Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#26 MichaelR

MichaelR
  • 117 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 lutego 2012 - 14:31

Ja kupiłem program do nauki języka Szwedzkiego i niestety nie był tak wyśmienity jak w opisie. Napisałem więc, że nie spełnił on moich oczekiwań i chciałbym zwrócić aplikację. No i tutaj po prostu mnie wryło.... Podejście do klienta jest wyjątkowo indywidualne. Dostałem meila, że przykro im, że aplikacja nie spełniła moich oczekiwań i jako klient, który płaci pewną sumę pieniędzy zależy im na moim zadowoleniu. Pieniądze więc zwrócą bez mrugnięcia oka. W ciągu 5 dni od pozytywnego rozpatrzenia prośby o zwrócenie aplikacji - pieniądze zostaną mi zwrócone. Poza tym osoba, z którą meilowałem (z obsługi iTunes) była wyjątkowo miła.

#27 Dawidos

Dawidos
  • 568 postów

Napisano 18 marca 2012 - 16:42

Witajcie. Wiem, że z rok temu na forum był temat, który pokazywał jak zwrócić aplikację i otrzymać pieniadze. Posiadam teraz Gift Carda i mam pytanie: Czy jeśli spróbuję oddać aplikację kupioną za pieniadzę w Gift Cardzie to czy podczas zwrotu te pieniądze zostaną dodane do mojego Gift Carda? Pozdrawiam.

#28 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 19 marca 2012 - 14:59

Zawsze korzystałem z płatności kartą - wtedy zwrot był na konto, nie miałem okazji sprawdzić jak jest w przypadku gift card, lecz wydaje mi się, że "kredyt" po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej prośby o refundację zostanie dodany do aktualnego stanu. /przeważnie support jest przyjaźnie nastawiony jeśli nie jest to kolejna prośba/. Jeśli jesteś zdecydowany - że chcesz otrzymać rekompensatę za aplikację i jej nie chcesz - spróbuj skontaktować się z supportem.

#29 kal8

kal8
  • 195 postów

Napisano 28 kwietnia 2012 - 11:45

Zwrot pieniędzy.

Witam,
Kupiłem jakiś czas temu aplikację TV English Premium. Aplikacja od razu się wyłącza, zauważyłem też że usunęli ją z App Store. Poprosiłem Apple o zwrot pieniędzy przez iTunes "report a problem". Nie odzywają się w ogóle. Jest jeszcze jakiś inny, lepszy sposób na odzyskanie pieniędzy za felerną aplikację?

Przeniosłem do właściwego tematu, plmax.

#30 tasiu

tasiu
  • 546 postów
  • Skądokolice Cieszyna

Napisano 28 kwietnia 2012 - 14:44

(...)Jest jeszcze jakiś inny, lepszy sposób na odzyskanie pieniędzy za felerną aplikację?


Nie ma.

Edit:
Możesz spróbować napisać do dewelopera.

#31 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 15 maja 2012 - 15:15

OK, zegnamy sie z Palringo. Gdzie mozna wnioskowac o zwrot kasy? Piszac na Support producenta?

Dołączam się do pytania, bo strona jest strasznie nieczytelna.

Zdanie rozpoczynamy wielką literą a kończymy kropką.
Przeczytaj koniecznie TO.
plmax



#32 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 15 maja 2012 - 15:24

Do suportu producenta możesz napisać, lecz z tego co wiem oni nie przelewają pieniędzy jako refundacji za nietrafiony wybór ...

#33 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 15 maja 2012 - 15:33

To nie jest nie trafiony wybór, tylko zmiana funkcjonalności... to tak jak by kupić telewizor z radiem i po kilku miesiącach wyszło nowsze oprogramowanie i działa już tylko radio:)

#34 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 15 maja 2012 - 15:40

to tak jak by kupić telewizor z radiem i po kilku miesiącach wyszło nowsze oprogramowanie i działa już tylko radio:)

Tak, z tym się zgodzę - lecz wszelkie roszczenia co do opłat należy kierować do Apple. Co nie przekreśla próby u dewelopera - lecz odzyskanie pieniędzy w tym drugim przypadku jest bardziej wątpliwe (przykład #5).

W zależności co wybierzesz ... jeśli "ta aplikacja nie działa tak jak oczekiwałem" - zostaniesz odesłany do supportu dewelopera z informacją, że mogą nie udzielać odpowiedzi na tego typu zgłoszenia - a deweloper odeśle Cie do Apple ... lecz jednak jestem zdania, że wyjątkowe systuacje mogą mieć miejsce, zależy też co napisałeś w "Report a problem".

#35 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 15 maja 2012 - 15:51

Support apple odsyła do producenta.

#36 Maxavelli

Maxavelli
  • 1 040 postów

Napisano 15 maja 2012 - 14:48

OK, zegnamy sie z Palringo. Gdzie mozna wnioskowac o zwrot kasy? Piszac na Support producenta?

Przeniosłem do właściwego wątku, plmax.

#37 Maxavelli

Maxavelli
  • 1 040 postów

Napisano 04 czerwca 2012 - 09:07

Zero odpowiedzi na moj wniosek do iTunes Store - musze sie chyba pozegnac z moimi czterema euro...

#38 robakk

robakk
  • 3 postów
  • Skąd3city

Napisano 16 lipca 2012 - 11:28

Czy coś się zmieniło w zgłaszaniu problemów z aplikacją?
Zakupiłem na wyjazd automape i jestem tak wkurzony ze słów mi brak. To że powodowała zawieszenie telefonu przemilczę - tylko 3 razy musiałem resetować więc nie ma co beczeć ale sposób w jaki nawigowało doprowadzał mnie do szału. Cały czas kazała zjeżdżać z dobrej trasy, prowadziła na około choć ani korków ani robót drogowych nie było. Czara goryczy się przelała jak prowadziła mnie ślimakiem do celu. Autentycznie kręciła mnie w kółko aż dojechałem do celu. Jak potem zobaczyłem którędy to zdębiałem generalnie było cały czas "skręć w prawo" aż znalazłem się w środku. Mam oryginalną nawigacje na wyposażeniu auta i wracałem z południa już na niej.
Teraz próbuje kliknąć report a problem na koncie w itunes i za każdym razem jak to klikam odsyła mnie do strony [url=http://www.apple.com/uk/support/itunes/]Apple - Support - iTunes[/url].
Kompletnie nie wiem jak mam zgłosić problem z aplikacją żeby odzyskać pieniądze.

#39 pawlo716

pawlo716
  • 64 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 lipca 2012 - 19:35

Cześć ja mam trochę inne pytanie ale odnośnie zwrotu. Czy istnieje jakiś limit na te zwroty? Już po raz drugi spotykam się z odmową. Fakt świadomie kupiłem aplikację ale krótko mówiąc jest do niczego... Od Apple dostałem dziś taką wiadomość. Dear Pawel, I've carefully considered your request for a refund. While I understand this purchase was unintentional, your iTunes Store history shows a previous refund for an accidental purchase on January 21, 2012. Because the iTunes Store has already made an exception to the Terms of Sale for you, I cannot grant you a refund for this purchase. Fakt aplikacja nie droga 3,99 no ale i cztery euro piechotą nie chodzi. A aplikację i tak skasuje bo mi się nie podoba...

#40 edyp

edyp
  • 121 postów
  • SkądDE / PL

Napisano 11 września 2012 - 12:56

Próbuję pierwszy raz zareklamować aplikacje w iTunes. Klikam w "Report a Problem" - zero reakcji, tylko przycisk znika. Jak powinno to działać. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

#41 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 11 września 2012 - 16:01

Ja też dostalem odmowę w zwiazku z czym radykalnie ograniczyłem zakupy w App STore Raz im się udało ale w ogólnym ujęciu są na pewno na spooooorym minusie (jeśli chodzi o mnie) Chytry zawsze traci

#42 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 września 2012 - 17:41

Jasne, bo to wina Apple, za kiepskie aplikacje pisane przez firmy trzecie.

#43 sheeple

sheeple
  • 204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 września 2012 - 18:49

Ze zwrotem nigdy nie ma problemu. Jeszcze przeproszą i potrakują jak Vip'a :) "Hello again, You're very welcome. I'm glad to hear that you are happy with your refunds. Nothing makes Apple happier than to hear that we have pleased our customers. I hope that you continue to enjoy the iTunes Store. Thank you for being apart of the iTunes family. Have a wonderful day!"

#44 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 11 września 2012 - 19:41

No cóż- to ich problem Ja sie obejde .... Jesli cos kupuje - musze byc pewnym ze sie nie umocze. Inaczej odpuszczam

#45 edyp

edyp
  • 121 postów
  • SkądDE / PL

Napisano 12 września 2012 - 10:47

Czy ktoś z Was może pomóc mi z problemem opisanym kilka postów wyżej?

#46 brajtszwanc

brajtszwanc
  • 113 postów

Napisano 12 września 2012 - 13:31

W Google Play jest 15 minut na sprawdzenie aplikacji i w razie czego kasa jest zwracana bez zbędnych słów. Szkoda że Apple nie wprowadzi w życie czegoś podobnego. Póki co pobrałem kilkadziesiąt aplikacji z App Store i jeszcze się nie zdarzyło żebym którąś chciał reklamować ale mimo wszystko chciałbym mieć ułatwione zadanie w razie wpadki.

#47 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 12 września 2012 - 14:45

Ja radze uważać. Sparzyłem sie i u mnie firma ma krechę

#48 Askali

Askali
  • 1 postów

Napisano 19 grudnia 2012 - 17:09

Witam Bardzo proszę przyjazną dusze o pomoc . Chodzi o zakup do gry pt.virtual city playground , moje dziecko będąc pod opieka babci która chciała byc nowoczesna babcią , zakupiła iPad i ściągnęła wnukowi grę .no i dziecko grając w grę city playground dokonało transakcji za kwotę 500 e. na wyciągu deweloperem jest G5 entertaiment .wszystko odbyło sie wczoraj i gdyby nie tel z banku który wyłapał te transakcje skończyło tylko na tylu .bank zablokował kartę . Proszę o poradę gdzie mam pisać reklamacje , wiem ze nie ma 100 % gwarancji zwrotu ale muszę spróbować . I do kogo mam pisać .

#49 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 19 grudnia 2012 - 18:13

Napisz do Apple, wyjaśnij sytuację, może zwrócą, może nie...

#50 olopiotrek

olopiotrek
  • 144 postów

Napisano 02 marca 2013 - 16:42

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na fatalną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać. Poniżej kilka przydatnych linków do zasad pisowni i interpunkcji:
Interpunkcja: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629736.
Wielkie litery: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629371.
Pisownia łączna lub rozdzielna: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629454.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych