Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

4S w Tmobile.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
612 odpowiedzi w tym temacie

#376 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 11 grudnia 2011 - 12:02

W piątek zdecydowałem się przedłużyć umowę. IP4S 1599 plus abonament za 99zł (ale abonament w wersji za 129zł). Kilka dni przed tym zdarzeniem pytałem się babki na czacie czy wymiana micro SIM jest za darmo. Otrzymałem odpowiedź oczywiście, kiedy telefoniczine przedłużałem umowę, konsultantka na moje pytanie potwierdziła. A wczoraj w salonie Ery koles chciał tradycyjne 30zł za wymiane. PRzy nim zadzwoniłem na info linie i kiedy powiedziałem że dwa razy powiedziano mi że wymiana za free a teraz krzyczy się ode mnie 30zł to chyba cos jest nie tak. A gosciu na BOA powiedział "i jak ja mam się do tego ustosunkować?" Dobrze ze byłem niezwykle spokojny tego dnia (zmęczenie po piątkowej imprezie ;)) wiec nawet mu nie próbowałem wyjaśniać po co ona tam siedzi. Zaraz po tym zaproponował w takim razie rozwiązanie aneksu. Czujecie ? Super techniki sprzedaży i jeszcze lepszy pomysł na utrzymanie klienta. Wkurzyło mnie to wiec na psiałem maila do BOA z moje konta abonenckiego opisując wszystko i wyjasniając mój punkt widzenia. Dodatkowo tak na serio to na trocnie t-mobile nie ma w ogole informacji że biorac 4S trzeba wymienic kartę - nie ma tego przy opisie telefonu i babka przy przedłuzaniu umowy tez o tym nie wspominala. Czyli gdybym był ciemną masą i nie śledzil informacji o Iphonie to bym zastanawiał się czemu obecna karta mi nie wchodzi. Porównałem ta płatną wymiane z kupowaniem auta w salonie gdzie dodatkowo płaci się za kluczyk od samochodu żeby móc z niego korzystać. I na koniec podkreśliłem, ze tu nie chodzi o 30zł tylko o pewne zasady i sposób załatwiania sprawy z klientem. Wspomniałem, że chce zostac w T-mobile ale jeśli ta sprawa nie zostanie załatwiona to rezygnuję z umowy i przechodze do Orange i zrobie tak na 100%, bo nie jestem przyspawany do operatora miłością czy innym uczuciem. Zobaczymy jak się do tego odniosą, a ja tym czasem czekam na kuriera z telefonem i papierami i cierpliwie poczekam na odpowiedź. Konsultantka też powiedziała mi że od momentu otrzymania wszystkiego od kuriera mam 10 dni na odstąpienie od umowy. I tak jak pisałem wcale tego nie wykluczam. Może komuś się to będzie wydawać głupie i zdaję sobie sprawę że z molochem sam nie wygram, ale w razie przejścia do Orange przynajmniej nie będę się czuł jak frajer który wywala mnóstwo kasy i jeszcze go później dupa boli i nie wie czy czasem nie został wy******y na dodatkowe 30zł. Jak się sprawa skończyła dam Wam znać.

#377 straubus

straubus
  • 390 postów
  • SkądOpole/ Prudnik

Napisano 11 grudnia 2011 - 12:45

Też miałem podobną sytuację ostatnio. Poszedłem do salonu firmowego aby wymienić kartę na micro (w taktaku), na co miła pani z usmiechem na ustach powiedziała ze kosztuje to 30zł z groszami. Ja z jeszcze większym uśmiechem powiedziałem żeby przeczytała sobie co u nich na stronie jest napisane, a konkretniej chodzi mi o to: Tak Tak: Bezpłatna wymiana karty SIM=> T-Mobile.pl . Jakie było jej zdziwienie gdy poszła na zaplecze to "sprawdzić" i wróciła z karta do wymiany za darmo...
Podejście do klienta w tej firmie jest naganne. Za każdym razem gdy jestem w salonie wychodze zdenerwowany bo chce sie mnie zrobić w "bambuko". Tak jak kolega wyżej napisał, zwykły zjadacz chleba który się nie orientuje tylko nabija im kasy. Przykre to jest...

#378 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 11 grudnia 2011 - 12:57

Przyznam się że to mój pierwszy zatarg z t-mobile, a do tej pory miałem bardzo dobra opinie o Erze. Jak brałem 3 lata temu IP3G w salonie w Czwie, to byłem więcej niż zadowolony z obsługi i procesu załatwiania sprawy. Przenosiłem wtedy numer z Plusa i nic mnie nie interesowało co jak kiedy wszystkim zajął sie p. Bartek, który chyba nadal tam pracuje bo widzę go czasami. Później bezproblemowo anulowani mi rachunek na ponad 400zł i zapłaciłem tylko kwotę abonamentu 95zł. Tak więc do tej pory byłem zadowolony, ale to co teraz mnie spotkało to był jeden wielki śmiech na sali. Przeglądałem oferty Orange i wszystko mi pasuje i dzisiaj jak będę w jakimś CH to podejde do Orange zapytam się jak wygląda przeniesienie numeru itd, żebym był gotowy w razie jak szanowny T-mobile nie okaże się "elastyczny". Tak jak napisałem, specjalnie mi nie zależy jaki napis bedę miał na wyświetlaczu w gornym lewym rogu - tak więc przenosimy potraktuje jako coś normalnego, zresztą nie pierwszy raz to robię :)

#379 straubus

straubus
  • 390 postów
  • SkądOpole/ Prudnik

Napisano 11 grudnia 2011 - 13:24

ja miałem do czynienia z salonem w opolu. Za czasów iphona 3g składalem niezgodność z umową to też o swoje musiałem ostro walczyć, ostatecznie wygrałem ale nowy telefon wręcz rzucono mi na ladę. Teraz taka akcja z tą kartą... szkoda słów. Jasne, nic nas przy operatorze nie trzyma, także jak warunki Ci odpowiadają to zmieniaj ;)

#380 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 11 grudnia 2011 - 13:27

Edit:
Przed chwilą wszedłem sobie na czat z konsultantką (chyba nawet trafiłem na ta samą) No smiech na sali !!:
Oto link do screenu z rozmowy na czacie :)
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!

#381 straubus

straubus
  • 390 postów
  • SkądOpole/ Prudnik

Napisano 11 grudnia 2011 - 13:32

z tego co wiem to nie wysyłają karty sim wraz z telefonem a na pewno nie tą samą paczką. Jak brałem ip4 w erze na przedłużenie umowy to musiałem sam załatwiać też w w/w salonie firmowym. To było moje jedyne miłe spotkanie bo bez problemu wymienili mi na nową bez gadania.

#382 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 11 grudnia 2011 - 13:36

Dokładnie jest tak jak mówisz. W rozmowie na czacie są same błędy ! Po pierwsze nie wysyłają karty - oto właśnie też specjalnie się pytałem i tym bardziej kwota wymiany. Równie dobrze na miejscu konsultantki mógłbym posadzić swojego kota i tyle samo bym się dowiedział :)

#383 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 grudnia 2011 - 16:23

Jeżeli mogę Ci coś poradzić - 3/4 pracowników w salonach jest gorzej zorientowana niż człowiek interesujący się tą tematyką w jakiś sposób, o czacie nie mówiąc już nic w ogóle... Zadzwoń sobie do BOA, poproś o połączenie z działem utrzymania klienta, i zadaj pytanie czy przy przedłużeniu umowy z kupnem iPhone przysługuje Ci wymiana karty sim na microSIM, na 99% dostaniesz informację, że tak i będziesz miał pozamiatane. W razie czego dam Ci namiary na zastępce kierownika salonu w Warszawie, który tak również twierdzi, oraz Panią z BOA sekcji utrzymania klienta. To tak naprawdę nie wynika z chęci nabicia klienta w butelkę, a z głupoty połowy ludzi tam pracujących. Dlatego u mnie w salonie mam 2 ziomków, których znam, wiem, że pracują tam już z 10 lat i dogadam się z nimi. EDIT: btw - rozmowy na czacie chyba też są zapisywane? jak nie to jeszcze możesz mailem z konta.

#384 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 11 grudnia 2011 - 18:35

Śmiechu ciąg dalszy. Byłem dzisiaj w CH Auchan i zajrzałem do T-mobile. I pytam się gościa jak wygląda wymiana, a facet mi mówi ze takimi rzeczami zajmują się tylko autoryzowane salony, ale z jego punktu widzenia powinno to być za darmo. Czeski film przy tym to nic hehe. Jak to sie mówi - Bareizm :))

#385 meg

meg
  • 316 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 grudnia 2011 - 06:14

ja ost wymienialam w salonie (za darmo) i na formularzu wymiany ktory dostałam jest napisane jako powód wymiany "nieprawidłowe działanie". to chyba zależy od dobrych chęci konsultanta albo niestety ich niewiedzy.

#386 daarek

daarek
  • 26 postów

Napisano 12 grudnia 2011 - 09:42

ja w salonie powiedziałem ze jest mi taka karta potrzebna do iPhone i wymienili od reki

#387 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 12 grudnia 2011 - 09:51

Jak widać tylko ja trafiłem na debilnego szczyla w salonie w CH Jurajska i na podobnego na infolinii. Ale spokojnie poczekam na rozwój wydarzeń :)

#388 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 grudnia 2011 - 13:58

Akurat z tym, że pkt sprzedaży Ci nie wymienią to prawda.

#389 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 12 grudnia 2011 - 20:12

Proponuję, aby konsultant z iBOA zostawił informację o darmowej wymianie na koncie abonenta. Wtedy udajesz się do salonu T-Mobile i po problemie ;)

#390 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 12 grudnia 2011 - 21:26

No ale wlaśnie cała bajka polega na tym, że jak będąc w Jurajskiej w salonie i zadzwoniłem na iBOA to koleś mi powiedział że usługa wymiany karty jest płatna, mimo że przedstawiłem mu sytuację że własnie przełużyłem umowę i wziołem Iphona 4S. Tak więc problem w tym, że konsultant też walił głupa, a nie chce mi się dzwonić co chwilę i szukać takiego co by mi zostawił taką informację. Czekam nadal na odpowiedź z iBOA jaką wysłałem ze swojego konta abonenckiego. W takich sytuacjach człowiek trenuje swoją cierpliwość. A póki co nie dostałem sms-a że kurier wyjechał z telefonem i umową dla mnie więc tym bardziej narazie mi sie nie spieszy.:)

#391 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 13 grudnia 2011 - 10:07

Powiedzcie, że karta gubi zasięg i chcecie wymiany na micro sim bo możliwe że w przyszłości będziecie mieli iPhone'a - mi wymienili za darmo (normalnie 30 zł) trwało to 15 minut, jeszcze w salonie wsadziłem karte do telefonu i zanim konsultant wyklikał wszystko w komputerze już sieć działała (i działa lepiej, być może problemy z zasięgiem to była kwestia starej karty sim - zobaczymy jak będzie w 4S jak przyjdzie...).

#392 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 13 grudnia 2011 - 12:36

Coś trzeba będzie kombinować. Dzwoniłem do Biura Utrzymania Klienta i tam tezgadało się z gościem troche jak z dupą, choć był bardziej otwarty ale nic nie wskurałem. I wszedłęm sobie do sklepu dealerskie i powiem że babka zaczeła dzwonić itd, i jest bardzo otwarta na kombinacje i będzie chciała pomóc za free, a w sklepie T-mobile nie chcą. Masakra .....ale póki co jeszcze sobie poczekam na pismo od nich :)

#393 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 13 grudnia 2011 - 12:40

Powiedz że Ci telefon gubi zasięg i przyszedłeś wymienić kartę sim, bo źle działa i tyle... Zwłaszcza jak masz iPhone'a.

#394 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 grudnia 2011 - 15:28

No ale wlaśnie cała bajka polega na tym, że jak będąc w Jurajskiej w salonie i zadzwoniłem na iBOA to koleś mi powiedział że usługa wymiany karty jest płatna, mimo że przedstawiłem mu sytuację że własnie przełużyłem umowę i wziołem Iphona 4S. Tak więc problem w tym, że konsultant też walił głupa, a nie chce mi się dzwonić co chwilę i szukać takiego co by mi zostawił taką informację. Czekam nadal na odpowiedź z iBOA jaką wysłałem ze swojego konta abonenckiego. W takich sytuacjach człowiek trenuje swoją cierpliwość. A póki co nie dostałem sms-a że kurier wyjechał z telefonem i umową dla mnie więc tym bardziej narazie mi sie nie spieszy.:)

Wysyłką się nie przejmuj, bo możesz nie przyjąć od kuriera paczki, a druga sprawa masz 10 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny(od momentu jej podpisania u kuriera). Oczywiście wtedy telefon musi pozostać nie otwarty.

#395 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 13 grudnia 2011 - 15:33

Telefon tzn. pudełko może być otwarte (polskie prawo dopuszcza rozpakowanie) - konsultant powiedział, żeby tylko nie ściągać z telefonu folii, natomiast można wypakować i używać.

#396 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 14 grudnia 2011 - 00:46

Cóż, a tu się robi ciekawiej, bo mi mówił co innego :> a biorąc pod uwagę, że sprzęt nie może nosić śladów użytkowania - jego używanie z folią nawet jest raczej wbrew temu, kolejne ciekawostki.

#397 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 01:08

To Cię w błąd wprowadził. Telefon można rozpakować, zdjąć folię i używać. Czynności te (mieszczące się w granicach zwykłego zarządu) nie stanowią przeszkody w odstąpieniu od umowy.

#398 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 06:06

w kwestii wymiany karty na nową. standardowo jest to usługa płatna 30zł i powinni kasować każdego. w uzasadnionych przypadkach można od tej płatności odstąpić, jednak zależy od woli konsultanta i ilości takich przypadków w danym salonie.

#399 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 14 grudnia 2011 - 09:49

@tryt no teoretycznie można używać, też mi to konsultantka powiedziała, a z tą folią to dodała od siebie, powiedziała, że wtedy na pewno nie będzie problemów ze zwrotem, bo tak to się mogą dopieprzyć... trafiłem na mega zorientowaną babkę zresztą, która potrafiła dokonać rzeczy o jakich inni konsultanci zapewniali że są niemożliwe (aneks 11 miesięcy przed końcem umowy ;P na nowych o wiele lepszych warunkach ;P). @gieza - tak usługa płatna, chyba, że zgłaszasz, że karta działa nieprawidłowo, to jest darmowe, a nikt nie weryfikuje tego zgłoszenia, jeśli nie w jednym to drugim salonie stąd też Panu @wieczor79 radze olać wszelkie podania i przejsc sie do innego salonu, nie tlumaczyc ze zamowil iPhone'a itp, tylko jakby nigdy nic mowiac tylko ze jest sie abonentem zglosic chec wymiany karty bo owa jest uszkodzona i gubi sieć, a to na pewno nie wina tel (niech powie ze wkladal karte znajomego tez tmobile i dzialalo). na tej podstawie wymienia mu za darmo i niech ze zagada ze moze bedzie potrzebowal micro sim i czy nowa moze byc taka, cos trzeba wymyslic jakas lekka scieme i juz - sam nie widze sensu placic jakiejkolwiek sieci 30 zl za kawalek plastiku, wystarczajaco duzo zdzieraja za iphone'a ;)

#400 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 14 grudnia 2011 - 09:53

Niestety ale nie powinni włąśnie kasować za wymianę karty kiedy sprzedają sprzęt wymagający tej wymiany. Czy kupując auto płacicie osobno za klucz od auta ? Czaku - niestety byłem w kilku salonach zastosowałem te różne pomysły i nic. Mówienie o gubieniu zasięgu/awarii nie jest takie proste, bo oni mają skanery - czyli wkładają kartę i sprawdzają czy jest uszkodzona. Tak więc nie jest to takie prostę. Ale nie poddaje sie i dopne swego.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych