Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia


  • This topic is locked This topic is locked
2920 replies to this topic

#2676 maibatsu

maibatsu
  • 245 posts

Posted 23 August 2012 - 22:09

Zdecydowana wiekszosc miala problemy i to niejednokrotnie.

Zdecydowana większość czego ?

#2677 j4błk0

j4błk0
  • 124 posts
  • SkądKoszalin

Posted 08 September 2012 - 02:04

Za sprawą Waszej wiedzy kupiłam kiedys Iphone 3G bardzo byłam zadowolona. Wpada mi w ręce nieprzewidziana kwota pieniązków i pomyslalam o kupnie 4S. Przejscie byloby pewnie kolosalne jak z mojego starego fiata 126p na matiza hihihi ale czytajac ten wątek i za sprawą Waszych doswiadczen tym razem powiem Nie. Rozumiem i zdaję sobie sprawę iż w każdej firmie może zdarzyć się usterka ale to co tu wypisują to totalna paranoja. Zdecydowana wiekszosc miala problemy i to niejednokrotnie. 2200-2300 to stanowczo za duzo aby ryzykowac i nadziac sie na jedna z usterek ( static, ekran, karta sim, zasieg czy fatalna bateria ) Gdyby to było w normalnym kraju to pol biedy zanioslabym i wymiana od reki ale w naszej dziczy pewnie musialabym odsylac niejednokrotnie bo za 1 razem usterek by nie stwierdzono i do tego czekac tygodniami.


Mój iPhone nie ma żadnych z wyżej wymienionych przez Ciebie usterek. Sam myślałem, że mam pożółknięty ekran, ale tylko mi się wydawało i gdy porównałem z dziesiątkami 4 i 4S w Apple Store to byłem mile zaskoczony. Static noise (jeśli chodzi tu o te trzaski) to też nigdy nie usłyszałem. Ja polecam jak najbardziej 4S. [CIACH] <- regulamin

#2678 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 10 September 2012 - 14:55

Mam swojego 4S już ponad miesiąc i ekran dalej jest żółty i jakoś nie mogę się do niego przyzwyczaić. Poza tym, żywotność baterii jest dużo gorsza niż w mojej starej 4-ce, przy włączonym 3G i danych 10% baterii leci w 10min. Nawet gdy go nie używam drain jest bardzo wyraźny. Zastanawiam się nad oddaniem go na gwarancje bo już powoli brakuje mi cierpliwości. No i zasięg - często mam zamiast ikon zasięgu napis "Szukanie", WiFi też co chwile traci zasięg… Ogólnie żałuję że nie wziąłem na próbę S3.

#2679 grzech987

grzech987
  • 387 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 10 September 2012 - 15:01

Mam swojego 4S już ponad miesiąc i ekran dalej jest żółty i jakoś nie mogę się do niego przyzwyczaić. Poza tym, żywotność baterii jest dużo gorsza niż w mojej starej 4-ce, przy włączonym 3G i danych 10% baterii leci w 10min. Nawet gdy go nie używam drain jest bardzo wyraźny. Zastanawiam się nad oddaniem go na gwarancje bo już powoli brakuje mi cierpliwości. No i zasięg - często mam zamiast ikon zasięgu napis "Szukanie", WiFi też co chwile traci zasięg… Ogólnie żałuję że nie wziąłem na próbę S3.



Nie gwarancja a "Niezgodność towaru" dostaniesz nowego. Tez mam teraz jedna sztukę z żółtym ekranem ale nie mam kiedy zanieść do salonu.

#2680 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 10 September 2012 - 15:49

Czyli wystarczy, że zaniosę go do salonu Play wyjaśnię problem i dostanę nowy telefon?

#2681 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 10 September 2012 - 16:19

Następny egzemplarz też może mieć żółty ekran. Ja w zeszłym roku wymieniałem kilka razy i tylko 1 na 5 egzemplarzy miał chłodną barwę ekranu (chociaż wydaje mi się, że i tak ciut cieplejsza niż w 4). Wszystkie inne były żółte. Ohyda.

#2682 grzech987

grzech987
  • 387 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 10 September 2012 - 19:00

Czyli wystarczy, że zaniosę go do salonu Play wyjaśnię problem i dostanę nowy telefon?


Nie, idziesz mówisz że zgłaszasz niezgodność towaru - żółtawy ekran, zabierają całe pudełko - komplet i czekasz do 14 dni roboczych. Mi dopiero pierwsza sztuka się taka trafiła a miałem już kilka 4 i 4s. P.S. masz 2mc od daty zakupu aby uznali to za wadę która była od razu - nie pamiętam jak się to nazywa.

#2683 DarekPPP

DarekPPP
  • 16 posts

Posted 12 September 2012 - 22:31

Ja mam problem ze static.. w 4s tel był kupiony z allegro, dostałem fakturę zakupu z T-Mobile, jak mam zareklamować tel ?? Mogę się powołać na tą fakturę skoro ona jest na jakąś firmę XXX dzięki za odp

#2684 stifii

stifii
  • 29 posts

Posted 12 September 2012 - 23:01

Ja mam problem ze static.. w 4s tel był kupiony z allegro, dostałem fakturę zakupu z T-Mobile,
jak mam zareklamować tel ?? Mogę się powołać na tą fakturę skoro ona jest na jakąś firmę XXX

dzięki za odp


Zanosisz do t mobile, bądź od razu wysyłasz do regenersisu.

#2685 DarekPPP

DarekPPP
  • 16 posts

Posted 13 September 2012 - 13:46

Zanosisz do t mobile, bądź od razu wysyłasz do regenersisu.



Kolego, a nie będzie problemu ze faktura jest na jakąś tam firmę a nie na mnie ? :(

a jeszcze jedno pytanie, czytałem ten wątek niemal od początku i dużo osób dostało refub'y a ja nie chciał bym używanego tel, mój jest niemal jak nowy i kiepsko bym się czuł wiedząc ze dałem 3tys za używany telefon.

Dzięki za odp

#2686 stifii

stifii
  • 29 posts

Posted 13 September 2012 - 19:37

Nie bedzie problemu. Wazny jest dowod zakupu a nie na kogo. Tylko podaj adres do wysylki na Ciebie, zeby nie wrocil na dane z faktury. Tak jak wymieniaja telefony to podobno na refurby. \jesli nic takiego z tel sie nie dzieje to bym go nie oddawal na gwarancje.

#2687 rybulek

rybulek
  • 87 posts

Posted 14 September 2012 - 10:28

2 czarne piksele :/ oddawać? sam nie wiem...

#2688 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 17 September 2012 - 14:31

Nie, idziesz mówisz że zgłaszasz niezgodność towaru - żółtawy ekran, zabierają całe pudełko - komplet i czekasz do 14 dni roboczych. Mi dopiero pierwsza sztuka się taka trafiła a miałem już kilka 4 i 4s. P.S. masz 2mc od daty zakupu aby uznali to za wadę która była od razu - nie pamiętam jak się to nazywa.


Byłem w 2 salonach PLAY, najpierw w tym, gdzie obsługa jest bardziej "kompetentna" - odesłali mnie do tego salonu w którym kupiłem telefon. W tym salonie nikt oczywiście nie wiedział co zrobić i telefon nie został przyjęty. Poza tym, dostałem informację że mogę to zgłosić tylko jako "naprawa gwarancyjna" (żółty ekran).

Mogę telefon wysłać do jakiejś centrali Play gdzie będą wiedzieli co z tym zrobić lub najlepiej - prosto do serwisu?

#2689 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2209 posts
  • SkądBiałystok

Posted 17 September 2012 - 14:44

Sklep nie moze odmowic przyjecia zgloszenia reklamacyjnego. Idz tam gdzie kupiles i zglos to jako niezgodnosc towaru z umowa. Nic innego Cie nie interesuje.

#2690 brokenmusic

brokenmusic
  • 228 posts

Posted 17 September 2012 - 20:42

Przeczytałem te 269 stron opinii, byłem bardzo napalony na 4 lub 4s, koledzy skutecznie mnie wyleczyli. Patologią jest sytuacja, kiedy nie cieszysz się na myśl zakupu nowego cacka tylko martwisz, co zrobisz jak nie będzie działały wibracje czy ekran będzie żółty. Szkoda, że z ekskluzywności w Apple została tylko cena. Szczerze obawiam się jakim bublem może być 5

#2691 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 17 September 2012 - 21:30

Przeczytałem te 269 stron opinii, byłem bardzo napalony na 4 lub 4s, koledzy skutecznie mnie wyleczyli. Patologią jest sytuacja, kiedy nie cieszysz się na myśl zakupu nowego cacka tylko martwisz, co zrobisz jak nie będzie działały wibracje czy ekran będzie żółty. Szkoda, że z ekskluzywności w Apple została tylko cena. Szczerze obawiam się jakim bublem może być 5


Ja kupiłem 4S 64GB i za pierwszym razem trafiłem dobry. Miałem za to przejścia z nowym iPadem i w rezultacie nie mam tabletu. Kup w sklepie internetowym Apple, jeśli będzie coś nie tak, to odeślesz im bez stresu i do tego w miłej atmosferze zrozumienia problemu.

#2692 brokenmusic

brokenmusic
  • 228 posts

Posted 17 September 2012 - 21:54

jak wygląda to w praktyce ? Ile czasu na zabawę z nowym iphonem ? Czy zwracają kasę czy zabawa z wymianami aż do skutku ? Kto płaci za przesyłki

#2693 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 17 September 2012 - 22:02

Na wymianę, zwrot masz 14 dni. Płaci Apple. Wymieniasz raczej bez problemu. Poszukaj na forum.

#2694 grzech987

grzech987
  • 387 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 17 September 2012 - 22:13

Byłem w 2 salonach PLAY, najpierw w tym, gdzie obsługa jest bardziej "kompetentna" - odesłali mnie do tego salonu w którym kupiłem telefon. W tym salonie nikt oczywiście nie wiedział co zrobić i telefon nie został przyjęty. Poza tym, dostałem informację że mogę to zgłosić tylko jako "naprawa gwarancyjna" (żółty ekran).

Mogę telefon wysłać do jakiejś centrali Play gdzie będą wiedzieli co z tym zrobić lub najlepiej - prosto do serwisu?


Mi przyjęli ale też nie chcieli, muszą przyjąć. Pamiętaj o niezgodności mi kliknął naprawa gwarancyjna i powiedział że zmienić nie może a na początku mówiłem co chce. Złożyłem skargę. Obsługa w play jest skandaliczna. P.S. czytaj uważnie co podpisujesz.

#2695 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 18 September 2012 - 09:05

Sklep nie moze odmowic przyjecia zgloszenia reklamacyjnego. Idz tam gdzie kupiles i zglos to jako niezgodnosc towaru z umowa. Nic innego Cie nie interesuje.


Niby tak, ale nie przyjęła mi bo po prostu nie wiedziała co zrobić w takiej sytuacji, cyt. "mało kto kupuje iPhone".

#2696 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2209 posts
  • SkądBiałystok

Posted 18 September 2012 - 09:31

Niby tak, ale nie przyjęła mi bo po prostu nie wiedziała co zrobić w takiej sytuacji, cyt. "mało kto kupuje iPhone".


Pojdz jeszcze raz i powiedz zeby pani zadzwonila do swojej infolinii czy innej centrali i sie dowiedziala skoro nie wie ;)

#2697 effe

effe
  • 6547 posts
  • SkądSzczecin

Posted 18 September 2012 - 09:41

Pojdz jeszcze raz i powiedz zeby pani zadzwonila do swojej infolinii czy innej centrali i sie dowiedziala skoro nie wie ;)


Albo niech przeczyta procedury wewnętrzne.
Zdaje się o nazwie "Zgłoszenia reklamacyjne" :)

#2698 brokenmusic

brokenmusic
  • 228 posts

Posted 18 September 2012 - 17:54

Byłem dziś w sklepie Apple we Wrocławiu pooglądać sobie iphonea 4s. Sprzedawca na moje opinie o tym, że istnieją zażółcone ekrany, bądź są problemy z wibracjami o czym dowiedziałem sie na tym forum, odrzekł bym nie czytał głupot bo to bzdury, nikt kto ma iphonea w życiu by tak nie powiedział. Przeczytałem 270 stron bzdur, sprzedawca stwierdził, że w przypadku reklamacji ZAWSZE dostajemy sprzęt fabrycznie nowy a nie żadne refuby. Tyle kłamstw jednego dnia, mam 2 kolegów co pracują w sklepach Apple we Wrocławiu, ciekawe czy Apple pierze mózgi wszystkim sprzedawcą jak leci

#2699 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2209 posts
  • SkądBiałystok

Posted 18 September 2012 - 17:56

Sprzedawca ma sprzedawać, a nie spowiadać się z ewentualnych wpadek sprzętowych. Bierz jednak pod uwagę że problemy na forach są zawsze wyolbrzymione bo przeważnie o problemach piszą tylko ci ktorzy je mają - ci co ich nie mają nie udzialają się w takich tematach albo na forach, bo nie muszą szukać tam pomocy ...

#2700 dm76

dm76
  • 2445 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 18 September 2012 - 17:59

Nie ma we wrocławiu żadnych sklepów apple na 100%. Są jedynie prywatne firmy zwykłe, które dostały licencje resellera. Jak każda firma - ich działaniem jest sprzedaż, nie dyskusje i rozważania - każdy sprzedawca jest specjalnie szkolony jak ma sprzedawać swój towar. Jak to sobie wyobrażasz - wchodzisz do sklepu gdzie są tylko telefony i komputery apple, a on ci mówi, że tak - często się zdarzają felerne egzmplarze, można kupić dobry a można i zły... Ty byś tak pracował? A jak byś na chleb zarobił? :) Co do nowego to albo też lepiej brzmi dla klienta, że nowy to nowy, tym bardziej, że w polsce mało kto wie co znaczy słowo refurb - albo sam nie wiedział dokładnie... widział zafoliowany, czysty to z automatu nowy dla niego.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users