Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1232 odpowiedzi w tym temacie

#726 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 19 kwietnia 2012 - 14:22

Ja dzisiaj odebrałem swojego trzeciego. W końcu dobra sztuka ! Teraz na serio dobra :) Zero dead'ów, minimalny light bleeding, prawa strona minimalnie inny odcień od lewej, ale to kwestia kąta patrzenia - zupełnie nie przeszkadza.


Sprawdz jeszcze te uszczelki. W ciemnym pomieszczeniu (ja robiłem w łazience bez okna) wyłącz i włącz iPada i dokładnie pod kątem patrz.

#727 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 19 kwietnia 2012 - 15:33

w euro zwroty wymiany?
Pracuję w większym konkurencyjnym sklepie.
Codziennie przychodzą do mnie klienci, którzy wyklinają EuroRtvAgd z uwagi na ich sposób załatwiania reklamacji.
W euro jak przejdziesz przez kasy to sprzęt jest Twój. Euro się wypina na wymiany i zwroty - coś nie działa? SERWIS!
Dlatego odradzam zakupu w euro.


Przy mnie klient robił aferę bo przywieźli mu ich własnym transportem pralkę, która nie działała co potwierdził kierowca. Nie było mowy o wymianie, tylko serwis.

#728 AdamiPL

AdamiPL
  • 16 postów
  • SkądLondyn

Napisano 19 kwietnia 2012 - 17:42

Nie do końca tak jest jak mówisz. Samsunga Wave oddałem z tytułu rękojmi. Po przekroczonym terminie porozmawiałem z kierownikiem sklepu i dostałem nowy zapakowany. Kupiłem iPoda Toucha i w domu okazało się, że światło przecieka. Pojechałem i dostałem nowego. Takie są moje doświadczenia.


Rękojmia/Niezgodność towaru z umową = oddanie na tzw. gwarancję - serwis.

Poza tym rękojmia, a owa niezgodność towaru z umową to też całkiem dwie różne rzeczy. Zwłaszcza że ta pierwsza jest wyłącznie dla firm trwająca rok od daty zakupu, a druga - potocznie zwana jako odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupująćego to dwa lata od daty zakupu dla ludzi nie biorących faktury na firmę
Pomijając już sporo umownych kruczków, gdzie klienta można pogonić do domu.
W obu przypadkach, rękojmi jak i ustawy konsumenckiej sklep ma 14dni roboczych na ODPOWIEDZENIE czy dana reklamacja została pozytywnie ropatrzona czy też nie. A potem można już czekać i czekać aż doprowadzi się dany sprzęt do zgodnego z umową i wezwie się klienta po odbiór.

Mało kto o tym wie jakie ma tak naprawdę prawa, apple daje tak naprawdę rok gwarancji, ale polskie prawo reguluje to i są tak naprawdę 2 lata "gwarancji". Tyle że sklep broni, bo to nie jest na jego korzyść - wtedy sklep płaci za wszystko, naprawdę,wymianę etc.

Sam już byłem świadkiem wyczynu jednego fanboja, który akurat znał swe prawa. Po prawie dwóch latach od daty zakupu nawalił mu iMAC - standardowa usterka, plamy na matrycy. Dostał od nas zwrot na 8tys w towarze (sprzęt brał na raty, które nie były spłacone = nie ma zwrotu kasy, wymiana na inne sprzęty).

W euro nie ma gadki, sam się bujałem ze słuchawkami sennheisera, ale wywalczyłem zwrot po 2 miesiącach.......



Przy mnie klient robił aferę bo przywieźli mu ich własnym transportem pralkę, która nie działała co potwierdził kierowca. Nie było mowy o wymianie, tylko serwis.


W mojej firmie też tak robimy. Chyba że sprzęt jest uszkodzony, wgniecenia, zarysowania etc. W tedy spedycja zabiera sprzęt i umawiamy się na ponowną dostawę. Jeśli sprzęt jest idealny z wyglądu, a nie działa, to niestety ale trzeba wezwać serwis do mieszkania, PO TO, aby wydał tzw.: oświadczenie, że sprzęt był już uszkodzony w chwili wydania. Z takim papierkiem idziemy do sklepu i muszą przywieźć nowy, inaczej UOKIK się ucieszy ;-)

#729 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 19 kwietnia 2012 - 18:06

Rękojmia/Niezgodność towaru z umową = oddanie na tzw. gwarancję - serwis.

W obu przypadkach, rękojmi jak i ustawy konsumenckiej sklep ma 14dni roboczych na ODPOWIEDZENIE czy dana reklamacja została pozytywnie ropatrzona czy też nie. A potem można już czekać i czekać aż doprowadzi się dany sprzęt do zgodnego z umową i wezwie się klienta po odbiór.

Wymiana na zgodny nie powinna zająć więcej niż czas zamówienia nowego.

#730 imarcin73

imarcin73
  • 48 postów

Napisano 19 kwietnia 2012 - 19:05

Mam następujące pytanie do szczęśliwych posiadaczy ipad3: czy macie w ustawieniach ogólnych opcje blokowania przez pokrywe ? Ja tego nie mam a wydawało mi się ze ta funkcjonalność nie została wyeliminowania w ip3. Ja mam wersje 32 wifi.

#731 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 19 kwietnia 2012 - 19:10

U mnie jest, ale podobno aktywuje się przy pierwszym użyciu smart covera.

#732 imarcin73

imarcin73
  • 48 postów

Napisano 19 kwietnia 2012 - 19:13

A to ciekawe. Kupiłem cover innej firmy i miał być z funkcjonalnością analogiczne do smartcovera a nie jest. I nie wiem kto mnie robił w konia - APPLE czy cover.

#733 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 19 kwietnia 2012 - 19:17

Cover innej firmy, ;) koledzy tu pisali o puro, że nie każdy z nich działa z nowym ipadem.

#734 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 kwietnia 2012 - 19:30

Ja posiadam oryginalny SC i działa bez problemu z nowym iPadem.

#735 margiel

margiel
  • 640 postów

Napisano 19 kwietnia 2012 - 19:42

Ja kupilem taki i dziala bez problemu. W menu pokazala sie odpowiednia opcja z mozliwoscia wylaczenia tego.

#736 Wiolka

Wiolka
  • 9 postów

Napisano 20 kwietnia 2012 - 18:24

Oddałam iPada do serwisu RAGZ z powodu hotpixeli i zasikanego ekranu, dzisiaj już dostałam nowego. Serwis bardzo szybko załatwił sprawę, niestety ekran jest w jeszcze gorszym stanie niż w poprzednim. Cała lewa strona zażółcona, na czarnym tle na środku ekranu widać jakąś jasną plamkę o rozmiarze kilku pixeli, na dwóch krawędziach na całej długości przecieki światła i do tego w kilku miejscach uszczelka przepuszcza światło. Tragedia...
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/269/photo202004201220192016.jpg/]Dołączona grafika[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/407/photo202004201220192017.jpg/]Dołączona grafika[/IMG][/URL]

#737 energy.

energy.
  • 4 postów

Napisano 20 kwietnia 2012 - 20:34

Witam, Dzisiaj kupiłem ipada3 w media market lecz niestety nie posiada uszczelki tylko na jednej str .W kilku miejscach tylko na czarnym ekranie są minimalne przecieku światła ,, ekran wydaję się być wporządku. Waszym zdaniem wymieniać..?

#738 kostek

kostek
  • 320 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 20 kwietnia 2012 - 22:32

To są jakieś jajca :) Ciekawe, że wielu po przeczytaniu tego wątku nadal decyduje się na "trójkę". Desperacja? :)

#739 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 20 kwietnia 2012 - 22:37

To są jakieś jajca :) Ciekawe, że wielu po przeczytaniu tego wątku nadal decyduje się na "trójkę". Desperacja? :)


Bo jak już się uda (a nie jest to takie proste) to naprawdę fajny sprzęt. ;)

#740 kostek

kostek
  • 320 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 21 kwietnia 2012 - 07:43

Bo jak już się uda (a nie jest to takie proste) to naprawdę fajny sprzęt. ;)

Fajny, ale nie chciało by mi się tak łazić do skepu ze sprzętem albo odsyłać i tak w koło Macieju :) A juz za 4 razem to powinni gratis ipoda dodawać. Albo nawet za trzecim :)

#741 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 21 kwietnia 2012 - 07:48

Fajny, ale nie chciało by mi się tak łazić do skepu ze sprzętem albo odsyłać i tak w koło Macieju :) A juz za 4 razem to powinni gratis ipoda dodawać. Albo nawet za trzecim :)


W rzeczy samej. :)

#742 papux

papux
  • 128 postów
  • SkądPL

Napisano 21 kwietnia 2012 - 15:17

Ciekawe, że wielu po przeczytaniu tego wątku nadal decyduje się na "trójkę". Desperacja?

Chyba jestem desperatem bo czytałem forum jednak nie ufam ludziom których nie znam dlatego mam New iPada bez wad.

#743 kostek

kostek
  • 320 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 21 kwietnia 2012 - 15:21

Chyba jestem desperatem bo czytałem forum jednak nie ufam ludziom których nie znam dlatego mam New iPada bez wad.


Za którym razem los był dla Ciebie łaskawy? :-)

#744 Piterinho

Piterinho
  • 14 postów

Napisano 21 kwietnia 2012 - 15:38

Dzisiaj zakupiony w ispocie - bez najmniejszych wad :)

#745 rakan

rakan
  • 9 postów

Napisano 21 kwietnia 2012 - 21:41

A mój wczoraj z AOS i bez najmniejszych wad. Mogłem jedynie wziąć 64GB zamiast 32. I tak wszystkim radze, którzy przycinają cztery stówki. Lepiej dołożyć i mieć zapasu, bo przy normalnej pracy i ściągnięciu kilkunastu aplikacji i pdf zaczyna mieć się wrażenie, że braknie. Dlatego moja rada.. kupujesz 32 z myślą że ci styknie, to kup od razu 64.

#746 papux

papux
  • 128 postów
  • SkądPL

Napisano 21 kwietnia 2012 - 21:41

Za którym razem los był dla Ciebie łaskawy?

Za pierwszym.

#747 kostek

kostek
  • 320 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 22 kwietnia 2012 - 08:22

Za pierwszym.

Ale fuksiarz :):)

#748 ravd

ravd
  • 95 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 kwietnia 2012 - 08:40

No ale to chyba oczywiste, że tutaj piszą osoby, które dostały wadliwy egzemplarz. Ja 2 tygodnie temu dostałem swojego z AOS i nie bawiłem się z żadnymi wymianami, bo od razu ekran był idealny.

#749 citanek

citanek
  • 582 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 22 kwietnia 2012 - 13:11

No ale to chyba oczywiste, że tutaj piszą osoby, które dostały wadliwy egzemplarz. Ja 2 tygodnie temu dostałem swojego z AOS i nie bawiłem się z żadnymi wymianami, bo od razu ekran był idealny.


Nie oczywiste, wątek jest o wrażeniach, nie o problemach z iPadem.

Z ciekawości przyjrzałem się wczoraj jednemu iPadowi w galerii handlowej (nie pamiętam, co to za sieć sklepów). Obok lezała "dwójka". Na obu leciało jakieś demo. Oba ekrany wydawały się w porządku.

#750 papux

papux
  • 128 postów
  • SkądPL

Napisano 22 kwietnia 2012 - 15:14

Obok lezała "dwójka". Na obu leciało jakieś demo. Oba ekrany wydawały się w porządku.

I na pewno takich ocen jak twoja jest o wiele więcej.
Ja ze swojej strony Polecam New iPad urządzenie jest doskonałe.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych