Autoryzacja komputera w programie iTunes.
#51
Napisano 29 kwietnia 2013 - 19:45
Hej, dopiero zaczynam przygodę z ipodem touch, bądźcie więc wyrozumiali.
Dostałam ipoda po kimś, i chcę go spersonalizować po swojemu. Założyłam już sobie Apple ID, i teraz mam problem.
Jak zresetować powiązanie ipoda z poprzednim ID? Zmieniam sobie w itunes różne rzeczy, dodaję aplikacje, usuwam stare, zmieniam położenia w kartach itp, ale jak chcę to zapisać i zsynchronizować, wyskakuje mi okienko z jakimś poprzednim adresem e-mail z prośbą o autoryzację komputera. Kasuje ten mail, podaję swoje ID, i dalej wyświetla mi się, że ten komputer jest już zautoryzowany. Wszystko wydaje się ok, ale zmiany nie dokonują się na ipodzie... Czy coś jest nie tak z przypisaniem urządzenia do konta? Trzeba się jakoś przelogować? Mogę to zrobić nie znając danych poprzedniego użytkownika? Gdzie i jak? Dziękuję z góry za pomoc, bo pierwszy raz mam do czynienia z takim sprzętem i nie wiem nic
Przeniosłem do właściwego wątku. eualex.
#52
Napisano 29 kwietnia 2013 - 20:22
#53
Napisano 01 grudnia 2009 - 17:33
#54
Napisano 22 lipca 2013 - 21:21
To mój pierwszy raz u Was i w sumie początki przygody z produktami Apple więc proszę o wyrozumiałość Mam nadzieję, że dobrze trafiłem z problemem i postaram się go jasno opisać.
Korzystam z najnowszej wersji iTunes dla Windows 7. Do tej pory kupiłem w iTunes Store już kilka płyt i nigdy nie miałem problemu z ich odtworzeniem. Niestety w przypadku ostatniego zakupu przy próbie odtworzenia pierwszego utworu pojawia się komunikat "Komputer nie ma autoryzacji do odtwarzania "La la la...". Czy chcesz go autoryzować?". Po wpisaniu Apple ID i hasła pojawia się informacja, że ten komputer został już autoryzowany, a problem nie znika. Jest to jedyny komputer na jakim używam iTunes. Pozostałe utwory z płyty mogę odtworzyć bez problemu. Zastosowałem się do wszystkich sugestii jakie znalazłem na [url=http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=pl_PL]Program iTunes wielokrotnie monituje o autoryzowanie komputera do odtwarzania zawartości zakupionej w sklepie iTunes Store[/url] problem jednak nie zniknął. Będę wdzięczny za podpowiedzi jak pozbyć się tej usterki.
#55
Napisano 23 lipca 2013 - 21:41
#56
Napisano 24 lipca 2013 - 18:01
#57
Napisano 06 sierpnia 2013 - 08:58
Witam:)
W maju tego roku kupiłem płytę na itunes.
Niestety nie przesłuchałem jej całej.
Wczoraj kolega przypomniał mi o tej płycie wysyłając mi link z kawałkiem którego nie słuchałem.
Naturalnie utwór mi się bardzo spodobał i chciałem sprawdzić czy znajduje się na tej mojej kupionej płycie, okazuje się ze tak i nie mogłem go włączyć na iphonie i przeskakuje na inny utwór, wiec sprawdziłem to na Macbooku i przy włączeniu tego utworu wyskakuje komunikat:
Komputer nie ma autoryzacji do odtwarzania tego utworu czy chcesz go autoryzować
oczywiście zgadzam się na to i się loguje na itunes po chwili wyskakuje komunikat:
This computer is already authorised. Including this one, you have authorised one computer out of your available 5.
i co mam zrobić??
pozdrawaim
#58
Napisano 12 sierpnia 2013 - 15:59
#59
Napisano 12 sierpnia 2013 - 16:18
#60
Napisano 17 sierpnia 2013 - 04:42
Mam problem, ponieważ miałem autoryzowany komputer (Sony Vaio ale w przyszłości będzie Macbook ) i chciałem wczoraj kupić piosenkę, pierwsze co zobaczyłem po zalogowaniu się do konta to było to:
Po wpisaniu kodu CVV2 swojej karty natomiast zobaczyłem coś takiego:
Zaznaczam iż:
-nie zmieniałem komputera
-nie przeprowadzałem aktualizacji systemu do nowszej wersji, ani nie instalowałem innego odtwarzacza multimediów
-nie miałem i nie mam zaległych płatności względem iTunes
-takie rzeczy zdarzały mi się już w przeszłości, gdy miałem Mac Mini było to samo a tracić co chwile 20zł mi się nie uśmiecha
#61
Napisano 17 sierpnia 2013 - 08:20
#62
Napisano 17 sierpnia 2013 - 10:26
#63
Napisano 17 sierpnia 2013 - 10:27
#64
Napisano 17 sierpnia 2013 - 11:23
#65
Napisano 17 sierpnia 2013 - 12:01
1.Środki na zakup piosenki tak
2.A tracenie 20zł co jakiś czas by w cudzysłowiu aktywować kartę którą płacę za piosenki to mi się nie uśmiecha.
Jakie tracenie, to blokada na ok. tydzień, po czym jest kwota zwracana. Dodając kartę musisz mieć środki na zrobienie blokady autoryzacyjnej + środki na to co chcesz kupić.
#66
Napisano 17 sierpnia 2013 - 13:05
#67
Napisano 17 sierpnia 2013 - 13:16
#68
Napisano 17 sierpnia 2013 - 13:38
Wiem że są oddawane, tylko irytuje mnie fakt iż autoryzacja konta wykonywana jest co jakiś czas
Bzdura. Autoryzacja jest robiona tylko przy pierwszym dodawaniu karty, oraz przy próbie zakupu z nowego urządzenia, którego nie zna AppStore. Kupuję w AppStore na różnych urządzeniach i autoryzacji ode mnie chciało ostatnio jak pierwszy raz użyłem AppStore w iPhone 5, czyli jakiś rok temu... no jeszcze zapomniałbym, że krzyczy o kartę zawsze jak jest problem z pobraniem pieniędzy za poprzedni zakup, ale to już wina użytkownika a nie AppStore.
#69
Napisano 17 sierpnia 2013 - 17:32
no jeszcze zapomniałbym, że krzyczy o kartę zawsze jak jest problem z pobraniem pieniędzy za poprzedni zakup, ale to już wina użytkownika a nie AppStore.
Było by to możliwe gdybym miał jakieś zaległe płatności ale nie mam!! (sprawdzałem w iTunes Store) boję się jeśli ktoś serio próbował się zalogować tylko jak skoro ten e-mail który mam przypisany jako apple ID mam specjalnie tylko do iTunes
#70
Napisano 17 sierpnia 2013 - 18:42
#71
Napisano 18 sierpnia 2013 - 05:08
#72
Napisano 13 listopada 2013 - 13:01
Witam, wiem ze bylo troche tematow o tym ale u mnie wystepuje dosyc niespotykany problem. Pomimo wielokrotnej proby zautoryzowania i wycofania autoryzacji komputera z 3 roznych kont i zgrania programow z iphone do itunes ciagle wyskakuje blad:
Ktos wie o co moze chodzic?
Dodam ze programy pochodza z appstore i z cydii
Mam ten sam problem, czy ktoś wie co zrobić w takiej sytuacji?
#73
Napisano 13 listopada 2013 - 14:34
#74
Napisano 12 grudnia 2013 - 21:03
#75
Napisano 12 grudnia 2013 - 22:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych