjonarny.
Patrząc na obecny trend miniaturyzacji może być coraz gorzej.
#818
Napisano 11 lipca 2013 - 18:30
Jeden na 40 komputerow mial powazniejsza usterke - problemy z Matryca(mowa o iMacach Late 2012 caly czas).
No to to jest jakiś konkret, kiedyś czytałem, że podobno wszytskie, albo prawie wszystkie iMaki mają wadliwe matryce, nawet ktoś jakieś sondy tu robił

#819
Napisano 11 lipca 2013 - 18:42
No to to jest jakiś konkret, kiedyś czytałem, że podobno wszytskie, albo prawie wszystkie iMaki mają wadliwe matryce, nawet ktoś jakieś sondy tu robił
Ktoś, gdzieś, coś... No i prawie wszystkie. Zastanawiam się, co to oznacza.. prawie wszystkie... Czyżby mój iMac też miał wadliwą a ja tego nie zauważyłem, czy też jest on tym prawie, które czyni różnicę... hmm
- - - Połączono posty - - -
Patrząc na obecny trend miniaturyzacji może być coraz gorzej.
I to jest prawda. Jeśli miniaturyzuje się urządzenie przenośne, to OK, ale po jakiego grzyba mi ten cienki iMac?. Ja dla mnie mógłby być grubszy od poprzedniego. I jeszcze się tym chwalą na pokazach.
#820
Napisano 11 lipca 2013 - 18:58
Znajomy serwisant komputerow Apple twierdzi ze na 40 sztuk nowych iMacow jakie sprzedano w jego regionie 13 trzeba bylo serwisowac. Wadliwe byly jedynie drobiazgi(HDD, Problem ze stopka itp itd). Jeden na 40 komputerow mial powazniejsza usterke - problemy z Matryca(mowa o iMacach Late 2012 caly czas). Mimo to, fakt ze na 40 komputerow 13 mialo jakas usterke i fakt ze trzeba oddac komputer na blizej nieokreslony czas na naprawe jest delikatnie rzecz ujmujac - niefajne...
No to w tym przypadku 32,5% wadliwego sprzętu. Moim zdaniem niezbyt dobrze to świadczy o Apple.
Ja też kiedyś rozmawiałem z serwisantem i mówił o 30 iMakach miesięcznie wracających do serwisu na gwarancji. Nie wiem jaka była wtedy sprzedaż, bo nie rozmawiałem ze sprzedawcami.
Ktoś, gdzieś, coś... No i prawie wszystkie. Zastanawiam się, co to oznacza.. prawie wszystkie... Czyżby mój iMac też miał wadliwą a ja tego nie zauważyłem, czy też jest on tym prawie, które czyni różnicę... hmm
Ty akurat możesz być w tej drugiej grupie, którzy mieli szczęście dostać maka bez wad.
#821
Napisano 11 lipca 2013 - 19:02
No to w tym przypadku 32,5% wadliwego sprzętu. Moim zdaniem niezbyt dobrze to świadczy o Apple.
Ty akurat możesz być w tej drugiej grupie, którzy mieli szczęście dostać maka bez wad.
OK. To już są jakieś konkrety. Przydałoby się więcej takich danych. O to zabiegałem w tym wątku.
Mylisz się. Mój iMac przyszedł z Szanghaju, tak jak i Wasze. Jak Wy, śledziłem jego trasę. Różnica jest taka, że szedł przez Tokio, ale tam przecież go nie podrasowali...

#822
Napisano 11 lipca 2013 - 19:22
OK. To już są jakieś konkrety. Przydałoby się więcej takich danych. O to zabiegałem w tym wątku.
Mylisz się. Mój iMac przyszedł z Szanghaju, tak jak i Wasze. Jak Wy, śledziłem jego trasę. Różnica jest taka, że szedł przez Tokio, ale tam przecież go nie podrasowali...
Różnie to bywa.
A biorąc pod uwagę twój rynek (USA), to Apple w tym roku spadło w rankingu niezawodności komputerów na 6 pozycje.
To się z niczego nie bierze.
#823
Napisano 11 lipca 2013 - 19:33
#824
Napisano 11 lipca 2013 - 20:20
#825
Napisano 11 lipca 2013 - 20:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych