Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#726 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 września 2011 - 12:09

P.S Doczytałem właśnie, że karta z BZWBK. Twój bank więc jest na liście tych "nowoczesnych" https://bluecash.pl/...slugiwane_banki

---------- Wpis dodano o 12:49 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:48 ----------


Nie każdy ma kredytową i nie każdy chce mieć.


Tak samo jak nie każdy musi korzystać z AppStore.

Które banki nie księgują od razu przelewów wewnętrznych?

#727 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 04 września 2011 - 12:33

Panowie zupełnie odchodzimy od tematu. Czy ktoś będzie miał kartę kredytową czy nie to jego sprawa. Faktem jest, że karta kredytowa wymagana do App Store NIE jest. Listę takich banków dałem wyżej.

#728 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 05 września 2011 - 10:38

Środki wplynely na konto i już wszystko działa. Dziękuje bardzo wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

#729 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 września 2011 - 10:59

Lokria, w życiu bym na to nie wpadł. Rozumiem, ze jak doladuje kartę to problem zniknie?
Ale skoro chodzi o ilośc środków na koncie to dlaczego pojawia się informacja o nieprawidłowym security code?


Środki są potrzebne, bowiem Apple blokując na karcie kwotę około 10 zł sprawdza w ten sposób kartę. Po kilku do kilkunastu dni te środki wracają do Twojej dyspozycji.

#730 Substraty

Substraty
  • 25 postów

Napisano 06 września 2011 - 15:05

Karta prepaid i itunes / Błąd z Security Code Mam problem z kartą prepaid BZWBK przy kupnie gry w itunes. Wpisuję wszystko poprawnie, kod CVV2, dane osobowe i po wciśnięciu przycisku done mam komunikat "Please enter valid security code". Konto w appstore zarejestrowane na Polskę. W ipodzie mam ten sam błąd. Mam ponad 20zł na koncie więc nie wiem co może być przyczyną. Proszę o pomoc

#731 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 września 2011 - 16:27

Ja obstawiam, że za mało masz pieniążków na koncie. Bo jeśli masz iPoda, komputer i coś jeszcze podpięte pod to samo konto iTunes, a oni blokują po 8 złotych za każde urządzenie (chyba po 8, nie pamiętam dokładnie) plus do tego koszt gry którą pobierasz, to 20 PLN wychodzi za mało.

#732 Substraty

Substraty
  • 25 postów

Napisano 06 września 2011 - 17:56

Niestety przelałem kolejne pieniądze i dalej nie pomogło, chociaż po pierwszej próbie komputer długo się zastanawiał, po czym wyświetlił komunikat o tym że, itunes za bardzo obciążył łącze internetowe (coś takiego). Za tym komunikatem krył się kolejny komunikat o tym żebym kupił jakąś aplikację aby karta zaczęła działać (nie pamiętam dokładnie tego komunikatu). Zrobiłem tak ale dalej wywala ten nieszczęsny komunikat "security code". A pieniądze dalej na moim koncie siedzą bez zmian. O co chodzi ? Już wszystko działa. Temat można zamknąć.

#733 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 10 września 2011 - 12:38

Odswiezam temat bo pojawiły się kolejne problemy... Gdy próbuje pobrać jakaś aplikacje (nawet darmowa) pojawia się komunikat " tap continue and sign in to viev billing information" Jeśli na ósme continue wyświetla się to okienko, w którym podajemy informacje o sposobie płatności i pojawia sie napis "there is a billing problem with previous purchase. Please update your payment method" Nie zmienialem tam żadnych danych, środki na karcie, której używam są. Muszę znowu podać security code bo sie automatycznie wymazal. Jeśli go wprowadzę, pojawia sie komunikat "your payment method was declined. Please Enter another payment method. Zaznaczam ze wcześniej korzystalem z tej karty i wszystko działało jak należy. Czym mogą być spowodowane te problemy? Pomozecie mi je rozwiązać?

#734 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 września 2011 - 12:41

Tym, że była kwota do obciążenia, a na karcie nie miałeś wtedy środków. Miałem raz podobny problem, udało mi się go zlikwidować dodając inna kartę, a później wróciłem do starej.

#735 bohen25

bohen25
  • 127 postów
  • SkądToruń

Napisano 10 września 2011 - 12:58

Podpinam się pod temat, żeby nie robić śmietnika na forum. Powiązałem kartę internetową BZWBK, zasiliłem ją uprzednio, mając na koncie 20 zł kupiłem aplikację za 0.79Euro na próbę, aplikacja się pobrała. Teraz sprawdzając kartę mam napisane saldo 19 zł, dostępne środki 1.70 zł. Żadnej wzmianki o dokonanych transakcjach w historii nie mam. O co chodzi? Bank sprawdza w jakiś sposób możliwości karty czy co?

#736 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 września 2011 - 13:02

AppStore weryfikuje w ten sposób kartę, że blokuje około 8 złotych za każde urządzenie. Blokada trwa, w zależności od banku, od kilku do kilkunastu dni. Środki te później są do Twojej dyspozycji.

#737 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 10 września 2011 - 15:13

Wcześniej była mowa o tym ze blokują 10 zł celem sprawdzenia karty, ale ja mam dostępnych środków ponad 30zł... Arturcisz, czyli problem powinien sam się rozwiązać p kilku dniach?

#738 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 września 2011 - 15:16

Nie wiem :) tak jak wspominałem, ja zmieniłem karty.

#739 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 10 września 2011 - 15:17

Niedobrze... Ale dlaczego nie mogę pobierać nawet darmowych aplikacji? Tego nie rozumiem...

#740 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 września 2011 - 15:24

Bo wisisz im kasę, za wcześniejszy zakup.

#741 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 10 września 2011 - 15:28

Tym, że była kwota do obciążenia, a na karcie nie miałeś wtedy środków. Miałem raz podobny problem, udało mi się go zlikwidować dodając inna kartę, a później wróciłem do starej.


Kilka razy tak miałem ale zawsze wystarczyło kliknąć w płatności i podać mu tą samą kartę - pobierał od razu bez kombinacji z innymi kartami.

#742 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 września 2011 - 15:31

Mi tak nie chciał, nie wiem czemu więc wybrałem dla mnie prostsze rozwiązanie.

#743 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 10 września 2011 - 15:33

U mnie właśnie nie działa... Gdy wprowadzę dane karty to pojawiają sie komunikaty, o których pisałem wcześniej. Ostatnia aplikacje kupowałem kilka dni temu, a kartę doladowalem jeszcze wcześniej...

#744 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 14 września 2011 - 13:42

Dalej nic się nie zmieniło. Próbowałem podać dane innej karty ( DEbit Master Card pay pass) i nic nie pomogło. Znowu pojawia jest informacja " Your payment method was declined. Please Enter another payment method" Co mam jeszcze zrobić?

#745 PrzemOriginal

PrzemOriginal
  • 103 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 września 2011 - 13:46

A może wpisujesz imię i nazwisko z polskimi znakami? Nie wiem już jak Ci pomóc..

#746 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 14 września 2011 - 13:54

Nie, próbowałem z i bez polskich znaków, ale to na nic.

#747 PrzemOriginal

PrzemOriginal
  • 103 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 września 2011 - 14:00

Czyli jesteś pewien, że wybrałeś odpowiedni rodzaj karty, wpisałeś dobrze numer karty oraz bez polskich znaków podałeś swoje imię i nazwisko razem z adresem, na który założyłeś kartę oraz masz jakieś środki na karcie?

#748 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 14 września 2011 - 14:05

Tak, upewnialem sie kilkakrotnie. Dziwne to bardzo. Nie mogę pobierać nawetdarmowych aplikacji... Pojawia sie komunikat, o którym pisałem na str. 2.

#749 PrzemOriginal

PrzemOriginal
  • 103 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 września 2011 - 14:09

A ta karta internetowa "bez plastiku" to jest VISA czy MasterCard? Co do karty debetowej, o której wcześniej pisałeś to miałeś na niej jakieś środki? Może po prostu Twoje konto zostało jakoś zablokowane i spróbuj założyć nowe.

#750 Magic07

Magic07
  • 35 postów

Napisano 14 września 2011 - 14:14

Tak środki są na obu kartach. Ta internetowa bzwbk bez plastiku to Visa. Nowe konto czyli nowe Apple id tak? Utworzę potem nowe i zobaczę jakie bedą tego efekty.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych