Plus GSM organizuje iPhone'y na boku?
#76
Napisano 22 czerwca 2012 - 22:05
Długo mieszkałem na wyspach . A tam nikt nie kupuje telefonu osobno , aktywacji osobno itp.
Wyszedłem z założenia ze kupuje z jednym miejscu gotowy , sprawdzony i przede wszystkim pewny produkt.
Wole na razie nie pisać jaki to salon bo nie chce robić im koło ***
---------- Wpis dodano o 23:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:59 ----------
Wląśnie sprawidziałem ze Iphone pochodzi z
Device model: iPhone 4S
Capacity: 16 GB
Phone bought from: United Kingdom (GB)
#77
Napisano 23 czerwca 2012 - 12:28
Jeśli nie doprowadzą telefonu do stanu zgodnego z umową sprzedaży to możesz wystąpić o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży z winy sprzedawcy.Pytanie czy jeśli mi nie wymienia tel na nowy , czy mam prawo do rozwiązania umowy ?
Federacja Konsumentw - Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, omówienie
Federacja Konsumentw - Omówienie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
#78
Napisano 24 czerwca 2012 - 13:04
Jeśli nie doprowadzą telefonu do stanu zgodnego z umową sprzedaży to możesz wystąpić o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży z winy sprzedawcy.
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139]Federacja Konsumentw - Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, omówienie[/url]
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140]Federacja Konsumentw - Omówienie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego[/url]
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10]Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa[/url]
Dzieki Kolego za info , zaraz poczytam
#79
Napisano 24 czerwca 2012 - 16:29
#80
Napisano 24 czerwca 2012 - 21:13
Czyli nie chcieli wymienić?
Tego jeszcze nie wiem .
Oddałem telefon do salonu w którym go kupiłem i czekam teraz .
#81
Napisano 25 czerwca 2012 - 13:26
#82
Napisano 28 czerwca 2012 - 20:26
Chciałem Iphona ? To masz Iphone..
Generlanie spadaj.
Wiec lipa.
Na moje pytanie dlaczego nikt mi nie powiedziałe ze telefon pochodzi z anglii odpowiedz była " a co to za róznica" .
Mowie ze dla mnie jest , i nie kupił bym u was telefonu tylko poszedł 2 pietra wyzej i kupil w ispot.
Generalnie olewka na maxa .. Nawet nie było dla mnie przejściówki na polskie gniazdko.
Sprzedawca chojrak powiedział mi ze mogę sobie lądować z komputera...
A salon PALY w warszawie złote tarasy - szczerze odradzam !!!
#83
Napisano 29 czerwca 2012 - 12:04
#84
Napisano 28 sierpnia 2012 - 07:51
I ty chcesz to tak zostawić? Napisz ładnie na papierze reklamację, podkreśl swoje roszczenia i wyślij na adres korespondencyjny Playa. O ile pamiętam, mają 14 dni na odpowiedź. Przecież to jest kpina. Jeśli kupujesz telefon w Polsce to ma być z Polskiej dystrybucji, chyba, że jest gdzieś napisane inaczej. Tekstem "chciałeś iPhone'a, masz iPhone'a" sprzedawca może się podetrzeć.Sprawa skonczyła sie tak :
Chciałem Iphona ? To masz Iphone..
Generlanie spadaj.
Wiec lipa.
Na moje pytanie dlaczego nikt mi nie powiedziałe ze telefon pochodzi z anglii odpowiedz była " a co to za róznica" .
Mowie ze dla mnie jest , i nie kupił bym u was telefonu tylko poszedł 2 pietra wyzej i kupil w ispot.
Generalnie olewka na maxa .. Nawet nie było dla mnie przejściówki na polskie gniazdko.
Sprzedawca chojrak powiedział mi ze mogę sobie lądować z komputera...
A salon PALY w warszawie złote tarasy - szczerze odradzam !!!
#85
Napisano 28 sierpnia 2012 - 09:38
Ale pudełko na zdjeciu przygotowane jest pod angielską. Angielska wtyczka jest w kształcie trójkąta i posiada 3 bolce a umieszczona jest prostopadle bolcami do dołu. Amerykańska ma 2 wąskie i ułożona jest równolegle do pudełka a nie prostopadle bolcami do dołu. Europejska jak wiadomo, 2 bolce i też leży płasko.
Komentowałam zdjęcie wtyczek a nie pudełka, które w tym kształcie także posiadam...
#86
Napisano 30 sierpnia 2012 - 17:22
Jak nie będą chcieli wymienić na PL to uprzejmie donieść UOKiK i dziękujemy bardzoI ty chcesz to tak zostawić? Napisz ładnie na papierze reklamację, podkreśl swoje roszczenia i wyślij na adres korespondencyjny Playa. O ile pamiętam, mają 14 dni na odpowiedź. Przecież to jest kpina. Jeśli kupujesz telefon w Polsce to ma być z Polskiej dystrybucji, chyba, że jest gdzieś napisane inaczej. Tekstem "chciałeś iPhone'a, masz iPhone'a" sprzedawca może się podetrzeć.
#87
Napisano 03 października 2012 - 06:51
#88
Napisano 03 października 2012 - 08:39
#89
Napisano 03 października 2012 - 09:16
#90
Napisano 19 października 2012 - 17:25
#91
Napisano 22 października 2012 - 10:47
#92
Napisano 22 października 2012 - 13:06
bsługa klientów to jedna, ale działające LTE to druga strona medalu.Ja bym sobie odpuścił jakiekolwiek umowy z Plusem, ta firma jest jakieś 20 lat do tyłu za resztą jeśli chodzi o obsługę klienta. Nie wspomnę o beznadziejnych warunkach współpracy. Poszedłem ze znajomym który był w Plusie do salonu w celu przedłużenia umowy, Takiego prostactwa i beznadziejnego traktowania nie widziałem dawno. Teksty typu " Jak nie pasuje, to se kup gdzie indziej" wołają o pomstę do nieba.
#93
Napisano 23 lutego 2013 - 23:08
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych