
iPhone 4S - Pierwsze wrażenia
#1551
Napisano 29 grudnia 2011 - 19:35
#1552
Napisano 29 grudnia 2011 - 19:48
#1553
Napisano 29 grudnia 2011 - 19:59
#1554
Napisano 29 grudnia 2011 - 21:41
A tak opisałem usterki:
1.Głośna wibracja,po ściśnięciu tel.w prawym dolnym rogu jest ok
2.Pierwszy sygnał nawiązania połączenia jest bardzo cichy ,ledwo słyszalny ale następne są ok.Występuje to bardzo często.
3.Zdarza się również, że wcale nie słychać sygnału połączenia ,oraz rozmówcy,zaś osoba z którą nawiązało się połączenie słyszy doskonale.
Oto odpowiedz,skan dokumentu.

Nie chce oddawać po raz drugi, bo obawiam się, że wróci z powrotem w gorszym stanie.
Macie jakieś propozycje co z tym zrobić?
#1555
Napisano 30 grudnia 2011 - 11:46
#1556
Napisano 30 grudnia 2011 - 12:14
#1557
Napisano 30 grudnia 2011 - 12:16
#1558
Napisano 30 grudnia 2011 - 12:20

#1559
Napisano 30 grudnia 2011 - 13:37
#1560
Napisano 30 grudnia 2011 - 13:38
#1561
Napisano 30 grudnia 2011 - 14:12

#1562
Napisano 30 grudnia 2011 - 14:15
#1563
Napisano 30 grudnia 2011 - 14:19

Różnica w długości pracy w stosunku do 4 - zupełnie niezauważalna. Wibracja chodzi jak powinna, badpixeli brak, zasięg z EDGE/3G zmienia się od razu, brak jakichkolwiek komunikatów, błędów. Zaraz postaram się cyknąć fotkę porównawczą wyświetlaczy

#1564
Napisano 30 grudnia 2011 - 14:19

#1565
Napisano 30 grudnia 2011 - 15:21
Witam. Też mam 4S 32Gb białego z T-mobile. U mnie gubi zasięg i i komunikat o nieprawidłowym sim + kłopot z baterią. Wczoraj wrócił z Regenersis w Warszawie. Z takim samym opisem naprawy co u Ciebie. Normalnie ręce opadają. Dzisiaj znowu go reklamowałem.
Daj znać co z tego wyniknie.Jak Ci się uda to i ja spróbuje.
#1566
Napisano 30 grudnia 2011 - 16:49
Ja swój oddałem do T-mobile, oni wysłali do Regenersis w Warszawie po tygodniu odebrałem,w opisie napisali że tel. sprawny.
A tak opisałem usterki:
1.Głośna wibracja,po ściśnięciu tel.w prawym dolnym rogu jest ok
2.Pierwszy sygnał nawiązania połączenia jest bardzo cichy ,ledwo słyszalny ale następne są ok.Występuje to bardzo często.
3.Zdarza się również, że wcale nie słychać sygnału połączenia ,oraz rozmówcy,zaś osoba z którą nawiązało się połączenie słyszy doskonale.
Oto odpowiedz,skan dokumentu.
Nie chce oddawać po raz drugi, bo obawiam się, że wróci z powrotem w gorszym stanie.
Macie jakieś propozycje co z tym zrobić?
Ciesz sie ze tylko 2 dni czekales, ja 9

Mam dokladnie to samo.
Ja juz sie zaczalem bujac z T-mobile/Regenersis, dostalem telefon wadliwy w 2 wypadkach:
1) wibracje brzecza jak szklanka potluczonego szkla
2) sygnal w sluchawce przy polaczeniu wychodzacym jest przez 2-3s prawie nieslyszalny ( sciszony na maxa )
Telefon oddalem do reklamacji, dzisiaj dostalem info ze moge odebrac po naprawie, w salonie dostalem piekne pismo 'nie stwierdzono usterek, wszystko dziala ok', po czym wrocil do naprawy z zaznaczonym 'stwierdzono usterke w obecnosci osoby odbierajacej aparat do naprawy'.
Standard w tej gownianej firmie, ale duzy plus za niezwykle mila i bardzo pomocna Pania z obslugi klienta t-mobile dzisiaj

Jak znowu wroci bez naprawy to zobaczymy
#1567
Napisano 30 grudnia 2011 - 17:38
#1568
Napisano 30 grudnia 2011 - 17:51
#1569
Napisano 30 grudnia 2011 - 18:00

#1570
Napisano 30 grudnia 2011 - 18:03
#1571
Napisano 30 grudnia 2011 - 18:18
#1572
Napisano 30 grudnia 2011 - 20:54
#1573
Napisano 30 grudnia 2011 - 21:19
#1574
Napisano 30 grudnia 2011 - 21:21
#1575
Napisano 30 grudnia 2011 - 21:24
A skąd to wiadomo? (mój ma DN).z serii DN z 44 tygodnia tylko z serii C38 z 42 tygodnia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych