Apple TV 3 - pytania
#101
Napisano 08 kwietnia 2012 - 23:17
#103
Napisano 11 kwietnia 2012 - 19:13
#104
Napisano 11 kwietnia 2012 - 19:57
#105
Napisano 11 kwietnia 2012 - 20:27
#106
Napisano 12 kwietnia 2012 - 07:18
#107
Napisano 12 kwietnia 2012 - 09:41
#108
Napisano 12 kwietnia 2012 - 11:47
#109
Napisano 12 kwietnia 2012 - 12:11
#110
Napisano 12 kwietnia 2012 - 12:29
Co za bzdury piszesz? aTV3 wyświetla obraz w 1080, tak samo jak ipad 2 i ip4s. (Otwarzanie materiałów 1080, a wyświetlanie ich w 720p to miał aTV2).
Lepiej nie czytaj tych stron, bo się ośmieszasz. Niezła teoria : dekodowanie materiału 1080->skalowanie go w dół do 720p->skalowanie go ponownie w góre do 1080p. Powinieneś opublikować, gdzieś pracę naukową w której wykażesz zwiększenie wydajności dekodowania wideo, przez dodanie bezsensownych dodatkowych czynności wymagających mocy obliczeniowej i pogarszających jakość.
Jakbyś był bardziej inteligentny i lepiej wychowany, to byś wiedział że WIELOKROTNE skalowanie obrazu jest od dawna stosowane w X360 i PS3 w celu zaoszczędzenia mocy procesora.
#111
Napisano 12 kwietnia 2012 - 12:51
#112
Napisano 12 kwietnia 2012 - 17:12
#113
Napisano 13 kwietnia 2012 - 13:30
Jakbyś był inteligentny to byś nie pisał bzdur o rzeczach o których pojęcia nie masz. A widać z tego, masz 0 pojęcia.Jakbyś był bardziej inteligentny i lepiej wychowany, to byś wiedział że WIELOKROTNE skalowanie obrazu jest od dawna stosowane w X360 i PS3 w celu zaoszczędzenia mocy procesora.
Multiple rendering target jest stosowane w konsolach(najlepszym przykładem jest tu Alan Wake, gdzie framebuffer ma ponad 80mb i na końcu jest składany w ramkę 1280x720), ale co to ma wspólnego z tym stekiem bzdur, które tu uskuteczniasz?
Konsole potrafią jak najbardziej wyświetlać prawdziwe 1080p, nie jest dużo gier używających natywnej rozdzielczości ale to jak najbardziej możliwe!
Zmniejszenie rozdzielczości przy renderowaniu to zmniejszenie ilości punktów do obliczenia przez procesor. Co to ma wspólnego z dekodowaniem materiału wideo?? Wideo musi być dekodowanej rozdzielczości i potem ewentualnie skalowane. Więc w przypadku skalowania w dół potrzeba więcej mocy obliczeniowej niż bez skalowania. Pomijam już szczegół, że A5(tak jak zresztą A4) ma świetny sprzętowy dekoder wideo i bez najmniejszego problemu dekoduje materiały 1080p nie obciążając procesora głównego. W A5 pojawiła się możliwość wysyłania sygnału przed HDMI w 1080p i tyle. Poczytaj, a potem pisz.
Tu sobie przeczytaj test aTV3 http://www.anandtech...012-mini-review
Ale co łatwiejsze z racji niskiej ceny kup sobie i sprawdź.
#114
Napisano 13 kwietnia 2012 - 13:41
Jakbyś był bardziej inteligentny i lepiej wychowany, to byś wiedział że WIELOKROTNE skalowanie obrazu jest od dawna stosowane w X360 i PS3 w celu zaoszczędzenia mocy procesora.
Co to znaczy wielokrotne skalowanie obrazu?
#115
Napisano 13 kwietnia 2012 - 22:43
Programuje od 2 lat w środowisku dla ps3 i jeszcze nie udało mi sie nawet wyświetlić poprawnie grafiki w 1080p, a ty takie argumenty podajesz, hmmm widzę że mogę sie tylko uczyć od ciebie. Framebuffer powiadasz , 80 mb ?? To, że tak jest wcale nie oznacza ze ps3 wyświetla obraz w 1080p, zacytowałeś pare nie trafnych terminów i co? Jeszcze raz brak słów.
Aha z racji tak niskiej ceny kupiłem atv3 i narazie nic nie mogę ztwierdzić jak jest poza tym ze mój tv na info o generowanym obrazie wyświetla nic, w przeciwieństwie do atv1.
Powiem szczerze,że nawet już nie chcę mi sie tego wszystkiego tłumaczyć co i jak bo i tak pewnie znajdzie sie 10 osób które napiszą, że g.....o sie znam.Chłopak pewnie przeczytał na jakimś forum że tak jest a nie inaczej a osoby które nawet nie mają najmniejszego pojęcia o tym wypowiadają sie w sposób krytyczny, a zresztą.
---------- Wpis dodano o 23:43 ---------- Poprzedni wpis dodano o 23:09 ----------
for, kucykWielokrotne skalowanie obrazu, żeby to najprościej ująć to np. Podwajanie pikseli z danej rozdzielczoscie np 320x240 do 640x480(choć nie musi to byc wartosc kwadratowa danemu pikselowi)jak na razie najlepiej to wychodzi samsungowi z proporcj obrazu 16x9
#116
Napisano 15 kwietnia 2012 - 17:29
#117
Napisano 15 kwietnia 2012 - 21:00
#118
Napisano 15 kwietnia 2012 - 22:40
Z tego co wyczytałem włączając itunes atv powinien sie pojawić w zakładce urządzenia tak jak iphone i ipad?
niestety tak sie nie dzieje czy ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić by działało oczywiście wszystkie urządzenia spięte są w jedna bezprzewodowa sieć ale efektu nie ma chyba ze atv3 nie da się sparować by wyświetlało się w itunes?
Zacznij pisać poprawnie [url]http://myapple.pl/apple-tv-141/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html[/url] renqien
#119
Napisano 15 kwietnia 2012 - 22:46
#120
Napisano 16 kwietnia 2012 - 08:56
Tylko ze wciaz nie dziala ta funkcja w avplayer. Nie wiem
Dlaczego ale jest tylko dzwiek...
---------- Wpis dodano o 09:56 ---------- Poprzedni wpis dodano o 08:58 ----------
Nie wiem co jest nie tak. Jak pisałam wcześniej z serwisów takich jak tvn player przesyła obraz Teraz pobrałam drugi program do filmów goodPlayer i też przesyła tylko dźwięk...
#121
Napisano 16 kwietnia 2012 - 12:36
Moja chińszczyzna niestety sobie nie radzi, ogólnie przepraszam za zamieszanie.
Wo1tylla jaki masz router?
Mój router to Linksys E4200
#122
Napisano 16 kwietnia 2012 - 14:25
#123
Napisano 03 maja 2012 - 07:46
#124
Napisano 03 maja 2012 - 19:39
#125
Napisano 03 maja 2012 - 21:16
Przeczytałem wątek i chciałbym się dowiedzieć, ponieważ już troszkę mi się to miesza (przede wszystkim sprawa z serverem).
Interesuje mnie, czy mając iPhone 4S mogę przy pomocy Apple TV3 bezpośrednio z niego włączyć i oglądać film z napisami na telewizorze? Nie chciałbym mieć wtedy włączonego Mac'a, a film wgrany na telefon (przy okazji jaki program, aby uniknąć konwertowania *.mkv).
Dziękuję bardzo.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych