Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

4S w Tmobile.pl


  • Please log in to reply
612 replies to this topic

#401 czaku

czaku
  • 285 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 14 December 2011 - 10:03

Przyjedź do Wro wskażę Ci salony gdzie to zrobisz od ręki ;) Poza tym sprawdzają?! Powiedz kolesiowi (wymysl jakies miejsce) zeby z Tobą poszedł i sprawdził czy tam ta karta działa (a powiedz ze w tym miejscu innym działa sieć a Tobie nie), ciekawe co on wtedy na to? Nie mają prawa, zawsze mozesz tak nagadać że Ci to bezpłatnie wymienią ;)

#402 straubus

straubus
  • 390 posts
  • SkądOpole/ Prudnik

Posted 14 December 2011 - 11:37

@gieza, popatrz na to: Tak Tak: Bezpłatna wymiana karty SIM=> T-Mobile.pl i mysle ze wiecej nie bede komentował

#403 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 December 2011 - 14:02

Czaku - ja już 2 razy z rzędu przedłużam umowę przedwcześnie, oni dla zasady mają tego nie proponować ale jak Ty wyjedziesz z tekstem, że wiesz, iż tak można to nikt problemu nie robi.

#404 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 14 December 2011 - 22:16

@gieza, popatrz na to: Tak Tak: Bezpłatna wymiana karty SIM=> T-Mobile.pl i mysle ze wiecej nie bede komentował

dotyczy to tylko TakTaka. w przypadku abonamentu jest to płatne 30,50zł. Jedynym odstępstwem od tego jest nieprawidłowe działanie karty - wtedy wymiana jest za darmo.

#405 straubus

straubus
  • 390 posts
  • SkądOpole/ Prudnik

Posted 14 December 2011 - 22:39

No przepraszam bardzo a co ja niedawno robilem w abonamencie? Wymiana jest odplatna dla frajerow ktorzy nie wiedza ze to jest za darmo. Tak operator nabija sobie kieszenie, oferujac wszystkim za 30zl, ale jak sie upomnisz o darmowe to problemu wiekszego nie ma.

#406 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 14 December 2011 - 23:01

Z Twojej strony wygląda to tak, że "upominasz się o darmowe", a tak naprawdę to koleś w sklepie miał dobry dzień, w systemie oznaczył, że wymiana z powodu wadliwego działa działania karty i stąd miałeś za darmo. Gdyby się uparł i działał zgodnie z ich polityką to musiałbyś zapłacić 30,50zł. Wymiana skradzionej, uszkodzonej, zagubionej, zniszczonej karty nie jest za darmo. Tak samo wymiana "bo tak chcesz". Jak już pisałem wcześniej tylko wymiana wadliwej karty jest za darmo. To, że miałeś darmową wymianę to świadczy o dobrej woli konsultanta w salonie i w protokole wymiany zaznaczył powód 'wadliwa karta'.

#407 straubus

straubus
  • 390 posts
  • SkądOpole/ Prudnik

Posted 14 December 2011 - 23:11

O dobrej woli konsultantów w tym wlasnie salonie wolę nie mówić bo nie mam miłych wspomnień. Jak widze info na ich www że wymiana kart sim z taktaka jest za free, a pani w salonie mi mowi ze musze zaplacic, to jak ma czlowieka szlag nie trafic. Nagle sie dalo wymienic za darmo bo poszla na zaplecze sprawdzic. Tu juz nie chodzi o zasady tylko o poinformowanie pracowników. I tak jak kolega wyżej mówił, bałagan tam panuje niesamowity że dzwoniąc na infolinie można sie dowiedzieć za każdym razem skrajnie czego innego..

#408 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 14 December 2011 - 23:18

Pracownicy infolinii często nie mają zielonego pojęcia o specyfice pracy w salonie i stąd wynikają nieporozumienia. Niektóre salony mają mocno ograniczone pole manewru i nie mogą robić tego, co w salonach firmowych. Niestety wszystko zalezy od tego gdzie trafisz

#409 czaku

czaku
  • 285 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 14 December 2011 - 23:41

Proście zawsze o rozmowę z przełożonym, zawsze mi mówia trzy razy że się nie da a potem mam przełożonego na linii ;P Poza tym raz mi koleś ściemniał, raz - ja się pytam czy na pewno, drugi raz - on obstaje, potem pytam czy rozmowa jest nagrywana a on tak, zacytowałem mu punkt z Regulaminu ze sie myli i poprosilem o rozmowe z managerem, kolo osłupiał, powiedziałem managerowi co myślę o kompetencjach (kłóciłem się o to, że zostałem wprowadzony w błąd przy podpisywaniu umowy przez konsultanta w salonie bo tak było a ustawa o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej mówi, że to co mówi konsultant może nawet nadpisać warunki) i powiedziałem mu, że skoro telefonicznie mnie wprowadzają w błąd to w salonie też mogli i domagałem się wypowiedzenia umowy niestety nie przeszło, aczkolwiek radzę się upierać, ta ustawa daje nam wiele praw, teraz wszystko robię przez infolinie zawsze mogę się powołać na nagranie... poza tym zawsze jest jakiś haczyk potem ;)

#410 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 15 December 2011 - 03:12

gieza i inni, ja wysnuwam prosty wniosek - skoro karta nie wchodzi do telefonu, który mi sprzedali to jest wadliwa :)

#411 straubus

straubus
  • 390 posts
  • SkądOpole/ Prudnik

Posted 15 December 2011 - 08:11

NoVyr9 powiem jedno nt. Twojego komentarza - lubię to!

#412 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 15 December 2011 - 08:31

gieza i inni, ja wysnuwam prosty wniosek - skoro karta nie wchodzi do telefonu, który mi sprzedali to jest wadliwa :)


(...) to jest to niewłaściwa karta. wadliwa nie jest bo działa prawidłowo co można sprawdzić. Z PTC podpisujesz umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych i w tym zakresie karta się sprawdza. Z czego i jak będziesz telefonował to nikogo nie interesuje. Twoim obowiązkiem jest płacić rachunki i korzystać z karty zgodnie z umową/regulaminem

#413 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 15 December 2011 - 10:16

Gdyby wszystko działo się wg. regulaminów tak jak chcesz to byś z domu pewnie nie wychodziła. To będę wpychał tą kartę skoro jest dobra, aż się stanie wadliwa ;) umową kupna-sprzedaży też większość z nas jest związana z T-Mobile.

#414 wieczor79

wieczor79
  • 144 posts
  • SkądCz-wa

Posted 15 December 2011 - 11:07

@gieza karta jest wadliwa. Pokaż mi gdzie jest zamieszczona informacja na stronie T-mobile ze przy zakupie Iphona 4S trzeba wymienic karte ?? Ja jestem właśnie ofiara tego braku informacji bo nie dość że nikt o tym nie wspomniał ( i gdybym nie doczytał na internecie to bym zastanawiał się jak włożyć kartę do telefonu), to jeszcze dodatkowo błędnie informują o darmowej wymianie. A co na takie postępowanie mówi regulamin ???

#415 czaku

czaku
  • 285 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 15 December 2011 - 11:30

A ja z innej beczki, mam iPhone 4S tmobile - jak zrobić żeby mieć pocztę głosową extra? bo mam aktywowaną w iBoa ale w iPhonie nie dziala i z automatu dzwoni na nr poczty głosowej. Dawniej w 3GS działała bez problemy, bodajże z softem 5.0 przestała, czy to kwestia właśnie 5.0? Czy jakichś ustawień?

#416 Jasiekjot

Jasiekjot
  • 8 posts
  • SkądKobyłka, PL

Posted 15 December 2011 - 16:48

Karta sim w przypadku zgubienia, przy aktywnej usłudze bezpieczny telefon to koszt 1zł + VAT

#417 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 15 December 2011 - 17:34

Jasiejkot - dzieki za info! czaku - widziałem tu całkiem nie dawno osobny temat dotyczący poczty głosowej, wiem że chłopaki kombinowali ale chyba do niczego nie doszli.

#418 czaku

czaku
  • 285 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 15 December 2011 - 22:30

pisalem posta ale sie nie dodał, poczta extra była winą po stronie tmobile, babka zresetowała mi pocztę i wszystko smiga, nawet bez resetowania ustawien sieciowych w telefonie, pamietajcie tylko ze takie resetowanie usuwa wam wszelkie zapisane w poczcie wiadomosci i ustawienia ;)

#419 Jasiekjot

Jasiekjot
  • 8 posts
  • SkądKobyłka, PL

Posted 16 December 2011 - 00:59

Poczta Extra jest bardzo fajną rzeczą, ale denerwuje mnie, ze ciągle musi być włączona transmisja danych, która wysysa mi megabajty... wiec całkowicie nie spełnia to swojego celu przynajmniej u mnie. Da sie to jakoś rozwiazać?

#420 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 16 December 2011 - 09:24

Nie rozumiem, chyba bez stałego neta poczta extra traci swój sens, jak wiele programów na iphone.

#421 BORAX

BORAX
  • 443 posts
  • SkądKrynica Morska/Elbląg

Posted 21 December 2011 - 18:16

Co myślicie - T-Mobile w taryfie Rodzina 110 ,abo 129 zł(ja nie będę użytkował tego abo, mam w play z pakietem 2 gb(niestety bez ogranicznika prędkości po przekroczeniu)) i iPhone 4S 16 GB za 1599zl ? Rozumiem że T-Mobile daje telefony bez simlocka ?

#422 czaku

czaku
  • 285 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 21 December 2011 - 18:38

To juz lepiej wziąć abonament za 99 i wtedy 150 zł jest tylko droższy iP 4S 16GB.

#423 BORAX

BORAX
  • 443 posts
  • SkądKrynica Morska/Elbląg

Posted 21 December 2011 - 18:48

Umowa jest juz podpisana, nie ja podpisywalem, ale nie ja tez bede korzystał :)

#424 Colin 79

Colin 79
  • 263 posts
  • SkądWałbrzych, Poland

Posted 24 December 2011 - 02:44

To juz lepiej wziąć abonament za 99 i wtedy 150 zł jest tylko droższy iP 4S 16GB.


Czaki, a nie uważasz, że teraz chyba na abonament to najlepsza oferte ma Orange np. Pantera za 89,90 1 GB pakiet danych i 300 minut oraz 4S 16GB za 1589,00 zł.

#425 czaku

czaku
  • 285 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 24 December 2011 - 03:03

Nie wiem, ja już byłem w tmobile i dostałem uważam dobrą ofertę ;) porównaj sobie i tyle, skoro już się zdecydowałeś na model to kup tam, gdzie taryfa i ceny Ciebie bardziej zadowolą :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users