Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
* * * * * 1 votes

Plus GSM organizuje iPhone'y na boku?


  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#51 Pati007

Pati007
  • 265 posts
  • SkądSuchy Las, PL

Posted 04 April 2012 - 14:32

Dopiero teraz dobiłam do końca tematu ;) Samym zakupem i gwarancja oraz użytkowaniem takiego iPhone bym się nie przejmowała - jest to oryginalny iPhone, a w razie awarii i tak go naprawią/wymienią... Ale zastanawia mnie coś innego - jak będzie to wyglądało w przypadku odsprzedaży? W końcu potencjalny sprzedający kupił go PL, u operatora, ale potencjalny kupujący widząc taki zestaw może w to nie uwierzyć i myśleć, że telefon pochodzi np z UK. A jak wiadomo iPhony z UK sa trochę tańsze...

#52 plachcik

plachcik
  • 11 posts

Posted 04 April 2012 - 23:19

Też nad tym myślałem, ale wydaje mi się że faktura potwierdzająca zakup telefonu w Plus gsm, oraz informacja na pudełku powinna być wystarczająco przekonująca dla kupującego, niestety wiadomo, że nie dla każdego.

#53 applesuck

applesuck
  • 2 posts

Posted 05 April 2012 - 20:42

Na szczęście to konsument decyduje czy woli naprawą czy wymianę na nowy.
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10]Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa[/url]


[url=http://www.apple.com/pl/legal/statutory-warranty/]Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE[/url]


kupa:D klient nie decyduje. jest urządzenie nowe lub wolne od wad... orange np daje 12 miesięcy + 12 od siebie, niby 24 ale w rzeczywistości jest tylko 12 a co z tą resztą???

---------- Wpis dodano o 21:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:40 ----------

niektórzy naklejają na pudełka naklejki że niby polska dystrybucja a faktycznie telefon jest z zagranicy. zostaje serwis we wrocławiu oni robią zagraniczne.

#54 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 05 April 2012 - 21:07

kupa:D klient nie decyduje. jest urządzenie nowe lub wolne od wad... orange np daje 12 miesięcy + 12 od siebie, niby 24 ale w rzeczywistości jest tylko 12 a co z tą resztą???[COLOR="Silver"]


Przeczytaj wcześniejsze wpisy w tym temacie to się dowiesz.

#55 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 05 April 2012 - 22:53

kupa:D klient nie decyduje.

Przeczytaj to co jest pod tymi linkami to zobaczysz, że jak najbardziej decyduje, bo składając reklamację pisze czy oczekuje naprawy czy wymiany.

#56 plachcik

plachcik
  • 11 posts

Posted 07 April 2012 - 12:53

Jeszcze jedna sprawa, z ciekawości sprawdziłem imei mojego iP na stronie [url]https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do[/url] i taką oto informacje otrzymałem:

Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: February 27, 2013

umowę podpisałem 28.03.2012, co oznacza, że telefony z plus gsm są, tak jak ktoś tu wcześniej pisał, aktywowane przed sprzedażą, zwykłe chamstwo...

#57 KolczyQ

KolczyQ
  • 291 posts
  • SkądWarszawa

Posted 09 April 2012 - 09:24

Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: February 27, 2013

umowę podpisałem 28.03.2012, co oznacza, że telefony z plus gsm są, tak jak ktoś tu wcześniej pisał, aktywowane przed sprzedażą, zwykłe chamstwo...


Gwarancję mój drogi masz na 365 dni, a ten rok ma 366 dni, więc nie martw się kolego, bo mam to samo ze swoim 4S ;) Gwarancję mam do 5, a nie do 6 kwietnia, czyli do roku po sprzedaży i pamiętaj, że gwarancja operatora zawsze jest na dwa lata, więc nie masz się czym martwić :)

#58 plachcik

plachcik
  • 11 posts

Posted 09 April 2012 - 11:33

@KolczyQ- chyba nie doczytałeś, mój telefon został aktywowany miesiąc przed jego sprzedażą. Nie martwi mnie gwarancja, martwi mnie niesprawiedliwość w plusie, płacę za nowy telefon, a dostaje odpakowany, z nieoryginalną ładowarką i w dodatku już aktywowany.

#59 KolczyQ

KolczyQ
  • 291 posts
  • SkądWarszawa

Posted 09 April 2012 - 12:21

@KolczyQ- chyba nie doczytałeś, mój telefon został aktywowany miesiąc przed jego sprzedażą. Nie martwi mnie gwarancja, martwi mnie niesprawiedliwość w plusie, płacę za nowy telefon, a dostaje odpakowany, z nieoryginalną ładowarką i w dodatku już aktywowany.

Ajć! Nie zauważyłem, że tam stoi trójka, a nie dwójka! Przepraszam najmocniej!
Jeżeli telefon został aktywowany miesiąc wcześniej to zanieś go z fakturą i zgłoś niezgodność. Dobrze, że zmieniłem operatora, bo jakaś rzeź już w tym Plusie jest.

#60 Spiderx

Spiderx
  • 70 posts

Posted 11 April 2012 - 11:25

A ja nie rozumiem o co ta cała ta afera.... Plus GSM aktywuje telefony by je sprawdzić przed dalszą odsprzedażą, co uważam za bardzo dobry krok... Jedynie z tymi ładowarkami dziwna sprawa. Ale musi być jakieś racjonalne wytłumaczenie tej postaci rzeczy. Sam mam telefon w plusie, i nie narzekam. Jeśli chodzi o zasięg jest dużo lepszy niż taki Play... Żeby nie było że faworyzuje sieć tylko dlatego że takową posiadam, dodam tylko tyle że posiadam Play online 69 abo, i też nie narzekam choć zazwyczaj z niego korzystam tylko w miastach, jak wyjadę poza miasto to już jest gorzej.

#61 kucyk

kucyk
  • 1918 posts

Posted 11 April 2012 - 11:33

A ja nie rozumiem o co ta cała ta afera....

Z tym jednym musze sie z toba zgodzic!

#62 Mirko791

Mirko791
  • 4558 posts
  • SkądJaworzno

Posted 11 April 2012 - 11:40

IPhone aktywowany to jest iPhone używany, sprzedawca nie ma prawa wtedy pisać, że jest to produkt nowy, nieużywany.

#63 Spiderx

Spiderx
  • 70 posts

Posted 11 April 2012 - 11:44

Mirko, ale zwróć uwagę że taka duża sieć jak Plus GSM jeśli rzeczywiście kupuje Iphone'y nie z Apple Store, a z zewnętrznego źródła, musi jakoś je sprawdzić przed odsprzedażą.. A sprawdzić Iphone'a jak każdy dobrze wie, można dokonać tylko po dokonaniu aktywacji.

#64 plachcik

plachcik
  • 11 posts

Posted 11 April 2012 - 11:50

Przede wszystkim Plus nie powinien kupować iphonów z zewnętrznego źródła, to jest sprawa numer 1, gdybym chciał sobie po taniemu kupić telefon z W. Brytanii to bym sobie takowy sprowadził, a nie przepłacał w Polsce za taki. Plus musi otworzyć pudełko nie po to żeby sprawdzić, tylko po to żeby wymienić ładowarkę, wgrać sobie tapetę z logiem 'Plus GSM' i wsadzić skróconą polską instrukcję obsługi, prawdopodobnie kombinują coś z simlockiem, jako, że nie są autoryzowaną siecią. Generalnie mi to wszystko nie przeszkadzało, irytuje mnie jedynie to, że ktoś go aktywował aż miesiąc przed sprzedażą, równie dobrze ktoś sobie go mógł przez ten miesiąc używać.

#65 astonmarcin

astonmarcin
  • 358 posts
  • SkądKłodzko

Posted 22 May 2012 - 19:34

Nie wiecie jak się aktualnie sprawa ma ? Po czym poznać, że ten konkretny egzemplarz może mieć wymienione wyżej wady?

#66 krisvader

krisvader
  • 27 posts
  • SkądLeszno, PL

Posted 23 May 2012 - 20:22

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie TO.

#67 ibecikwood

ibecikwood
  • 163 posts

Posted 23 May 2012 - 21:37

Takie sprostowanie, to angielska nie amerykanska wtyczka.


TO NIE JEST angielska ladowarka gdyż ta ma trzy bolce- tyli ile moja....

#68 newburt

newburt
  • 354 posts
  • SkądWawa, NDM

Posted 23 May 2012 - 22:11

Aktywowanie, wymienianie ładowarki i wrzucanie swojego logo (nie będąc na dodatek oficjalnym dystrybutorem) - zwykłe buractwo. Nie byłoby w tym nic złego gdyby firma poinformowała klienta jak sprawa wygląda, a nie wciskała kit, że telefon jest nowy, bo nie jest.

#69 Homer

Homer
  • 9977 posts
  • SkądGdańsk

Posted 23 May 2012 - 22:54

TO NIE JEST angielska ladowarka gdyż ta ma trzy bolce- tyli ile moja....


Ale pudełko na zdjeciu przygotowane jest pod angielską. Angielska wtyczka jest w kształcie trójkąta i posiada 3 bolce a umieszczona jest prostopadle bolcami do dołu. Amerykańska ma 2 wąskie i ułożona jest równolegle do pudełka a nie prostopadle bolcami do dołu. Europejska jak wiadomo, 2 bolce i też leży płasko.

#70 krisvader

krisvader
  • 27 posts
  • SkądLeszno, PL

Posted 27 May 2012 - 12:57

Napisałem w tej sprawie e-mail do BOK Plus GSM, otrzymałem odpowiedź że oni z tym nic nie mogą zrobić i mam się skontaktować z działem reklamacji... zobaczymy co tam mi powiedzą.

#71 mugen2

mugen2
  • 32 posts

Posted 02 June 2012 - 16:37

Witam, u mnie będą wymieniane telefony w firmie ( około 24 telefony), w PLUSIE, ja zamówiłem dla siebie iPhona 4s. Przedstawiciel plusa prowadzi własną działalność gosp. Chciał za iPhona 4s 16GB 1500zł ( za mój numer w abonamencie płace 50zł miesięcznie i mam minuty po 15gr do wszystkich i chyba 18gr. smsy), jakoś tak... Nieistotne. Moje pytanie dotyczy iPhona.
1- jeśli dostanę iPhona który wcześniej był włączany i wgrywane coś do niego - np. jakas tapeta plusowska, to jak sprawdzić czy był np. włączany wcześniej? po numerze imei na tej stronie? https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do gwarancja jest aktywowana w momencie uruchomienia iPhona??
2- jak sprawdzić czy ładowarka jest oryginalna w zestawie, czy była podmieniana?
3- czy przy powyższych punktach mam prawo ubiegać się o reklamację? tj. zmianę na telefon NIEUŻYWANY (nie włączany wcześniej), wymianę ładowarki?
4- powinienem to wszystko sprawdzić od razu przy przedstawicielu plusa?
5- myślicie, że powinienem zadzwonić wcześniej do przedstawiciela plusa i poinformować go, że nie życzę sobie używanego (włączanego) i w jakikolwiek sposób brandowanego telefonu?
6- iPhony są brandowane? tj, operatorzy mogą do nich wgrywać przerabianego iOS-a??

Proszę o odpowiedź. telefony mają przyjsć w przyszłym tygodniu :D ale jazda... ciekawych rzeczy sie dowiaduję z tego forum :)
Pozdrawiam
Przemek 23 l.

P.S. nie jestem właścicielem firmy - synem właściciela.

#72 mikewawa

mikewawa
  • 14 posts
  • SkądW-wa

Posted 22 June 2012 - 20:26

Uwaga Panowie i Panie !!

Identyczna akcja ma miejsce w PLAY ..

Kupiłem tam Iphone 4s 16 GB . Telefonu nie otwierałem az do powrotu do domu .

Otworzyłem , odpalałem Iphona , ładowarki i reszty nie ruszałem bo mam równiez iphone 4 .

Dzis po przeczytaniu tego tematu sprawdziłem swój zestaw i mam dokładnie to samo co kolega w pierszym poscie .

*** uj mnie strzela za takie wałki . Zapłaciłem 2000pln za telefon , plus abonament na 2 lata za 169 pln.
Specjanie kupiłem w play bo nie chciałem trafić na lipny towar z allegro .

I co ? Dupa . Wjechałęm do salonu gdzie kupiłem .

Panie do mnie ze Apple sie na nich wypięło i nia maja z oficjalnej dystrybucji . Ja na to ze spoko , ale yebiemieto , nikt mi przy zakupie nie powiedział a ja nie chce towaru z anglii czy bóg wie gdzie . Jutro mam zawieść telefon i maja wymienić na tel z polskiej dystybucji..

---------- Wpis dodano o 21:26 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:23 ----------

Pytanie czy jeśli mi nie wymienia tel na nowy , czy mam prawo do rozwiązania umowy ?

Umowę podpisałem 8 czerwca .

#73 Animatter

Animatter
  • 421 posts

Posted 22 June 2012 - 20:37

Specjalnie kupiłeś w Play i przepłaciłeś 1000zł? Przecież to była najdroższa opcja na rynku... Telefon był zafoliowany? EDIT: W sumie głupie pytanie bo zafoliować tak by nie było widać to najmniejszy problem. Mi wydaje się, że to była jakaś prywatna inicjatywa salonu dilerskiego który bawi się na zapleczu w takie rzeczy. Można powiedzieć, że jestem w Play od środka i generalnie nawet osoba, która nie miała iPka w salonie wie, że za żadne skarby nie może go otwierać przed sprzedażą. A telefony sprzed oficjalnej dystrybucji były z naszymi ładowarkami, tak by właśnie nie trzeba było ich otwierać. Napisz może w jakim salonie to kupiłeś...

#74 parmenides

parmenides
  • 960 posts

Posted 22 June 2012 - 20:47

Do 30 dni masz prawo do odstąpienia od umowy, a ponadto masz argument ten, o którym piszesz.

#75 Animatter

Animatter
  • 421 posts

Posted 22 June 2012 - 20:55

Do 30 dni masz prawo do odstąpienia od umowy


Możesz rozwinąć? Na jakiej podstawie można rozwiązać umowę zawartą w lokalu przedsiębiorstwa w ciągu 30 dni?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users