
iPhone 4S - Pierwsze wrażenia
#1576
Posted 30 December 2011 - 21:24
#1577
Posted 30 December 2011 - 21:32
A skąd to wiadomo? (mój ma DN).
ale co skąd wiadomo ? skąd wiadomo że z 44 tygodnia ? tu masz link ->Klantenservice: Serienummers
Wpisz Serial No. i się wszystkiego dowiesz .
#1578
Posted 30 December 2011 - 21:35
#1579
Posted 30 December 2011 - 21:42
#1580
Posted 30 December 2011 - 21:46
#1581
Posted 30 December 2011 - 21:49
Tu chodzi o ten zwykły sygnał jak się nawiązuje połączenie i niewiem czy to wina Iphone czy tak poprostu się to stało. Dziwny i nieprzyjemny dźwięk jak mogę to tak ująć.
Robiłeś restore?
#1582
Posted 30 December 2011 - 21:50
#1583
Posted 30 December 2011 - 21:53
Aquatarion a co sądzisz o moim problemie?
Restore nie robiłem , ale to się zdarzyło raz jakoś 1,5 godz temu i potem wydzwanialem do kilku osób i DŹWIĘK NAWIĄZYWANIA POŁĄCZENIA był ok.
Bo to jest tak,że jak z takim problemem oddasz do serwisu, to i tak poerwszą czynnością jaką zrobią to jest restore. Jeśli po tym będzie ok, to odeślą bez wymiany. Dlatego warto zrobić samemu, zanim odda się phone'a na 2 tyg.
#1584
Posted 30 December 2011 - 22:53
#1585
Posted 30 December 2011 - 23:22
#1586
Posted 30 December 2011 - 23:24
Ja dokładnie tak samo ;/ mój 3g juz powoli umiera. Wszytko nawala.
soczekpl
z iSpot'a tez?
#1587
Posted 30 December 2011 - 23:32
Z polskich sieci nie polecam. Z Apple Store jak najbardziej.
Dlaczego z polskich sieci nie polecasz ? Telefony są gorszej jakości niż na stronie Apple store ?
#1588
Posted 30 December 2011 - 23:42

#1589
Posted 30 December 2011 - 23:43
Z Regenersis zawsze były problemy. W Apple Store nowy telefon jest wysyłany w ciągu kilku dni i w tym czasie odsyła się starego. Ja bez iPhone'a byłem 2 godziny. W T-Mobile/Orange czekałbym 2 tygodnie bez telefonu.Nie są raczej gorszej jakości , nie ma jak tego sprawdzić, natomiast ze zwrotem w APPLE STORE ONLINE jest duzo łatwiej. Cofnijcie się pare stron tego tematu do tyłu to zobaczycie co Regenersis robi z klientami Orange ,T-Mobile i niedługo dołączy Play
#1590
Posted 30 December 2011 - 23:46

#1591
Posted 30 December 2011 - 23:48

#1592
Posted 30 December 2011 - 23:49
Ja teraz wymieniam na 3 model i dostanę Magic Mouse. Podobno zwracają 400 zł ale raczej chodzi właśnie o upust w Apple Store.jezeli ktoś chce kupic telefon do własnego uzytku , a nie kupic np w Orange i go sprzedać to polecam APPLE STORE ONLINE, jezeli byłby juz problem z telefonem ASO wysyła nowy telefon , a kurier zabiera stary. Ktoś nawet pisał że przy 4 wymianie ASO zaproponowalo 400 zl upustu na produkty appla chyba
. Ja akurat mam idealny model , zandych minusów , a jestem tego pewien , porownywalem sobie z moim 3G.
#1593
Posted 30 December 2011 - 23:50
A powiedzcie mi jak wygląda reklamacja u Apple Store Online? Gdzie to się wysyła ? Jak ? Jestem w sieci Plus i np kupie z Apple Store iP i np będzie jakiś wątpliwy i będę go chciał wysłać to jak? Wydrukuje sobie od razy by później nie zadawać tego samego pytania
dzwonisz na infolinie , mowisz co sie z telefonem dzieje , jezeli stwierdza ze ok , wada fabryczna to wysylaja nowy w przeciagu kilku dni , a stary zabiera kurier.
#1594
Posted 30 December 2011 - 23:53

#1595
Posted 30 December 2011 - 23:57
Ale na infolinii mam nadzieje ze po polsku mówią
no pewnie lol xD
#1596
Posted 31 December 2011 - 00:00
Ale na infolinii mam nadzieje ze po polsku mówią
Tylko językiem migowym

#1597
Posted 31 December 2011 - 00:33

#1598
Posted 31 December 2011 - 00:48
Cena iPhona 4S 16GB do przyjęcia, ale wysyłka z Apple Store 1-2 tygodnie
Masakra !!!
Zapłać kartą to będzie w pare dni . Ja płaciłem przelewem i żyję . Ludzie nie bądźcie tacy napaleni xD !
#1599
Posted 31 December 2011 - 09:44

#1600
Posted 31 December 2011 - 09:49

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users