Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Plus GSM organizuje iPhone'y na boku?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#26 xpress

xpress
  • 78 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 marca 2012 - 18:52

Jeszcze trochę, a Plus będzie sprzedawał coś takiego: iPhone 4 ;)

#27 sanitariusz

sanitariusz
  • 524 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 30 marca 2012 - 19:20

Jutro idę do Plusa po iPhone :)

#28 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 marca 2012 - 20:42

Ja nie widzę tu problemu, co niektórzy są tu przewrażliwieni, klient się uprze to Plus załatwia mu telefon na który udziela gwarancji! Jak komuś nie pasuje że pudełko za duże, że ładowarka nie orginalna, że na stronie apple nie ma plus gsm jako oficjalnego dystrybutora to może kupić w wolnej sprzedaży, albo przenieść bezpłatnie numer do konkurencji :) bicie piany

#29 aerO^

aerO^
  • 894 postów

Napisano 30 marca 2012 - 21:59

Ja nie widzę tu problemu, co niektórzy są tu przewrażliwieni, klient się uprze to Plus załatwia mu telefon na który udziela gwarancji! Jak komuś nie pasuje że pudełko za duże, że ładowarka nie orginalna, że na stronie apple nie ma plus gsm jako oficjalnego dystrybutora to może kupić w wolnej sprzedaży, albo przenieść bezpłatnie numer do konkurencji :) bicie piany


Niecelowe bicie piany tylko sprawiedliwość, jak kupuję nowy telefon z ORYGINALNYMI AKCESORIAMI to ma taki być i co z tego, że z wolnego rynku? Ja nic w tym złego nie widzę, ale ma być nowy i posiadać wszystko co powinien, a nie otwarty z podmienioną ładowarką i ponownie zafoliowany, to zwykłe oszustwo.

#30 Wozniak

Wozniak
  • 64 postów

Napisano 31 marca 2012 - 05:55

piekna wstawka z tym pakowaniem a'la samsung. Mogles sobie darowac. a teraz poczytaj w googlu o przypadkach znalezienia roznych refubriszow z IP4 w roznych, nie tylko polskich sieciach.

#31 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 31 marca 2012 - 18:16

Niecelowe bicie piany tylko sprawiedliwość, jak kupuję nowy telefon z ORYGINALNYMI AKCESORIAMI to ma taki być i co z tego, że z wolnego rynku? Ja nic w tym złego nie widzę, ale ma być nowy i posiadać wszystko co powinien, a nie otwarty z podmienioną ładowarką i ponownie zafoliowany, to zwykłe oszustwo.


Na dodatek jest to niezgodność towaru uprawniająca do wymiany na nowy.

#32 AdamDz

AdamDz
  • 376 postów
  • SkądEsbjerg Dania

Napisano 01 kwietnia 2012 - 01:15

A jak wygląda sprawa simlocka w tych egzemplarzach od Plusa? bo jeśli jest, to już całkowite przegięcie.

#33 applesuck

applesuck
  • 2 postów

Napisano 01 kwietnia 2012 - 09:13

dajecie się robić w ch... banda frajerów. iphona kupujesz w ispot lub erze, play czy orange. jak cię nie stać to tak właśnie potem jest z tym kombinowaniem. powiedz czy to był sklep firmowy plusa? bo wątpię w to... jakiś sklepik zrobił cię jak chciał.

#34 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 01 kwietnia 2012 - 09:19

A jak wygląda sprawa simlocka w tych egzemplarzach od Plusa? bo jeśli jest, to już całkowite przegięcie.


Bez simlocka.

#35 AdamDz

AdamDz
  • 376 postów
  • SkądEsbjerg Dania

Napisano 01 kwietnia 2012 - 10:18

Niby to tylko ładowarka i pewnie nie jest zła, ale na pewno ze strony Plusa było by bardzo elegancko gdyby nie grzebali w pudełkach a zamiast tego dokładali przejściówkę.

#36 Zwickau

Zwickau
  • 817 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 kwietnia 2012 - 13:01

Bajońskie zarobki w Polkomtelu

Mają wspaniałe, a co z iPhonem? Szkoda gadać...

#37 plachcik

plachcik
  • 11 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 12:05

Mam dokładnie takiego samego iphone'a, nie jest to zabieg małych saloników plusa, zamawiałem w głównej centrali plusa telefon z umową i taki mi przysłali kurierem, dzwoniłem w tej sprawie do biura obsługi, powiedzieli mi, że sprawa jest ciekawa i jeśli chce mogę do 10 dni odstąpić od umowy i odesłać im telefon, w zamian dostane nowy (wydaje mi się, że dostałbym dokładnie taki sam), dzwoniłem też do salonu w Katowicach i dowiedziałem się, że mają na stanie i normalne, niskie pudełka, jak i te wysokie. Co więcej, razem z telefonem, dostałem kartę gwarancyjną, w której jest wyraźnie napisane, że na telefon jest 24 miesiące gwarancji, a nie tak jak powinno być - 12. Generalnie telefon jest sprawny, nie ma simlocka na żadną sieć, ładowarke zostawiłem sobie starą, a gwarancja 24 m jest ciekawym dodatkiem, nie ma na co narzekać więc go sobie zostawiłem.

ps jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich

#38 aerO^

aerO^
  • 894 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 13:22

12 msc masz standardowo od Apple'a, a 24 msc masz od Plus'a z taką różnicą, że jak ci padnie telefon i będziesz miał gwarancję od Apple'a to na 99% wymienią go na nowy, a Plus będzie starał się go na pewno tylko naprawić. A jak jest u innych? Orange/T-Mobile? Szczerze mówiąc nigdy nie udało mi się wziąć u nich żadnego telefonu na abonament.

#39 plachcik

plachcik
  • 11 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 13:31

iphone z t-mobile ma standardową gwarancję 12m. Wiem, że 12 miesięcy jest od apple a kolejne 12 od plusa, to mi się właśnie podoba, generalnie polityka gwarancyjna apple jest niezgodna z przepisami UE. Nie przeszkadza mi, że będą próbowali go naprawić, jeśli tylko telefon po awarii wróci do mnie sprawny, a ja nie będę musiał za to zapłacić, to będę zadowolony.

#40 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 14:45

iphone z t-mobile ma standardową gwarancję 12m. Wiem, że 12 miesięcy jest od apple a kolejne 12 od plusa, to mi się właśnie podoba, generalnie polityka gwarancyjna apple jest niezgodna z przepisami UE. Nie przeszkadza mi, że będą próbowali go naprawić, jeśli tylko telefon po awarii wróci do mnie sprawny, a ja nie będę musiał za to zapłacić, to będę zadowolony.

zapoznaj sie dokładnie z przepisami UE, na które się powołujesz i wtedy się wymądrzaj.
kolejne 12 miesięcy nie jest od plusa tylko wymusza to ustawa. tą gwarancję nazywa się 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. funkcjonuje ona prawie u każdego sprzedawcy, jesli kupujesz jako konsument czyli nie na firmę

#41 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 02 kwietnia 2012 - 16:25

12 msc masz standardowo od Apple'a, a 24 msc masz od Plus'a z taką różnicą, że jak ci padnie telefon i będziesz miał gwarancję od Apple'a to na 99% wymienią go na nowy, a Plus będzie starał się go na pewno tylko naprawić.

Na szczęście to konsument decyduje czy woli naprawą czy wymianę na nowy.
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa

A jak jest u innych? Orange/T-Mobile? Szczerze mówiąc nigdy nie udało mi się wziąć u nich żadnego telefonu na abonament.

Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE

#42 plachcik

plachcik
  • 11 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 16:27

Widze kolezanko, ze to ty sie lubisz wymadrzac, na prawie sie nie znam, ale wiem ze w unii na kazdy artykuł powinna byc udzielona 24 miesięczna gwarancja, oczywiscie dla osoby fizycznej, na fakturę dla firm jest udzielana 12 miesieczna. Tak czy siak apple daje dla kazdego, na wszystko tylko 12 miesięcy. Chodziło mi tylko o fakt ze razem z telefonem w plusie dostaje sie 24 a nie 12 jak u innych operatorów i w ispot. Ujalem to jako 'od plusa', wiec nie wiem po co sie koleżanko tak czepiasz. Jestem tutaj nowy więc nie wiem czy jest tu wiecej takich czepliwych osob, mam nadzieje ze nie.

#43 parmenides

parmenides
  • 960 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 16:45

ale wstyd. Duży operator robi takie coś. Jeśli zależy im na pewnych klientach i chcą im zaoferować iphona, to niech kupią go na wolnym rynku, ale w cortlandzie lub ispocie i sprzedadzą z odpowiednim upustem swoim klientom. Albo niech dalej negocjują z apple. Kupowanie iphonów za granicą, otwieranie pudełek, wkładanie tam kupionych z chin zasilaczy i oferowanie tego jako pełnowartościowy towar przez firmę tak dużą jak Plus, to zwykłe buractwo. Moim zdaniem jest to też zwykłe, chamskie, pospolite oszustwo. Trzeba to zgłosić do Uokik oraz do Apple.

#44 Misiekk

Misiekk
  • 284 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 17:16

Jeszcze jakby te iPhony w PLUSie byly tanie ;)

#45 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 17:58

Widze kolezanko, ze to ty sie lubisz wymadrzac, na prawie sie nie znam, ale wiem ze w unii na kazdy artykuł powinna byc udzielona 24 miesięczna gwarancja, oczywiscie dla osoby fizycznej, na fakturę dla firm jest udzielana 12 miesieczna. Tak czy siak apple daje dla kazdego, na wszystko tylko 12 miesięcy. Chodziło mi tylko o fakt ze razem z telefonem w plusie dostaje sie 24 a nie 12 jak u innych operatorów i w ispot. Ujalem to jako 'od plusa', wiec nie wiem po co sie koleżanko tak czepiasz.

Jestem tutaj nowy więc nie wiem czy jest tu wiecej takich czepliwych osob, mam nadzieje ze nie.


nie jestem koleżanką ;p

w UE gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta/dystrybutora. może być np. tygodniowa, miesięczna, piętnastoletnia lub w ogóle może jej nie być. to, o czym piszesz to zupełnie coś innego. nazywa się to odpowiedzialnośc sprzedawcy z tytułu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i, jak już pisałem wcześniej, dotyczy to każdego podmiotu, który sprzedaje konsumentowi towar lub usługę. innymi słowy tak samo jest w plusie, ispocie, cortlandzie, media markt, saturnie, komputroniku, vobisie i wszystkich innych sklepach. nie dotyczy to tylko punktów gastronomicznych. plus gsm nie wyskoczył z niczym innowacyjnym, rewolucyjnym. po prostu działają zgodnie z literą prawa obowiązującego w całej UE. jeśli kupujesz iPhone w jakimkolwiek polskim sklepie jako nowy to zawsze masz 12 miesięcy producenta czyli Apple oraz 24 miesiące odpowiedzialności sprzedawcy - w Twoim przypadku plus gsm. gdybyś kupił w orange czy t-mobile miałbyś dokładnie to samo.

#46 plachcik

plachcik
  • 11 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 20:30

nie jestem koleżanką ;p

w UE gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta/dystrybutora. może być np. tygodniowa, miesięczna, piętnastoletnia lub w ogóle może jej nie być. to, o czym piszesz to zupełnie coś innego. nazywa się to odpowiedzialnośc sprzedawcy z tytułu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i, jak już pisałem wcześniej, dotyczy to każdego podmiotu, który sprzedaje konsumentowi towar lub usługę. innymi słowy tak samo jest w plusie, ispocie, cortlandzie, media markt, saturnie, komputroniku, vobisie i wszystkich innych sklepach. nie dotyczy to tylko punktów gastronomicznych. plus gsm nie wyskoczył z niczym innowacyjnym, rewolucyjnym. po prostu działają zgodnie z literą prawa obowiązującego w całej UE. jeśli kupujesz iPhone w jakimkolwiek polskim sklepie jako nowy to zawsze masz 12 miesięcy producenta czyli Apple oraz 24 miesiące odpowiedzialności sprzedawcy - w Twoim przypadku plus gsm. gdybyś kupił w orange czy t-mobile miałbyś dokładnie to samo.



wybacz, zdjęcie mnie zmyliło

masz racje i dobrze prawisz, wiedziałem mniej więcej o co chodziło, ale dobrze, że mnie poprawiłeś. A to w takim razie, w przypadku kupienia produktu apple w ispot i np po awarii, która miała miejsce w 18 miesiącu użytkowania, mogą mnie w Polsce odesłać z kwitkiem czy mają obowiązek nieodpłatnego naprawienia lub też wymiany?

#47 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 20:44

Obowiązek nieodpłatnej naprawy lub wymiany mają tylko w przypadku, gdy wystąpią ku temu właściwe przesłanki i zostaną spełnione odpowiednie warunki.

Zapoznaj się z tą ustawą, prześledź na forum wątki dotyczące problemów z gwarancją iPhone'a, a wszystko się rozjaśni. Przez lata powstało mnóstwo takich wątków, zwłaszcza w kwestii okresu gwarancji (12 czy 24). Zasada jest dokładnie taka sama dla każdego innego urządzenia.

#48 plachcik

plachcik
  • 11 postów

Napisano 02 kwietnia 2012 - 20:59

ok, na pewno się w to zagłębie, dzięki wielkie

#49 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 02 kwietnia 2012 - 22:05

wybacz, zdjęcie mnie zmyliło

masz racje i dobrze prawisz, wiedziałem mniej więcej o co chodziło, ale dobrze, że mnie poprawiłeś. A to w takim razie, w przypadku kupienia produktu apple w ispot i np po awarii, która miała miejsce w 18 miesiącu użytkowania, mogą mnie w Polsce odesłać z kwitkiem czy mają obowiązek nieodpłatnego naprawienia lub też wymiany?

W serwisie Apple odeślą cię z kwitkiem, ale sklep w którym kupiłeś musi rozpatrzyć reklamację.

#50 Misiekk

Misiekk
  • 284 postów

Napisano 03 kwietnia 2012 - 06:21

W dodatku jak sie pomylisz, odeslesz Apple aparat z informacja, ze maja naprawic to, to i to - jest szansa, ze dostaniesz od razu info, ze telefon naprawiony i rachunek na 500 zl ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych