Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dlaczego mój następny komputer to nie będzie Mac...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
357 odpowiedzi w tym temacie

#201 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:30

Wygrywa chyba ten,co blizej,czyli Czechy! :)

#202 tiggernick

tiggernick
  • 172 postów

Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:32

Tak , pewnie gdybym to wszystko przeczytał przed '96 (kiedy kupiłem pierwszego maka) też bym go nie kupił. Jakie szczęście że stało się inaczej. :)

#203 Chilon

Chilon
  • 1 930 postów

Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:38

Huh to się*chyba pozmieniało, pamiętam, że kiedyś sprawdzałem serwisy Asus'a, HP i Acer'a i wszystkie były we wrocu przy czym ten ostatni był w serwisie jakiejś firmy. Nie wiem czy tam to naprawiają*w każdym bądz razie niby mogłem do nich zanosić sprzęt. Oczywiście wygrało HP, które ma chyba z 5 punktów we Wrocławiu gdzie można oddać sprzęt ;)

#204 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:38

Tak , pewnie gdybym to wszystko przeczytał przed '96 (kiedy kupiłem pierwszego maka) też bym go nie kupił. Jakie szczęście że stało się inaczej. :)

Trafna uwaga.
Gdzieś to już tu było - kupowanie komputera wg jakości serwisu, rozpacz ! to zupełnie jak ożenek z uwzględnieniem teściowej :D

A no pozmieniało się. Teraz nawet tak sławny u nas DELL ma serwis do d**y.

#205 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:39

Masz rację, jednak to Polska przecież. Tu nie ważne kto jaką ma markę, olewamy go tak samo ( mam na myśli serwisy) W Polsce to my jesteśmy PANY !

Podoba mi się "wędrujący" serwis ACER'a, raz w Anglii raz w Czechach :)


Hmmm. Dotychczas miałem kontakt z serwisami:
- IBM
- Dell
- HP
- Toshiba

Nigdy nie miałem problemów, a sporo sprzętu przeszło przez moje ręce...

#206 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:46

No widzisz a mój dobry kumpel, ma starego i nówkę DELL'a i co dzwoni z czymś to SIĘ NIE DA. Czyli jak zwykle ruletka.

#207 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 sierpnia 2007 - 10:05

No widzisz a mój dobry kumpel, ma starego i nówkę DELL'a i co dzwoni z czymś to SIĘ NIE DA.
Czyli jak zwykle ruletka.


Akurat Dell w mojej opinii ma rewelacyjny sewrwis. Oczywiście, zdarzają się wyjątki (jak u Twojego kolegi).

Kupując komputer Apple długo zastanawiałbym się, czy wybrać sprzęt w Sadzie, czy może tańszy i bez gwarancji sprowadzony zza miedzy...

#208 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 30 sierpnia 2007 - 10:09

No niestety, też nie mam zaufania ogólnie do sprzętu wysyłanego do Polski jednak Apple mnie akurat nie rozczarował. Ale kto wie, też o tym myślę, żeby sprowadzić z Hameryki.

#209 toki

toki
  • 1 211 postów
  • SkądPL

Napisano 30 sierpnia 2007 - 12:13

Przecież kupując go znałeś warunki gwarancji.
Jak chciałeś serwis w 48h u siebie w domu czy biurze to trzeba było kupić Della Latitude albo Fujitsu-Siemensa Lifebook S. Ewentualnie HP Compaqa, Lenovo lub Toshibę z rozszerzeniem gwarancji.

Takie mało znane marki jak BenQ czy Brother starają się przyciągnąć klientów jakością obsługi.


to najpierw wymieniasz listę firm a potem twierdzisz że to nieznane marki przyciągają klienta??? Poza tym co masz do Brothera? Mam laserówkę HL-2030 i jakoś w tej cenie to bije na głowę wszystkie markowe typu HP. Tu nie chodzi o to czy chcę mieć serwis 48h czy nie ale o traktowanie klienta

#210 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 30 sierpnia 2007 - 12:16

Szanowni Koledzy

Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego.
Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple ;)

Alez one sa z tego samego przedzialu cenowego. Nie porownuj Macbooka z Acerem za 2000PLN, tylko z takim, ktory ma podobne parametry, ze o cenach Ferrari nie wspomne.


Koledze popsuly sie sprezynki od zatrzasku matrycy w Acerze. Nie wysyla latpopa do serwisu bo trawaloby to min. 4 tygodnie. To sie nazywa serwis :)

#211 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 30 sierpnia 2007 - 12:38

Szanowni Koledzy

Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego.
Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple ;)


Dokładnie ;-)
Acer TravelMate 8217 WLHi - LX.TEG0U.029
Acery z serii Altos

Wygrywa chyba ten,co blizej,czyli Czechy! :)


Szczególnie, gdy Brno jest bliżej niż Warszawa :D

Hmmm. Dotychczas miałem kontakt z serwisami:
- IBM
- Dell
- HP
- Toshiba

Nigdy nie miałem problemów, a sporo sprzętu przeszło przez moje ręce...


Skoro były w serwisie to jednak jakieś problemy miały miejsce.
Ja miałem kontakt z serwisami Apple, Della, Fujitsu-Siemensa, IBMa (ThinkPad X31, więc nie mylić z Lenovo).
Od 4 lat mam Acera i jakoś nic się w nim nie psuje.

to najpierw wymieniasz listę firm a potem twierdzisz że to nieznane marki przyciągają klienta??? Poza tym co masz do Brothera? Mam laserówkę HL-2030 i jakoś w tej cenie to bije na głowę wszystkie markowe typu HP. Tu nie chodzi o to czy chcę mieć serwis 48h czy nie ale o traktowanie klienta


IMHO: Brother i OKI są lepsze niż HP czy Epson.

#212 mohicanin

mohicanin
  • 4 postów

Napisano 30 listopada 2007 - 17:13

Przyszło mi jeszcze namyśl coś takiego.
Apple, jeśli już trzeba dyskutować na poziomie absurdu wyznawstwa, jest religią monoteistyczną, naturalną w naszym kręgu kulturowym.
Zaś PC to wielobóstwo: ASUS, INTEL, NVIDIA, producent obudowy, producent flopa, producent wiatraczka, producent zasilacza... itd. :D


Od kiedy to Apple produkuje procesory Intel Core2Duo? Albo nVidia GeForce'y? Albo... cokolwiek z pozostałych podzespołów upychanych do obudowy z jabłuszkiem? Jak ktoś sobie kupi zestaw komputerowy PC powiedzmy z Vobisu tzn. ze jego religią już nie jest wielobóstwo ale monoteizm? Bo sobie kupił TAKI SAM sprzęt jak jest w Mac'u, tak samo zapakowany przez jednego producenta do obudowy, tylko NIE PRZEPŁACIŁ za niego 10x?

#213 syrakuz

syrakuz

    Dr

  • 1 073 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 listopada 2007 - 17:30

W Warszawie sa dwa serwisy Apple, jeden sadowski a drugi w Jankach, ale zapomnialem nazwy, naprawialem u nich tytna.

#214 pretorianie

pretorianie
  • 67 postów

Napisano 01 grudnia 2007 - 00:20

Ja również kupiłem mojego MacBooka na samym początku tego roku, ale żaden z wyżej opisanych problemów mnie nie dotyczy. Nic mi się nie wytarło, nic mi się nie ślizga, i klawiatura działa bez zarzutu. Mało tego, mam iMac G4, od pół roku, który również śmiga mi jak dobrze naoliwiona maszynka. Z "normalnymi" komputerami miałem takie doświadczenie, że 1 na miesiąc musiałem nieść do serwisu, bo coś walnęło. Błogosławię dzień, w którym kupiłem swojego pierwszego Macintosha.

#215 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 01 grudnia 2007 - 14:08

Od kiedy to Apple produkuje procesory Intel Core2Duo? Albo nVidia GeForce'y? Albo... cokolwiek z pozostałych podzespołów upychanych do obudowy z jabłuszkiem? Jak ktoś sobie kupi zestaw komputerowy PC powiedzmy z Vobisu tzn. ze jego religią już nie jest wielobóstwo ale monoteizm? Bo sobie kupił TAKI SAM sprzęt jak jest w Mac'u, tak samo zapakowany przez jednego producenta do obudowy, tylko NIE PRZEPŁACIŁ za niego 10x?


Tyle, że Apple nie pakuje do Maca Pro tandetnych płyt głównych z chipsetem VIA ani słabych procesorów Core 2 ;-)

#216 uwak

uwak
  • 778 postów

Napisano 01 grudnia 2007 - 14:11

acer TM 6292 ... und openSuse 10.3 :)

#217 mohicanin

mohicanin
  • 4 postów

Napisano 01 grudnia 2007 - 17:17

A kto mówi o badziewnych płytach, np. jakieś ECS i inne wynalazki? Nigdy nie przyszłoby mi do głowy kupić "gotowego" kompa montowanego przez wspomniany przykładowo Vobis (składam sobie sam co chce i jak chce), ale zastanawiam się czyto są badziewne podzespoły? [url]http://sklep.vobis.pl/oferta/komputery/dla_domu/702402_lx_qx6850a_xpower_platinum.aspx[/url]
I ile by to kosztowało jakby zamiast naklejki Vobis było tam logo Apple? 25.000zł?

#218 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 01 grudnia 2007 - 17:43

http://sklep.vobis.p...r_platinum.aspx
I ile by to kosztowało jakby zamiast naklejki Vobis było tam logo Apple? 25.000zł?

W tej samej cenie co ten Super Wydajny Vobis mozesz miec MakaPro.

#219 Krzysiek

Krzysiek
  • 4 184 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 01 grudnia 2007 - 18:33

W tej samej cenie co ten Super Wydajny Vobis mozesz miec MakaPro.


+super system, a nie windowsa jakiegos

#220 qzim

qzim
  • 116 postów

Napisano 01 grudnia 2007 - 22:35

a ja mam takie pytanie...czy przypadkiem nie ma czegoś takiego, że jeżeli w ciągu dwóch tygodni sprzęt nie wróci z gwarancji to muszą oddać kasę lub dać nowy egzemplarz? Nie chce mi się wierzyć, że prawo pozwala aby SAD trzymał tygodniami albo miesiącami sprzęt u siebie. Jest gdzies w necie tekst gwarancji? Chętnie sobie poczytam

#221 darekmil

darekmil
  • 757 postów
  • SkądWarszawa PL

Napisano 01 grudnia 2007 - 23:03

W tej samej cenie co ten Super Wydajny Vobis mozesz miec MakaPro.


A ile zapłacimy za 4GB pamięci, chcąc zachować przynajmniej rok bida-okresu gwarancji, hmmm? Nie wspomnę o karcie graficznej, ponieważ maki nie do tego są stworzone, więc nie ma się nad tym co użalać - jest jak jest.
Płacimy za dezajnerksą obudowę i możliwość zainstalowania dobrego(bo przecież nie idealnego) systemu zgodnie z licencją i nic poza tym.

#222 uaru

uaru
  • 256 postów
  • SkądWrocław, Haga, Sendai, Tokyo

Napisano 01 grudnia 2007 - 23:14

A ile zapłacimy za 4GB pamięci, chcąc zachować przynajmniej rok bida-okresu gwarancji,


czy nie jest tak, że wymiana pamięci nie narusza gwarancji? możesz kupić własną pamięć, taniej niż w sklepie Apple. za 160 euro kupiłem 4GB kingstona.

z tego co wiem, Apple wymianę pewnych elementów uważa oficjalnie za user service, co oznacza, że każdy może to zrobić sam...

chyba, że cię nie zrozumiałem, i chodziło ci o coś innego.

są nawet oficjalne wskazówki, jak to zrobić.

http://docs.info.app...l?artnum=303721
http://docs.info.app...l?artnum=303491

#223 darekmil

darekmil
  • 757 postów
  • SkądWarszawa PL

Napisano 01 grudnia 2007 - 23:48

czy nie jest tak, że wymiana pamięci nie narusza gwarancji? możesz kupić własną pamięć, taniej niż w sklepie Apple. za 160 euro kupiłem 4GB kingstona.

z tego co wiem, Apple wymianę pewnych elementów uważa oficjalnie za user service, co oznacza, że każdy może to zrobić sam...

chyba, że cię nie zrozumiałem, i chodziło ci o coś innego.

są nawet oficjalne wskazówki, jak to zrobić.

http://docs.info.app...l?artnum=303721
http://docs.info.app...l?artnum=303491


Pisałem o pamięciach do Maca Pro, ponieważ ostatni o nim była mowa, ale ja sam nie jestem do końca pewien jak to jest z tą gwarancją, czy można wymieniać(dokładać) na własną rękę np. na Kingstona KTA-MP667K2/2G dedykowane Macowi Pro jednak nie pobłogosławione przez Stefcia(a co za tym idzie duuuużo tańsze :D).
Kiedyś dyskusja na ten temat była tutaj->http://www.myapple.p...?t=43762&page=3
ale, może ktoś bliski SADowi odniesie się do tego tematu - tracimy gwarancję, czy nie?

#224 TimmY

TimmY
  • 621 postów

Napisano 02 grudnia 2007 - 00:22

Tydzien temu Pan w iSpocie zapytany czy traci sie gwaranacje z powodu wymiany pamieci RAM na wlasna reke odpowiedzial

Nie.


Ale owsze, budzacy watpliowsc zapis w karcie gwaranacyjnej istnieje, jednak doswiadczenie pokazuje, ze Ramu sie nie czepiaja.

#225 darekmil

darekmil
  • 757 postów
  • SkądWarszawa PL

Napisano 02 grudnia 2007 - 01:17

Ale owsze, budzacy watpliowsc zapis w karcie gwaranacyjnej istnieje, jednak doswiadczenie pokazuje, ze Ramu sie nie czepiaja.


I bądź tu człowieku mądry. :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych