Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Please log in to reply
1232 replies to this topic

#576 karych

karych
  • 10 posts
  • SkądSuchy Las, Poland

Posted 09 April 2012 - 17:48

Dziękuję :D

#577 Wiolka

Wiolka
  • 9 posts

Posted 09 April 2012 - 20:49

Witam. Czy ktoś z Was wymieniał iPada zakupionego w Orange? Czy jestem zmuszona do reklamacji poprzez Orange, czy mogę bezpośrednio udać się do serwisu? iPada (nowy, zafoliowany) kupiłam od osoby, która wzięła go na firmę. Niestety na ekranie są dwa uszkodzone piksele, jeden martwy drugi zacięty na kolorze zielonym. Piksele jeszcze bym przebolała, ale w górnej części ekranu z lewej strony przy krawędzi jest przebarwienie, które coraz bardziej mi przeszkadza. Generalnie wydaje mi się, że kolory nie są jednolite na ekranie, a biel wpada w odcień czerwony. Przed zakupem wydawało mi się, że problem z ekranami jest rozdmuchany, byłam nawet obejrzeć jedną sztukę w iSpocie i rzeczywiście model na ekspozycji miał trochę cieplejszy ekran, ale bez przebarwień, drugi oglądałam w RTV euro AGD i ten miał idealną biel, zimną, nawet zimniejszą niż w moim iPhonie 4. Co możecie mi poradzić? Czy bujać się z reklamacją/wymianą w Orange, czy udać się bezpośrednio do serwisu, czy może zacząć się powoli przyzwyczajać do tych niedogodności. Pozdrawiam, Wiolka

#578 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 posts

Posted 09 April 2012 - 21:20

Witam.
Czy ktoś z Was wymieniał iPada zakupionego w Orange? Czy jestem zmuszona do reklamacji poprzez Orange, czy mogę bezpośrednio udać się do serwisu?
iPada (nowy, zafoliowany) kupiłam od osoby, która wzięła go na firmę. Niestety na ekranie są dwa uszkodzone piksele, jeden martwy drugi zacięty na kolorze zielonym. Piksele jeszcze bym przebolała, ale w górnej części ekranu z lewej strony przy krawędzi jest przebarwienie, które coraz bardziej mi przeszkadza. Generalnie wydaje mi się, że kolory nie są jednolite na ekranie, a biel wpada w odcień czerwony.
Przed zakupem wydawało mi się, że problem z ekranami jest rozdmuchany, byłam nawet obejrzeć jedną sztukę w iSpocie i rzeczywiście model na ekspozycji miał trochę cieplejszy ekran, ale bez przebarwień, drugi oglądałam w RTV euro AGD i ten miał idealną biel, zimną, nawet zimniejszą niż w moim iPhonie 4.
Co możecie mi poradzić? Czy bujać się z reklamacją/wymianą w Orange, czy udać się bezpośrednio do serwisu, czy może zacząć się powoli przyzwyczajać do tych niedogodności.
Pozdrawiam,
Wiolka


Ja bym wymieniał, jeżeli ekran ma przebarwienia.

#579 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 09 April 2012 - 22:48

Pełno już było na MyApple pytań. Wiec raz a porzadnie: TAK, iPAD Z USA W AT&T DZIAŁA WE WSZYSKICH SIECIACH NA CAŁYM ŚWIECIE. THE END

Bzdura, bo nie działa w sieciach LTE 800, 1800 i 2600 MHz.

http://myapple.pl/co...ardami-lte.html

#580 ibizpl

ibizpl
  • 14 posts
  • SkądPoznań

Posted 10 April 2012 - 09:20

Witam.
Czy ktoś z Was wymieniał iPada zakupionego w Orange? Czy jestem zmuszona do reklamacji poprzez Orange, czy mogę bezpośrednio udać się do serwisu?
iPada (nowy, zafoliowany) kupiłam od osoby, która wzięła go na firmę. Niestety na ekranie są dwa uszkodzone piksele, jeden martwy drugi zacięty na kolorze zielonym. Piksele jeszcze bym przebolała, ale w górnej części ekranu z lewej strony przy krawędzi jest przebarwienie, które coraz bardziej mi przeszkadza. Generalnie wydaje mi się, że kolory nie są jednolite na ekranie, a biel wpada w odcień czerwony.
Przed zakupem wydawało mi się, że problem z ekranami jest rozdmuchany, byłam nawet obejrzeć jedną sztukę w iSpocie i rzeczywiście model na ekspozycji miał trochę cieplejszy ekran, ale bez przebarwień, drugi oglądałam w RTV euro AGD i ten miał idealną biel, zimną, nawet zimniejszą niż w moim iPhonie 4.
Co możecie mi poradzić? Czy bujać się z reklamacją/wymianą w Orange, czy udać się bezpośrednio do serwisu, czy może zacząć się powoli przyzwyczajać do tych niedogodności.
Pozdrawiam,
Wiolka


Ja mam ten sam problem i po wcześniejszych doświadczeniach z serwisowaniem w Orange ( smartfony HTC - trwało to chyba 2 miesiące) zdecydowanie będę uderzał bezpośrednio do serwisu, przynajmniej od razu będę wiedział czy reklamacja została uznana, bo w orange po miesiącu można się dowiedzieć że np. nie uznają reklamacji.

#581 liroyek

liroyek
  • 530 posts
  • Skądslask

Posted 10 April 2012 - 10:02

w sobote odebralem swojego :) narazie nie widze przebarwien itp, mam nadzieje ze tak zostanie, w chwili obecej ciesze sie jak dziecko z nowej zabawki :) ipad1 juz na stale powedrowal do zony ;)

#582 szajba7

szajba7
  • 13 posts

Posted 10 April 2012 - 10:37

Ok, czyli jak chcę kupić iPada, to w MM albo Saturnie z tego co wyczytałem - chyba nikt w tym wątku kto tam kupował, nie miał zasikanej sztuki. Natomiast mam pytanie - czy ten iPad działa z siecią Aero2? Wiem że ichnia karta sim jest wybredna i działa tylko z niektórymi modemami, ponoć z iPadem 2 działała, ale czy ktoś praktycznie testował taką kartę na nowym iPadzie?

#583 kusiek

kusiek
  • 832 posts

Posted 10 April 2012 - 11:38

Ok, czyli jak chcę kupić iPada, to w MM albo Saturnie z tego co wyczytałem - chyba nikt w tym wątku kto tam kupował, nie miał zasikanej sztuki. Natomiast mam pytanie - czy ten iPad działa z siecią Aero2? Wiem że ichnia karta sim jest wybredna i działa tylko z niektórymi modemami, ponoć z iPadem 2 działała, ale czy ktoś praktycznie testował taką kartę na nowym iPadzie?


Tak działa z aero2 co prawda dopiero za drugim szukaniem
znajduje sieć(w moim przypadku), ale działa.

#584 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 posts

Posted 10 April 2012 - 12:30

Tak działa z aero2 co prawda dopiero za drugim szukaniem
znajduje sieć(w moim przypadku), ale działa.


W moim tez za drugim ,widocznie tak ma byc ale działa ok.

#585 picik

picik
  • 288 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 April 2012 - 12:37

Trzymajcie kciuki, bo przed chwilą oddałem iPada na wymianę do Cortlandu :) Jak porównałem jeszcze definitywnie mój ekran z demonstracyjnymi to się załamałem tą żółcią. Nie myślałem, że problem jest AŻ taki. Miejmy nadzieję, że felerna seria przeszła... Oficjalnie nazwane jest to 'naprawą gwarancyjną', ale pracownik powiedział, że raczej wymienią (hopefully).

#586 Wiolka

Wiolka
  • 9 posts

Posted 10 April 2012 - 12:58

Ja mam ten sam problem i po wcześniejszych doświadczeniach z serwisowaniem w Orange ( smartfony HTC - trwało to chyba 2 miesiące) zdecydowanie będę uderzał bezpośrednio do serwisu, przynajmniej od razu będę wiedział czy reklamacja została uznana, bo w orange po miesiącu można się dowiedzieć że np. nie uznają reklamacji.

Tylko czy można bezpośrednio w serwisie reklamować iPada zakupionego w Orange?
Do jakiego serwisu najlepiej się udać ?

#587 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 10 April 2012 - 14:03

Tylko czy można bezpośrednio w serwisie reklamować iPada zakupionego w Orange?
Do jakiego serwisu najlepiej się udać ?

Zamiast latać po serwisach wymień w Orange na nowego.

#588 Wiolka

Wiolka
  • 9 posts

Posted 10 April 2012 - 17:55

Niestety w Orange powiedzieli mi, że mogą przyjąć na gwarancję, a serwis dopiero zdecyduje co z tym zrobić, cały proces trwa koło 2 tygodni :(

#589 pagal

pagal
  • 35 posts

Posted 10 April 2012 - 22:34

Koniec końców, Cortland w Katowicach jednak stanął na wysokości zadania, w ubiegły wtorek oddałem iPada do serwisu ok godziny 17:00, a w czwartek po 13:00 był do odebrania nowy model. Nie chce krakać, ale wygląda na to, że trafił mi się zdrowy model i oby tak zostało :). Poniżej zamieszczam ciekawe zdjęcia porównawcze z moim monitorem. Szkoda tylko, że nie mam już tego zażółconego iPada bo chętnie zobaczyłbym różnicę. Chyba nie muszę opisywać gdzie na tych zdjęciach jest iPad cierpiący na żółtaczkę, a jakby ktoś miał wątpliwości dodam tylko, że monitor jest u góry :)

zdjęcie 1 vs zdjęcie 2

zdjęcie 3 vs zdjęcie 4

#590 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 10 April 2012 - 22:35

Niestety w Orange powiedzieli mi, że mogą przyjąć na gwarancję, a serwis dopiero zdecyduje co z tym zrobić, cały proces trwa koło 2 tygodni :(


To reklamuj z tytułu odpowiedzialności za wady towaru.

http://www.federacja...es.php?topic=10

#591 KrispPL

KrispPL
  • 20 posts
  • SkądWrocław

Posted 11 April 2012 - 08:20

To reklamuj z tytułu odpowiedzialności za wady towaru.

Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa

Problem polega jednak na tym, że towar nie jest niezgodny z opisem, bo nigdzie nie jest napisane, że ekran jest biały :) Możesz powołać się jedynie na zdjęcia ze strony Apple, które w myśl ustawy są oświadczeniem. Poza tym co zrobić, gdy Cię w iSpocie na drzewo zrzucą z takimi pomysłami albo robią z Ciebie głupa (tak robią w Magnolii we Wrocławiu)?

#592 RobertG7

RobertG7
  • 34 posts

Posted 11 April 2012 - 09:12


Oficjalnie nazwane jest to 'naprawą gwarancyjną', ale pracownik powiedział, że raczej wymienią (hopefully).


Ooo jesteśmy na anglojezycznym forum? Ludzie, piszmy w ojczystym języku.

Przepraszam za zejście z tematu, ale ta moda mówienia, pisania nie po polsku jest tragiczna. "zdilituj to", "zforłarduj do mnie", " to jest dizaster".

#593 picik

picik
  • 288 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 April 2012 - 09:22

Ale zdilituj i dizasaster to marne i śmieszne zapożyczenia, natomiast hopefully to w pełni poprawne słowo, tylko że w innym języku. "MyApple" też jest po angielsku, mimo że to polskojęzyczne forum. Chill i nie schizuj. Można być poprawnym językowo, ale nie ortodoksyjnie.

#594 papux

papux
  • 128 posts
  • SkądPL

Posted 11 April 2012 - 09:30

Nazw własnych się nie spolszcza ale hopefully jak najbardziej.

#595 picik

picik
  • 288 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 April 2012 - 09:36

Dobra, koniec OT (off topic - bardzo Polskie słowo...). Będę na to bardziej zwracał uwagę, aczkolwiek uważam, że dla 99% uzytkowników tego forum angielskie wtrącenia są transparentne. Wracając do tematu, jeśli nie chcą uznać reklamacji to najlepiej zrobić zdjęcie z urządzeniem ekspozycyjnym i prosić o taki sam egzemplarz.

#596 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 11 April 2012 - 13:22

Problem polega jednak na tym, że towar nie jest niezgodny z opisem, bo nigdzie nie jest napisane, że ekran jest biały :) Możesz powołać się jedynie na zdjęcia ze strony Apple, które w myśl ustawy są oświadczeniem. Poza tym co zrobić, gdy Cię w iSpocie na drzewo zrzucą z takimi pomysłami albo robią z Ciebie głupa (tak robią w Magnolii we Wrocławiu)?

Złożyć reklamację na piśmie z potwierdzeniem odbioru. Można nawet wysłać listem poleconym, to będzie szansa że przegapią termin na odpowiedź i roszczenie automatycznie zostanie uznane za przyjęte.

#597 adrian6358

adrian6358
  • 138 posts
  • Skąd52'5'48 N, 17'17;59'' E

Posted 11 April 2012 - 16:45

Jaka jest dokładnie różnica miedzy iPadem z Media Marktu a iPadem z iSpotu? Nowy iPad tu i tu jest po 2999 z tym ze w Media markt za dodatkową opłatą 300 zł jest gwarancja na 3 lata. Ile kosztuje takie coś w iSpocie? + taki ze w Media mozna na raty w iSpocie chyba nie tak? I czy moge zakupic w Media a jeśli cos bedzie nie tak to wymienic w iSpocie czy tez musze w Media? z gory dzieki za odpowiedzi ;)

#598 barneius

barneius
  • 220 posts

Posted 11 April 2012 - 16:50

A ja byłem dzisiaj w łódzkim autoryzowanym przez Apple serwisie 'Ragz' i zapytałem o procedurę związaną z reklamacją nowego iPada z powodu przebarwień ekranu. Sympatyczna pani powiedziała, że o ile tylko serwis potwierdzi wadę (w moim przypadku jest to raczej ewidentne), wymienią mi go na nówkę. Nie mają możliwości naprawy. Wyglądało to tak jakby problem z przebarwieniami był im już znany, bo pani nie była w ogóle zaskoczona powodem, dla którego chciałem złożyć reklamację i od razu poprosiła mnie o pokazanie, w których miejscach są przebarwienia. Póki co iPada im nie oddałem, bo zapomniałem wyczyścić jego zawartość. W sumie to nawet zastanawiam się, czy by nieco z tą rekalamacją nie poczekać aż skończy się ta feralna zasikana partia. No ale z drugiej strony konia z rzędem temu, kto rozkmini kiedy to nastąpi... :D

#599 koliberek1

koliberek1
  • 1091 posts
  • SkądRadom, Poland

Posted 11 April 2012 - 16:56

Jaka jest dokładnie różnica miedzy iPadem z Media Marktu a iPadem z iSpotu? Nowy iPad tu i tu jest po 2999 z tym ze w Media markt za dodatkową opłatą 300 zł jest gwarancja na 3 lata. Ile kosztuje takie coś w iSpocie? + taki ze w Media mozna na raty w iSpocie chyba nie tak? I czy moge zakupic w Media a jeśli cos bedzie nie tak to wymienic w iSpocie czy tez musze w Media? z gory dzieki za odpowiedzi ;)


Ja kupiłem w MM.Okazał się zasikany. Pobawiłem się tydzień i poszedłem reklamować. Zaproponowali wymianę lub zwrot pieniędzy. Wybrałem zwrot i dostałem kasę na konto (płaciłem kartą). Masz 14 dni na zwrot, później jest już serwis. Czekam jak jakieś lepsze partie zaczną przypływać -)

#600 michobo

michobo
  • 1160 posts

Posted 11 April 2012 - 17:13

no to masz szczescie bo u mnie w MM czy Saturnie (poznan) o zwrocie kasy mozna zapomniec Szczególnie w Saturnie gdzie na dziale obsługi klienta robi taki niezwykle wscibski łysy typ który we wszystkim węszy celowe działanie klienta




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users