
Cegła zamiast iPhone 4S od Orange i DPD - ostrzeżenie [update - szczęśliwe zakończenie]
#226
Posted 18 November 2011 - 00:38
#227
Posted 18 November 2011 - 00:53
#228
Posted 18 November 2011 - 01:00
Przepisy i prawo to sobie będzie można przytaczać za jakiś czas. Sądzę że istotne jest wcześniej ustalenie kto mógł na podstawie oględzin opakowani skubnąć. Czyli jak pisałem, taśmy samoprzylepne czy są ORANGE czy zwykłe. Taki towar nie powiniem wyjść bez takowych. Chyba że był przepakowany. A jak wyszedł z taśmami orginalnymi to go ten co pakował "przygarnął".
Nie koniecznie muszą być to taśmy Orange. Do mnie 4 przyszła w pudełku gdzie taśmy nie miały oznaczeń, a w środku znajdowało się to co powinno (tj latające luzem zafoliowane pudełko z iphone'em)
#229
Posted 18 November 2011 - 01:05
Firma UPS umożliwia Państwu sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności Kuriera.
Pragniemy przypomnieć, iż mogą Państwo sprawdzić zawartość przesyłki po podpisaniu pokwitowania odbioru w pbecności kuriera, bez względu na stan przesyłki. Ta procedura jest dokładniej opisana na stronach UPS.
Zamieszczamy tylko wskazówki kiedy i w jakiej sytuacji mają Państwo prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki.
Na życzenie - nawet gdy przesyłka jest w nienaruszonym stanie.
Gdy przesyłka jest oklejona innymi taśmami niż nasze taśmy zabezpieczające.
W każdej sytuacji, która wskazuje na uszkodzenie opakowania (zmiażdżenie, rozerwanie, brak taśmy SIMSERWIS, itp.).
Sprawdzenie zawartości przesyłki odbywa się po podpisaniu pokwitowania odbioru w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Przesyłka pobraniowa musi zostać najpierw opłacona.
Gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z opisem przedmiotu lub gdy zawartość zestawu jest niekompletna lub gdy uszkodzenie produktu widoczne jest bez szczególnych oględzin, wymagane jest spisanie protokołu reklamacji. Protokół należy sporządzić w obecniści kuriera doręczającego przesyłkę.
#230
Posted 18 November 2011 - 01:06

#231
Posted 18 November 2011 - 01:38
#232
Posted 18 November 2011 - 02:18
#233
Posted 18 November 2011 - 07:49
#234
Posted 18 November 2011 - 08:07
#235
Posted 18 November 2011 - 08:32
#236
Posted 18 November 2011 - 08:43
#237
Posted 18 November 2011 - 08:57
#238
Posted 18 November 2011 - 09:53
#239
Posted 18 November 2011 - 10:05
Oczywiście, może tak być, masz rację. Tylko gdy przeczytałem może trochę za szybko korespondencję w tym temacie to nie było tej informacji a moja żona zasugerował gdyż bardzo często odbiera tego typu paczki z brakami itp... Więc jednak warto choć na własną rękę wykonać oględziny paczki czy mogła być zapakowana orginalnie u dystrybutora i to tam ktoś się skusił czy też przepakowana była i doręczający lub jego okolice były tym złym ogniwem. Na podstawie numeru paczki można prześledzić dzwoniąc na infolinię skąd wyszła i jaką drogą trafiła. Tam gdzie wyszła zdobył bym numer i zadzwonił jak pakują i czym. Ale ... to już zakrawa na małe śledztwo, jednak warto to zprawdzić. W każdym razie ja takie sumy bym nie popuścił i osobiście bym tam pojechał. Pisanie wielokrotnie że powinno się zatrzymać kuriera w drzwiach lub jest prawo czy nie ma prawa nic teraz nie da, trzeba sprawę próbować chwycić za "krawat" i przydusić.Nie koniecznie muszą być to taśmy Orange. Do mnie 4 przyszła w pudełku gdzie taśmy nie miały oznaczeń, a w środku znajdowało się to co powinno (tj latające luzem zafoliowane pudełko z iphone'em)
#240
Posted 18 November 2011 - 10:06
Nie miałem problemów - spieszę się
Od dawien dawna, czytając takie i inne historie wyrobiłem nawyk sprawdzenia paczki. Tak trzeba robić, masz do tego prawo. Nawet przy płatności z góry.
Ciekawi mnie kto podmienił towar, pakownia Orange czy pakownia PDP.
#241
Posted 18 November 2011 - 10:12
Polecam napisać maila do rzecznika Oragne i DPD, że jak sprawa nie wyjaśni się do jutra do godziny 16 to idziesz z tym do największych gazet w Polsce. Żądaj albo zwrotu poniesionych kosztów, albo dostarczenia zamawianego sprzętu. Dla takich firm jak DPD i Orange 3000zl za telefon to żaden wydatek, a jak pójdzie informacja w Polskę o takiej kradzieży przez kuriera DPD albo pracownika wysyłającego telefony ze sklepu internetowego Orange to oby dwie firmy będą miały takie straty, że dla nich to jest nieopłacalne.
Jeśli to Ty ściemniasz to prędzej czy później i tak wyjdzie prawda na jaw.
Swoją drogą myślałem o przeniesieniu się do Orange, ale jeśli wyjaśni się Twoja sprawa i wyjdzie, że to pracownik Orange ukradł telefon to ja dziękuje, chyba jednak pozostanę w t-mobile.
Proszę informuj wszystkich o rezultacie sprawy i nie zgadzaj się na żadne zamiatanie sprawy pod dywan. Dla nas klientów, jest to bardzo ważne, w której firmie pracują złodzieje i w której firmie kadra zarządzająca jest na tyle nieudolna żeby na takie traktowanie klienta sobie pozwalać.
#242
Posted 18 November 2011 - 10:12
#243
Posted 18 November 2011 - 10:16
Nie czytałem całego wątku, tylko pierwszy post.
Polecam napisać maila do rzecznika Oragne i DPD, że jak sprawa nie wyjaśni się do jutra do godziny 16 to idziesz z tym do największych gazet w Polsce. Żądaj albo zwrotu poniesionych kosztów, albo dostarczenia zamawianego sprzętu. Dla takich firm jak DPD i Orange 3000zl za telefon to żaden wydatek, a jak pójdzie informacja w Polskę o takiej kradzieży przez kuriera DPD albo pracownika wysyłającego telefony ze sklepu internetowego Orange to oby dwie firmy będą miały takie straty, że dla nich to jest nieopłacalne.
Jeśli to Ty ściemniasz to prędzej czy później i tak wyjdzie prawda na jaw.
Swoją drogą myślałem o przeniesieniu się do Orange, ale jeśli wyjaśni się Twoja sprawa i wyjdzie, że to pracownik Orange ukradł telefon to ja dziękuje, chyba jednak pozostanę w t-mobile.
Proszę informuj wszystkich o rezultacie sprawy i nie zgadzaj się na żadne zamiatanie sprawy pod dywan. Dla nas klientów, jest to bardzo ważne, w której firmie pracują złodzieje i w której firmie kadra zarządzająca jest na tyle nieudolna żeby na takie traktowanie klienta sobie pozwalać.
Dla Orange 3000zł to nic, ale dając mu nowego iPhone, przyznaje się do winy, więc tego pewnie nie zrobi. Poza tym, gdyby tak zrobiło, zaraz znajdzie się kilku, którzy będą chcieli na tym skorzystać...
#244
Posted 18 November 2011 - 10:17

#245
Posted 18 November 2011 - 10:31
Dla Orange 3000zł to nic, ale dając mu nowego iPhone, przyznaje się do winy, więc tego pewnie nie zrobi. Poza tym, gdyby tak zrobiło, zaraz znajdzie się kilku, którzy będą chcieli na tym skorzystać...
Może udostępnić mu nowy telefon w ramach realizacji zamówienia (zaspokojenia satysfakcji klienta), a dochodzenie w sprawie prowadzić swoją drogą.
#246
Posted 18 November 2011 - 10:34
#247
Posted 18 November 2011 - 10:37
#248
Posted 18 November 2011 - 10:40
Polecam napisać maila do rzecznika Oragne i DPD, że jak sprawa nie wyjaśni się do jutra do godziny 16 to idziesz z tym do największych gazet w Polsce. Żądaj albo zwrotu poniesionych kosztów, albo dostarczenia zamawianego sprzętu.
Dlaczego ma szantażować rzeczników Orange i DPD, a nie w pierwszej kolejności skorzystać z procedury reklamacyjnej, która została stworzona właśnie na potrzeby takich problemów?
Zaraz pewnie pojawią się inne rady - głodówka, barykadowanie się w urzędzie czy marsz milczenia...
Bacio
#249
Posted 18 November 2011 - 10:45
Panowie czytajcie updatey pierwszego postu. Sprawa obiera dobry kierunek
Byleby tylko nie okazało się, że wszyscy przekażą Ci wyrazy współczucia i ubolewania i zapewnią, że zrobią wszystko co w ich mocy, po czym nic już nie zrobią...
#250
Posted 18 November 2011 - 10:45
Nie chciało mi się śledzić całego tematu, ale czemu umowa jest z Iphone 3G, skoro mowa o 4S?
może poprostu rozchodzi się o telefon iPhone pracujący w sieci 3G /przy 3gs miałem ten sam dokument/ Zreszta w lewym górnym rogu jest napisane iphone 4s.
Swoja drogą ciekawy przypadek z DPD, ja swoją przesyłkę otworzyłem przy kurierze, zadnych problemow nie robil.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users