
Modern Combat 3: Fallen Nation
#101
Napisano 28 października 2011 - 21:27
#102
Napisano 28 października 2011 - 21:42
#103
Napisano 29 października 2011 - 12:36
#104
Napisano 29 października 2011 - 12:47

#105
Napisano 29 października 2011 - 16:56
#106
Napisano 29 października 2011 - 17:16
Kolego nie pisz takich głupot jak nie masz o tym pojęcia bo poźniej ludzie tracą czas na jakieś bez sensowne zabiegiJeśli to nie pomoże, to wina leży po stronie połączenia internetowego.
nie trzeba wielkiego wysiłku intelektualnego żeby dojść do wniosku że
Wina leży tylko i wyłącznie po stronie serwerów które się nie wyrabiają
a dzisiaj wywaliły już połowę użytkoników i nie przyjmują nowych
Zresztą sytuacja nie jest nowa i problem występował już częsciowo w mniejszej skali w MC2
widocznie game loft postanowił to zignorować i zarobić trochę
#107
Napisano 29 października 2011 - 17:34
Kolego nie pisz takich głupot jak nie masz o tym pojęcia bo poźniej ludzie tracą czas na jakieś bez sensowne zabiegi
Wbrew pozorom te "bez sensowne zabiegi" mają sens. W tym przypadku akurat na wiele się nie zdadzą, jeśli serwery padły to nic się nie da zrobić. Z drugiej strony wszystkie pozostałe możliwości zostały wyeliminowane, więc w razie problemów może to pomóc (przyjmując, że serwery wstaną).
#108
Napisano 29 października 2011 - 18:05
---------- Wpis dodano o 19:02 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:59 ----------
szkoda bo grajest genialna
---------- Wpis dodano o 19:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:02 ----------
sama w sobie
#109
Napisano 29 października 2011 - 19:51
#110
Napisano 29 października 2011 - 20:56
#111
Napisano 29 października 2011 - 21:28
#112
Napisano 29 października 2011 - 21:39
#113
Napisano 29 października 2011 - 21:57
pingi gubi nie ma szans pograc
co za bzdura łączy do serwerów w kanadzie
mogli chociaz postawic jeden w europie
http://quick-ip-look...p=208.71.187.26
#114
Napisano 30 października 2011 - 00:55

#115
Napisano 30 października 2011 - 09:12
Otrzymujesz ostrzeżenie. Na forum nie tolerujemy piractwa! / Michał.Rz
#116
Napisano 30 października 2011 - 14:29
#117
Napisano 30 października 2011 - 14:32
#118
Napisano 30 października 2011 - 14:49
To co, warto kupić tą grę? Ile wychodzi w przeliczeniu na PLN? Póki co zagrywam się w Shadowguna. Jak jedna gra ma się do drugiej?
Zdecydowanie warto kupić. Wychodzi około 25 zł. Shadowgun to jednorazówka, przejdziesz i Ci się znudzi. W MC3 masz multiplayer, który jest esencją gry. Dużo lepszy niż w poprzedniej części, sporo nowości, świetne mapy. Tyle, że na razie są problemy z połączeniem się z serwerem, chociaż da się grać. Poza tym grafika jest bajeczna - niebo lepsza niż w poprzedniej części (oraz w każdej innej grze Gameloftu). A zresztą niedługo pojawi się u nas recenzja, jeśli się nie spieszysz, to poczekaj te kilka dni.
#119
Napisano 30 października 2011 - 15:10
Zdecydowanie warto kupić. Wychodzi około 25 zł. Shadowgun to jednorazówka, przejdziesz i Ci się znudzi. W MC3 masz multiplayer, który jest esencją gry. Dużo lepszy niż w poprzedniej części, sporo nowości, świetne mapy. Tyle, że na razie są problemy z połączeniem się z serwerem, chociaż da się grać. Poza tym grafika jest bajeczna - niebo lepsza niż w poprzedniej części (oraz w każdej innej grze Gameloftu). A zresztą niedługo pojawi się u nas recenzja, jeśli się nie spieszysz, to poczekaj te kilka dni.
Poczekam więc na recenzję, bo akurat 'nasze' recenzje zawsze dają mi inne myślenie do danej grze, ale dziękuję za odpowiedzi

#120
Napisano 30 października 2011 - 17:10


#121
Napisano 30 października 2011 - 17:50
---------- Wpis dodano o 17:50 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:48 ----------
gra smiga bez przyciec w MP na ip4 z ios5 z jb
#122
Napisano 31 października 2011 - 01:27
#123
Napisano 31 października 2011 - 05:10

#124
Napisano 31 października 2011 - 13:32

#125
Napisano 31 października 2011 - 14:03


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych