Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

serwis SAD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#51 Hektor

Hektor
  • 1 568 postów
  • SkądPolska

Napisano 28 czerwca 2007 - 08:30

Witam To moze ja cos od siebie. Ja z sadem mialem jedna przygode. Firma w ktorej kiedys pracowalem kupila jeden z pierwszych macow G5 jak tylko sie w Polszy pojawily, niestety okazalo sie ze pierwsze serie G5 przy defaultowych kartach graficznych mialy feler wlasne z nimi. Po pol roku uzytkowania karta po prostu sie albo palila albo cos sie z nia dzialoz e komputer raz startowal a raz nie. Zadzwonilem do sadu (mimo tego ze komputer kupowalem w salonie w Krakowie u jednego z resellerow ale wtedy pracowalem w Warszawie) i powiedzialem jaka jest sprawa. Kazali mi przyjechac do serwisu zapytalem czy z calym kompem czy z sama karta mily czlowiek powiedzial mi ze karta wystarczy. Przyjechalem na Mangali i tam oddalem karte, bylem mile zaskoczony bo gdy zapytalem czy moge dostac w zastepstwie jakas karte to czlowiek mi ja wydal :) Bardzo bylo to dla mnie istotne bo akurat wtedy katalog spory robilem i przez 2 tygodnie nie mialbym narzedzia pracy, mimo tego ze rownolegle pracowalem na piecu ale akurat wszsytkie materialy i fonty byly macowe. To bylo pare lat temu i moze dlatego ze nie mieli tak wielu klientow jak teraz wynikala ta sympatyczna przygoda. Tak wiec akurat ja mam mile wspomnienia jesli chodzi o serwis appla. Pewnie problem polega na tym ze liczba pracownikow znaczoco sie nie zwiekszyla w zwiazku z tym ze liczba uzytkownikow appla rosnie w dosc sporym tempie.

#52 grimivan

grimivan
  • 19 postów

Napisano 28 czerwca 2007 - 15:08

historii ciąg dalszy

Zgodnie z sugestią Pana Janusza, że można się do niego zgłaszać, napisałem do niego maila z opisem sprawy całej oraz z przeprosinami, że posądzałem go okłamywanie klienta (znaczy mnie) :)

W mailu zawarłem również proźbę, aby wnioski klientów o wymiane sprzętu na podstawie rękojmi (oraz niemożności usunięcia usterki przez serwis) rozpatrywać również pod nieobecność szefa serwisu (bo dlaczego mam czekać do przyszłego tygodnia z powodu, że nie ma szefa?)

Dzisiaj dostałem maila, że laptopa sprowadzają dla mnie z poznania bo tylko tam były takie modele i jutro powinien być w Warszawie.

W tej chwili jestem zadowolonym klientem pełnym nadziei, że od jutra będzie mógł pracować na w pełni sprawnym sprzęcie.
Jednak aby wywalczyć sobie ten przywilej musiałem:
a) napisać tego posta na forum
B) wkurzyć troche ludzi w SAD'zie i przyspozyć um dodatkowej roboty
c) 4 razy być w serwisie SAD (dobrze, że mam do niego 2km)
d) napisać bezpośrednio do pana Janusza

#53 farok

farok
  • 47 postów

Napisano 28 czerwca 2007 - 15:16

formularz Cześć, Do tego kto chce/musi tam coś oddać do "naprawy". Wypełniając formularz oddania sprzętu powstawiaj wszędzie kreski gdzie rubryka nie dotyczy Ciebie. Np. "Uwagi" czy coś takiego. Ja nie wstawiłem i znalazłem tam wpisane przy odbiorze "liczne rysy na obudowie". Być może się mylę ale mam wrażenie że jak komputer oddawałem to tego napisu tam nie było. Rozmowa: ja - a co to za rysy na obudowie? recepcjonistka - no taki już był, o... tu jest tak napisane. Sam się Pan podpisał. :\

#54 Ka

Ka


  • 6 050 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 czerwca 2007 - 15:46

W tej chwili jestem zadowolonym klientem pełnym nadziei, że od jutra będzie mógł pracować na w pełni sprawnym sprzęcie.
Jednak aby wywalczyć sobie ten przywilej musiałem:
a) napisać tego posta na forum
B) wkurzyć troche ludzi w SAD'zie i przyspozyć um dodatkowej roboty
c) 4 razy być w serwisie SAD (dobrze, że mam do niego 2km)
d) napisać bezpośrednio do pana Janusza



I pomyslec, ze gdybys zmienil kolejnosc tych dzialan ( czyli zaczal od tego od czego powinienes byl zaczac: od napisania do szefa serwisu) to pozostalych rzeczy nie musialbys robic.

#55 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 28 czerwca 2007 - 16:01

I w zasadzie tylko o to sie rozbijaja przygody z SADem tak czesto opisywane na tym forum: o brak STANDARYZACJI. Jeden zadzwoni gdzie trzeba i zalatwi. Inny zalatwi bez problemow, ale jeszcze inny g.. zalatwi i dodatkowo mu obudowe porysuja. Nie ma regul. To jest problem SADu moim zdaniem. Powinni opracowac procedury, niezalezne od charakteru pracownikow (pan X jest spoko, pani Z nadeta a pan Y olewacki - i wez tutaj traf dobrze), niezalezne czy komu usiadla mucha na nosie danego dnia itd.

#56 grimivan

grimivan
  • 19 postów

Napisano 28 czerwca 2007 - 16:23

I pomyslec, ze gdybys zmienil kolejnosc tych dzialan ( czyli zaczal od tego od czego powinienes byl zaczac: od napisania do szefa serwisu) to pozostalych rzeczy nie musialbys robic.


ale pisanie do szefa serwisu jak się przychodzi do serwisu nie jest normalne!!!
następnym razem jak bede musiał coś serwisować to powiem dziendobry prosze mi tu sciągnąć szefa bo tylko z nim bede rozmawiał

---- Dodano 28-06-2007 o godzinie 17:26 ----

I w zasadzie tylko o to sie rozbijaja przygody z SADem tak czesto opisywane na tym forum: o brak STANDARYZACJI. Jeden zadzwoni gdzie trzeba i zalatwi. Inny zalatwi bez problemow, ale jeszcze inny g.. zalatwi i dodatkowo mu obudowe porysuja. Nie ma regul. To jest problem SADu moim zdaniem. Powinni opracowac procedury, niezalezne od charakteru pracownikow (pan X jest spoko, pani Z nadeta a pan Y olewacki - i wez tutaj traf dobrze), niezalezne czy komu usiadla mucha na nosie danego dnia itd.


no właśnie,
mnie uczono conieco o zarządzaniu organizacją na studiach
i błędy jakie wychodzą w SAD'zie raz po raz można bardzo łatwo rozwiązać
tylko najwyraźniej nikomu się nie chce lub nie wiedzą jak

i naprawde insider, sugestie typu, że trzeba było iść odrazu do szefa są wg mnie
idiotyczne

#57 bartek_ql

bartek_ql
  • 29 postów

Napisano 28 czerwca 2007 - 18:29

coz moge powiedziec. moim zdaniem firma SAD bardzo sie stara zeby zepsoc reputacje firmy Apple wsrod Polakow (obsluga klienta, polityka cenowa, serwis itd). To nawet nie jest tak ze zachowuja sie jak sprzedawcy polonezow. Czesciej ma sie wrazenie ze robia laske i mamy byc wdzieczni ze dostapilismy (dzieki ich posrednictwu) zaszczytu posiadania tak elitarnych zabawek :)))) taki przyklad: komputer zakupiony w SADzie za iemale pieniadze --> prosba o polonizator za posrednictwem formularz --> 10 tygodni (!!!) oczekiwania --> jest czerwona plyta --> You inserted a blank DVD. Chose an action... Smiechu warta :) chociaz czysta plytka zawsze sie do czegos przyda :)

#58 zbonio

zbonio
  • 152 postów
  • SkądJózefosław

Napisano 29 czerwca 2007 - 05:53

taki przyklad: komputer zakupiony w SADzie za iemale pieniadze --> prosba o polonizator za posrednictwem formularz --> 10 tygodni (!!!) oczekiwania --> jest czerwona plyta --> You inserted a blank DVD. Chose an action...


Mialem to samo, ale napisalem marketingu. Po 2 godzinach odebralem maila z przeprosinami i obietnica ponownej wysyłki.

#59 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 22 października 2007 - 19:07

To i ja ponarzekam trochę. Może krok po kroku. 1. Napisałem maila do serwisu o moich problemach z dwoma komputerami (w jednym bateria, w drugim touchpad) 2. Otrzymałem odpowiedź z terminem w którym mogę się zgłosić na wymianę. 3. Dziś podjechałem o 10:30 do serwisu 4. Poszedłem poszwędać się po centrum handlowym (2km od serwisu) 5. Wróciłem o 15:30 6. Odebrałem dwa komputery - oba oczywiście naprawione :) W tym miejscu pozdrawiam obie panie z serwisu - naprawdę mają ciężką pracę.

#60 marad_co

marad_co
  • 450 postów
  • SkądEU

Napisano 22 października 2007 - 20:50

Ja na polonizator czekalem 8 miesiecy. Pewnie w butelce wyslali i prady morskie byly niesprzyjajace.

#61 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 22 października 2007 - 21:55

Pewnie się zdążyłeś przyzwyczaić do angielskiej wersji przez ten czas, co ? he ... czasem nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

#62 marad_co

marad_co
  • 450 postów
  • SkądEU

Napisano 22 października 2007 - 22:00

Wbrew pozorom jade glownie na windzie na moim maczku. Polonizatora chcialem tylko przetestowac ale mam pecha bo nie chodzi z 10.4.10 :/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych