Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1232 odpowiedzi w tym temacie

#601 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 11 kwietnia 2012 - 18:46

Witam, I ja się podziele informacją na temat mojego zakupu. iPad 64gb 4g czarny . Kupiony dzisiaj w kds.pl ( reseller apple katowice ). Kupiłem już u nich parę rzeczy i nie było do tej pory problemów. Kupiłem 2 tyg temu równiez iPada i też był bez skaz. Dzisiaj peszek. Po zapłaceniu i rozpakowaniu na miejscu u nich okazało się że mamy dead pixel. Widoczny na białym tle na czarnym nie. Strasznie wkurzające dla kogoś kto dobrze widzi:) Oczywiście stwierdziłem że nie odbieram takiego iPada. Pan na to " czyli serwis" :) heh ..kur.. nowy iPad i serwis ??? Żarty jakieś....nie było mowy na wymiane na inny egemplarz( podobno wszystkie zarezerwowane...tiaaaa). Na protokole serwisu umieścili opis że sprzęt używany... i tu już mnie wkur..... Pytam się jaki używany skoro go przy was otworzyłem dopiero co ..... z łaską dopisali, że sprzęt otworzony w sklepie.... W sumie nie mam pytań. Troche mnie rozczarowali takim podejściem. A miałem u nich kupować nowego iMaca i Macbooka pro... i pewnie tony innego sprzętu. nie ma w tym momencie szans... z takim podejściem! Powiedzieli, że niby iPad będzie wymieniony ale czekać mam teraz nie wiem ile i to wszystko z wielką łaską. Nawet jak się okaże, że będzie na mnie czekał nowy ipad zafoliowany to uprzejmie ich uprzedze, że jak znów będzie pixel dead to znów wymieniam a jak im to nie pasi to niech oddają kasę. Ehhhh co się stało z tym apple:((

#602 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 11 kwietnia 2012 - 20:30

Złożyć reklamację na piśmie z potwierdzeniem odbioru. Można nawet wysłać listem poleconym, to będzie szansa że przegapią termin na odpowiedź i roszczenie automatycznie zostanie uznane za przyjęte.


I jak sprzedawca dalej będzie olewać rozumiem, że występujesz do sądu?

#603 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 11 kwietnia 2012 - 23:39

I jak sprzedawca dalej będzie olewać rozumiem, że występujesz do sądu?

To byłaby ostateczność, najpierw opisałbym sprawę tutaj na forum.

#604 rakan

rakan
  • 9 postów

Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:43

Dzień dobry wszystkim. Mam zamiar kupić nowego ipada, ale po przeczytaniu całego wątku i postów opisujących problemy mam teraz spore wątpliwości. Już sam nie wiem czy jest sens...a może 2?

#605 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:48

Kup w Apple Store i najwyżej wymienisz. Ekran to znacząca różnica.

#606 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:50

Albo MM też możesz wymienić w ciągu 14 dni.

#607 mbw

mbw
  • 102 postów

Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:28

WItam mam pytanie, jak kupuje ipada to na co trzeba zwrócić uwage? słyszałem o jakiś przebarwieniach

#608 BIGPUN

BIGPUN
  • 210 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:37

e tam, to jakieś plotki :) blisko 100 stron w dwóch tematach, a ten niby słyszał o jakiś przebarwieniach hehehe:)

#609 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 postów

Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:20

hehe ...przebarwienia powiadasz:)

#610 picik

picik
  • 288 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:30

Ja dzisiaj wymieniłem w Cortlandzie na idealną nówkę. Dzięki wszystkim za pomoc :)

#611 margiel

margiel
  • 640 postów

Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:57

Ja dzisiaj wymieniłem w Cortlandzie na idealną nówkę. Dzięki wszystkim za pomoc :)


Wcale nie idealna, bo GPRS raczej Ci szwankuje, jak kazdemu :)

#612 picik

picik
  • 288 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 kwietnia 2012 - 19:00

Wcale ni idealny bo mam tzw. Bright spota przy jednej z krawedzi... Na szczescie relatywnie maly i widoczny tylko przy bialym tle, no ale jest... To jakos samo zniknie czy moge za jakis czas reklamowac? Chce w koncu sie pocieszyc tym ipadem ;)

#613 dandan999

dandan999
  • 85 postów

Napisano 12 kwietnia 2012 - 19:43

A czy we wszystich sklepach media markt albo w saturnie można bez problemu wymienić ? A czy jeśli kupię w AOS to gdzie go mogę wymienić ?

#614 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 kwietnia 2012 - 19:49

A czy jeśli kupię w AOS to gdzie go mogę wymienić ?

No w AOS możesz wymienić. Dodam, że bez problemu. Ja już 3 raz wymieniam, koledzy nawet po 4 razy, więc polecamy pod względem wymiany ;)

#615 Wiolka

Wiolka
  • 9 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 01:00

To reklamuj z tytułu odpowiedzialności za wady towaru.

[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10]Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa[/url]


Dziękuje za link...przygotuje się na rozmowę w sprawie reklamacji.

A ja byłem dzisiaj w łódzkim autoryzowanym przez Apple serwisie 'Ragz' i zapytałem o procedurę związaną z reklamacją nowego iPada z powodu przebarwień ekranu. Sympatyczna pani powiedziała, że o ile tylko serwis potwierdzi wadę (w moim przypadku jest to raczej ewidentne), wymienią mi go na nówkę. Nie mają możliwości naprawy. Wyglądało to tak jakby problem z przebarwieniami był im już znany, bo pani nie była w ogóle zaskoczona powodem, dla którego chciałem złożyć reklamację i od razu poprosiła mnie o pokazanie, w których miejscach są przebarwienia. Póki co iPada im nie oddałem, bo zapomniałem wyczyścić jego zawartość. W sumie to nawet zastanawiam się, czy by nieco z tą rekalamacją nie poczekać aż skończy się ta feralna zasikana partia. No ale z drugiej strony konia z rzędem temu, kto rozkmini kiedy to nastąpi... :D


Daj znać jak przebiegła reklamacja w tym serwisie, bo mam do wyboru Orange i łódzki serwis ragz...zastanawiam się gdzie szybciej załatwia sprawę.

#616 Cezner

Cezner
  • 12 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:20

Kupiłem w środę w iSpot w Złotych Tarasach (Biały 32GB wi-fi).
Porozmawiałem wcześniej z panem sprzedawcą, że ludzie piszą na forach o problemach z niektórymi sztukami i czy można by sprawdzić na miejscu po zakupie czy wszystko jest OK i czy wymieniłby gdyby było coś nie OK. Nie widział problemu.
Tak też zroblismy. Po zakupie sprzedawca rozpakował iPada, podłączył pod neta. Obejrzałem sobie go dokładnie, czy ekran jest biały i czy nie ma hot pixeli a także czy net działa szybko (czy jest ok wi-fi). Wszystko było OK.
Nie mam pojęcia jak sprzedawca naprawdę zareagowałby, gdybym jednak jakieś wady znalazł...

W każdym razie ekran to bajka w porównaniu z 1. Jak patrzę teraz na 1 , to jakiś taki szarawy ten ekran w porównaniu z 3.
O szybkości działania w porównaniu z 1 też nie ma co mówić.

#617 picik

picik
  • 288 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 kwietnia 2012 - 13:02

Hej,
czy takie bright spoty:
http://www.ubergizmo...ts-new-ipad.jpg
są naprawialne, czy znowu pozostaje tylko wymiana ?

Już chyba oleję sprawę, bo widać to tylko w wybranych przypadkach (idealnie białe tło, pozycja horyzontalna)...
I drugie pytanie.
Jak złapie za róg iPada to mi Wifi słabnie - to norma dla całej 3 generacji, czy wybranych, dotkniętych wadą modeli ?
dzięki
p

#618 maziboss

maziboss
  • 550 postów
  • SkądTychy

Napisano 13 kwietnia 2012 - 15:33

Czy ktoś wie gdzie dostanę iPada 64 WiFi z fakturą ? :( Najlepiej na terenie Górnego Śląska...

#619 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 16:23

Sprawę opisałem w wątku dotyczącym polskiego Apple on line. Moje pierwsze wrażenia ze sztuką nr 4 - brak uszczelki i widoczne światło.

#620 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 16:28

Czy ktoś wie gdzie dostanę iPada 64 WiFi z fakturą ? :( Najlepiej na terenie Górnego Śląska...


W Apple Store online.

#621 kostek

kostek
  • 320 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:29

Poszedłem, obejrzałem - jednym słowem bieda. Za dużo wad, wziąłem 2, poczekam co pokażą w przyszłości. Swoją drogą ledwo Steve zaczął robaki dokarmiać, a tu już taka dosyć spora stopa Appla. Wcześniej chyba nie doświadczyli? Mam na myśli te żółte ekrany, granie się i ładowanie długie. Pozdr. kostek

#622 maziboss

maziboss
  • 550 postów
  • SkądTychy

Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:02

W Apple Store online.


problem polega na tym że potrzebuję go najpóźniej na piątek 20.04 :(

#623 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:20

Ile czasu ładujecie swojego nowe iPady? Podłączacie na całą noc?

#624 quba88

quba88
  • 130 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:33

problem polega na tym że potrzebuję go najpóźniej na piątek 20.04 :(

Ja zamawialem drugiego 11.04 rano i dzisiaj wyjezdza z Pragi może zdarzy dojechać jak zamówisz dzisiaj.

#625 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 13 kwietnia 2012 - 19:58

Poszedłem, obejrzałem - jednym słowem bieda. Za dużo wad, wziąłem 2, poczekam co pokażą w przyszłości. Swoją drogą ledwo Steve zaczął robaki dokarmiać, a tu już taka dosyć spora stopa Appla. Wcześniej chyba nie doświadczyli? Mam na myśli te żółte ekrany, granie się i ładowanie długie.

Pozdr.
kostek


Rozumiem, ze spędziłem z nowym iPadem kilka godzin skoro dokładnie sprawdziles, że sie grzeje, ma żółty ekran i długo się ląduje...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych