Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad w polskim Apple Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1452 odpowiedzi w tym temacie

#1051 kosa666

kosa666
  • 322 postów

Napisano 27 czerwca 2012 - 18:53

To skąd się wzięły te dobre sztuki? Sam takie trzymałem w ręku w sklepach.


Ostatnio rozmawiałem z gościem z jednego z iSpotów i tak od słowa do słowa doszliśmy do wniosku, ze jest kilku gości w naszym kraju którzy udzielają się gdzie mogą i tylko mówią o zasikanych ekranach a tak naprawdę te niewiele osób je widziało na żywo (u nich mimo sprzedaży setek sztuk nie wrócił ani jeden z tego powodu)

Koelgo moze po prostu wewnątrz siatkówki oka masz jaką żółtą cześć która pada na okran wyświetlany poprzez je?ja mimo intensywanych poszukiwań w Saturnie, MM, Cortlandzie i iSpocie nie znalazłem ani jednej sztuki na wystawkach. :)

ochłoń i ciesz się w końcu sprzętem albo idź w końcu do okulisty, bo czytam to forum od lat ale gdzie nie trafię na temat i nowym iPadzie to trafiam na Twoje posty odnośnie ekranu.

Pozdrawiam i więcej luzu :)

#1052 mantis1983

mantis1983
  • 47 postów

Napisano 27 czerwca 2012 - 19:01

Ostatnio rozmawiałem z gościem z jednego z iSpotów i tak od słowa do słowa doszliśmy do wniosku, ze jest kilku gości w naszym kraju którzy udzielają się gdzie mogą i tylko mówią o zasikanych ekranach a tak naprawdę te niewiele osób je widziało na żywo (u nich mimo sprzedaży setek sztuk nie wrócił ani jeden z tego powodu)

Koelgo moze po prostu wewnątrz siatkówki oka masz jaką żółtą cześć która pada na okran wyświetlany poprzez je?ja mimo intensywanych poszukiwań w Saturnie, MM, Cortlandzie i iSpocie nie znalazłem ani jednej sztuki na wystawkach. :)

ochłoń i ciesz się w końcu sprzętem albo idź w końcu do okulisty, bo czytam to forum od lat ale gdzie nie trafię na temat i nowym iPadzie to trafiam na Twoje posty odnośnie ekranu.

Pozdrawiam i więcej luzu :)


Przed chwilą był link do zagranicznego forum, wypowiedziało się w tym tygodniu w tym wątku co najmniej 4 osoby co zauważają problem a jest dużo więcej. Jakby problem nie istniał to by Apple nie wymieniało tych produktów, tylko kazało nam spadać.
Nie wiem co ty jeszcze chcesz podważyć, także tobie mogę polecić wizytę u okulisty :)

Pzdr

#1053 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 27 czerwca 2012 - 19:56

Ostatnio rozmawiałem z gościem z jednego z iSpotów i tak od słowa do słowa doszliśmy do wniosku, ze jest kilku gości w naszym kraju którzy udzielają się gdzie mogą i tylko mówią o zasikanych ekranach a tak naprawdę te niewiele osób je widziało na żywo (u nich mimo sprzedaży setek sztuk nie wrócił ani jeden z tego powodu)


Trudno mi się odnieść do tego postu, tak jak trudno odnieść się do stwierdzeń jawnie negujących rzeczywistość. Problem Retiny w iPadzie niestety istnieje, podobnie jak istniał problem AMOLED-a w Samsungu Galaxy S2 i jak teraz wypłynął problem Retiny w nowym MacBooku Pro. Rozmowa z gościem z iSpotu jest dla mnie ostatnim argumentem, jakim się można wesprzeć, z powodów, które forumowicze chyba dobrze znają i o których nie będę pisał. Poza tym iSpot wysyła iPady do autoryzowanych serwisów i sam nie może wyrokować o wadach sprzętu. Ja rozmawiałem z dwoma serwisantami w autoryzowanym punkcie, gdzie wymieniam iPada - problem niejednorodoności kolorystycznej i przesunięć temperatury barwowej znają od podszewki. Przez ich ręce przewinęło się sporo wymian. Podejrzewam, że byli u nich ludzie odesłani z krakowskich iSpotów (tak jak ja). Więc iSpot może sobie twierdzić, że zwrotów nie ma, bo one nie idą przez niego, tylko przez serwis. A fakt, że większość osób, które nigdy w życiu nie ściągną żadnej appki na iPada, nie wykorzystają funkckji AirPlay ani nie wiedzą, jak wpisywać polskie znaki czy korzystać z multitouchu nie widzi przebrawień nie znaczy, że ich nie ma. Bo są. I nie jest to tylko widzimisię Crisco, ale wielu osób - w Polsce i za granicą.

#1054 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 27 czerwca 2012 - 20:11

Ostatnio rozmawiałem z gościem z jednego z iSpotów i tak od słowa do słowa doszliśmy do wniosku, ze jest kilku gości w naszym kraju którzy udzielają się gdzie mogą


A ja słyszałem od jednego gościa na "na osiedlu", że podobno oni są opłacani przez Samsunga. Do okulisty Kolego możesz iść sam jak masz problemy ze wzrokiem.
pozdrawiam

#1055 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 czerwca 2012 - 20:24

Ostatnio rozmawiałem z gościem z jednego z iSpotów i tak od słowa do słowa doszliśmy do wniosku, ze jest kilku gości w naszym kraju którzy udzielają się gdzie mogą i tylko mówią o zasikanych ekranach a tak naprawdę te niewiele osób je widziało na żywo (u nich mimo sprzedaży setek sztuk nie wrócił ani jeden z tego powodu)

Koelgo moze po prostu wewnątrz siatkówki oka masz jaką żółtą cześć która pada na okran wyświetlany poprzez je?ja mimo intensywanych poszukiwań w Saturnie, MM, Cortlandzie i iSpocie nie znalazłem ani jednej sztuki na wystawkach. :)

ochłoń i ciesz się w końcu sprzętem albo idź w końcu do okulisty, bo czytam to forum od lat ale gdzie nie trafię na temat i nowym iPadzie to trafiam na Twoje posty odnośnie ekranu.

Pozdrawiam i więcej luzu :)

Może Ty ochłoń i nie wmawiaj innym czegoś. Crisco nie jest jedyną osobą. Zapoznaj się z problemem a później osądzaj.

#1056 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 27 czerwca 2012 - 21:15

Tu jest ciekawa dyskusja
Has the yellow tint issue been resolved? - MacRumors Forums

#1057 belmondoo

belmondoo
  • 78 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 08:43

Panowie dostałem wczoraj 4 sztukę iPada. Uszczelki wszystkie są, brak martwych pikseli, brak zielonego i czerwonego nalotu. Matryca praktycznie jednolita (w jednym rogu troszkę ciemniejsza ale poza tym jest bardzo bardzo ok). Na ten moment zostawiam ten egzemplarz, bo tak jak sami widzicie nie ma cudów i idealnych egzemplarzy. Mój obecny jest bliski ideałowi i tego się będę trzymał. Natomiast kwestia gwarancji i wprowadzenia wymienianej sztuki do systemu została załatwiona. Na przyszłość jednak radzę uważać i sprawdzać przy wymianie czy wasz nowy egzemplarz został wprowadzony do systemu. Bo później możecie mieć z tym problem.

#1058 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 09:12

Panowie dostałem wczoraj 4 sztukę iPada. (...) obecny jest bliski ideałowi i tego się będę trzymał.


Gratuluję, i oby Twój przypadek był dobrym znakiem - ja dzisiaj mam odbierać 4 szukę właśnie...

#1059 ron_1

ron_1
  • 156 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 12:50

Tak samo jak Ty uważam i obecnie mam takie samo podejście do tematu jak Ty. Swoje już mój mózg przemielił i poznał w tej kwestii. Życzę szczęścia przy zakupie i jak najmniej żółci na szarzyznach retiny.


Dzięki i nawzajem :D . Będę próbował bo chcę iPada na wakacje - może uda się dobrą sztukę trafić.

#1060 Q-Jot

Q-Jot
  • 68 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 13:36

Przerażacie mnie tymi wymianami. Jestem właśnie na etapie zamawiania swojej sztuki i teraz nie wiem, czy w fizycznym sklepie (MM), żeby mieć pod ręką ewentualną wymianę, czy w AOS, żeby nie mieć z tą wymianą żadnych problemów. Ile trwa wymiana sztuki przez AOS i czy pokrywa się koszty wysyłki odsyłając złą sztukę?

#1061 kolo470

kolo470
  • 13 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 13:50

Nie pokrywasz zadnych kosztow wysylki zwracajac Ipada.Apple wysyla swojego kuriera do Ciebie a jedyne co ty musisz zrobic to dobrze go zapakowac i oznaczyc przesylke specjalnym numerem sluzacym do zwrotow(ktory dostaniesz mailowo gdy zglosisz chec wymiany),nastepna sztuke w moim wypadku mialem juz nastepnego dnia co jest swietnym wynikiem! Niestety im dalej w las tym gorzej to znaczy za 3 wymiana musialem przesylac juz zdjecia ekranu zeby chcieli mi wymienic wiec sam proces bedzie trwal odpowiednio dluzej ale i tak dosc szybko.Za pierwsza wymiana nie musialem tego robic.Podsumowujac jezeli bedziesz mial oczywista i widoczna wade to tak czy inaczej wymienia Ci go w ciagu tych 14 dni wiec nie boj sie i zamawiaj z applestore .Jezeli chodzi o Media Markty itd to nie wiem jak sprawa wyglada z reklamacja bo jedyne co u nich kupowalem to jakies drobne rzeczy typu plyty itd...Pozdrawiam.

#1062 mantis1983

mantis1983
  • 47 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 14:01

Zamowiona nastepna sztuka. Smutne jest to ,ze na infolinni nie mozna dotrzec do zadnego managera, jedynie do pan z infolinni ktore mimo tego ze mile to nie moga nic wiecej poza zalatwieniem nastepnej wymiany. Nie ma wplywu ani z ktorej parti sie Ipada dostanie, ani nie mozliwosci przekazania nikomu na wyzszym szczeblu opisu problemu. Jak przyjdzie nastepny bez bad pikseli, ze wszytkimi uszczelkami, brakiem pylkow pod ekranem i srednim poziomem zasikania to juz przy nim zostane..... Tylko apple nie powinno w taki olewczy sposob traktowac klienta.

#1063 enm

enm
  • 55 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 23:01

Niedawno dostałem iPada z wymiany. Dziwna sytuacja, sprawdzając na apple.com gwarancje dostaje info, ze wygasła...serwis tłumaczy to problemami po stronie Apple, przy kolejnej reklamacji mam przyniesc dowód zakupu. Kolejna sprawa, sprawdzilem na Klantenservice: Serienummers i obok Factory jest DK (Refurbished). Mój iPad pochodzi ze zwrotu, to normalne? - bo mam papier ze wymieniono na nowy egzemplarz..

#1064 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 28 czerwca 2012 - 23:38

Mój iPad pochodzi ze zwrotu, to normalne? - bo mam papier ze wymieniono na nowy egzemplarz..


Kurczę, sprawdziłem nr seryjny swojego, który otrzymałem z wymiany, i który już oddałem z powodu piksela na środku ekranu i też jest DK (Refurbished) Production Week 23 (June). Ale wyglądał idealnie - obudowa, ekran, zero paprochów, zero light bleedingu, stosunkowo mało żółci. Więc jeśli takie sa "refurbished", to nie jest źle. Mam nadzieję, że wymieniają też akumulator, bo w sumie historia akumulatora w takim egzemplarzu jest najbardziej istotna z punktu widzenia dalszej eksploatacji. Choć nie podoba mi się, że do wymiany trafiają już "refurbished".

Poprzedni (pierwsza wymiana, czyli 2. egzemplarz) był DL (China - Foxconn) Production Week 14 (April).

Ja nadal czekam na 4. egz. - miał być dziś, ale nie przyszedł.

A Twój chociaż jest dobry?

#1065 belmondoo

belmondoo
  • 78 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 07:16

Potwierdzam jeżeli się nie wywalczycie sobie nówki na infolinii to dostaniecie refubrished. Ale nie ma tego złego- mój przynajmniej jest dobry.

#1066 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 11:59

Potwierdzam jeżeli się nie wywalczycie sobie nówki na infolinii to dostaniecie refubrished. Ale nie ma tego złego- mój przynajmniej jest dobry.


Co oznacza "Wywalczysz"? Kupujesz iPada w Apple On Line. W przypadku wadliwego odsyłasz w pudełku i dostajesz nowego zafoliowanego w pudełku.

#1067 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 12:09

Poczytałem troche o refurbach za na zagranicznych forach - sporo jesk DK. Ja bym się refurbów tak nie bał - mój refurb wyglądał o wiele lepiej niż poprzedni nie-refurb (tamten miał mały ubytek na osłonie alumniowej, sugerujący, że ktoś próbował podważayć ekran). Refurb był idealny. Z tego co przeczytałem refurby mają wymienianą baterię, wyswietlacz i obudowę, czyli na dobrą sprawę zostaje tylko elektronika. Nie jest chyba tak, że jakiś Chińczyk w Foxconnie siedzi z lutownicą i rzeźbi refurby, tylko po prostu elementy ze zwrotów trafiają od któregoś momentu na taśmę i są normalnie "produkowane". Na metryczce mojego refurba było Production Week 23. Crisco: W Apple On-Line rzeczywiście jest wymiana pudełkowa, ale w serwisach dostajesz zafoliowanego samego nowego iPada, ładowarka i cała reszta pudełka zostaje u Ciebie.

#1068 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 12:54

W Apple On-Line rzeczywiście jest wymiana pudełkowa, ale w serwisach dostajesz zafoliowanego samego nowego iPada, ładowarka i cała reszta pudełka zostaje u Ciebie.


To wiem. Myślałem, że chodzi o taką wymianę bo temat jest o zakupie w takim podmiocie.

#1069 enm

enm
  • 55 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 13:43

...Poprzedni (pierwsza wymiana, czyli 2. egzemplarz) był DL (China - Foxconn)

A Twój chociaż jest dobry?


Ta sztuka wydaję się być ok. Przy poprzednich też miałem DL Foxconn, a teraz refur więc nie wiem..

To wiem. Myślałem, że chodzi i taką wymianę bo temat jest o zakupie w takim podmiocie.

Mój błąd, zły temat wybrałem. Co w ogóle o tym myślisz, mogą dawać refury skoro na papierze jest, że wymieniono na nowy egzemplarz? I jeszcze co z tą gwarancją, zostawić jak jest, czy prosić o jakąś interwencje ze strony Apple?

#1070 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 14:15

Witajcie...mogę się podzielić już chyba historia pełna historia wymian i konkluzja na ten temat :) 1. Kupiony w Delaware USA, żółty lewy bok 2 i 3 wymiana w AS wciąż żółty po lewej stronie + zrywanie wifi w jednym 4. wymiana w Cortland, ekran super biały , 4 dead pixele 5. Wymiana Cortland cały żółty ale tak na maxa ze aż się chciało .... 6. Wymiana w AS w Nowymy Jorku i tu zaczynaja się dziać fajne rzeczy, wg miłych panów z genius bar iPad ten cały żółty był w normie ale żeby mi sprawić dobrze po porównaniu do innych w sklepie ( o wiele bielszych) dostałem refurbished. 7. Otrzymany RB na 3/4 ekranu zasikany. 8 Wkur....m się ostro pojechałem do innego AS i po rozmowie z panią manager otrzymałem kolejny RB także zasikany, zarzadalem nowego w folii, udało się dostałem nowego 23 tydzień produkcji, nowy paragon, zostałem poinformowany ze nie wymienia mi na nowego jeżeli mi się nie podoba, ale mogę go oddać w ciagu 14 dni, jak to określono "sprzęt widocznie nie jest dla mnie :). Była to oczywiście bzdura bo na podst paragonu mogę 14 dni także wymieniać. 9. Nowy miał zasikany cały lewy bok, już mówię bo kur.a ile razy, dla tych co dalej twierdza ze maja ideały, potwierdzam inf kolegów z wcześniejszych postów, nie ma... 10. Wkurwil.em się tak mocno ze pojechałem kupić 6 ipadow, 3 czarne 3 białe. Z sześciu wybrałem 3 najlepsze, ale niedoskonale. 11. Zostaje przy białym, choć wszystkie wcześniejsze były czarne Konkluzje: 1. Nie ma doskonałych ipadow 2. Na podstawie "hurtowego" zakupu mogę stwierdzić ze białe maja mniejszy problem z zolcia, aczkolwiek różnica pomiędzy białymi a czarnymi była taka ze biały w dziennym świetle wpada w żółc, białe w róż. Białe maja lekko gorszy zasięg wifi. 3. Jestem ogromnie zawiedziony ze sprzęt za ponad 3k, lub $829 w USA ma tyle wad. 4. W Apple store ludzie patrzyli się na mnie jak na idiotę, co oznacza ze mało kto zauważa te błędy. 5. IPady wymieniane są na refurbished jeżeli nie zrobisz tego z paragonem w ciagu 14dni w USA i chyba w Polsce tez, ale tylko przez AoS Pozdrawiam wszystkich i tylko chce powiedzieć, ze żaden zakup mnie tak nie wymęczył.

#1071 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 14:20

Mój błąd, zły temat wybrałem. Co w ogóle o tym myślisz, mogą dawać refury skoro na papierze jest, że wymieniono na nowy egzemplarz? I jeszcze co z tą gwarancją, zostawić jak jest, czy prosić o jakąś interwencje ze strony Apple?


Skoro jest sprawny to nie przejmuj się. Ja kiedyś wymieniałem iPoda Toucha i dostałem też "odświeżonego". Za to super złożonego.

---------- Wpis dodano o 15:20 ---------- Poprzedni wpis dodano o 15:16 ----------

Wkurwil.em się tak mocno ze pojechałem kupić 6 ipadow, 3 czarne 3 białe.
Pozdrawiam wszystkich i tylko chce powiedzieć, ze żaden zakup mnie tak nie wymęczył.


Niezłą kasę musiałeś wyłożyć :)

#1072 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 14:36

Dzisiaj jadę oddać ;) oprócz 2 jeden dla mnie drugi dla znajomego

#1073 enm

enm
  • 55 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 15:00

Z tą gwarancją też dać sobie spokój? Jedyne do czego mi potrzebna to podczas sprzedaży (planuje sprzedać po wakacjach), boję się że kupujący będzie miał jakieś wątpliwości, że po wpisaniu nr seryjnego otrzymuje "expired"..i sam dowód kupna będzie dla niego za mało.

#1074 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 15:21

Z gwarancja to bym załatwił sprawe

#1075 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 29 czerwca 2012 - 16:04

No dobra - mam 4. egz. iPada. Seria DL - 12 tydzień produkcji, marzec. Zmartwiło mnie to, do to dość wczesny egzemplarz produkcjyny. Nie jest to refurb. Pierwsza wada: ubytek w uszczelce - ale minimalny, a raczej dwa - tak, jakby się dwa piksele świeciły pod obudową w miejscu pod gniazdem minijacka. Praktycznie nie widać, nie traktuję tego jako powodu do wymiany. Temperatura barwowa ekranu: niestety, idzie trochę w róż, podobnie jak na moim pierwszym, ale o wiele mniej. Biel jest bardziej szara niż na drugim zasikanym i trzecim z pikselem, co niestety mniej mi odpowiada. Wdaje mi się, że dolna krawędź wpada gradientowo w róż. Pikseli HOT/DEAD nie stwierdziłem na razie. Generalnie nie jestem zachwycony, nie jest też najgorzej. Zobaczymy, czy w/w wady będą mi przeszkadzały na tyle, że po raz kolejny będę wymienał. Kolejny egzemplarz potwierdzający regułę, że ideałów brak.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych