Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Please log in to reply
1232 replies to this topic

#751 ron_1

ron_1
  • 156 posts

Posted 22 April 2012 - 17:01

Ciekawe tylko czy Apple wyciągnie wnioski na przyszłość z tej sytuacji - przecież tyle wadliwych egzemplarzy to nie przystoi. Jak ktoś napisał że do 3 wymiany iPod gratis - a wg. mnie powinni dawać jakieś kupony z kodami na darmowe aplikacje w AppStore dla iPada, zwłaszcza ze ten sprzęt kosztuje tyle kasy.

#752 Mirko791

Mirko791
  • 4558 posts
  • SkądJaworzno

Posted 22 April 2012 - 17:22

Ciekawe tylko czy Apple wyciągnie wnioski na przyszłość z tej sytuacji - przecież tyle wadliwych egzemplarzy to nie przystoi. Jak ktoś napisał że do 3 wymiany iPod gratis - a wg. mnie powinni dawać jakieś kupony z kodami na darmowe aplikacje w AppStore dla iPada, zwłaszcza ze ten sprzęt kosztuje tyle kasy.


Tyle wadliwych egzemplarzy, to znaczy ile? Apple sprzedaje ok. 160 tysięcy iPadów dziennie. Policz wszystkie osoby na tym forum, które miały problemy, dodaj osoby narzekające na wszystkich forach, a otrzymasz promil liczby sprzedanych iPadów. Trzeba zachować odpowiednie proporcje i pamiętać, że badania wykazały 98% zadowolenia wśród użytkowników nowego iPada.

#753 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 posts

Posted 22 April 2012 - 17:44

Tyle wadliwych egzemplarzy, to znaczy ile? Apple sprzedaje ok. 160 tysięcy iPadów dziennie. Policz wszystkie osoby na tym forum, które miały problemy, dodaj osoby narzekające na wszystkich forach, a otrzymasz promil liczby sprzedanych iPadów. Trzeba zachować odpowiednie proporcje i pamiętać, że badania wykazały 98% zadowolenia wśród użytkowników nowego iPada.


badania to co innego a co innego realia a ja pracowałem w fabryce gdzie na milion produktów tylko jedna była reklamacja i to nie było Apple tylko japońska firma to sobie porównaj.

#754 kostek

kostek
  • 320 posts
  • SkądPiaseczno

Posted 22 April 2012 - 18:14

Tyle wadliwych egzemplarzy, to znaczy ile? Apple sprzedaje ok. 160 tysięcy iPadów dziennie. Policz wszystkie osoby na tym forum, które miały problemy, dodaj osoby narzekające na wszystkich forach, a otrzymasz promil liczby sprzedanych iPadów. Trzeba zachować odpowiednie proporcje i pamiętać, że badania wykazały 98% zadowolenia wśród użytkowników nowego iPada.


Oj nie chodzi o badania. Po prostu po ilości wpisów widać skalę problemu w porównaniu z wprowadzeniem pierwszego czy drugiego iPada. Ja przynajmniej nie pamiętam takich jaj ze zwracaniem trzech czy czterech urządzeń przez jedną osobę lub tyle pojedyńczych zwrotów opisanych w jednym wątku. To pokazuje że coś jest na rzeczy...

#755 Mirko791

Mirko791
  • 4558 posts
  • SkądJaworzno

Posted 22 April 2012 - 18:41

Oj nie chodzi o badania. Po prostu po ilości wpisów widać skalę problemu w porównaniu z wprowadzeniem pierwszego czy drugiego iPada. Ja przynajmniej nie pamiętam takich jaj ze zwracaniem trzech czy czterech urządzeń przez jedną osobę lub tyle pojedyńczych zwrotów opisanych w jednym wątku. To pokazuje że coś jest na rzeczy...


To świetnie, że coraz więcej osób korzysta z forum jako narzędzia do wymiany doświadczeń, jednak nie ma to nic wspólnego z jakością konkretnego produktu, a jedynie z coraz większą liczbą produkowanych egzemplarzy. Im więcej się produkuje, tym większa jest ilość jednostek wadliwych. Natomiast czy faktycznie jakość iPada wpływa negatywnie na jego sprzedaż to się okaże już za dwa dni, gdy dowiemy się ile sztuk Apple sprzedało. Przejrzyj sobie wątek o iPhonie 4s, jest to samo, gdyby patrzeć tylko na to co się pisze na forach, można by mieć wrażenie, że 99% iPhone'ów i iPadów jest wadliwa, jednak oczywiśicie nie jest to prawda.

#756 Marcin79

Marcin79
  • 15 posts

Posted 22 April 2012 - 20:47

I ja stałem się dzisiaj szczęśliwym posiadaczem ipada. Kupiłem podstawową wersję w iSpocie w krakowskiej Bonarce. Na ekranie nie widzę nic co by mnie niepokoiło :D Pierwsze wrażenie to tak jak ktoś już tu napisał - dopiero w domu docenia się jakość obrazu. MIAZGA. Miałem kupić coś z androidem ale już nie żałuje, w tablecie najważniejszy jest ekran. Wszelkie wady iOS są nieistotne (jeżeli chcemy o nich myśleć).

#757 papux

papux
  • 128 posts
  • SkądPL

Posted 23 April 2012 - 14:58

Mirko791 ma racje. Wszędzie jest to samo wszyscy narzekają a właściwie narzekają ci co mają problem czyli 2% społeczeństwa. Reszta tak jak ja albo doda coś od siebie na tym forum albo bawi się swoim urządzeniem zamiast przesiadywać i czytać problemy innych.

#758 stroner30

stroner30
  • 747 posts
  • SkądPoznań, PL

Posted 23 April 2012 - 15:39

Ja miałem mieszane uczucia, po przeczytaniu tego i pokrewnego wątku, czy kupić 3ke czy 2ke, ale jednak nie wytrzymałem i zamówiłem dziś iPada 3 ;-) Zobaczymy w środę co wyjdzie choć nie nastawiam się negatywnie - musi być dobrze ;-)

#759 ron_1

ron_1
  • 156 posts

Posted 23 April 2012 - 15:57

Trzeba wziąć pod uwagę ile razy wymieniali niektórzy użytkownicy nim dostali egzemplarz bez wad. Nie są to pojedyncze przypadki - gdyby ze 2-3 użytkowników zgłosiło takie problemy to co innego a tu niektórzy dostawali 3 razy pod rząd wadliwy egzemplarz.

#760 Mirko791

Mirko791
  • 4558 posts
  • SkądJaworzno

Posted 23 April 2012 - 16:12

Trzeba wziąć pod uwagę ile razy wymieniali niektórzy użytkownicy nim dostali egzemplarz bez wad. Nie są to pojedyncze przypadki - gdyby ze 2-3 użytkowników zgłosiło takie problemy to co innego a tu niektórzy dostawali 3 razy pod rząd wadliwy egzemplarz.


Wiesz, różnie bywa z tymi wadami. Mój znajomy 3 razy pod rząd wymieniał iPhone'a 4s, bo za każdym razem biel wyświetlacza nie była identyczna z tą na jego poprzedniej czwórce. Jak już dostał idebtyczny wyświetlacz, to dwa dni później oddał, ze względu na problemy z baterią. Okazało sie, że wystarczyło zrobić restore. Efekt był taki, że miesiąc czasu był bez iPhone'a, a wszyscy wysłuchiwali jaki to Apple robi złom, bo 4 iPhone'y pod rząd były uszkodzone. Przy iPadzie pierwszej generacji nie słyszało się tyle o problemach z wyświetlaczem, bo nie było go z czym porównać. Nowego iPada porównujemy z poprzednimi generacjami, jedni wolą cieplejsze, inni zimniejsze barwy, a dywersyfikacja dostawców wyświetlaczy nie daje możliwości, żeby każdy iPad miał identyczny wyswietlacz. Osobiście uważam, że tak jak za aferą prześwitową drugiej generacji iPadów, za problemy z tą generacją odpowiada głównie LG, dlatego sam czekam, aż się pojawią partie od Sharpa.

#761 sebbirch

sebbirch
  • 38 posts

Posted 23 April 2012 - 16:42

Wiesz, różnie bywa z tymi wadami. Mój znajomy 3 razy pod rząd wymieniał iPhone'a 4s, bo za każdym razem biel wyświetlacza nie była identyczna z tą na jego poprzedniej czwórce. Jak już dostał idebtyczny wyświetlacz, to dwa dni później oddał, ze względu na problemy z baterią. Okazało sie, że wystarczyło zrobić restore. Efekt był taki, że miesiąc czasu był bez iPhone'a, a wszyscy wysłuchiwali jaki to Apple robi złom, bo 4 iPhone'y pod rząd były uszkodzone. Przy iPadzie pierwszej generacji nie słyszało się tyle o problemach z wyświetlaczem, bo nie było go z czym porównać. Nowego iPada porównujemy z poprzednimi generacjami, jedni wolą cieplejsze, inni zimniejsze barwy, a dywersyfikacja dostawców wyświetlaczy nie daje możliwości, żeby każdy iPad miał identyczny wyswietlacz. Osobiście uważam, że tak jak za aferą prześwitową drugiej generacji iPadów, za problemy z tą generacją odpowiada głównie LG, dlatego sam czekam, aż się pojawią partie od Sharpa.



Przecież nie ma żadnej dywersyfikacji dostaw a jedynym jak na razie dostawcą wyświetlaczy do nowego iPad'a jest Samsung.

#762 Mirko791

Mirko791
  • 4558 posts
  • SkądJaworzno

Posted 23 April 2012 - 16:48

Przecież nie ma żadnej dywersyfikacji dostaw a jedynym jak na razie dostawcą wyświetlaczy do nowego iPad'a jest Samsung.


Na początku miał być tylko Samsung (panele od Sharpa i LG nie spełniały wymogów), jednak w końcu Apple zdecydowało się również na LG:

Update: LG Also New iPad Retina Display Supplier | PadGadget

#763 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 23 April 2012 - 17:46

Na początku miał być tylko Samsung (panele od Sharpa i LG nie spełniały wymogów), jednak w końcu Apple zdecydowało się również na LG:


Ciekawe które są wadliwe.

#764 ron_1

ron_1
  • 156 posts

Posted 23 April 2012 - 19:07

Ja tak samo czekam aż w końcu wyeliminują wadliwe egzemplarze (już kiedyś miałem problemy z reklamacjami i nie chcę tego przechodzić) żeby kupić iPada.

#765 MarU

MarU
  • 40 posts

Posted 25 April 2012 - 13:51

Mój właśnie przyszedł. Kupiony na Allegro, pochodzi z niemieckiej dystrybucji. Żadnego zasikania ani przebrawień, ekran rzeczywiście powala.

#766 arkont

arkont
  • 14 posts
  • SkądWrocław

Posted 26 April 2012 - 00:21

Witam! Tak jak obiecałem - informuję (po zakupie, odeslaniu, czekaniu na "decyzje" prawie 2 tygodnie) -> byłem, zobaczyłem... znów do wymiany: kurz, pył pod szybką, niewiadomo co. Panowie iSpotowcy w zielonych i pomaranczowych koszulkach powiedzili, ze nastepne 2 tygodnie trzeba poczekac i przepraszaja serdecznie. odsylaja. masakra. Co to ma byc? Nie traktuja klientow powaznie. Kompletne ZERO! Robią straszne problemy ze zwrotem pieniedzy. Rozmowa jak ze sciana. Ostatnia dla nich szansa. Pisze ten komentarz dla przestrogi wszystkich, ktorzy planuja zakupy w iSpot. Ja mam juz dosc takiego traktowania i jesli nastepnym razem sprzet bedzie nie taki jaki powinien byc - oddaję sprawę do sądu konsumenckiego. Zycze wszystkim udanych zakupow - i jesli nie chcecie szybko zejść - omijajcie iSpot. Pozdrawiam

#767 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 26 April 2012 - 05:07

[QUOTE oddaję sprawę do sądu konsumenckiego. [/QUOTE]

Co to jest za Sąd?

#768 arkont

arkont
  • 14 posts
  • SkądWrocław

Posted 26 April 2012 - 10:53

[QUOTE=crisco;1870281][QUOTE oddaję sprawę do sądu konsumenckiego. [/QUOTE]

Co to jest za Sąd?[/QUOTE]

Instytucja, w której można zgłaszać tego typu problemy np. kiedy sprzedawca nie uwzględnia zwrotu pieniędzy i robi przy tym duże problemy. Albo zupelnie inne np. kiedy nie uwzgledniaja gwarancji, sprzet jest nie taki jaki powinien byc etc. Mozna skladac wnioski indywidualnie jako konsument - nabywca jakiegos produktu, albo jako grupy konsumenckie, duzo opcji jest. Mam nadzieje, ze nastepnym razem sprzet bedzie dobry, a jesli nie to chce kase, nie bede biegal 5x po wymiane jakiegos urzadzenia. Ma byc w 100% sprawne i juz. A jesli sie nie dogadamy, bardzo bym tego nie chcial, ale na to sie niestety zanosi, bo pan kierownik robi problem ze zwrotem pieniedzy, sprawe skieruje wlasnie do takiego sądu. Niestety, "zyjemy w kraju, w ktorym wszyscy chca nas zrobic w.. za nasza kase";] Pozdrawiam!

#769 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 26 April 2012 - 11:52

[QUOTE=arkont;1870423]Co to jest za Sąd?[/QUOTE]

Instytucja, w której można zgłaszać tego typu problemy [/QUOTE]

To nie jest Sąd powszechny, a jedynie polubowny i strona może nie poddać się orzeczeniu tego Sądu.

#770 ron_1

ron_1
  • 156 posts

Posted 26 April 2012 - 15:33

arkont - Tobie chyba chodziło o Rzecznika Praw Konsumenta.

#771 arkont

arkont
  • 14 posts
  • SkądWrocław

Posted 26 April 2012 - 18:14

@crisco, ron_1: dokładnie tak, ale zawsze można dochodzić swoich praw skoro normalnie się nie da dogadać. Oczywiście to ostateczne wyjście z sytuacji, którego nie chciałbym używać.

#772 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 26 April 2012 - 18:23

@crisco, ron_1: dokładnie tak, ale zawsze można dochodzić swoich praw skoro normalnie się nie da dogadać. Oczywiście to ostateczne wyjście z sytuacji, którego nie chciałbym używać.


Weź pod uwagę, że pozwany musi wyrazić zgodę na takie procedowanie. Jeśli się nie zgodzi nie dojdzie do niego w zaproponowanym przez Ciebie trybie.

#773 arkont

arkont
  • 14 posts
  • SkądWrocław

Posted 26 April 2012 - 22:36

Weź pod uwagę, że pozwany musi wyrazić zgodę na takie procedowanie. Jeśli się nie zgodzi nie dojdzie do niego w zaproponowanym przez Ciebie trybie.


Możliwe, nie wiem dokładnie. Znam jednak przypadki, w których sprawy udało się wygrać i odzyskać pieniądze. Oby sprzęt był ok - tylko o to chodzi, 3399 to nie cena za sprzęt z martwymi pikselami i kurzem pod szybą. Myślałem, że takie rzeczy to tylko w biedronce ;]

#774 Dixon

Dixon
  • 131 posts
  • SkądBydgoszcz, PL

Posted 27 April 2012 - 00:18

Nowy iPad - recenzja ISTV [PL] test [Mobzilla #80] - YouTube

Krótka, ale bardzo fajna recenzja nowego iPad'a.

#775 enm

enm
  • 55 posts

Posted 27 April 2012 - 01:36

Tak wygląda brak uszczelki u mnie w 5 egz.


Dziś odebrałem iPada z Euro AGD. Żółci nie widzę, ale kurcze, mam malutki punkcik światła w górnej krawędzi, czy to ten brak uszczelki? ;/ Na zdj. wydaję się duży, ale to jasność ust. na 100% + ciemnica dookoła i wina aparatu, w rzeczywistości jest on o jakąś połowę mniejszy. Zwrócić czy jak?

zdj: http://i.imgur.com/2J6bU.jpg




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users