

Nowy iPad - pierwsze wrażenia
#576
Posted 09 April 2012 - 17:48

#577
Posted 09 April 2012 - 20:49
#578
Posted 09 April 2012 - 21:20
Witam.
Czy ktoś z Was wymieniał iPada zakupionego w Orange? Czy jestem zmuszona do reklamacji poprzez Orange, czy mogę bezpośrednio udać się do serwisu?
iPada (nowy, zafoliowany) kupiłam od osoby, która wzięła go na firmę. Niestety na ekranie są dwa uszkodzone piksele, jeden martwy drugi zacięty na kolorze zielonym. Piksele jeszcze bym przebolała, ale w górnej części ekranu z lewej strony przy krawędzi jest przebarwienie, które coraz bardziej mi przeszkadza. Generalnie wydaje mi się, że kolory nie są jednolite na ekranie, a biel wpada w odcień czerwony.
Przed zakupem wydawało mi się, że problem z ekranami jest rozdmuchany, byłam nawet obejrzeć jedną sztukę w iSpocie i rzeczywiście model na ekspozycji miał trochę cieplejszy ekran, ale bez przebarwień, drugi oglądałam w RTV euro AGD i ten miał idealną biel, zimną, nawet zimniejszą niż w moim iPhonie 4.
Co możecie mi poradzić? Czy bujać się z reklamacją/wymianą w Orange, czy udać się bezpośrednio do serwisu, czy może zacząć się powoli przyzwyczajać do tych niedogodności.
Pozdrawiam,
Wiolka
Ja bym wymieniał, jeżeli ekran ma przebarwienia.
#579
Posted 09 April 2012 - 22:48
Bzdura, bo nie działa w sieciach LTE 800, 1800 i 2600 MHz.Pełno już było na MyApple pytań. Wiec raz a porzadnie: TAK, iPAD Z USA W AT&T DZIAŁA WE WSZYSKICH SIECIACH NA CAŁYM ŚWIECIE. THE END
http://myapple.pl/co...ardami-lte.html
#580
Posted 10 April 2012 - 09:20
Witam.
Czy ktoś z Was wymieniał iPada zakupionego w Orange? Czy jestem zmuszona do reklamacji poprzez Orange, czy mogę bezpośrednio udać się do serwisu?
iPada (nowy, zafoliowany) kupiłam od osoby, która wzięła go na firmę. Niestety na ekranie są dwa uszkodzone piksele, jeden martwy drugi zacięty na kolorze zielonym. Piksele jeszcze bym przebolała, ale w górnej części ekranu z lewej strony przy krawędzi jest przebarwienie, które coraz bardziej mi przeszkadza. Generalnie wydaje mi się, że kolory nie są jednolite na ekranie, a biel wpada w odcień czerwony.
Przed zakupem wydawało mi się, że problem z ekranami jest rozdmuchany, byłam nawet obejrzeć jedną sztukę w iSpocie i rzeczywiście model na ekspozycji miał trochę cieplejszy ekran, ale bez przebarwień, drugi oglądałam w RTV euro AGD i ten miał idealną biel, zimną, nawet zimniejszą niż w moim iPhonie 4.
Co możecie mi poradzić? Czy bujać się z reklamacją/wymianą w Orange, czy udać się bezpośrednio do serwisu, czy może zacząć się powoli przyzwyczajać do tych niedogodności.
Pozdrawiam,
Wiolka
Ja mam ten sam problem i po wcześniejszych doświadczeniach z serwisowaniem w Orange ( smartfony HTC - trwało to chyba 2 miesiące) zdecydowanie będę uderzał bezpośrednio do serwisu, przynajmniej od razu będę wiedział czy reklamacja została uznana, bo w orange po miesiącu można się dowiedzieć że np. nie uznają reklamacji.
#581
Posted 10 April 2012 - 10:02



#582
Posted 10 April 2012 - 10:37
#583
Posted 10 April 2012 - 11:38
Ok, czyli jak chcę kupić iPada, to w MM albo Saturnie z tego co wyczytałem - chyba nikt w tym wątku kto tam kupował, nie miał zasikanej sztuki. Natomiast mam pytanie - czy ten iPad działa z siecią Aero2? Wiem że ichnia karta sim jest wybredna i działa tylko z niektórymi modemami, ponoć z iPadem 2 działała, ale czy ktoś praktycznie testował taką kartę na nowym iPadzie?
Tak działa z aero2 co prawda dopiero za drugim szukaniem
znajduje sieć(w moim przypadku), ale działa.
#584
Posted 10 April 2012 - 12:30
Tak działa z aero2 co prawda dopiero za drugim szukaniem
znajduje sieć(w moim przypadku), ale działa.
W moim tez za drugim ,widocznie tak ma byc ale działa ok.
#585
Posted 10 April 2012 - 12:37

#586
Posted 10 April 2012 - 12:58
Tylko czy można bezpośrednio w serwisie reklamować iPada zakupionego w Orange?Ja mam ten sam problem i po wcześniejszych doświadczeniach z serwisowaniem w Orange ( smartfony HTC - trwało to chyba 2 miesiące) zdecydowanie będę uderzał bezpośrednio do serwisu, przynajmniej od razu będę wiedział czy reklamacja została uznana, bo w orange po miesiącu można się dowiedzieć że np. nie uznają reklamacji.
Do jakiego serwisu najlepiej się udać ?
#587
Posted 10 April 2012 - 14:03
Zamiast latać po serwisach wymień w Orange na nowego.Tylko czy można bezpośrednio w serwisie reklamować iPada zakupionego w Orange?
Do jakiego serwisu najlepiej się udać ?
#588
Posted 10 April 2012 - 17:55

#589
Posted 10 April 2012 - 22:34


zdjęcie 1 vs zdjęcie 2
zdjęcie 3 vs zdjęcie 4
#590
Posted 10 April 2012 - 22:35
Niestety w Orange powiedzieli mi, że mogą przyjąć na gwarancję, a serwis dopiero zdecyduje co z tym zrobić, cały proces trwa koło 2 tygodni
To reklamuj z tytułu odpowiedzialności za wady towaru.
http://www.federacja...es.php?topic=10
#591
Posted 11 April 2012 - 08:20
Problem polega jednak na tym, że towar nie jest niezgodny z opisem, bo nigdzie nie jest napisane, że ekran jest białyTo reklamuj z tytułu odpowiedzialności za wady towaru.
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa

#592
Posted 11 April 2012 - 09:12
Oficjalnie nazwane jest to 'naprawą gwarancyjną', ale pracownik powiedział, że raczej wymienią (hopefully).
Ooo jesteśmy na anglojezycznym forum? Ludzie, piszmy w ojczystym języku.
Przepraszam za zejście z tematu, ale ta moda mówienia, pisania nie po polsku jest tragiczna. "zdilituj to", "zforłarduj do mnie", " to jest dizaster".
#593
Posted 11 April 2012 - 09:22
#594
Posted 11 April 2012 - 09:30
#595
Posted 11 April 2012 - 09:36
#596
Posted 11 April 2012 - 13:22
Złożyć reklamację na piśmie z potwierdzeniem odbioru. Można nawet wysłać listem poleconym, to będzie szansa że przegapią termin na odpowiedź i roszczenie automatycznie zostanie uznane za przyjęte.Problem polega jednak na tym, że towar nie jest niezgodny z opisem, bo nigdzie nie jest napisane, że ekran jest biały
Możesz powołać się jedynie na zdjęcia ze strony Apple, które w myśl ustawy są oświadczeniem. Poza tym co zrobić, gdy Cię w iSpocie na drzewo zrzucą z takimi pomysłami albo robią z Ciebie głupa (tak robią w Magnolii we Wrocławiu)?
#597
Posted 11 April 2012 - 16:45

#598
Posted 11 April 2012 - 16:50

#599
Posted 11 April 2012 - 16:56
Jaka jest dokładnie różnica miedzy iPadem z Media Marktu a iPadem z iSpotu? Nowy iPad tu i tu jest po 2999 z tym ze w Media markt za dodatkową opłatą 300 zł jest gwarancja na 3 lata. Ile kosztuje takie coś w iSpocie? + taki ze w Media mozna na raty w iSpocie chyba nie tak? I czy moge zakupic w Media a jeśli cos bedzie nie tak to wymienic w iSpocie czy tez musze w Media? z gory dzieki za odpowiedzi
Ja kupiłem w MM.Okazał się zasikany. Pobawiłem się tydzień i poszedłem reklamować. Zaproponowali wymianę lub zwrot pieniędzy. Wybrałem zwrot i dostałem kasę na konto (płaciłem kartą). Masz 14 dni na zwrot, później jest już serwis. Czekam jak jakieś lepsze partie zaczną przypływać -)
#600
Posted 11 April 2012 - 17:13
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users