Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - problemy wieku dziecięcego.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1451 odpowiedzi w tym temacie

#901 Dalvikir

Dalvikir
  • 168 postów
  • SkądPL

Napisano 28 listopada 2012 - 18:18

6.0.1 miałem od początku. Jak można zrobić telefon za 3k a następnie wysyłać do użytkowników wadliwe egzemplarze, no porażka jakaś.


no bo to NOWY iPHONE 5, apple zaraz opatentuje rysy, wgniecenia, slaby zasieg wifi itp dla mnie osobiscie iP5 to najwieksza porażka apple tego roku, nawet mapy mnie tak nie wkurzyły, sam wymienialem 3 razy iP5 więc wiem co mówie.

#902 zbiczek

zbiczek
  • 116 postów

Napisano 28 listopada 2012 - 19:11

Czy ktoś ma podobny problem z WIFI? nowa 5 16gb biała wczoraj odebrana z Orange, iPhone łączy się z WIFI jednak zasięg jest tak niski że po odejściu 5m od routera zasięg zanika, mam przy sobie 4s który nie ma takiego problemu. Nic nie pomaga. Restore,resetowanie ustawień sieciowych NIC.


Nie mam tego problemu. Mam też białą 16 :)

#903 kubateam

kubateam
  • 200 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 listopada 2012 - 19:22

Gdyby wymiana iPhone w Polsce była tak szybka i łatwa byłoby super!.

#904 qubuss

qubuss
  • 518 postów
  • SkądKońskie, PL

Napisano 28 listopada 2012 - 19:39

Jest, ale nie u operatorów, dla tego najlepszym rozwiązaniem jest zamawianie w AOS.

#905 rauf

rauf
  • 29 postów

Napisano 28 listopada 2012 - 20:16

Biała 16ka, tylko takie były w Oranż, karty nano mimo zamówienia online wraz z tel. oczywiście nie było-przyciętą micro trafił szlag, umowa zamiast nowej taryfy to jakiś idiotyczny aneks do starej taryfy (która już nie istnieje)-trzeba będzie dzwonić i wyjaśniać...ponad godzinny update i inne shity żeby z 6.0 zrobił się 6.0.1... A tak to sweetaśnie. Jedyne zastrzeżenie, że bez JB to jakoś biednie to wszystko wygląda...człowiek się przyzwyczaja do dobrego.... Fajne słuchawki, w dłoni całość lepiej leży, design od 4 ciągle cool, nowa wtyczka nie robi wow bo włazi ciągle głęboko i razi siermięgą.... Dawać JB, to sobie fajny tel!

#906 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 28 listopada 2012 - 20:52

Dlatego lepiej kupować w AOS i spać spokojnie.


Zgadza się.
Mój iP 5 kupiłem w Apple Store-działa i wygląda idealnie-żadnych wad.
Jedyne co mnie z lekka irytuje-to lekko żółty w odcieniu ekran.

#907 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 28 listopada 2012 - 20:58

Zgadza się.
Mój iP 5 kupiłem w Apple Store-działa i wygląda idealnie-żadnych wad.
Jedyne co mnie z lekka irytuje-to lekko żółty w odcieniu ekran.


łeeeee to wada że hej :)

#908 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 28 listopada 2012 - 21:02

Rzekomo to mija z czasem-jak wyschnie użyty klej.

#909 Dalvikir

Dalvikir
  • 168 postów
  • SkądPL

Napisano 28 listopada 2012 - 21:17

Rzekomo to mija z czasem-jak wyschnie użyty klej.


W to nie wierz bo to bajka jakich wiele.

#910 zbiczek

zbiczek
  • 116 postów

Napisano 28 listopada 2012 - 21:39

Gdyby wymiana iPhone w Polsce była tak szybka i łatwa byłoby super!.

3-5 dni i jest nowy :) Dlatego AOS

#911 JasiuM

JasiuM
  • 2 postów

Napisano 28 listopada 2012 - 21:58

Drugiego dnia kabel lightning odmówił współpracy. Dla kogoś dla kogo telefon jest praktycznie 2/3 biura to ogromny problem. Telefon zastępczy- nie wchodzi w grę bo nie ma adapterów do nano sim, nowy kabel- na całą Warszawę tylko jeden sklep, który ma je na stanie, oczywiscie po drugiej stronie miasta... :P Ogólnie jestem bardzo zadowolony, iPhone 5 ma na prawdę spoko aparat jak na telefon. Szkoda tylko, że Passbook jeszcze raczkuje i praktycznie nie działa w Polsce :( Pomysł na tą aplikacje jest wręcz rewelacyjny i myślę, że odchudził by z różnych kart niejeden portfel. Jestem okrutnym estetą, design nowego iPhona zdaje egzamin na 5+ Jedynym problemem, który pozostaje jak na razie nierozwiązany w moim przypadku, jest synchronizacja muzyki z iTunes. Wszystko co wybieram do synchronizacji synchronizuje się jak należy poza muzyka która nie robi tego wcale. nie wiem czy to kwestia telefonu, iTunesa czy tego, że to moja prywatna kolekcja muzyczna, a nie utwory zakupione w iTunes ale moim zdaniem ostatnia kwestia nie jest problemem. Może niedługo wyjdzie jakąś aktualizacja, która poprawi ten błąd. Może ktoś z Was wie czym może to być spowodowane? Wersja mojego oprogramowania na komputerze to 10.6.8, korzystam z iTunes 10.7 (21), a w aplikacji Muzyka na iPhonie, cała biblioteka utworów jest widoczna tylko przez kolekcją domową. Próbowałem synchronizować przez kabel oraz przez WiFi i nic to nie dało. Podobnie jak reinstalacja iTunes i odświeżenie biblioteki.

#912 artme

artme
  • 86 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 28 listopada 2012 - 22:02

A ja nie rozumiem jednego - dlaczego po tylu stronach opisywania wadliwych sztuk ludzie nie odbieraja i nie otwieraja telefonow na miejscu? Przeciez mozliwosc natychmiastowego zwrotu badz wymiany powinna byc logicznym dzialaniem a tu wszyscy w domu... :-/

#913 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 28 listopada 2012 - 22:42

A ja nie rozumiem jednego - dlaczego po tylu stronach opisywania wadliwych sztuk ludzie nie odbieraja i nie otwieraja telefonow na miejscu? Przeciez mozliwosc natychmiastowego zwrotu badz wymiany powinna być logicznym dzialaniem a tu wszyscy w domu... :-/

przy odbiorze w salonie orange t-mobile play) ja bym odrazu otworzył i posprawdzał zanim wyjdę z salonu bo to ma sens jednak przy kurierze ja osobiście otwieram aby zobaczyć tylko czy jest iPhone następnie po stwierdzeniu wady dzwonie do AOS i zgłaszam wadę a kurierów umawiam tak aby nie zostać bez telefonu niewyobrażam sobie trzymania kuriera w domu przez 15 minut zanim wszystko posprawdzam :D

#914 Dusiek

Dusiek
  • 541 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 listopada 2012 - 22:42

Telefon zastępczy- nie wchodzi w grę bo nie ma adapterów do nano sim

Osobiście posiadam 2 adaptery nano sim. Jedem z nano na micro a drugi z nano na normalnego sima (i oczywiście z micro na normalnego sima też). Kożystałem przy pomocy adaptera z nano sima na starej nokii więc wszystko działa na 100%.
Adaptery są jakie chcesz w dowolnym kolorze i śmiesznej cenie choćby na ALLEGRO

#915 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 28 listopada 2012 - 23:06

Rzekomo to mija z czasem-jak wyschnie użyty klej.


W to nie wierz bo to bajka jakich wiele.


Spotkałem się z takim zdaniem nt temat na stronie Apple Support. Fakt ze są tam sprzeczne opinie:
https://discussions....tart=0&tstart=0

A może przesadzam z tym rzekomo zbyt żółtym ekranem? Co sądzicie?
[ATTACH=CONFIG]12449[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]12455[/ATTACH]

#916 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 29 listopada 2012 - 00:38

u mnie po tygodniu po lewej stronie podczas pisania wiadomości zaczął trzeszczeć wyświetlacz. Mam wrażenie, że problem się nasila. Mój biały iP5 jest z sieci Orange, jak wygladą u nich reklamacja i wymiana? Jak długo jest się bez telefonu?

#917 JasiuM

JasiuM
  • 2 postów

Napisano 29 listopada 2012 - 01:09

Dusiek- jak napisałem wcześniej w chwili kiedy telefon to twoje główne narzędzie pracy, czekanie 3 dni na przesyłkę z allegro to kiepski pomysł ;)

#918 zbiczek

zbiczek
  • 116 postów

Napisano 29 listopada 2012 - 07:25

Osobiście posiadam 2 adaptery nano sim. Jedem z nano na micro a drugi z nano na normalnego sima (i oczywiście z micro na normalnego sima też). Kożystałem przy pomocy adaptera z nano sima na starej nokii więc wszystko działa na 100%.
Adaptery są jakie chcesz w dowolnym kolorze i śmiesznej cenie choćby na ALLEGRO


Ja za 10 zł kupiłem w T-Mobile :D taki adapter w sumie 3 z nano na micro z micro na normalna :D

- - - Połączono posty - - -

Spotkałem się z takim zdaniem nt temat na stronie Apple Support. Fakt ze są tam sprzeczne opinie:
https://discussions....tart=0&tstart=0

A może przesadzam z tym rzekomo zbyt żółtym ekranem? Co sądzicie?
[ATTACH=CONFIG]12449[/ATTACH]

Ja nie widzę nigdzie żółtego a tez mam białą...

#919 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 29 listopada 2012 - 07:50

6.0.1 miałem od początku. Jak można zrobić telefon za 3k a następnie wysyłać do użytkowników wadliwe egzemplarze, no porażka jakaś.


Każdej firmie trafiają się wadliwe egzemplarze i uwierz mi APPLE nie jest w tej dziedzinie LIDEREM.

no bo to NOWY iPHONE 5, apple zaraz opatentuje rysy, wgniecenia, slaby zasieg wifi itp dla mnie osobiscie iP5 to najwieksza porażka apple tego roku, nawet mapy mnie tak nie wkurzyły, sam wymienialem 3 razy iP5 więc wiem co mówie.


Porażka która pobija rekordy sprzedaży... dlaczego? Fakt jest taki, że wiele osób czytających jakie to wady są w iPhone 5 doszukuje się ich. Często by tych wad nawet nie szło dostrzec, ale skoro się o nich wie to się ich szuka. Nie ukrywam, że ja tez wymieniłem czarnego na biały bo miałem mikro ryski, a że trafiła się mi okazja wymiany skorzystałem.

#920 Dalvikir

Dalvikir
  • 168 postów
  • SkądPL

Napisano 29 listopada 2012 - 11:04

Każdej firmie trafiają się wadliwe egzemplarze i uwierz mi APPLE nie jest w tej dziedzinie LIDEREM.



Porażka która pobija rekordy sprzedaży... dlaczego? Fakt jest taki, że wiele osób czytających jakie to wady są w iPhone 5 doszukuje się ich. Często by tych wad nawet nie szło dostrzec, ale skoro się o nich wie to się ich szuka. Nie ukrywam, że ja tez wymieniłem czarnego na biały bo miałem mikro ryski, a że trafiła się mi okazja wymiany skorzystałem.


Mowcie co chcecie ale iP5 to zdecydowanie najslabszy model jesli chodzi o jakosc uzytych materialow bo sa najmniej trwale. Mialem 3 modele, wszystkie wadliwe natomiast teraz jestem w apple store i duza ilosc iphonow tu wystawionych ma ogromne przetarcia, rysy, ekran w dwoch odstaje. Kocham apple ale tym razem to jakis fuckup.

#921 liroyek

liroyek
  • 530 postów
  • Skądslask

Napisano 29 listopada 2012 - 12:17

ja zauwazylem w ip4 ekran byl pnacerny :) w 4s juz nie, podejrzewam w 5 to samo, trzeba odrazu folie nakleic i tyle ;)

#922 Dalvikir

Dalvikir
  • 168 postów
  • SkądPL

Napisano 29 listopada 2012 - 13:09

ja zauwazylem w ip4 ekran byl pnacerny :) w 4s juz nie, podejrzewam w 5 to samo, trzeba odrazu folie nakleic i tyle ;)


Mam 4S od prawie roku, nie uzywam zadnych case'ów czy folii i na ekranie nie mam ani jednej ryski. Dakt dbam o sprzęt ale nie do przesady.

#923 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 29 listopada 2012 - 15:59

Mowcie co chcecie ale iP5 to zdecydowanie najslabszy model jesli chodzi o jakosc uzytych materialow bo sa najmniej trwale. Mialem 3 modele, wszystkie wadliwe natomiast teraz jestem w apple store i duza ilosc iphonow tu wystawionych ma ogromne przetarcia, rysy, ekran w dwoch odstaje. Kocham apple ale tym razem to jakis fuckup.


Czarna wersja faktycznie podatna na samoistnie zadrapania, biała już nie;-) dlatego wymienilem na białego.

#924 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 29 listopada 2012 - 16:06

...Fakt jest taki, że wiele osób czytających jakie to wady są w iPhone 5 doszukuje się ich. Często by tych wad nawet nie szło dostrzec, ale skoro się o nich wie to się ich szuka.


Dobrze to ująłeś. Bo rzeczywiście jest tak jak to opisałeś, a przynajmniej moim przypadku. Ktoś, coś napisał o tym ze ekran wydaje mu się jakiś taki zbyt...żółty-no to zaczęłem się intensywne przypatrywać mojemu iP 5...aż wypatrzyłem ze "naprawdę" taki jest.

#925 Dusiek

Dusiek
  • 541 postów
  • SkądWrocław

Napisano 29 listopada 2012 - 22:37

Dusiek- jak napisałem wcześniej w chwili kiedy telefon to twoje główne narzędzie pracy, czekanie 3 dni na przesyłkę z allegro to kiepski pomysł ;)

Nie to żebym się czepiał ale napisałeś:

Telefon zastępczy- nie wchodzi w grę bo nie ma adapterów do nano sim

a gdybyś napisał:

Telefon zastępczy- nie wchodzi w grę bo nie mam adaptera do nano sim

Nie czepiałbym się wcale. Poprostu odebrałem Twoją wypowiedź tak jak ją skonstruowałeś.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych