
Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?
#1
Napisano 30 stycznia 2011 - 15:08
EDIT: Tamaty pokrewne:
Zwroty aplikacji w App Store a polskie prawo
Jak zwrócić książkę do iBooks?
Jak zwrócić aplikację zakupioną w App Store - Blogi - MyApple.pl
Połączyłem wątki: "Zwrot aplikacji w App Store", "Jak "odwołać" zakup z AppStore ?", "Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?". plmax.
#2
Napisano 30 stycznia 2011 - 15:16
Jak zwrócić aplikację zakupioną w App Store - Blogi - MyApple.pl
#3
Napisano 30 stycznia 2011 - 19:01
nie wylogowalem sie z konta na ipad. dziecko otworzylo sobie smurfy i w trakcie zabawy kupilo smurfowe jagody za 80 EURO... ktos wie czy takie zakupy mozna reklamowac?
Ta sytuacja powinna być nauczką, że jednak ta funkcja kontroli rodzicielskiej jest na coś potrzebna

#4
Napisano 30 stycznia 2011 - 19:27
#5
Napisano 30 stycznia 2011 - 21:39
#6
Napisano 30 stycznia 2011 - 22:00

Cytuję:
Please note that this is a one-time exception, as the iTunes Store Terms and Conditions state that all sales are final. Also note that, iTunes has a few features that may help prevent accidental purchases in the future. Here are two articles you can review at your leisure: The iTunes Store has built-in warnings that you can disable if you want. One of these warnings alerts you when you try to purchase a title you've already purchased. Another allows you to disable a message if you no longer wish to see it. If you have disabled these warnings and now would like iTunes to warn you about your purchasing activities, you can reset the warnings for your account. Here's how: 1) Make sure you're using the latest version of iTunes. It's available free of charge from the Apple website: http://www.apple.com/itunes/download 2) Open iTunes and sign in to the iTunes Store, if necessary. 3) From the Store menu choose View My Account. Enter your password and click View Account. 4) The Account Information screen will appear. Click Reset Warnings, then click Done. iTunes Store: How to use Wish List http://support.apple.com/kb/HT1368 Thank you for being a valued customer of iTunes.
#7
Napisano 15 czerwca 2011 - 10:20
#8
Napisano 15 czerwca 2011 - 10:27
#9
Napisano 15 czerwca 2011 - 11:40
#10
Napisano 15 czerwca 2011 - 12:39
#11
Napisano 15 czerwca 2011 - 13:37
#12
Napisano 04 lipca 2011 - 07:31
#13
Napisano 04 lipca 2011 - 07:33
#14
Napisano 06 sierpnia 2011 - 15:02
#15
Napisano 06 sierpnia 2011 - 15:07
#16
Napisano 16 października 2011 - 17:48
#17
Napisano 16 października 2011 - 19:00
#18
Napisano 16 października 2011 - 19:09
#20
Napisano 16 października 2011 - 20:03
#21
Napisano 06 grudnia 2011 - 08:52
#22
Napisano 06 lutego 2012 - 10:23
#23
Napisano 06 lutego 2012 - 10:27
#24
Napisano 06 lutego 2012 - 13:52
#25
Napisano 06 lutego 2012 - 14:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych