

Nowy iPad - pierwsze wrażenia
#601
Napisano 11 kwietnia 2012 - 18:46

#602
Napisano 11 kwietnia 2012 - 20:30
Złożyć reklamację na piśmie z potwierdzeniem odbioru. Można nawet wysłać listem poleconym, to będzie szansa że przegapią termin na odpowiedź i roszczenie automatycznie zostanie uznane za przyjęte.
I jak sprzedawca dalej będzie olewać rozumiem, że występujesz do sądu?
#603
Napisano 11 kwietnia 2012 - 23:39
To byłaby ostateczność, najpierw opisałbym sprawę tutaj na forum.I jak sprzedawca dalej będzie olewać rozumiem, że występujesz do sądu?
#604
Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:43
#605
Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:48
#606
Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:50
#607
Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:28
#608
Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:37

#609
Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:20
#610
Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:30

#611
Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:57
Ja dzisiaj wymieniłem w Cortlandzie na idealną nówkę. Dzięki wszystkim za pomoc
Wcale nie idealna, bo GPRS raczej Ci szwankuje, jak kazdemu

#612
Napisano 12 kwietnia 2012 - 19:00

#613
Napisano 12 kwietnia 2012 - 19:43
#614
Napisano 12 kwietnia 2012 - 19:49
No w AOS możesz wymienić. Dodam, że bez problemu. Ja już 3 raz wymieniam, koledzy nawet po 4 razy, więc polecamy pod względem wymianyA czy jeśli kupię w AOS to gdzie go mogę wymienić ?

#615
Napisano 13 kwietnia 2012 - 01:00
To reklamuj z tytułu odpowiedzialności za wady towaru.
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10]Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa[/url]
Dziękuje za link...przygotuje się na rozmowę w sprawie reklamacji.
A ja byłem dzisiaj w łódzkim autoryzowanym przez Apple serwisie 'Ragz' i zapytałem o procedurę związaną z reklamacją nowego iPada z powodu przebarwień ekranu. Sympatyczna pani powiedziała, że o ile tylko serwis potwierdzi wadę (w moim przypadku jest to raczej ewidentne), wymienią mi go na nówkę. Nie mają możliwości naprawy. Wyglądało to tak jakby problem z przebarwieniami był im już znany, bo pani nie była w ogóle zaskoczona powodem, dla którego chciałem złożyć reklamację i od razu poprosiła mnie o pokazanie, w których miejscach są przebarwienia. Póki co iPada im nie oddałem, bo zapomniałem wyczyścić jego zawartość. W sumie to nawet zastanawiam się, czy by nieco z tą rekalamacją nie poczekać aż skończy się ta feralna zasikana partia. No ale z drugiej strony konia z rzędem temu, kto rozkmini kiedy to nastąpi...
Daj znać jak przebiegła reklamacja w tym serwisie, bo mam do wyboru Orange i łódzki serwis ragz...zastanawiam się gdzie szybciej załatwia sprawę.
#616
Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:20
Porozmawiałem wcześniej z panem sprzedawcą, że ludzie piszą na forach o problemach z niektórymi sztukami i czy można by sprawdzić na miejscu po zakupie czy wszystko jest OK i czy wymieniłby gdyby było coś nie OK. Nie widział problemu.
Tak też zroblismy. Po zakupie sprzedawca rozpakował iPada, podłączył pod neta. Obejrzałem sobie go dokładnie, czy ekran jest biały i czy nie ma hot pixeli a także czy net działa szybko (czy jest ok wi-fi). Wszystko było OK.
Nie mam pojęcia jak sprzedawca naprawdę zareagowałby, gdybym jednak jakieś wady znalazł...
W każdym razie ekran to bajka w porównaniu z 1. Jak patrzę teraz na 1 , to jakiś taki szarawy ten ekran w porównaniu z 3.
O szybkości działania w porównaniu z 1 też nie ma co mówić.
#617
Napisano 13 kwietnia 2012 - 13:02
czy takie bright spoty:
http://www.ubergizmo...ts-new-ipad.jpg
są naprawialne, czy znowu pozostaje tylko wymiana ?
Już chyba oleję sprawę, bo widać to tylko w wybranych przypadkach (idealnie białe tło, pozycja horyzontalna)...
I drugie pytanie.
Jak złapie za róg iPada to mi Wifi słabnie - to norma dla całej 3 generacji, czy wybranych, dotkniętych wadą modeli ?
dzięki
p
#618
Napisano 13 kwietnia 2012 - 15:33

#619
Napisano 13 kwietnia 2012 - 16:23
#620
Napisano 13 kwietnia 2012 - 16:28
Czy ktoś wie gdzie dostanę iPada 64 WiFi z fakturą ?
Najlepiej na terenie Górnego Śląska...
W Apple Store online.
#621
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:29
#622
Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:02
W Apple Store online.
problem polega na tym że potrzebuję go najpóźniej na piątek 20.04

#623
Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:20
#624
Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:33
Ja zamawialem drugiego 11.04 rano i dzisiaj wyjezdza z Pragi może zdarzy dojechać jak zamówisz dzisiaj.problem polega na tym że potrzebuję go najpóźniej na piątek 20.04
#625
Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:58
Poszedłem, obejrzałem - jednym słowem bieda. Za dużo wad, wziąłem 2, poczekam co pokażą w przyszłości. Swoją drogą ledwo Steve zaczął robaki dokarmiać, a tu już taka dosyć spora stopa Appla. Wcześniej chyba nie doświadczyli? Mam na myśli te żółte ekrany, granie się i ładowanie długie.
Pozdr.
kostek
Rozumiem, ze spędziłem z nowym iPadem kilka godzin skoro dokładnie sprawdziles, że sie grzeje, ma żółty ekran i długo się ląduje...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych