Plus GSM organizuje iPhone'y na boku?
#51
Napisano 04 kwietnia 2012 - 14:32
#52
Napisano 04 kwietnia 2012 - 23:19
#53
Napisano 05 kwietnia 2012 - 20:42
Na szczęście to konsument decyduje czy woli naprawą czy wymianę na nowy.
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10]Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa[/url]
[url=http://www.apple.com/pl/legal/statutory-warranty/]Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE[/url]
kupa:D klient nie decyduje. jest urządzenie nowe lub wolne od wad... orange np daje 12 miesięcy + 12 od siebie, niby 24 ale w rzeczywistości jest tylko 12 a co z tą resztą???
---------- Wpis dodano o 21:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:40 ----------
niektórzy naklejają na pudełka naklejki że niby polska dystrybucja a faktycznie telefon jest z zagranicy. zostaje serwis we wrocławiu oni robią zagraniczne.
#54
Napisano 05 kwietnia 2012 - 21:07
kupa:D klient nie decyduje. jest urządzenie nowe lub wolne od wad... orange np daje 12 miesięcy + 12 od siebie, niby 24 ale w rzeczywistości jest tylko 12 a co z tą resztą???[COLOR="Silver"]
Przeczytaj wcześniejsze wpisy w tym temacie to się dowiesz.
#55
Napisano 05 kwietnia 2012 - 22:53
Przeczytaj to co jest pod tymi linkami to zobaczysz, że jak najbardziej decyduje, bo składając reklamację pisze czy oczekuje naprawy czy wymiany.kupa:D klient nie decyduje.
#56
Napisano 07 kwietnia 2012 - 12:53
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: February 27, 2013
umowę podpisałem 28.03.2012, co oznacza, że telefony z plus gsm są, tak jak ktoś tu wcześniej pisał, aktywowane przed sprzedażą, zwykłe chamstwo...
#57
Napisano 09 kwietnia 2012 - 09:24
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: February 27, 2013
umowę podpisałem 28.03.2012, co oznacza, że telefony z plus gsm są, tak jak ktoś tu wcześniej pisał, aktywowane przed sprzedażą, zwykłe chamstwo...
Gwarancję mój drogi masz na 365 dni, a ten rok ma 366 dni, więc nie martw się kolego, bo mam to samo ze swoim 4S Gwarancję mam do 5, a nie do 6 kwietnia, czyli do roku po sprzedaży i pamiętaj, że gwarancja operatora zawsze jest na dwa lata, więc nie masz się czym martwić
#58
Napisano 09 kwietnia 2012 - 11:33
#59
Napisano 09 kwietnia 2012 - 12:21
Ajć! Nie zauważyłem, że tam stoi trójka, a nie dwójka! Przepraszam najmocniej!@KolczyQ- chyba nie doczytałeś, mój telefon został aktywowany miesiąc przed jego sprzedażą. Nie martwi mnie gwarancja, martwi mnie niesprawiedliwość w plusie, płacę za nowy telefon, a dostaje odpakowany, z nieoryginalną ładowarką i w dodatku już aktywowany.
Jeżeli telefon został aktywowany miesiąc wcześniej to zanieś go z fakturą i zgłoś niezgodność. Dobrze, że zmieniłem operatora, bo jakaś rzeź już w tym Plusie jest.
#60
Napisano 11 kwietnia 2012 - 11:25
#61
Napisano 11 kwietnia 2012 - 11:33
Z tym jednym musze sie z toba zgodzic!A ja nie rozumiem o co ta cała ta afera....
#62
Napisano 11 kwietnia 2012 - 11:40
#63
Napisano 11 kwietnia 2012 - 11:44
#64
Napisano 11 kwietnia 2012 - 11:50
#65
Napisano 22 maja 2012 - 19:34
#67
Napisano 23 maja 2012 - 21:37
Takie sprostowanie, to angielska nie amerykanska wtyczka.
TO NIE JEST angielska ladowarka gdyż ta ma trzy bolce- tyli ile moja....
#68
Napisano 23 maja 2012 - 22:11
#69
Napisano 23 maja 2012 - 22:54
TO NIE JEST angielska ladowarka gdyż ta ma trzy bolce- tyli ile moja....
Ale pudełko na zdjeciu przygotowane jest pod angielską. Angielska wtyczka jest w kształcie trójkąta i posiada 3 bolce a umieszczona jest prostopadle bolcami do dołu. Amerykańska ma 2 wąskie i ułożona jest równolegle do pudełka a nie prostopadle bolcami do dołu. Europejska jak wiadomo, 2 bolce i też leży płasko.
#70
Napisano 27 maja 2012 - 12:57
#71
Napisano 02 czerwca 2012 - 16:37
1- jeśli dostanę iPhona który wcześniej był włączany i wgrywane coś do niego - np. jakas tapeta plusowska, to jak sprawdzić czy był np. włączany wcześniej? po numerze imei na tej stronie? https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do gwarancja jest aktywowana w momencie uruchomienia iPhona??
2- jak sprawdzić czy ładowarka jest oryginalna w zestawie, czy była podmieniana?
3- czy przy powyższych punktach mam prawo ubiegać się o reklamację? tj. zmianę na telefon NIEUŻYWANY (nie włączany wcześniej), wymianę ładowarki?
4- powinienem to wszystko sprawdzić od razu przy przedstawicielu plusa?
5- myślicie, że powinienem zadzwonić wcześniej do przedstawiciela plusa i poinformować go, że nie życzę sobie używanego (włączanego) i w jakikolwiek sposób brandowanego telefonu?
6- iPhony są brandowane? tj, operatorzy mogą do nich wgrywać przerabianego iOS-a??
Proszę o odpowiedź. telefony mają przyjsć w przyszłym tygodniu ale jazda... ciekawych rzeczy sie dowiaduję z tego forum
Pozdrawiam
Przemek 23 l.
P.S. nie jestem właścicielem firmy - synem właściciela.
#72
Napisano 22 czerwca 2012 - 20:26
Identyczna akcja ma miejsce w PLAY ..
Kupiłem tam Iphone 4s 16 GB . Telefonu nie otwierałem az do powrotu do domu .
Otworzyłem , odpalałem Iphona , ładowarki i reszty nie ruszałem bo mam równiez iphone 4 .
Dzis po przeczytaniu tego tematu sprawdziłem swój zestaw i mam dokładnie to samo co kolega w pierszym poscie .
*** uj mnie strzela za takie wałki . Zapłaciłem 2000pln za telefon , plus abonament na 2 lata za 169 pln.
Specjanie kupiłem w play bo nie chciałem trafić na lipny towar z allegro .
I co ? Dupa . Wjechałęm do salonu gdzie kupiłem .
Panie do mnie ze Apple sie na nich wypięło i nia maja z oficjalnej dystrybucji . Ja na to ze spoko , ale yebiemieto , nikt mi przy zakupie nie powiedział a ja nie chce towaru z anglii czy bóg wie gdzie . Jutro mam zawieść telefon i maja wymienić na tel z polskiej dystybucji..
---------- Wpis dodano o 21:26 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:23 ----------
Pytanie czy jeśli mi nie wymienia tel na nowy , czy mam prawo do rozwiązania umowy ?
Umowę podpisałem 8 czerwca .
#73
Napisano 22 czerwca 2012 - 20:37
#74
Napisano 22 czerwca 2012 - 20:47
#75
Napisano 22 czerwca 2012 - 20:55
Do 30 dni masz prawo do odstąpienia od umowy
Możesz rozwinąć? Na jakiej podstawie można rozwiązać umowę zawartą w lokalu przedsiębiorstwa w ciągu 30 dni?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych