
iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.
#1326
Napisano 09 października 2012 - 20:39
#1327
Napisano 09 października 2012 - 20:48
Mój iPhone z orange.pl (przeniesienie numeru) jutro będzie u mnie. Miał być dzisiaj ale DPD - Prószków miało awarie komputerów i żadnych paczek nie wydawali
Jeśli chodzi o rabaty to ja zamawiałem na infolinii sklepu: 510 700 700 i otrzymałem 6 miesięcy rabatu - podczas rozmowy i po niej kilka razy to potwierdzałem.
Ktoś pytał jak to jest z przeniesieniem w czasie umowy u innego operatora:
Ja umowę w Play mam do końca listopada. Mój numer zostanie przeniesiony z dniem 1.12.2012. Po prostu od jutra do 1.12.2012 będę miał z Orange numer tymczasowy. Podobno można numer przenieść nawet 120 dni wcześniej.
PS wypowiedź Orange Expert'a na blogu Orange:
"Małe sprostowanie dotyczące bonusów. Bonus 100% przez 6 miesięcy nadal obowiązuje, ale jest on dostępny tylko w telesprzedaży. W sklepie internetowym oraz w salonie obowiązuje maksymalny rabat przez 3 miesiące.
W przypadku zakupów w kanale telesprzedaży na dokumentach widoczny jest rabat 100% przez 3 miesiące. Kolejne 3 miesiące jest wprowadzane „ręcznie” do systemu (nie są one widoczne przy składaniu zamówienia i na dokumentach, które otrzymujesz). Tak, więc kupując w ten sposób zgodnie z regulaminem możesz skorzystać z promocyjnego rabatu na 6 miesięcy."
Mi zostało 360 dni do końca umowy

#1328
Napisano 09 października 2012 - 21:25

#1329
Napisano 09 października 2012 - 22:05
Udało mi się w końcu kupić i5 32GB white w Salonie na pl. Konstytucji. W sumie trochę szkoda tych 3 miesięcy za 0pln ekstra, ale miałem już dość wydzwaniania na infolinię..
W każdym razie zakupiłem telefon bez karty nano-sim, aktywacja na normalnym simie - czyli się jednak da. Mam zamówiony nano-sim i powiadomią mnie jak tylko przyjdzie ( w międzyczasie zamierzam pobawić się z przycinaniem)
W orange?
#1330
Napisano 09 października 2012 - 22:09
W orange?
skoro pisze o 3 miesiącach to na pewno chodzi o Orange ;-)
#1331
Napisano 09 października 2012 - 22:10

---------- Wpis dodano o 23:10 ---------- Poprzedni wpis dodano o 23:09 ----------
A wlasnie na 32 gb white poluje
#1332
Napisano 09 października 2012 - 22:24
#1333
Napisano 09 października 2012 - 22:26
#1334
Napisano 09 października 2012 - 22:28

#1335
Napisano 09 października 2012 - 22:32


#1336
Napisano 09 października 2012 - 22:36

#1337
Napisano 09 października 2012 - 22:42
AOS to śmiech na sali, sklep online a nie mają towaru. Operatorzy mają a Apple nie.
Denerwowało mnie te czekanie kupiłem na allegro, co prawda drożej ale trudno się mówi.
Zrobiłem to samo i anulowałem zamówienie w AOS. Przepłaciłem tylko kilka stówek, także nie ma tragedii
#1338
Napisano 09 października 2012 - 23:10

#1339
Napisano 10 października 2012 - 06:51
#1340
Napisano 10 października 2012 - 08:31
#1341
Napisano 10 października 2012 - 09:04
Ja wczoraj zamówiłem przez telefon czarną 32GB w Orange przy przeniesieniu numeru. Telefony były, ale kart nano nie mieli, jednak poprosiłem Panią o dodanie karty micro, bo telefon sprzedaję i nie będzie mi potrzebna nano, a w swoim mam micro, więc będzie akurat. I przeszło w systemie, więc teraz tylko czekam na kuriera. Pani mnie dwa razy zapewniała, że na pewno dostanę 6 miesięcy, mimo że 3 miesiące będą napisane w papierach. W pierwszych 6 miesiącach zapłacę tylko 10 za aktywację z pierwszą fakturą.
Dokładnie. Ja również w papierach mam napisane 3 miesiące. Pani w BOKu zapewniła, że błędnie im się drukują umowy i nie należy się tym sugerować - jest 6 miesięcy. Razem z iphonem dostałem kartę nano i micro.
#1342
Napisano 10 października 2012 - 09:15
#1343
Napisano 10 października 2012 - 09:35
#1344
Napisano 10 października 2012 - 10:05
Dokładnie. Ja również w papierach mam napisane 3 miesiące. Pani w BOKu zapewniła, że błędnie im się drukują umowy i nie należy się tym sugerować - jest 6 miesięcy. Razem z iphonem dostałem kartę nano i micro.
Potwierdzam. Własnie dotarł do mnie iPhone z orange.pl. Ponieważ mam przeniesienie numeru wyznaczone na 1.12.2012 zastanawiam się czy abo w Orange biegnie od aktywacji karty czy od podpisania umowy. Zastanawiam się czy mógłbym opóźnić korzystanie z usług Orange za pomocą późniejszej aktywacji karty?
#1345
Napisano 10 października 2012 - 10:20
#1346
Napisano 10 października 2012 - 10:27
#1347
Napisano 10 października 2012 - 10:31
Ważne dla osób mających firmy z NIP - UE, w AOS można kupić iPhone z FV 0% VAT, przelewa się netto i nie trzeba czekać aż łaskawie US zwróci.
Mógłbyś coś o tym więcej napisać? Co trzeba wybrać w trakcie zamawiania na stronie AOS?
#1348
Napisano 10 października 2012 - 10:41
#1349
Napisano 10 października 2012 - 10:43
Jeżeli orange wysyła umowy, w których darmowy abo jest przez 3 mies, a przez telefon zapewniają, że 6 to jest to jakiś żart i to bardzo słaby. Ja takiej umowy nie podpiszę
Dokładnie. Przecież to oczywiste, że po 3 miesiącach zaczną kasować normalny abonament

#1350
Napisano 10 października 2012 - 11:00
Pytałem też o to - niestety dla nas umowa (i darmowe 6 miesięcy) biegnie od dnia dostarczenia telefonu z kartą i tymczasowym numerem. W moim przypadku umowa kończy się 22 listopada, więc jeśli dostanę telefon i umowę pod koniec października, to około miesiąc będę miał dwa numery i umowę darmową tak naprawdę 5 miesiący. Problem jest w tym, że nawet jakbym chciał przenieść numer z efektem natychmiastowym (i zapłacił karę za jeden miesiąc w T-Mobile, w moim przypadku ok. 50 zł), to jest to możliwe tylko przy przeniesieniu w salonie, a nie w przenoszeniu korespondencyjnym. W tym przypadku finansowo bardziej opłaca mi się dojechać do końca w T i przenieść numer z dniem 23.11 i mieć 6 miechów darmowego abo. Ale dość już o przenoszeniu do Orange, bo faktycznie się offtop robi.Potwierdzam. Własnie dotarł do mnie iPhone z orange.pl. Ponieważ mam przeniesienie numeru wyznaczone na 1.12.2012 zastanawiam się czy abo w Orange biegnie od aktywacji karty czy od podpisania umowy. Zastanawiam się czy mógłbym opóźnić korzystanie z usług Orange za pomocą późniejszej aktywacji karty?
---------- Wpis dodano o 12:00 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:52 ----------
Rozmowy z konsultantem są nagrywane (zarówny przychodzące jak i wychodzące), zapisz sobie datę i godzinę oraz imię i nazwisko konsultanta, który udziela Ci informacji, a w razie czego powołaj się w reklamacji na te dane. Poza tym myśle, że świadomie na narażaliby się na tyle reklamacji od klientów, których chcieli by orżnąć na kilka stówek - sporo osób przenosi numer i problem byłby zbyt duży, aby zamieść go pod dywan. Dodatkowo ktoś gdzieś wczesniej cytował rzecznika, który też zapewniał, że nie powinno być z tym problemu i ręcznie do systemu wprowadzą dobre dane...Dokładnie. Przecież to oczywiste, że po 3 miesiącach zaczną kasować normalny abonament
A jak ktoś będzie miał pretensje to będą chcieli zobaczyć umowę w której to niby Ci zagwarantowali 6 miesięcy, a tego tam nie ma! ;]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych