
Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?
#26
Napisano 06 lutego 2012 - 14:31
#27
Napisano 18 marca 2012 - 16:42
#28
Napisano 19 marca 2012 - 14:59
#29
Napisano 28 kwietnia 2012 - 11:45
Witam,
Kupiłem jakiś czas temu aplikację TV English Premium. Aplikacja od razu się wyłącza, zauważyłem też że usunęli ją z App Store. Poprosiłem Apple o zwrot pieniędzy przez iTunes "report a problem". Nie odzywają się w ogóle. Jest jeszcze jakiś inny, lepszy sposób na odzyskanie pieniędzy za felerną aplikację?
Przeniosłem do właściwego tematu, plmax.
#30
Napisano 28 kwietnia 2012 - 14:44
(...)Jest jeszcze jakiś inny, lepszy sposób na odzyskanie pieniędzy za felerną aplikację?
Nie ma.
Edit:
Możesz spróbować napisać do dewelopera.
#32
Napisano 15 maja 2012 - 15:24
#33
Napisano 15 maja 2012 - 15:33
#34
Napisano 15 maja 2012 - 15:40
Tak, z tym się zgodzę - lecz wszelkie roszczenia co do opłat należy kierować do Apple. Co nie przekreśla próby u dewelopera - lecz odzyskanie pieniędzy w tym drugim przypadku jest bardziej wątpliwe (przykład #5).to tak jak by kupić telewizor z radiem i po kilku miesiącach wyszło nowsze oprogramowanie i działa już tylko radio:)
W zależności co wybierzesz ... jeśli "ta aplikacja nie działa tak jak oczekiwałem" - zostaniesz odesłany do supportu dewelopera z informacją, że mogą nie udzielać odpowiedzi na tego typu zgłoszenia - a deweloper odeśle Cie do Apple ... lecz jednak jestem zdania, że wyjątkowe systuacje mogą mieć miejsce, zależy też co napisałeś w "Report a problem".
#35
Napisano 15 maja 2012 - 15:51
#36
Napisano 15 maja 2012 - 14:48
Przeniosłem do właściwego wątku, plmax.
#37
Napisano 04 czerwca 2012 - 09:07
#38
Napisano 16 lipca 2012 - 11:28
Zakupiłem na wyjazd automape i jestem tak wkurzony ze słów mi brak. To że powodowała zawieszenie telefonu przemilczę - tylko 3 razy musiałem resetować więc nie ma co beczeć ale sposób w jaki nawigowało doprowadzał mnie do szału. Cały czas kazała zjeżdżać z dobrej trasy, prowadziła na około choć ani korków ani robót drogowych nie było. Czara goryczy się przelała jak prowadziła mnie ślimakiem do celu. Autentycznie kręciła mnie w kółko aż dojechałem do celu. Jak potem zobaczyłem którędy to zdębiałem generalnie było cały czas "skręć w prawo" aż znalazłem się w środku. Mam oryginalną nawigacje na wyposażeniu auta i wracałem z południa już na niej.
Teraz próbuje kliknąć report a problem na koncie w itunes i za każdym razem jak to klikam odsyła mnie do strony [url=http://www.apple.com/uk/support/itunes/]Apple - Support - iTunes[/url].
Kompletnie nie wiem jak mam zgłosić problem z aplikacją żeby odzyskać pieniądze.
#39
Napisano 25 lipca 2012 - 19:35
#40
Napisano 11 września 2012 - 12:56
#41
Napisano 11 września 2012 - 16:01
#42
Napisano 11 września 2012 - 17:41
#43
Napisano 11 września 2012 - 18:49

#44
Napisano 11 września 2012 - 19:41
#45
Napisano 12 września 2012 - 10:47
#46
Napisano 12 września 2012 - 13:31
#47
Napisano 12 września 2012 - 14:45
#48
Napisano 19 grudnia 2012 - 17:09
#49
Napisano 19 grudnia 2012 - 18:13
#50
Napisano 02 marca 2013 - 16:42
Twój wpis został usunięty ze względu na fatalną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać. Poniżej kilka przydatnych linków do zasad pisowni i interpunkcji:
Interpunkcja: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629736.
Wielkie litery: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629371.
Pisownia łączna lub rozdzielna: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629454.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych