

Dlaczego mój następny komputer to nie będzie Mac...
#201
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:30

#202
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:32

#203
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:38

#204
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:38
Trafna uwaga.Tak , pewnie gdybym to wszystko przeczytał przed '96 (kiedy kupiłem pierwszego maka) też bym go nie kupił. Jakie szczęście że stało się inaczej.
Gdzieś to już tu było - kupowanie komputera wg jakości serwisu, rozpacz ! to zupełnie jak ożenek z uwzględnieniem teściowej

A no pozmieniało się. Teraz nawet tak sławny u nas DELL ma serwis do d**y.
#205
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:39
Masz rację, jednak to Polska przecież. Tu nie ważne kto jaką ma markę, olewamy go tak samo ( mam na myśli serwisy) W Polsce to my jesteśmy PANY !
Podoba mi się "wędrujący" serwis ACER'a, raz w Anglii raz w Czechach
Hmmm. Dotychczas miałem kontakt z serwisami:
- IBM
- Dell
- HP
- Toshiba
Nigdy nie miałem problemów, a sporo sprzętu przeszło przez moje ręce...
#206
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:46
#207
Napisano 30 sierpnia 2007 - 10:05
No widzisz a mój dobry kumpel, ma starego i nówkę DELL'a i co dzwoni z czymś to SIĘ NIE DA.
Czyli jak zwykle ruletka.
Akurat Dell w mojej opinii ma rewelacyjny sewrwis. Oczywiście, zdarzają się wyjątki (jak u Twojego kolegi).
Kupując komputer Apple długo zastanawiałbym się, czy wybrać sprzęt w Sadzie, czy może tańszy i bez gwarancji sprowadzony zza miedzy...
#208
Napisano 30 sierpnia 2007 - 10:09
#209
Napisano 30 sierpnia 2007 - 12:13
Przecież kupując go znałeś warunki gwarancji.
Jak chciałeś serwis w 48h u siebie w domu czy biurze to trzeba było kupić Della Latitude albo Fujitsu-Siemensa Lifebook S. Ewentualnie HP Compaqa, Lenovo lub Toshibę z rozszerzeniem gwarancji.
Takie mało znane marki jak BenQ czy Brother starają się przyciągnąć klientów jakością obsługi.
to najpierw wymieniasz listę firm a potem twierdzisz że to nieznane marki przyciągają klienta??? Poza tym co masz do Brothera? Mam laserówkę HL-2030 i jakoś w tej cenie to bije na głowę wszystkie markowe typu HP. Tu nie chodzi o to czy chcę mieć serwis 48h czy nie ale o traktowanie klienta
#210
Napisano 30 sierpnia 2007 - 12:16
Alez one sa z tego samego przedzialu cenowego. Nie porownuj Macbooka z Acerem za 2000PLN, tylko z takim, ktory ma podobne parametry, ze o cenach Ferrari nie wspomne.Szanowni Koledzy
Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego.
Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple
Koledze popsuly sie sprezynki od zatrzasku matrycy w Acerze. Nie wysyla latpopa do serwisu bo trawaloby to min. 4 tygodnie. To sie nazywa serwis

#211
Napisano 30 sierpnia 2007 - 12:38
Szanowni Koledzy
Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego.
Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple
Dokładnie ;-)
Acer TravelMate 8217 WLHi - LX.TEG0U.029
Acery z serii Altos
Wygrywa chyba ten,co blizej,czyli Czechy!
Szczególnie, gdy Brno jest bliżej niż Warszawa

Hmmm. Dotychczas miałem kontakt z serwisami:
- IBM
- Dell
- HP
- Toshiba
Nigdy nie miałem problemów, a sporo sprzętu przeszło przez moje ręce...
Skoro były w serwisie to jednak jakieś problemy miały miejsce.
Ja miałem kontakt z serwisami Apple, Della, Fujitsu-Siemensa, IBMa (ThinkPad X31, więc nie mylić z Lenovo).
Od 4 lat mam Acera i jakoś nic się w nim nie psuje.
to najpierw wymieniasz listę firm a potem twierdzisz że to nieznane marki przyciągają klienta??? Poza tym co masz do Brothera? Mam laserówkę HL-2030 i jakoś w tej cenie to bije na głowę wszystkie markowe typu HP. Tu nie chodzi o to czy chcę mieć serwis 48h czy nie ale o traktowanie klienta
IMHO: Brother i OKI są lepsze niż HP czy Epson.
#212
Napisano 30 listopada 2007 - 17:13
Przyszło mi jeszcze namyśl coś takiego.
Apple, jeśli już trzeba dyskutować na poziomie absurdu wyznawstwa, jest religią monoteistyczną, naturalną w naszym kręgu kulturowym.
Zaś PC to wielobóstwo: ASUS, INTEL, NVIDIA, producent obudowy, producent flopa, producent wiatraczka, producent zasilacza... itd.
Od kiedy to Apple produkuje procesory Intel Core2Duo? Albo nVidia GeForce'y? Albo... cokolwiek z pozostałych podzespołów upychanych do obudowy z jabłuszkiem? Jak ktoś sobie kupi zestaw komputerowy PC powiedzmy z Vobisu tzn. ze jego religią już nie jest wielobóstwo ale monoteizm? Bo sobie kupił TAKI SAM sprzęt jak jest w Mac'u, tak samo zapakowany przez jednego producenta do obudowy, tylko NIE PRZEPŁACIŁ za niego 10x?
#213
Napisano 30 listopada 2007 - 17:30
#214
Napisano 01 grudnia 2007 - 00:20
#215
Napisano 01 grudnia 2007 - 14:08
Od kiedy to Apple produkuje procesory Intel Core2Duo? Albo nVidia GeForce'y? Albo... cokolwiek z pozostałych podzespołów upychanych do obudowy z jabłuszkiem? Jak ktoś sobie kupi zestaw komputerowy PC powiedzmy z Vobisu tzn. ze jego religią już nie jest wielobóstwo ale monoteizm? Bo sobie kupił TAKI SAM sprzęt jak jest w Mac'u, tak samo zapakowany przez jednego producenta do obudowy, tylko NIE PRZEPŁACIŁ za niego 10x?
Tyle, że Apple nie pakuje do Maca Pro tandetnych płyt głównych z chipsetem VIA ani słabych procesorów Core 2 ;-)
#216
Napisano 01 grudnia 2007 - 14:11

#217
Napisano 01 grudnia 2007 - 17:17
I ile by to kosztowało jakby zamiast naklejki Vobis było tam logo Apple? 25.000zł?
#218
Napisano 01 grudnia 2007 - 17:43
W tej samej cenie co ten Super Wydajny Vobis mozesz miec MakaPro.http://sklep.vobis.p...r_platinum.aspx
I ile by to kosztowało jakby zamiast naklejki Vobis było tam logo Apple? 25.000zł?
#219
Napisano 01 grudnia 2007 - 18:33
W tej samej cenie co ten Super Wydajny Vobis mozesz miec MakaPro.
+super system, a nie windowsa jakiegos
#220
Napisano 01 grudnia 2007 - 22:35
#221
Napisano 01 grudnia 2007 - 23:03
W tej samej cenie co ten Super Wydajny Vobis mozesz miec MakaPro.
A ile zapłacimy za 4GB pamięci, chcąc zachować przynajmniej rok bida-okresu gwarancji, hmmm? Nie wspomnę o karcie graficznej, ponieważ maki nie do tego są stworzone, więc nie ma się nad tym co użalać - jest jak jest.
Płacimy za dezajnerksą obudowę i możliwość zainstalowania dobrego(bo przecież nie idealnego) systemu zgodnie z licencją i nic poza tym.
#222
Napisano 01 grudnia 2007 - 23:14
A ile zapłacimy za 4GB pamięci, chcąc zachować przynajmniej rok bida-okresu gwarancji,
czy nie jest tak, że wymiana pamięci nie narusza gwarancji? możesz kupić własną pamięć, taniej niż w sklepie Apple. za 160 euro kupiłem 4GB kingstona.
z tego co wiem, Apple wymianę pewnych elementów uważa oficjalnie za user service, co oznacza, że każdy może to zrobić sam...
chyba, że cię nie zrozumiałem, i chodziło ci o coś innego.
są nawet oficjalne wskazówki, jak to zrobić.
http://docs.info.app...l?artnum=303721
http://docs.info.app...l?artnum=303491
#223
Napisano 01 grudnia 2007 - 23:48
czy nie jest tak, że wymiana pamięci nie narusza gwarancji? możesz kupić własną pamięć, taniej niż w sklepie Apple. za 160 euro kupiłem 4GB kingstona.
z tego co wiem, Apple wymianę pewnych elementów uważa oficjalnie za user service, co oznacza, że każdy może to zrobić sam...
chyba, że cię nie zrozumiałem, i chodziło ci o coś innego.
są nawet oficjalne wskazówki, jak to zrobić.
http://docs.info.app...l?artnum=303721
http://docs.info.app...l?artnum=303491
Pisałem o pamięciach do Maca Pro, ponieważ ostatni o nim była mowa, ale ja sam nie jestem do końca pewien jak to jest z tą gwarancją, czy można wymieniać(dokładać) na własną rękę np. na Kingstona KTA-MP667K2/2G dedykowane Macowi Pro jednak nie pobłogosławione przez Stefcia(a co za tym idzie duuuużo tańsze

Kiedyś dyskusja na ten temat była tutaj->http://www.myapple.p...?t=43762&page=3
ale, może ktoś bliski SADowi odniesie się do tego tematu - tracimy gwarancję, czy nie?
#224
Napisano 02 grudnia 2007 - 00:22
Nie.
Ale owsze, budzacy watpliowsc zapis w karcie gwaranacyjnej istnieje, jednak doswiadczenie pokazuje, ze Ramu sie nie czepiaja.
#225
Napisano 02 grudnia 2007 - 01:17
Ale owsze, budzacy watpliowsc zapis w karcie gwaranacyjnej istnieje, jednak doswiadczenie pokazuje, ze Ramu sie nie czepiaja.
I bądź tu człowieku mądry.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych