
Nowy iPad - pierwsze wrażenia
#751
Napisano 22 kwietnia 2012 - 17:01
#752
Napisano 22 kwietnia 2012 - 17:22
Ciekawe tylko czy Apple wyciągnie wnioski na przyszłość z tej sytuacji - przecież tyle wadliwych egzemplarzy to nie przystoi. Jak ktoś napisał że do 3 wymiany iPod gratis - a wg. mnie powinni dawać jakieś kupony z kodami na darmowe aplikacje w AppStore dla iPada, zwłaszcza ze ten sprzęt kosztuje tyle kasy.
Tyle wadliwych egzemplarzy, to znaczy ile? Apple sprzedaje ok. 160 tysięcy iPadów dziennie. Policz wszystkie osoby na tym forum, które miały problemy, dodaj osoby narzekające na wszystkich forach, a otrzymasz promil liczby sprzedanych iPadów. Trzeba zachować odpowiednie proporcje i pamiętać, że badania wykazały 98% zadowolenia wśród użytkowników nowego iPada.
#753
Napisano 22 kwietnia 2012 - 17:44
Tyle wadliwych egzemplarzy, to znaczy ile? Apple sprzedaje ok. 160 tysięcy iPadów dziennie. Policz wszystkie osoby na tym forum, które miały problemy, dodaj osoby narzekające na wszystkich forach, a otrzymasz promil liczby sprzedanych iPadów. Trzeba zachować odpowiednie proporcje i pamiętać, że badania wykazały 98% zadowolenia wśród użytkowników nowego iPada.
badania to co innego a co innego realia a ja pracowałem w fabryce gdzie na milion produktów tylko jedna była reklamacja i to nie było Apple tylko japońska firma to sobie porównaj.
#754
Napisano 22 kwietnia 2012 - 18:14
Tyle wadliwych egzemplarzy, to znaczy ile? Apple sprzedaje ok. 160 tysięcy iPadów dziennie. Policz wszystkie osoby na tym forum, które miały problemy, dodaj osoby narzekające na wszystkich forach, a otrzymasz promil liczby sprzedanych iPadów. Trzeba zachować odpowiednie proporcje i pamiętać, że badania wykazały 98% zadowolenia wśród użytkowników nowego iPada.
Oj nie chodzi o badania. Po prostu po ilości wpisów widać skalę problemu w porównaniu z wprowadzeniem pierwszego czy drugiego iPada. Ja przynajmniej nie pamiętam takich jaj ze zwracaniem trzech czy czterech urządzeń przez jedną osobę lub tyle pojedyńczych zwrotów opisanych w jednym wątku. To pokazuje że coś jest na rzeczy...
#755
Napisano 22 kwietnia 2012 - 18:41
Oj nie chodzi o badania. Po prostu po ilości wpisów widać skalę problemu w porównaniu z wprowadzeniem pierwszego czy drugiego iPada. Ja przynajmniej nie pamiętam takich jaj ze zwracaniem trzech czy czterech urządzeń przez jedną osobę lub tyle pojedyńczych zwrotów opisanych w jednym wątku. To pokazuje że coś jest na rzeczy...
To świetnie, że coraz więcej osób korzysta z forum jako narzędzia do wymiany doświadczeń, jednak nie ma to nic wspólnego z jakością konkretnego produktu, a jedynie z coraz większą liczbą produkowanych egzemplarzy. Im więcej się produkuje, tym większa jest ilość jednostek wadliwych. Natomiast czy faktycznie jakość iPada wpływa negatywnie na jego sprzedaż to się okaże już za dwa dni, gdy dowiemy się ile sztuk Apple sprzedało. Przejrzyj sobie wątek o iPhonie 4s, jest to samo, gdyby patrzeć tylko na to co się pisze na forach, można by mieć wrażenie, że 99% iPhone'ów i iPadów jest wadliwa, jednak oczywiśicie nie jest to prawda.
#756
Napisano 22 kwietnia 2012 - 20:47

#757
Napisano 23 kwietnia 2012 - 14:58
#758
Napisano 23 kwietnia 2012 - 15:39
#759
Napisano 23 kwietnia 2012 - 15:57
#760
Napisano 23 kwietnia 2012 - 16:12
Trzeba wziąć pod uwagę ile razy wymieniali niektórzy użytkownicy nim dostali egzemplarz bez wad. Nie są to pojedyncze przypadki - gdyby ze 2-3 użytkowników zgłosiło takie problemy to co innego a tu niektórzy dostawali 3 razy pod rząd wadliwy egzemplarz.
Wiesz, różnie bywa z tymi wadami. Mój znajomy 3 razy pod rząd wymieniał iPhone'a 4s, bo za każdym razem biel wyświetlacza nie była identyczna z tą na jego poprzedniej czwórce. Jak już dostał idebtyczny wyświetlacz, to dwa dni później oddał, ze względu na problemy z baterią. Okazało sie, że wystarczyło zrobić restore. Efekt był taki, że miesiąc czasu był bez iPhone'a, a wszyscy wysłuchiwali jaki to Apple robi złom, bo 4 iPhone'y pod rząd były uszkodzone. Przy iPadzie pierwszej generacji nie słyszało się tyle o problemach z wyświetlaczem, bo nie było go z czym porównać. Nowego iPada porównujemy z poprzednimi generacjami, jedni wolą cieplejsze, inni zimniejsze barwy, a dywersyfikacja dostawców wyświetlaczy nie daje możliwości, żeby każdy iPad miał identyczny wyswietlacz. Osobiście uważam, że tak jak za aferą prześwitową drugiej generacji iPadów, za problemy z tą generacją odpowiada głównie LG, dlatego sam czekam, aż się pojawią partie od Sharpa.
#761
Napisano 23 kwietnia 2012 - 16:42
Wiesz, różnie bywa z tymi wadami. Mój znajomy 3 razy pod rząd wymieniał iPhone'a 4s, bo za każdym razem biel wyświetlacza nie była identyczna z tą na jego poprzedniej czwórce. Jak już dostał idebtyczny wyświetlacz, to dwa dni później oddał, ze względu na problemy z baterią. Okazało sie, że wystarczyło zrobić restore. Efekt był taki, że miesiąc czasu był bez iPhone'a, a wszyscy wysłuchiwali jaki to Apple robi złom, bo 4 iPhone'y pod rząd były uszkodzone. Przy iPadzie pierwszej generacji nie słyszało się tyle o problemach z wyświetlaczem, bo nie było go z czym porównać. Nowego iPada porównujemy z poprzednimi generacjami, jedni wolą cieplejsze, inni zimniejsze barwy, a dywersyfikacja dostawców wyświetlaczy nie daje możliwości, żeby każdy iPad miał identyczny wyswietlacz. Osobiście uważam, że tak jak za aferą prześwitową drugiej generacji iPadów, za problemy z tą generacją odpowiada głównie LG, dlatego sam czekam, aż się pojawią partie od Sharpa.
Przecież nie ma żadnej dywersyfikacji dostaw a jedynym jak na razie dostawcą wyświetlaczy do nowego iPad'a jest Samsung.
#762
Napisano 23 kwietnia 2012 - 16:48
Przecież nie ma żadnej dywersyfikacji dostaw a jedynym jak na razie dostawcą wyświetlaczy do nowego iPad'a jest Samsung.
Na początku miał być tylko Samsung (panele od Sharpa i LG nie spełniały wymogów), jednak w końcu Apple zdecydowało się również na LG:
Update: LG Also New iPad Retina Display Supplier | PadGadget
#763
Napisano 23 kwietnia 2012 - 17:46
Na początku miał być tylko Samsung (panele od Sharpa i LG nie spełniały wymogów), jednak w końcu Apple zdecydowało się również na LG:
Ciekawe które są wadliwe.
#764
Napisano 23 kwietnia 2012 - 19:07
#765
Napisano 25 kwietnia 2012 - 13:51
#766
Napisano 26 kwietnia 2012 - 00:21
#767
Napisano 26 kwietnia 2012 - 05:07
Co to jest za Sąd?
#768
Napisano 26 kwietnia 2012 - 10:53
Co to jest za Sąd?[/QUOTE]
Instytucja, w której można zgłaszać tego typu problemy np. kiedy sprzedawca nie uwzględnia zwrotu pieniędzy i robi przy tym duże problemy. Albo zupelnie inne np. kiedy nie uwzgledniaja gwarancji, sprzet jest nie taki jaki powinien byc etc. Mozna skladac wnioski indywidualnie jako konsument - nabywca jakiegos produktu, albo jako grupy konsumenckie, duzo opcji jest. Mam nadzieje, ze nastepnym razem sprzet bedzie dobry, a jesli nie to chce kase, nie bede biegal 5x po wymiane jakiegos urzadzenia. Ma byc w 100% sprawne i juz. A jesli sie nie dogadamy, bardzo bym tego nie chcial, ale na to sie niestety zanosi, bo pan kierownik robi problem ze zwrotem pieniedzy, sprawe skieruje wlasnie do takiego sądu. Niestety, "zyjemy w kraju, w ktorym wszyscy chca nas zrobic w.. za nasza kase";] Pozdrawiam!
#769
Napisano 26 kwietnia 2012 - 11:52
Instytucja, w której można zgłaszać tego typu problemy [/QUOTE]
To nie jest Sąd powszechny, a jedynie polubowny i strona może nie poddać się orzeczeniu tego Sądu.
#770
Napisano 26 kwietnia 2012 - 15:33
#771
Napisano 26 kwietnia 2012 - 18:14
#772
Napisano 26 kwietnia 2012 - 18:23
@crisco, ron_1: dokładnie tak, ale zawsze można dochodzić swoich praw skoro normalnie się nie da dogadać. Oczywiście to ostateczne wyjście z sytuacji, którego nie chciałbym używać.
Weź pod uwagę, że pozwany musi wyrazić zgodę na takie procedowanie. Jeśli się nie zgodzi nie dojdzie do niego w zaproponowanym przez Ciebie trybie.
#773
Napisano 26 kwietnia 2012 - 22:36
Weź pod uwagę, że pozwany musi wyrazić zgodę na takie procedowanie. Jeśli się nie zgodzi nie dojdzie do niego w zaproponowanym przez Ciebie trybie.
Możliwe, nie wiem dokładnie. Znam jednak przypadki, w których sprawy udało się wygrać i odzyskać pieniądze. Oby sprzęt był ok - tylko o to chodzi, 3399 to nie cena za sprzęt z martwymi pikselami i kurzem pod szybą. Myślałem, że takie rzeczy to tylko w biedronce ;]
#774
Napisano 27 kwietnia 2012 - 00:18
Krótka, ale bardzo fajna recenzja nowego iPad'a.
#775
Napisano 27 kwietnia 2012 - 01:36
Tak wygląda brak uszczelki u mnie w 5 egz.
Dziś odebrałem iPada z Euro AGD. Żółci nie widzę, ale kurcze, mam malutki punkcik światła w górnej krawędzi, czy to ten brak uszczelki? ;/ Na zdj. wydaję się duży, ale to jasność ust. na 100% + ciemnica dookoła i wina aparatu, w rzeczywistości jest on o jakąś połowę mniejszy. Zwrócić czy jak?
zdj: http://i.imgur.com/2J6bU.jpg
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych