
Dlaczego mój następny komputer to nie będzie Mac...
#176
Napisano 22 sierpnia 2007 - 23:37
#177
Napisano 23 sierpnia 2007 - 21:34
#178
Napisano 23 sierpnia 2007 - 22:35
#179
Napisano 23 sierpnia 2007 - 22:50
#180
Napisano 29 sierpnia 2007 - 10:31
#181
Napisano 29 sierpnia 2007 - 11:12

#182
Napisano 29 sierpnia 2007 - 11:17
Tak, tylko Canon ma konkurencja jaka: Nikon (tez 1 serwis na PL), Sony (1 serwis na PL) itd itd.
Tymczasem, peceta naprawisz w duzym miescie na kazdym rogu. To jest ta roznica.
No tak, chociaż z tym też różnie bywa...
http://www.wgk.com.p...pic.php?t=31565
Serwis Acer na Polskę mieści się w ... Brnie (o ile ta informacja jest jeszcze aktualna) :-)
Z drugiej strony, porównanie z Acer to marne pocieszenie. ;-)
#183
Napisano 29 sierpnia 2007 - 11:50
#184
Napisano 29 sierpnia 2007 - 12:46
#185
Napisano 29 sierpnia 2007 - 14:19
Ale ja pracuję i nie stać mnie na oddanie kompa na dwa tygodnie (i to w najlepszym razie).
Proszę grzecznie o zweryfikowanie problemu - może trzeba po prostu zamówić matrycę i wtedy przywiozę kompa...
Takie rozwiązanie nie jest możliwe - słyszę w odpowiedzi.
Wracam skruszony do PCetów bo przy takim trybie obsługi zbankrutuję.
2 tygodnie mogę czekać na zabawkę ale nie na narzędzie pracy.
Przecież kupując go znałeś warunki gwarancji.
Jak chciałeś serwis w 48h u siebie w domu czy biurze to trzeba było kupić Della Latitude albo Fujitsu-Siemensa Lifebook S. Ewentualnie HP Compaqa, Lenovo lub Toshibę z rozszerzeniem gwarancji.
notebook benq joybook mojego szwagra (wcale nie jakiś tam drogi bo kosztował chyba 2300zł). Padły jak to się potem okazało pamięci. Serwis door-to-door, zamówił i na następny dzień kurier odebrał komputer. Za 4 dni zdziwienie bo dzwoni kurier że ma przesyłkę. Wymienione to co padło, dziękujemy, przepraszamy. Coś więcej w tym temacie??? A to tylko głupie Benq...
Takie mało znane marki jak BenQ czy Brother starają się przyciągnąć klientów jakością obsługi.
#186
Napisano 29 sierpnia 2007 - 17:27
Akurat Acery mają złą opinie, a laptop mojego brata właśnie z tej firmy, śmiga bez najmniejszych problemów od ponad 2 lat! Chyba wszystko zależy od szczęścia. Ze sprzętem każdej firmy.
Exactly - moja zona ma Asusa, wszyscy zachwalalai ze super firma, ze super plyty glowne - i spalila sie jej plyta glowna po paru miesiacach od zakupu

#187
Napisano 29 sierpnia 2007 - 19:28
Takie mało znane marki jak BenQ czy Brother starają się przyciągnąć klientów jakością obsługi.
A wo domyśle miało być: "a taki światowiec jak apple może mieć klientów gdzieś i oferować obsługę pod psem?" A może niepotrzebnie łącze problem złej obsługi gwarancyjnej w Polsce z Apple bo przecież u nas rządzi mafia sadystów....
#188
Napisano 29 sierpnia 2007 - 20:07
#189
Napisano 29 sierpnia 2007 - 20:49
w lipcowym numerze magazynu Macworld zajmowano się właśnie awaryjnością maków.apple sam daje dobra obsluge (co prawda przez to maja wygorowane wymagania ale to co innego) przeciez, ale co innego sad
generalnie, na serwis nikt nie narzekał, ani na tempo, ani na jakość. ba, w podsumowaniu wręcz napisano, że serwis jest jedną z mocniejszych stron Apple.
jeden człowiek, wspomniany w artykule, miał probemy, bo coś płyta mu szwankowała - to wymienili mu model, i ponieważ trafił na czas upgrade'u, dostał model nowszy. w sierpniowym numerze jakiś czytelnik zauważył, że żadna łaska, bo skoro się trzy razy fatygował do serwisu, to należało mu się, bo ile to czasu przecież stracił...
jedno tylko charakterystyczne było, co gwoli ścisłości trzeba zauważyć, że większość tych zadowolonych klientów serwisu miało wykupiony AppleCare.
#190
Napisano 29 sierpnia 2007 - 22:59

#191
Napisano 29 sierpnia 2007 - 23:29
#192
Napisano 30 sierpnia 2007 - 08:25

#193
Napisano 30 sierpnia 2007 - 08:57
#194
Napisano 30 sierpnia 2007 - 08:59
#195
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:01
, zapytam podchwytliwie, gdzie jest polski serwis ACERA?
Z tego co wiem to we Wrocławiu

#196
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:04
#197
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:07
Z tego co ja wiem, serwis ACERA znajduje sie w Czechach ...a czas naprawy wynosi prawie tyle cos w SADzieZ tego co wiem to we Wrocławiu

#198
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:08
#199
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:20

#200
Napisano 30 sierpnia 2007 - 09:27
Masz rację, jednak to Polska przecież. Tu nie ważne kto jaką ma markę, olewamy go tak samo ( mam na myśli serwisy) W Polsce to my jesteśmy PANY !Szanowni Koledzy
Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego.
Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple
Podoba mi się "wędrujący" serwis ACER'a, raz w Anglii raz w Czechach

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych