Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Plus GSM organizuje iPhone'y na boku?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#76 mikewawa

mikewawa
  • 14 postów
  • SkądW-wa

Napisano 22 czerwca 2012 - 22:05

Widzisz Kolego , wychodzi na to ze głupiec ze mnie .

Długo mieszkałem na wyspach . A tam nikt nie kupuje telefonu osobno , aktywacji osobno itp.

Wyszedłem z założenia ze kupuje z jednym miejscu gotowy , sprawdzony i przede wszystkim pewny produkt. :(

Wole na razie nie pisać jaki to salon bo nie chce robić im koło ***

---------- Wpis dodano o 23:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:59 ----------

Wląśnie sprawidziałem ze Iphone pochodzi z

Device model: iPhone 4S
Capacity: 16 GB
Phone bought from: United Kingdom (GB)

#77 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 23 czerwca 2012 - 12:28

Pytanie czy jeśli mi nie wymienia tel na nowy , czy mam prawo do rozwiązania umowy ?

Jeśli nie doprowadzą telefonu do stanu zgodnego z umową sprzedaży to możesz wystąpić o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży z winy sprzedawcy.


Federacja Konsumentw - Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, omówienie
Federacja Konsumentw - Omówienie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa

#78 mikewawa

mikewawa
  • 14 postów
  • SkądW-wa

Napisano 24 czerwca 2012 - 13:04

Jeśli nie doprowadzą telefonu do stanu zgodnego z umową sprzedaży to możesz wystąpić o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży z winy sprzedawcy.


[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139]Federacja Konsumentw - Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, omówienie[/url]
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140]Federacja Konsumentw - Omówienie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego[/url]
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10]Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa[/url]





Dzieki Kolego za info , zaraz poczytam

#79 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 24 czerwca 2012 - 16:29

Czyli nie chcieli wymienić?

#80 mikewawa

mikewawa
  • 14 postów
  • SkądW-wa

Napisano 24 czerwca 2012 - 21:13

Czyli nie chcieli wymienić?



Tego jeszcze nie wiem .

Oddałem telefon do salonu w którym go kupiłem i czekam teraz .

#81 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 25 czerwca 2012 - 13:26

Dziwne akcje sie robia. Ja telefony zawsze w salonie kupowalem i otwieralem przy sprzedawcy oraz montowalem karte swoja i uruchamialem sluchawke. Co prawda zafoliowac opakowanie to nie problem. Tylko smieszy to co tutaj czytam bo juz byl kiedys temat jak w Play goscowi sprzedali kradziony telefon na abonament i jeszcze zostal przez nich posadzony o paserstwo :) takze coraz zabawniej sie robi... Ja zaczalem kupowac sprzet u oficjalnych dostawcow, koniec z allegro po tym jak zablokowali mi konto jak wystawilem na sprzedaz mojego MBP 17 Hi res, ktory tutaj rowniez jak i na tablicy byl wystawiony. Po czym ktos z allegro stwierdzil, ze nie jestem wlasciciel msprzetu i je zablokowali po kilku dniach dostalem odpowiedz, ze musze im przeslac zdjecia sprzetu lacznie z kartka potwierdzajaca moj link. Tak tez zrobilem po czym dostalem maila , ze chca odemnie skan dowodu osobistego i wtedy stanowczo powiedzialem nie i na tym sie zakonczyla moja przygoda z allegro jak staly klient. Aktualnie czekam na usuniecie konta bo ciagle sie upieraja sie zeby wyslac skan dowodu poniewaz moze to unimozliwiwic zamkniecie konta poniewaz konto jest zablokowane. No parodia na maxa...

#82 mikewawa

mikewawa
  • 14 postów
  • SkądW-wa

Napisano 28 czerwca 2012 - 20:26

Sprawa skonczyła sie tak :


Chciałem Iphona ? To masz Iphone..

Generlanie spadaj.


Wiec lipa.


Na moje pytanie dlaczego nikt mi nie powiedziałe ze telefon pochodzi z anglii odpowiedz była " a co to za róznica" .

Mowie ze dla mnie jest , i nie kupił bym u was telefonu tylko poszedł 2 pietra wyzej i kupil w ispot.

Generalnie olewka na maxa .. Nawet nie było dla mnie przejściówki na polskie gniazdko.

Sprzedawca chojrak powiedział mi ze mogę sobie lądować z komputera...

A salon PALY w warszawie złote tarasy - szczerze odradzam !!!

#83 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 29 czerwca 2012 - 12:04

Teraz możesz wysłać pismo o rozwiązaniu umowy z winy sklepu, ty im zwrócisz telefon jako niezgodny z umową, a oni oni mają tobie zwrócić pieniąde.

#84 gen100mek

gen100mek
  • 101 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 28 sierpnia 2012 - 07:51

Sprawa skonczyła sie tak :


Chciałem Iphona ? To masz Iphone..

Generlanie spadaj.


Wiec lipa.


Na moje pytanie dlaczego nikt mi nie powiedziałe ze telefon pochodzi z anglii odpowiedz była " a co to za róznica" .

Mowie ze dla mnie jest , i nie kupił bym u was telefonu tylko poszedł 2 pietra wyzej i kupil w ispot.

Generalnie olewka na maxa .. Nawet nie było dla mnie przejściówki na polskie gniazdko.

Sprzedawca chojrak powiedział mi ze mogę sobie lądować z komputera...

A salon PALY w warszawie złote tarasy - szczerze odradzam !!!

I ty chcesz to tak zostawić? Napisz ładnie na papierze reklamację, podkreśl swoje roszczenia i wyślij na adres korespondencyjny Playa. O ile pamiętam, mają 14 dni na odpowiedź. Przecież to jest kpina. Jeśli kupujesz telefon w Polsce to ma być z Polskiej dystrybucji, chyba, że jest gdzieś napisane inaczej. Tekstem "chciałeś iPhone'a, masz iPhone'a" sprzedawca może się podetrzeć.

#85 ibecikwood

ibecikwood
  • 163 postów

Napisano 28 sierpnia 2012 - 09:38

Ale pudełko na zdjeciu przygotowane jest pod angielską. Angielska wtyczka jest w kształcie trójkąta i posiada 3 bolce a umieszczona jest prostopadle bolcami do dołu. Amerykańska ma 2 wąskie i ułożona jest równolegle do pudełka a nie prostopadle bolcami do dołu. Europejska jak wiadomo, 2 bolce i też leży płasko.


Komentowałam zdjęcie wtyczek a nie pudełka, które w tym kształcie także posiadam...

#86 KolczyQ

KolczyQ
  • 291 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 sierpnia 2012 - 17:22

I ty chcesz to tak zostawić? Napisz ładnie na papierze reklamację, podkreśl swoje roszczenia i wyślij na adres korespondencyjny Playa. O ile pamiętam, mają 14 dni na odpowiedź. Przecież to jest kpina. Jeśli kupujesz telefon w Polsce to ma być z Polskiej dystrybucji, chyba, że jest gdzieś napisane inaczej. Tekstem "chciałeś iPhone'a, masz iPhone'a" sprzedawca może się podetrzeć.

Jak nie będą chcieli wymienić na PL to uprzejmie donieść UOKiK i dziękujemy bardzo :D

#87 przemekrad

przemekrad
  • 4 postów

Napisano 03 października 2012 - 06:51

Tapeta PLUS do Iphona 4S Witam wszystkich mam prośbę czy ktoś posiada oryginalna tapete Plusa do Iphona 4S jesli tak czy istnieje mozliwosc wyslania droga mailowa z gory dziekuje i pozdrawiam

#88 Misiekk

Misiekk
  • 284 postów

Napisano 03 października 2012 - 08:39

Znajomy bral na firme iPhone w Play, brali z tego co wiem ponad rok temu sporo sztuk modelu 4 i do tego abonamenty bezlimitowe za 200 zl i potem sprawdzilismy i wszystkie z Anglii i tam byly rejestrowane...

#89 przemekrad

przemekrad
  • 4 postów

Napisano 03 października 2012 - 09:16

Czy ktos posiada tapete Plus do Iphona 4S (taka srebrna z logo plus;))

#90 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 19 października 2012 - 17:25

http://imagazine.pl/2012/10/19/jak-to-jest-z-tymi-iphoneami-z-plusa/

#91 Blowy

Blowy
  • 72 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 października 2012 - 10:47

Ja bym sobie odpuścił jakiekolwiek umowy z Plusem, ta firma jest jakieś 20 lat do tyłu za resztą jeśli chodzi o obsługę klienta. Nie wspomnę o beznadziejnych warunkach współpracy. Poszedłem ze znajomym który był w Plusie do salonu w celu przedłużenia umowy, Takiego prostactwa i beznadziejnego traktowania nie widziałem dawno. Teksty typu " Jak nie pasuje, to se kup gdzie indziej" wołają o pomstę do nieba.

#92 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 22 października 2012 - 13:06

Ja bym sobie odpuścił jakiekolwiek umowy z Plusem, ta firma jest jakieś 20 lat do tyłu za resztą jeśli chodzi o obsługę klienta. Nie wspomnę o beznadziejnych warunkach współpracy. Poszedłem ze znajomym który był w Plusie do salonu w celu przedłużenia umowy, Takiego prostactwa i beznadziejnego traktowania nie widziałem dawno. Teksty typu " Jak nie pasuje, to se kup gdzie indziej" wołają o pomstę do nieba.

bsługa klientów to jedna, ale działające LTE to druga strona medalu.

#93 jerzy jarosz

jerzy jarosz
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 lutego 2013 - 23:08

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych