Plus GSM organizuje iPhone'y na boku?
#26
Napisano 30 marca 2012 - 18:52
#27
Napisano 30 marca 2012 - 19:20
#28
Napisano 30 marca 2012 - 20:42
#29
Napisano 30 marca 2012 - 21:59
Ja nie widzę tu problemu, co niektórzy są tu przewrażliwieni, klient się uprze to Plus załatwia mu telefon na który udziela gwarancji! Jak komuś nie pasuje że pudełko za duże, że ładowarka nie orginalna, że na stronie apple nie ma plus gsm jako oficjalnego dystrybutora to może kupić w wolnej sprzedaży, albo przenieść bezpłatnie numer do konkurencji bicie piany
Niecelowe bicie piany tylko sprawiedliwość, jak kupuję nowy telefon z ORYGINALNYMI AKCESORIAMI to ma taki być i co z tego, że z wolnego rynku? Ja nic w tym złego nie widzę, ale ma być nowy i posiadać wszystko co powinien, a nie otwarty z podmienioną ładowarką i ponownie zafoliowany, to zwykłe oszustwo.
#30
Napisano 31 marca 2012 - 05:55
#31
Napisano 31 marca 2012 - 18:16
Niecelowe bicie piany tylko sprawiedliwość, jak kupuję nowy telefon z ORYGINALNYMI AKCESORIAMI to ma taki być i co z tego, że z wolnego rynku? Ja nic w tym złego nie widzę, ale ma być nowy i posiadać wszystko co powinien, a nie otwarty z podmienioną ładowarką i ponownie zafoliowany, to zwykłe oszustwo.
Na dodatek jest to niezgodność towaru uprawniająca do wymiany na nowy.
#32
Napisano 01 kwietnia 2012 - 01:15
#33
Napisano 01 kwietnia 2012 - 09:13
#34
Napisano 01 kwietnia 2012 - 09:19
A jak wygląda sprawa simlocka w tych egzemplarzach od Plusa? bo jeśli jest, to już całkowite przegięcie.
Bez simlocka.
#35
Napisano 01 kwietnia 2012 - 10:18
#36
Napisano 01 kwietnia 2012 - 13:01
#37
Napisano 02 kwietnia 2012 - 12:05
ps jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich
#38
Napisano 02 kwietnia 2012 - 13:22
#39
Napisano 02 kwietnia 2012 - 13:31
#40
Napisano 02 kwietnia 2012 - 14:45
zapoznaj sie dokładnie z przepisami UE, na które się powołujesz i wtedy się wymądrzaj.iphone z t-mobile ma standardową gwarancję 12m. Wiem, że 12 miesięcy jest od apple a kolejne 12 od plusa, to mi się właśnie podoba, generalnie polityka gwarancyjna apple jest niezgodna z przepisami UE. Nie przeszkadza mi, że będą próbowali go naprawić, jeśli tylko telefon po awarii wróci do mnie sprawny, a ja nie będę musiał za to zapłacić, to będę zadowolony.
kolejne 12 miesięcy nie jest od plusa tylko wymusza to ustawa. tą gwarancję nazywa się 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. funkcjonuje ona prawie u każdego sprzedawcy, jesli kupujesz jako konsument czyli nie na firmę
#41
Napisano 02 kwietnia 2012 - 16:25
Na szczęście to konsument decyduje czy woli naprawą czy wymianę na nowy.12 msc masz standardowo od Apple'a, a 24 msc masz od Plus'a z taką różnicą, że jak ci padnie telefon i będziesz miał gwarancję od Apple'a to na 99% wymienią go na nowy, a Plus będzie starał się go na pewno tylko naprawić.
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UEA jak jest u innych? Orange/T-Mobile? Szczerze mówiąc nigdy nie udało mi się wziąć u nich żadnego telefonu na abonament.
#42
Napisano 02 kwietnia 2012 - 16:27
#43
Napisano 02 kwietnia 2012 - 16:45
#44
Napisano 02 kwietnia 2012 - 17:16
#45
Napisano 02 kwietnia 2012 - 17:58
Widze kolezanko, ze to ty sie lubisz wymadrzac, na prawie sie nie znam, ale wiem ze w unii na kazdy artykuł powinna byc udzielona 24 miesięczna gwarancja, oczywiscie dla osoby fizycznej, na fakturę dla firm jest udzielana 12 miesieczna. Tak czy siak apple daje dla kazdego, na wszystko tylko 12 miesięcy. Chodziło mi tylko o fakt ze razem z telefonem w plusie dostaje sie 24 a nie 12 jak u innych operatorów i w ispot. Ujalem to jako 'od plusa', wiec nie wiem po co sie koleżanko tak czepiasz.
Jestem tutaj nowy więc nie wiem czy jest tu wiecej takich czepliwych osob, mam nadzieje ze nie.
nie jestem koleżanką ;p
w UE gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta/dystrybutora. może być np. tygodniowa, miesięczna, piętnastoletnia lub w ogóle może jej nie być. to, o czym piszesz to zupełnie coś innego. nazywa się to odpowiedzialnośc sprzedawcy z tytułu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i, jak już pisałem wcześniej, dotyczy to każdego podmiotu, który sprzedaje konsumentowi towar lub usługę. innymi słowy tak samo jest w plusie, ispocie, cortlandzie, media markt, saturnie, komputroniku, vobisie i wszystkich innych sklepach. nie dotyczy to tylko punktów gastronomicznych. plus gsm nie wyskoczył z niczym innowacyjnym, rewolucyjnym. po prostu działają zgodnie z literą prawa obowiązującego w całej UE. jeśli kupujesz iPhone w jakimkolwiek polskim sklepie jako nowy to zawsze masz 12 miesięcy producenta czyli Apple oraz 24 miesiące odpowiedzialności sprzedawcy - w Twoim przypadku plus gsm. gdybyś kupił w orange czy t-mobile miałbyś dokładnie to samo.
#46
Napisano 02 kwietnia 2012 - 20:30
nie jestem koleżanką ;p
w UE gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta/dystrybutora. może być np. tygodniowa, miesięczna, piętnastoletnia lub w ogóle może jej nie być. to, o czym piszesz to zupełnie coś innego. nazywa się to odpowiedzialnośc sprzedawcy z tytułu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i, jak już pisałem wcześniej, dotyczy to każdego podmiotu, który sprzedaje konsumentowi towar lub usługę. innymi słowy tak samo jest w plusie, ispocie, cortlandzie, media markt, saturnie, komputroniku, vobisie i wszystkich innych sklepach. nie dotyczy to tylko punktów gastronomicznych. plus gsm nie wyskoczył z niczym innowacyjnym, rewolucyjnym. po prostu działają zgodnie z literą prawa obowiązującego w całej UE. jeśli kupujesz iPhone w jakimkolwiek polskim sklepie jako nowy to zawsze masz 12 miesięcy producenta czyli Apple oraz 24 miesiące odpowiedzialności sprzedawcy - w Twoim przypadku plus gsm. gdybyś kupił w orange czy t-mobile miałbyś dokładnie to samo.
wybacz, zdjęcie mnie zmyliło
masz racje i dobrze prawisz, wiedziałem mniej więcej o co chodziło, ale dobrze, że mnie poprawiłeś. A to w takim razie, w przypadku kupienia produktu apple w ispot i np po awarii, która miała miejsce w 18 miesiącu użytkowania, mogą mnie w Polsce odesłać z kwitkiem czy mają obowiązek nieodpłatnego naprawienia lub też wymiany?
#47
Napisano 02 kwietnia 2012 - 20:44
Zapoznaj się z tą ustawą, prześledź na forum wątki dotyczące problemów z gwarancją iPhone'a, a wszystko się rozjaśni. Przez lata powstało mnóstwo takich wątków, zwłaszcza w kwestii okresu gwarancji (12 czy 24). Zasada jest dokładnie taka sama dla każdego innego urządzenia.
#48
Napisano 02 kwietnia 2012 - 20:59
#49
Napisano 02 kwietnia 2012 - 22:05
W serwisie Apple odeślą cię z kwitkiem, ale sklep w którym kupiłeś musi rozpatrzyć reklamację.wybacz, zdjęcie mnie zmyliło
masz racje i dobrze prawisz, wiedziałem mniej więcej o co chodziło, ale dobrze, że mnie poprawiłeś. A to w takim razie, w przypadku kupienia produktu apple w ispot i np po awarii, która miała miejsce w 18 miesiącu użytkowania, mogą mnie w Polsce odesłać z kwitkiem czy mają obowiązek nieodpłatnego naprawienia lub też wymiany?
#50
Napisano 03 kwietnia 2012 - 06:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych