
Cegła zamiast iPhone 4S od Orange i DPD - ostrzeżenie [update - szczęśliwe zakończenie]
#351
Napisano 20 listopada 2011 - 21:41
#352
Napisano 21 listopada 2011 - 11:34
#353
Napisano 21 listopada 2011 - 11:35
A ja mam takie pytanie do forumowiczów, gdyż również czekam na kuriera z iphonem 4s. Mój problem polega na tym, że zamówilem iphon'a juz tydzień temu z Orange i Pani na infolinii zapewniała mnie ze dojdzie on przed 19 listopada ( zamawialem 12 listopada), jednak dzisiaj jest juz 20 listopada a ja nie mam nadal iphona. A problem polega na tym, że mój okres rozliczeniowy zaczyna sie własnie 19 każdego miesiąca, więc nawet jeśli kurier dojedzie do mnie w poniedziałek to nowy plan taryfowy wejdzie z kolejnym miesiącem. Czy ktoś miał podobny problem? Czy ktoś wie czy mogę w tej sytuacji żądac jakiegoś zadoścuczynienia od Orange? Dzieki wielkie za jakies odpowiedźi.
proponuję żebyś przejrzał temat iPhone 4S w Orange, a dokładniej moją wypowiedź #193 w tym temacie, a dowiesz się co Orange sądzi o zadośćuczynieniu i szanowaniu klienta.
#354
Napisano 21 listopada 2011 - 11:37

#355
Napisano 21 listopada 2011 - 11:39
UPDATE 6: Dziś z samego rana znów dzwonił Orange i DPD z przeprosinami. Orange powiadomiło że zaraz podjedzie do mnie kurier z nowym sprzętem. I o 10:00 przyszedł nowy iPhone. Godzinę później przyjechał przedstawiciel DPD - przeproszono mnie, wręczono upominki. Dla mnie sprawa zamknięta. Cieszę się że wszystko stało się tak szybko. Jak już mówiłem jestem pod wrażeniem profesjonalnego załatwienia sprawy zarówno przez Orange i DPD. Oczywiście nie omieszkam zadzwonić jeszcze za kilka dni do inspektoratu bezpieczeństwa DPD i dopytać się czy złapano kuriera/pasera. Jednak dla mnie sprawa jest już pozytywnie zamknięta.
Rafał przesłałem Ci wiadomość na privie - czy mógłbyś dać znać co o tym sądzisz? kontakty, które zdobyłeś mogłyby pomóc również w innym problemie opisywanym w temacie iPhone 4S w Orange - myslę, że zarówno ja jak i kilku kolegów byłoby Ci serdecznie wdzięcznych za udzieloną pomoc. Widać, że Orange i DPD jak chcą to potrafią się zabrać za załatwienie sprawy - 10 rano i kurier z paczką - brawo!
#356
Napisano 21 listopada 2011 - 13:11
UPDATE 6: Dziś z samego rana znów dzwonił Orange i DPD z przeprosinami. Orange powiadomiło że zaraz podjedzie do mnie kurier z nowym sprzętem. I o 10:00 przyszedł nowy iPhone. Godzinę później przyjechał przedstawiciel DPD - przeproszono mnie, wręczono upominki. Dla mnie sprawa zamknięta. Cieszę się że wszystko stało się tak szybko. Jak już mówiłem jestem pod wrażeniem profesjonalnego załatwienia sprawy zarówno przez Orange i DPD. Oczywiście nie omieszkam zadzwonić jeszcze za kilka dni do inspektoratu bezpieczeństwa DPD i dopytać się czy złapano złodzieja/pasera. Jednak dla mnie sprawa jest już pozytywnie zamknięta.
A u mnie poczta polska od środy dostarcza kabel do monitora...
#357
Napisano 21 listopada 2011 - 13:42
UPDATE 6: Dziś z samego rana znów dzwonił Orange i DPD z przeprosinami. Orange powiadomiło że zaraz podjedzie do mnie kurier z nowym sprzętem. I o 10:00 przyszedł nowy iPhone. Godzinę później przyjechał przedstawiciel DPD - przeproszono mnie, wręczono upominki. Dla mnie sprawa zamknięta. Cieszę się że wszystko stało się tak szybko. Jak już mówiłem jestem pod wrażeniem profesjonalnego załatwienia sprawy zarówno przez Orange i DPD. Oczywiście nie omieszkam zadzwonić jeszcze za kilka dni do inspektoratu bezpieczeństwa DPD i dopytać się czy złapano złodzieja/pasera. Jednak dla mnie sprawa jest już pozytywnie zamknięta.
a co to za upominki? kolorowe długopisy z logiem DPD? pytam bo zastanawia mnie na ile DPD wycenił 'błąd' swojego pracownika...
#358
Napisano 21 listopada 2011 - 15:09
UPDATE 6: Dziś z samego rana znów dzwonił Orange i DPD z przeprosinami. Orange powiadomiło że zaraz podjedzie do mnie kurier z nowym sprzętem. I o 10:00 przyszedł nowy iPhone. Godzinę później przyjechał przedstawiciel DPD - przeproszono mnie, wręczono upominki. Dla mnie sprawa zamknięta. Cieszę się że wszystko stało się tak szybko. Jak już mówiłem jestem pod wrażeniem profesjonalnego załatwienia sprawy zarówno przez Orange i DPD. Oczywiście nie omieszkam zadzwonić jeszcze za kilka dni do inspektoratu bezpieczeństwa DPD i dopytać się czy złapano złodzieja/pasera. Jednak dla mnie sprawa jest już pozytywnie zamknięta.
No fajnie ktoś nie dostał iPhone że byś Ty mógł dostać:twisted:
Ps. Tak naprawdę to nie bierz tej wypowiedzi do siebie ale jestem już z lekka zniecierpliwiony
#359
Napisano 21 listopada 2011 - 15:42
#360
Napisano 21 listopada 2011 - 15:52
No fajnie ktoś nie dostał iPhone że byś Ty mógł dostać:twisted:
Ps. Tak naprawdę to nie bierz tej wypowiedzi do siebie ale jestem już z lekka zniecierpliwiony
Żartujesz mam nadzieję z tym tekstem.
#361
Napisano 21 listopada 2011 - 16:01
#362
Napisano 21 listopada 2011 - 16:10
#363
Napisano 21 listopada 2011 - 17:56
Ja też muszę wtrącić swoje 3 grosze do tej sprawy a w zasadzie do stosunków na linii Orange - klient. Tak jak kilku kolegów w dniu 12.11.2011 przedłużyłem umowę z Orange i wybrałem telefon Iphone 4S 32gb biały. Według konsultanta miał być dostarczony w ciągu max 3 dni. Nie będę opisywał ilości telefonów jakie wykonałem po środzie poszukując mojego nowego telefonu, nie będę też cytował ilości bzdurnych tłumaczeń, którymi byłem i jestem karmiony ponieważ chcę przejść do sedna sprawy.
Dzisiaj okazało się, że telefon Iphone 4S 32 GB czarny jest na stanie w jednym w salonów w Katowicach. Początek był bardzo obiecujący ale nagle okazało się, że nie mogę kupić tego telefonu i przedłużyć umowy bo MÓJ NUMER JEST ZABLOKOWANY poprzez PROPOZYCJĘ Z DNIA 12.11.2011. Muszę czekać na kuriera aby zrezygnować z tej oferty. Mam czekać na tego samego kuriera, który dostarczy mi telefon, którego Orange nie ma, telefonu, który od 7 dni nie był w stanie wyjechać i ich magazynów... Dopiero nie odbierając umowy z rąk specjalnego wysłannika Orange w osobie kuriera DPD mogę się zwolnić z oferty!!!.
Ciśnienie skoczyło mi chyba to 200/180 i poprosiłem o rozmowę z jakimś szefem. Co ciekawe ten niby szef też nie może skasować propozycji wirtualnej. Musi wysłać specjalne zamówienie skasowania do techników co oznacza kolejne dni czekania.
I jak to się cieszyć z szybkiego załatwienia sprawy przez Orange opisywanego z uśmiechem w tym wątku? To przecież cały czas jest granda i żenada, podejście niczym z filmów jak Miś.
Tyle na temat bo już więcej nie mam siły na denerwowanie się.
To chyba logiczne, wiec nie wiem czemu się tak oburzasz. Pomyśl sam

I wątpię by Cię konsultant połączył z przełożonym. Takich klientów łączy się z innym konsultantem, nigdy z kierownikiem. Kierownik może jedynie sam oddzwonić do klienta jeżeli widzi taką potrzebę.
#364
Napisano 21 listopada 2011 - 21:35
#365
Napisano 21 listopada 2011 - 21:58
Ale krejzol ma rację :-) logika :-)Krejzoj następnym razem pomyśl ze 3 razy zanim coś napiszesz!!! Ja nie chcę czekać na kuriera bo ten kurier jeszcze nawet do mnie z orange nie wyszedł. Rozumiesz teraz czy mam to jeszcze jakoś tłumaczyć?
#366
Napisano 22 listopada 2011 - 01:01
Gdzie tu logika?Ale krejzol ma rację :-) logika :-)

Składasz zamówienie w sklepie internetowym np. Fotojoker. Tego samego dnia jedziesz do sklepu Fotojoker i widzisz ten sam produkt w cenie jakiej zamówiłeś w sklepie internetowym. Bez namysłu kupujesz (po co czekać, aż Ci wyślą). Następnego dnia dzwonisz do sklepu z rezygnacją zamówienia, a miła Pani mówi - przykro mi zamówienie możemy anulować w momencię kiedy kurier dostarczy Panu towar, a Pan go nie przyjmie

Anulowanie zamówienia to "jedno" kliknięcie myszką od czego mają ten caly system, czyżby projektanci nie przewidzieli, że klient może sie rozmyślić?
#367
Napisano 22 listopada 2011 - 07:04
#368
Napisano 23 listopada 2011 - 18:42
#369
Napisano 02 grudnia 2011 - 16:51
#370
Napisano 05 grudnia 2011 - 13:27
#371
Napisano 10 grudnia 2011 - 18:21
#372
Napisano 11 grudnia 2011 - 09:47
#373
Napisano 19 grudnia 2011 - 21:12
Jeśli chodzi o telefon na firmę - rok gwarancji i nic tego nie zmieni
Niestety nie do końca masz rację.
Gwarancja jest dodatkowym zobowiązaniem gwaranta (sprzedawcy) i trwa tyle ile wskazano w dokumencie gwarancyjnym. Jeżeli nic nie wskazano, wtedy - masz rację - trwa rok.
Jeżeli wskutek naprawy gwarancyjnej dokonano istotnej (dużej) naprawy bądź wymieniono rzecz na nową, gwarancja biegnie od nowa. Jeżeli wymieniono tylko część, gwarancją jest objęta tylko ta część.
#374
Napisano 07 stycznia 2012 - 20:47
Niestety nie do końca masz rację.
Gwarancja jest dodatkowym zobowiązaniem gwaranta (sprzedawcy) i trwa tyle ile wskazano w dokumencie gwarancyjnym. Jeżeli nic nie wskazano, wtedy - masz rację - trwa rok.
Jeżeli wskutek naprawy gwarancyjnej dokonano istotnej (dużej) naprawy bądź wymieniono rzecz na nową, gwarancja biegnie od nowa. Jeżeli wymieniono tylko część, gwarancją jest objęta tylko ta część.
nie masz racji, bo po pierwsze w ip nie wymienia się części, tylko całe urządzenie a po drugie gwarancja na nowy, wymieniony sprzęt trwa 90 dni od wymiany.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych