Zdecydowana większość czego ?Zdecydowana wiekszosc miala problemy i to niejednokrotnie.

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia
#2676
Posted 23 August 2012 - 22:09
#2677
Posted 08 September 2012 - 02:04
Za sprawą Waszej wiedzy kupiłam kiedys Iphone 3G bardzo byłam zadowolona. Wpada mi w ręce nieprzewidziana kwota pieniązków i pomyslalam o kupnie 4S. Przejscie byloby pewnie kolosalne jak z mojego starego fiata 126p na matiza hihihi ale czytajac ten wątek i za sprawą Waszych doswiadczen tym razem powiem Nie. Rozumiem i zdaję sobie sprawę iż w każdej firmie może zdarzyć się usterka ale to co tu wypisują to totalna paranoja. Zdecydowana wiekszosc miala problemy i to niejednokrotnie. 2200-2300 to stanowczo za duzo aby ryzykowac i nadziac sie na jedna z usterek ( static, ekran, karta sim, zasieg czy fatalna bateria ) Gdyby to było w normalnym kraju to pol biedy zanioslabym i wymiana od reki ale w naszej dziczy pewnie musialabym odsylac niejednokrotnie bo za 1 razem usterek by nie stwierdzono i do tego czekac tygodniami.
Mój iPhone nie ma żadnych z wyżej wymienionych przez Ciebie usterek. Sam myślałem, że mam pożółknięty ekran, ale tylko mi się wydawało i gdy porównałem z dziesiątkami 4 i 4S w Apple Store to byłem mile zaskoczony. Static noise (jeśli chodzi tu o te trzaski) to też nigdy nie usłyszałem. Ja polecam jak najbardziej 4S. [CIACH] <- regulamin
#2678
Posted 10 September 2012 - 14:55
#2679
Posted 10 September 2012 - 15:01
Mam swojego 4S już ponad miesiąc i ekran dalej jest żółty i jakoś nie mogę się do niego przyzwyczaić. Poza tym, żywotność baterii jest dużo gorsza niż w mojej starej 4-ce, przy włączonym 3G i danych 10% baterii leci w 10min. Nawet gdy go nie używam drain jest bardzo wyraźny. Zastanawiam się nad oddaniem go na gwarancje bo już powoli brakuje mi cierpliwości. No i zasięg - często mam zamiast ikon zasięgu napis "Szukanie", WiFi też co chwile traci zasięg… Ogólnie żałuję że nie wziąłem na próbę S3.
Nie gwarancja a "Niezgodność towaru" dostaniesz nowego. Tez mam teraz jedna sztukę z żółtym ekranem ale nie mam kiedy zanieść do salonu.
#2680
Posted 10 September 2012 - 15:49
#2681
Posted 10 September 2012 - 16:19
#2682
Posted 10 September 2012 - 19:00
Czyli wystarczy, że zaniosę go do salonu Play wyjaśnię problem i dostanę nowy telefon?
Nie, idziesz mówisz że zgłaszasz niezgodność towaru - żółtawy ekran, zabierają całe pudełko - komplet i czekasz do 14 dni roboczych. Mi dopiero pierwsza sztuka się taka trafiła a miałem już kilka 4 i 4s. P.S. masz 2mc od daty zakupu aby uznali to za wadę która była od razu - nie pamiętam jak się to nazywa.
#2683
Posted 12 September 2012 - 22:31
#2684
Posted 12 September 2012 - 23:01
Ja mam problem ze static.. w 4s tel był kupiony z allegro, dostałem fakturę zakupu z T-Mobile,
jak mam zareklamować tel ?? Mogę się powołać na tą fakturę skoro ona jest na jakąś firmę XXX
dzięki za odp
Zanosisz do t mobile, bądź od razu wysyłasz do regenersisu.
#2685
Posted 13 September 2012 - 13:46
Zanosisz do t mobile, bądź od razu wysyłasz do regenersisu.
Kolego, a nie będzie problemu ze faktura jest na jakąś tam firmę a nie na mnie ?

a jeszcze jedno pytanie, czytałem ten wątek niemal od początku i dużo osób dostało refub'y a ja nie chciał bym używanego tel, mój jest niemal jak nowy i kiepsko bym się czuł wiedząc ze dałem 3tys za używany telefon.
Dzięki za odp
#2686
Posted 13 September 2012 - 19:37
#2687
Posted 14 September 2012 - 10:28
#2688
Posted 17 September 2012 - 14:31
Nie, idziesz mówisz że zgłaszasz niezgodność towaru - żółtawy ekran, zabierają całe pudełko - komplet i czekasz do 14 dni roboczych. Mi dopiero pierwsza sztuka się taka trafiła a miałem już kilka 4 i 4s. P.S. masz 2mc od daty zakupu aby uznali to za wadę która była od razu - nie pamiętam jak się to nazywa.
Byłem w 2 salonach PLAY, najpierw w tym, gdzie obsługa jest bardziej "kompetentna" - odesłali mnie do tego salonu w którym kupiłem telefon. W tym salonie nikt oczywiście nie wiedział co zrobić i telefon nie został przyjęty. Poza tym, dostałem informację że mogę to zgłosić tylko jako "naprawa gwarancyjna" (żółty ekran).
Mogę telefon wysłać do jakiejś centrali Play gdzie będą wiedzieli co z tym zrobić lub najlepiej - prosto do serwisu?
#2689
Posted 17 September 2012 - 14:44
#2690
Posted 17 September 2012 - 20:42
#2691
Posted 17 September 2012 - 21:30
Przeczytałem te 269 stron opinii, byłem bardzo napalony na 4 lub 4s, koledzy skutecznie mnie wyleczyli. Patologią jest sytuacja, kiedy nie cieszysz się na myśl zakupu nowego cacka tylko martwisz, co zrobisz jak nie będzie działały wibracje czy ekran będzie żółty. Szkoda, że z ekskluzywności w Apple została tylko cena. Szczerze obawiam się jakim bublem może być 5
Ja kupiłem 4S 64GB i za pierwszym razem trafiłem dobry. Miałem za to przejścia z nowym iPadem i w rezultacie nie mam tabletu. Kup w sklepie internetowym Apple, jeśli będzie coś nie tak, to odeślesz im bez stresu i do tego w miłej atmosferze zrozumienia problemu.
#2692
Posted 17 September 2012 - 21:54
#2693
Posted 17 September 2012 - 22:02
#2694
Posted 17 September 2012 - 22:13
Byłem w 2 salonach PLAY, najpierw w tym, gdzie obsługa jest bardziej "kompetentna" - odesłali mnie do tego salonu w którym kupiłem telefon. W tym salonie nikt oczywiście nie wiedział co zrobić i telefon nie został przyjęty. Poza tym, dostałem informację że mogę to zgłosić tylko jako "naprawa gwarancyjna" (żółty ekran).
Mogę telefon wysłać do jakiejś centrali Play gdzie będą wiedzieli co z tym zrobić lub najlepiej - prosto do serwisu?
Mi przyjęli ale też nie chcieli, muszą przyjąć. Pamiętaj o niezgodności mi kliknął naprawa gwarancyjna i powiedział że zmienić nie może a na początku mówiłem co chce. Złożyłem skargę. Obsługa w play jest skandaliczna. P.S. czytaj uważnie co podpisujesz.
#2695
Posted 18 September 2012 - 09:05
Sklep nie moze odmowic przyjecia zgloszenia reklamacyjnego. Idz tam gdzie kupiles i zglos to jako niezgodnosc towaru z umowa. Nic innego Cie nie interesuje.
Niby tak, ale nie przyjęła mi bo po prostu nie wiedziała co zrobić w takiej sytuacji, cyt. "mało kto kupuje iPhone".
#2696
Posted 18 September 2012 - 09:31
Niby tak, ale nie przyjęła mi bo po prostu nie wiedziała co zrobić w takiej sytuacji, cyt. "mało kto kupuje iPhone".
Pojdz jeszcze raz i powiedz zeby pani zadzwonila do swojej infolinii czy innej centrali i sie dowiedziala skoro nie wie

#2697
Posted 18 September 2012 - 09:41
Pojdz jeszcze raz i powiedz zeby pani zadzwonila do swojej infolinii czy innej centrali i sie dowiedziala skoro nie wie
Albo niech przeczyta procedury wewnętrzne.
Zdaje się o nazwie "Zgłoszenia reklamacyjne"

#2698
Posted 18 September 2012 - 17:54
#2699
Posted 18 September 2012 - 17:56
#2700
Posted 18 September 2012 - 17:59

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users