Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Modern Combat 3: Fallen Nation


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
295 odpowiedzi w tym temacie

#51 mikol

mikol
  • 159 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 26 października 2011 - 22:03

Jeśli iPad 3 posiadał by 4 rdzenie i dorzucali by do niego iController był bym skłonny zapłacić 100 zł za gierkę z Appstore ;)

#52 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2011 - 00:04

Wiesz, iPad 3 może mieć tych rdzeni nawet 16... Tu chodzi o pełne wykorzystanie potencjału urządzenia, wyciśnięcie z niego wszystkiego. A ja może odnoszę mylne wrażenie, ale za kazdym razem mówi się po premierze nowego urządzenia "no, teraz trzeba dać deweloperom czas na zrobienie gry w pełni wykorzystującej potencjał sprzętu" , a po roku wychodzi nowy iPhone/iPad i tyle, i znów to samo. Wiadomo, czasem wyjdzie rzeczywiście jakaś gierka która wyciska z mobilnych jabłuszek więcej, ale ani to masowy preceder, ani nigdy nie wyciągnięto 100%.

---------- Wpis dodano 27.10.2011 o 01:04 ---------- Poprzedni wpis dodano 26.10.2011 o 23:11 ----------

Już jest!!

#53 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 27 października 2011 - 00:17

Jest jest :) Już leci. Doczekałem się ;)

#54 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2011 - 05:56

Po przejściu pierwszej misji stwierdzam, że gra jest naprawdę świetna! Choć cały czas jeszcze zastanawiam się, jakie sterowanie wybrać, gyro pomaga, ale czasem przeszkadza, bez niego za to za dużo smyrania palcami i nie orientujemy się co na planszy.

#55 szuban

szuban
  • 15 postów
  • SkądŻakowice

Napisano 27 października 2011 - 08:29

Ja jednak nie jestem do końca zadowolony... Może to wina ios5 ale gra ma bardzo podobne "zacinki" do np 9mm. Czasem ten problem z płynnością utrudnia granie...

#56 yUlekk

yUlekk
  • 119 postów

Napisano 27 października 2011 - 09:41

Rzeczywiście gra trochę laguje, ponadto nie zawsze ekran reaguje na przesuwanie.

#57 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2011 - 13:05

Na iPadzie 2 wszystko jest jak najbardziej w porządku, płynnie i idealnie.

#58 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 27 października 2011 - 13:52

U mnie na ip4 (ios5) śmiga idealnie zero zacinek, wszystko płynnie (aktualnie misja 4) ;)

#59 mikol

mikol
  • 159 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 27 października 2011 - 14:47

i jak wrażenia do tej pory ? coś się zmieniło od przejścia 1 misji ? jest dużo broni czy raczej skromnie jak w poprzednich 2 częściach ?

#60 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 27 października 2011 - 15:04

Wrażenia bardzo pozytywne, piękna grafika oraz płynność gry. Różne misje w różnych zakątkach świata, broni jest kilka i swietnie sie sprawdzają, celność precyzyjna zarówno z daleka jaki i z przybliżenia, z efektem spowalniania podczas strzalu w głowe. Druga czesc modern combat mnie tak nie wciagnela, wrecz przeciwnie poddalem sie po dwoch misjach bo jakos mnie nie urzekła.. a tu az chce sie grac ;) z tym ze bateria juz mi pada bo gralem tez troche w Tintin.. naładuje sie i jade dalej z tym koksem :) pozdr.

#61 TREB-KING

TREB-KING
  • 42 postów

Napisano 27 października 2011 - 15:12

nie zgodzę się z kolegą co do płynności gry, są momenty kiedy gra się zacina, przeszkadza to głównie w multi. Może zauważyć także, że w porównaniu z mc2 żyroskop ma wolniejszą reakcję. Mam iPt 4 iOS 4.3.3

#62 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 27 października 2011 - 15:41

Jednym zacina drugim nie, z niewiadomych przyczyn ;)

#63 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 października 2011 - 15:58

Na trailerze gra wyglądała super, a na gameplayach na YT nie wygląda tak znakomicie. Myślałem, że kupię, ale chyba nie do końca warto.

#64 yUlekk

yUlekk
  • 119 postów

Napisano 27 października 2011 - 16:06

Jakby ktoś miał pomysł co zrobić żeby nie lagowało to napiszcie, narazie zostawię sobię MC3 na potem

#65 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2011 - 16:13

Odpowiadając od początku- broni jest sporo, podoba mi się, że w multi możemy ją doposażać w np pro celownik itp. Ja zabrałem się po pierwszej misji za multi, bo tam to jest dopiero gra. Ktoś pisał wyżej o gzmeplayach na yt- gra na urządzeniu prezentuje się NIEBO lepiej. Tak jak wspomniałem, iPad 2 żadnych lagów, wszystko bajka. Plansze multi znacznie większe, co mnie osobiście się nie podoba- mozna dokupić ekwipunek i bronię jak np desant za kasę z karty. Ale to już gusta. Pisane na szybko z taczki, przepraszam za błędy.

#66 yUlekk

yUlekk
  • 119 postów

Napisano 27 października 2011 - 17:51

Do tych co mają lagi - spróbujcie włączyć tryb samolotowy, mi z trybem samolotowym chodzi wyraźnie płynniej.

#67 mikol

mikol
  • 159 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 27 października 2011 - 18:32

Bastuś, dzięki za info :)

#68 dawidu8

dawidu8
  • 74 postów

Napisano 27 października 2011 - 19:09

Siemanko. Kupiłem tą gre ale niestety za każdym razem kiedy próbuje grać w multiplayer rozłącza nie (Disconnected) albo jak już sie zaloguje (żadko) to kiedy dołączam do jakiegoś "rooma" wyłącza mi się gra. Co może być problemem, ktoś wie?

#69 mikol

mikol
  • 159 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 27 października 2011 - 19:58

Pisze się rzadko a nie "żadko" ;) a na jakim iurządzeniu borykasz się z problemem ? iPhone, iPad czy iPod ? Edit: Zaczął bym od przeinstalowania gry oraz zrestartowania urządzenia, później możesz zrobić restore jeśli nic nie pomoże

#70 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2011 - 20:06

@mikol Spoko, w razie co chętnie odpowiem na pytania.;)

#71 mikol

mikol
  • 159 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 27 października 2011 - 20:15

To jeszcze jedno pytanko, ile maksymalnie osób może być na jednym serwerze na multi ?

#72 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 października 2011 - 20:18

To jeszcze jedno pytanko, ile maksymalnie osób może być na jednym serwerze na multi ?


ENJOY WHAT IS SIMPLY THE BEST MULTIPLAYER ON SMARTPHONES
• Enter battles for up to 12 players in 6 exclusive maps and 7 different modes.


Naprawdę taki problem przeczytać opis w AppStore?

#73 Paweł Hać

Paweł Hać

    iMagazine.pl Team

  • 3 177 postów

Napisano 27 października 2011 - 20:21

A propos liczby graczy - 12 to zdecydowanie za mało na niektóre mapy. Spokojnie mogłoby tam grać dwa razy tyle osób.

#74 dawidu8

dawidu8
  • 74 postów

Napisano 27 października 2011 - 20:24

Siemanko. Kupiłem tą gre ale niestety za każdym razem kiedy próbuje grać w multiplayer rozłącza nie (Disconnected) albo jak już sie zaloguje (rzadko) to kiedy dołączam do jakiegoś "rooma" wyłącza mi się gra. Co może być problemem, ktoś wie?


Robiłem wszystko:restore,restart gry. nic nie pomaga. coś bardziej zaawansowanego?

#75 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2011 - 20:28

@Paweł Przyznam Ci rację, rzeczywiście mapki są na tyle duże, że liczba graczy mogłaby być nawet większa, i jeden o drugiego by się nie potykał. :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych