Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#1 fifififi

fifififi
  • 42 postów

Napisano 30 stycznia 2011 - 15:08

nie wylogowalem sie z konta na ipad. dziecko otworzylo sobie smurfy i w trakcie zabawy kupilo smurfowe jagody za 80 EURO... ktos wie czy takie zakupy mozna reklamowac?


EDIT: Tamaty pokrewne:
Zwroty aplikacji w App Store a polskie prawo
Jak zwrócić książkę do iBooks?
Jak zwrócić aplikację zakupioną w App Store - Blogi - MyApple.pl

Połączyłem wątki: "Zwrot aplikacji w App Store", "Jak "odwołać" zakup z AppStore ?", "Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?". plmax.

#2 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 30 stycznia 2011 - 15:16

Sami jesteście jak dzieci. Tylko czekacie na gotowe.
Jak zwrócić aplikację zakupioną w App Store - Blogi - MyApple.pl

#3 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 stycznia 2011 - 19:01

nie wylogowalem sie z konta na ipad. dziecko otworzylo sobie smurfy i w trakcie zabawy kupilo smurfowe jagody za 80 EURO... ktos wie czy takie zakupy mozna reklamowac?


Ta sytuacja powinna być nauczką, że jednak ta funkcja kontroli rodzicielskiej jest na coś potrzebna ;)

#4 neg

neg
  • 134 postów

Napisano 30 stycznia 2011 - 19:27

Krakers - Panie Supermoderatorze. link który podajesz zaczyna się od zdania "Jeżeli aplikacja zawiera błędy lub jej działanie jest niezgodne z opisem możemy ubiegać się o zwrot pieniędzy." Czy coś takiego się stało ? Nie. Więc te swoje ostrzeżenia i punkty karne to przemyśl sobie bo to ty piszesz nie na temat a jak widzisz jedyna prawidłowa odpowiedź jest następująca... Trzeba uważać na dzieciaki i przełknąć stratę. Kropka.

#5 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 30 stycznia 2011 - 21:39

To trzeba napisać, że nie spełnia naszych wymagań i zawiera błędy. Jest zresztą znacznie więcej tematów na forum o tym i zwrot można dostać. Co do przemyśleń, przemyślałem - punkty zostają.

#6 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 stycznia 2011 - 22:00

ja kiedyś sam przypadkowo kupiłem aplikacje. W itunes chciałem kliknąć strzałkę obok ceny i wybrać tell a friend, ale mycha zjechała odrobinę w lewo i zakupiłem aplikację. Skorzystałem właśnie z linku, który tutaj dał krakers i dostałem refunda z informacją jak na przyszłość uniknąć podobnych sytuacji ;)

Cytuję:

Please note that this is a one-time exception, as the iTunes Store Terms and Conditions state that all sales are final. Also note that, iTunes has a few features that may help prevent accidental purchases in the future. Here are two articles you can review at your leisure: The iTunes Store has built-in warnings that you can disable if you want. One of these warnings alerts you when you try to purchase a title you've already purchased. Another allows you to disable a message if you no longer wish to see it. If you have disabled these warnings and now would like iTunes to warn you about your purchasing activities, you can reset the warnings for your account. Here's how: 1) Make sure you're using the latest version of iTunes. It's available free of charge from the Apple website: http://www.apple.com/itunes/download 2) Open iTunes and sign in to the iTunes Store, if necessary. 3) From the Store menu choose View My Account. Enter your password and click View Account. 4) The Account Information screen will appear. Click Reset Warnings, then click Done. iTunes Store: How to use Wish List http://support.apple.com/kb/HT1368 Thank you for being a valued customer of iTunes.



#7 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 15 czerwca 2011 - 10:20

Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację? Przez pomyłkę kupiłem aplikację i zatrzymałem jej ściąganie - da się jakoś wyjaśnić sytuację i otrzymać zwrot pieniędzy?

#8 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 15 czerwca 2011 - 10:27

mozesz probowac ale generalnie "reklamacji nie uwzglednia sie" mi raz uznali

#9 omen105

omen105
  • 54 postów

Napisano 15 czerwca 2011 - 11:40

Apple nie robi problemów ze zwrotami z tego co wiem. Ja też miałem raz sytuację, że musiałem zwrócić aplikację. Tu masz instrukcję jak zwrócić: How to Return Apps Purchased from iTunes Store and Get Full Refunds

#10 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 15 czerwca 2011 - 12:39

Dzięki wielkie.

#11 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 czerwca 2011 - 13:37

Ja też przez przypadek coś kupiłem kiedyś. Napisałem, że kupiłem app przez przypadek i po 3-4 dniach dostałem kasę z powrotem.

#12 maki1000

maki1000
  • 14 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 04 lipca 2011 - 07:31

Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację? Witam Kupiłem wczoraj w appstroe aplikację dla fotografów - Photosmith Miało to działać stabilnie i być uzupełnieniem Lightrooma dla PC. Tzn. zgrywam fotki przez camera connection kit na iPada potem w programie Photosmith oceniam gwiazdkami i tworze kolekcję. Na koniec wszystko miało być exportowane do Lightroom w PC. Program niestety strasznie się muli cały czas generuje miniaturki ( w sumie to od wczoraj, a mam tylko 700 fotek) Do tego od wczoraj wyłączył się chyba z 10 razy. Dałem za niego ok 60zł Jak można odzyskać kasę za tak fatalnie działającą aplikację ?

#13 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 lipca 2011 - 07:33

Jak zwrócić aplikację zakupioną w App Store - Blogi - MyApple.pl
Pzd
A

#14 marekm

marekm
  • 44 postów

Napisano 06 sierpnia 2011 - 15:02

Pages - zwrot pieniędzy Witam, zakupiłem na iPhona4 Pages z pakietu iWork. Program mimo tego co widziałem na Youtube nie posiada trybu poziomego. Zgłosiłem problem do AppStore i oddano mi pieniądze. Aplikację mam nadal zainstalowaną na telefonie. Pytanie, powinienem ją sam skasować (odinstalować), czy zrobione to zostanie zdalnie w jakiś sposób, bo nie chciałbym być nie w porządku... pozdrawiam Marek M.

#15 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 06 sierpnia 2011 - 15:07

No to skasuj, w czym problem.

#16 VictorX

VictorX
  • 122 postów
  • SkądDębica, Poland

Napisano 16 października 2011 - 17:48

Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację? Cześć! Kupiłem przed chwileczka niechcąco aplikacje dla iPhone, mimo iz jestem posiadaczem iPada. Poniewaz ten program jednak wystepuje w wersji HD na tablet chcialbym mieć go w pełnej rozdzielcznosci. Co musze zrobic, zeby nie płacić dwa razy i otrzymac zwrot za aplikacje której nie potrzebuje? Na jaki adres mam wysłac mail i w jakim języku powiniem go napisac? Z gory dzieki za pomoc!

#17 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1 327 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2011 - 19:00

Obawiam sie, ze to niemożliwe ale spróbuj wysłać maila z opisem sytuacji i prośbą do Apple, do samego Cupertino. Powinni pomoc.

#18 Tojot

Tojot
  • 1 187 postów

Napisano 16 października 2011 - 19:09

Jest to możliwe ale nie automatycznie, tylko trzeba było pisać do nich. Gdzieś było o tym na forum, musisz poszukać.

#19 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2011 - 19:42

Czy to było takie trudne?

#20 slawrumia

slawrumia
  • 1 293 postów
  • SkądRumia

Napisano 16 października 2011 - 20:03

zwracają trzeba wejsc gdzies na suport i pisac jako pozostale jak nie jeden to dwa albo kilka razy do skutku ja pisalem ze mi nie dziala automapa i dostalem kase z powrotem , ale dopiero za 3 razem poskutkowało

#21 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 06 grudnia 2011 - 08:52

Kilka razy reklamowałem podobną sytuację i nie miałem problemów. Ale każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. Ja np dużo kupuję i u mnie na pewno brali pod uwagę incydentalność sytuacji na tle dotychczasowych zakupów

#22 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 06 lutego 2012 - 10:23

Jak "odwołać" zakup z AppStore ? Przypadkowo kliknałem zakup gry w sytuacji kiedy nie miałem na karcie przypisanej do konta wystarczajacych srodków. Od tego momentu przy pobieraniu aplikacji wyswietla mi informacje o braku mozliwosci pobrania aplikacji. Chciałbym przezd dołądowaniem karty anulować dokonany przypadkowo zakup ale nie wiem gdzie i jak Proszę o pomoc Z góry dziekuję Uzywam Pad2 z najnowszym iOS

#23 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 lutego 2012 - 10:27

Możesz pisac do supportu apple może to coś da. Na chwilę obecną proponuje doładowac kartę i poczekać na obiciązenie a swoją droga pisać do supportu że przypadkowo kupiles aplikacje. Innej opcji nie widzę.

#24 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 06 lutego 2012 - 13:52

Napisz, ze niechcacy kupiles, powinni anulowac. Niby regulamin im nie nakazuje, ale zwykle ida na reke.

#25 Paweł Hać

Paweł Hać

    iMagazine.pl Team

  • 3 177 postów

Napisano 06 lutego 2012 - 14:04

Najpierw musisz uiścić opłatę za pobrane aplikacje, inaczej nie zostaną one dopisane do rachunku i nie będzie można wystąpić o zwrot. W tym celu powinieneś przelać na kartę płatniczą pieniądze i poczekać, aż dostaniesz maila z iTunes, w którym będzie widoczna zakupiona przypadkowo aplikacja.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych