Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Autoryzacja komputera w programie iTunes.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#51 anca

anca
  • 1 postów

Napisano 29 kwietnia 2013 - 19:45

Autoryzacja a synchronizacja, problem

Hej, dopiero zaczynam przygodę z ipodem touch, bądźcie więc wyrozumiali.
Dostałam ipoda po kimś, i chcę go spersonalizować po swojemu. Założyłam już sobie Apple ID, i teraz mam problem.
Jak zresetować powiązanie ipoda z poprzednim ID? Zmieniam sobie w itunes różne rzeczy, dodaję aplikacje, usuwam stare, zmieniam położenia w kartach itp, ale jak chcę to zapisać i zsynchronizować, wyskakuje mi okienko z jakimś poprzednim adresem e-mail z prośbą o autoryzację komputera. Kasuje ten mail, podaję swoje ID, i dalej wyświetla mi się, że ten komputer jest już zautoryzowany. Wszystko wydaje się ok, ale zmiany nie dokonują się na ipodzie... Czy coś jest nie tak z przypisaniem urządzenia do konta? Trzeba się jakoś przelogować? Mogę to zrobić nie znając danych poprzedniego użytkownika? Gdzie i jak? Dziękuję z góry za pomoc, bo pierwszy raz mam do czynienia z takim sprzętem i nie wiem nic :P



Przeniosłem do właściwego wątku. eualex.


#52 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 29 kwietnia 2013 - 20:22

Zaczbnij od resetowania iPoda. Ustawienia/Ogólne/ na samym dole Wyzeruj - Wymaż zawartość i ustawienia Potem dodajesz swoje ID i już. Ewentualnie robisz to w iTunes przez Odtwórz iPoda i dalej już co Ci na ekranie podpowiada.

#53 PeterNKD

PeterNKD
  • 4 postów

Napisano 01 grudnia 2009 - 17:33

Autoryzacja komputera w programie iTunes. Mam problem, ponieważ nie posiadam komputera wcześniej autoryzowanego z itunes store, i wykorzystałem już liczbę komputerów do autoryzacji. Przez to nie mogę nic instalować na ipodzie z nowego komputera... Czy jest jakaś możliwość pozbycia się autoryzacji komputera, którego już nie posiadam?

#54 piotr.piotr

piotr.piotr
  • 3 postów

Napisano 22 lipca 2013 - 21:21

Cześć!
To mój pierwszy raz u Was i w sumie początki przygody z produktami Apple więc proszę o wyrozumiałość:) Mam nadzieję, że dobrze trafiłem z problemem i postaram się go jasno opisać.
Korzystam z najnowszej wersji iTunes dla Windows 7. Do tej pory kupiłem w iTunes Store już kilka płyt i nigdy nie miałem problemu z ich odtworzeniem. Niestety w przypadku ostatniego zakupu przy próbie odtworzenia pierwszego utworu pojawia się komunikat "Komputer nie ma autoryzacji do odtwarzania "La la la...". Czy chcesz go autoryzować?". Po wpisaniu Apple ID i hasła pojawia się informacja, że ten komputer został już autoryzowany, a problem nie znika. Jest to jedyny komputer na jakim używam iTunes. Pozostałe utwory z płyty mogę odtworzyć bez problemu. Zastosowałem się do wszystkich sugestii jakie znalazłem na [url=http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=pl_PL]Program iTunes wielokrotnie monituje o autoryzowanie komputera do odtwarzania zawartości zakupionej w sklepie iTunes Store[/url] problem jednak nie zniknął. Będę wdzięczny za podpowiedzi jak pozbyć się tej usterki.

#55 Pieka

Pieka

    Fusionowy Anihilator

  • 627 postów

Napisano 23 lipca 2013 - 21:41

Usuń ten utwór i pobierz ponownie, wtedy problem zniknie. Ostatnio to przerabiałem przy płycie Echogenetic.

#56 piotr.piotr

piotr.piotr
  • 3 postów

Napisano 24 lipca 2013 - 18:01

Dzięki!!!

#57 Dastin88

Dastin88
  • 221 postów
  • SkądBielsko-Biała/Kraków

Napisano 06 sierpnia 2013 - 08:58

Utwor kupiony w Itunes nie dziala w iphonie

Witam:)
W maju tego roku kupiłem płytę na itunes.
Niestety nie przesłuchałem jej całej.
Wczoraj kolega przypomniał mi o tej płycie wysyłając mi link z kawałkiem którego nie słuchałem.
Naturalnie utwór mi się bardzo spodobał i chciałem sprawdzić czy znajduje się na tej mojej kupionej płycie, okazuje się ze tak i nie mogłem go włączyć na iphonie i przeskakuje na inny utwór, wiec sprawdziłem to na Macbooku i przy włączeniu tego utworu wyskakuje komunikat:
Komputer nie ma autoryzacji do odtwarzania tego utworu czy chcesz go autoryzować
oczywiście zgadzam się na to i się loguje na itunes po chwili wyskakuje komunikat:
This computer is already authorised. Including this one, you have authorised one computer out of your available 5.
i co mam zrobić??
pozdrawaim

#58 Dastin88

Dastin88
  • 221 postów
  • SkądBielsko-Biała/Kraków

Napisano 12 sierpnia 2013 - 15:59

niestety nic nie pomoga:( jakies wskazowki?

#59 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 sierpnia 2013 - 16:18

Ściągnij płytę jeszcze raz.

#60 Stasio90

Stasio90
  • 1 514 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 17 sierpnia 2013 - 04:42

Witam,

Mam problem, ponieważ miałem autoryzowany komputer (Sony Vaio ale w przyszłości będzie Macbook :D ) i chciałem wczoraj kupić piosenkę, pierwsze co zobaczyłem po zalogowaniu się do konta to było to:

Dołączona grafika

Po wpisaniu kodu CVV2 swojej karty natomiast zobaczyłem coś takiego:

Dołączona grafika

Zaznaczam iż:
-nie zmieniałem komputera
-nie przeprowadzałem aktualizacji systemu do nowszej wersji, ani nie instalowałem innego odtwarzacza multimediów
-nie miałem i nie mam zaległych płatności względem iTunes
-takie rzeczy zdarzały mi się już w przeszłości, gdy miałem Mac Mini było to samo a tracić co chwile 20zł mi się nie uśmiecha :(

#61 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 sierpnia 2013 - 08:20

Po pierwsze co rozumiesz przez tracić po 20 zł? Po drugie masz środki na koncie?

#62 Stasio90

Stasio90
  • 1 514 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 17 sierpnia 2013 - 10:26

1.Środki na zakup piosenki tak 2.A tracenie 20zł co jakiś czas by w cudzysłowiu aktywować kartę którą płacę za piosenki to mi się nie uśmiecha.

#63 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 17 sierpnia 2013 - 10:27

Nie tracisz, są blokowane i oddawane.

#64 KuboX

KuboX
  • 2 119 postów
  • SkądPolandia

Napisano 17 sierpnia 2013 - 11:23

Blokada środkow na koncie jest bardzo częsta przy płatnościach internetowych. Z reguly ściąga się parę złotych i po paru dniach oddaje - chodzi o to, żeby sprawdzić prawdziwość konta, Twoją płynność finansową itp.

#65 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 sierpnia 2013 - 12:01

1.Środki na zakup piosenki tak
2.A tracenie 20zł co jakiś czas by w cudzysłowiu aktywować kartę którą płacę za piosenki to mi się nie uśmiecha.


Jakie tracenie, to blokada na ok. tydzień, po czym jest kwota zwracana. Dodając kartę musisz mieć środki na zrobienie blokady autoryzacyjnej + środki na to co chcesz kupić.

#66 Stasio90

Stasio90
  • 1 514 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 17 sierpnia 2013 - 13:05

Wiem że są oddawane, tylko irytuje mnie fakt iż autoryzacja konta wykonywana jest co jakiś czas a nie tylko za pierwszym po założeniu konta, a nie za każdym razem mam te 20zł by zostawić je na niezaplanowaną autoryzacje. Po za tym już pisałem: -karta jest ta sama -komputer jest ten sam i system operacyjny tak samo -nie logowałem się z innego urządzenia na konto iTunes Więc trochę to dziwne że wyskoczył mi komunikat o logowaniu się na konto z poziomu innego urządzenia.

#67 zakino

zakino


  • 10 487 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 17 sierpnia 2013 - 13:16

Ty się może nie logowałeś a ktoś inny tak.

#68 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 sierpnia 2013 - 13:38

Wiem że są oddawane, tylko irytuje mnie fakt iż autoryzacja konta wykonywana jest co jakiś czas


Bzdura. Autoryzacja jest robiona tylko przy pierwszym dodawaniu karty, oraz przy próbie zakupu z nowego urządzenia, którego nie zna AppStore. Kupuję w AppStore na różnych urządzeniach i autoryzacji ode mnie chciało ostatnio jak pierwszy raz użyłem AppStore w iPhone 5, czyli jakiś rok temu... no jeszcze zapomniałbym, że krzyczy o kartę zawsze jak jest problem z pobraniem pieniędzy za poprzedni zakup, ale to już wina użytkownika a nie AppStore.

#69 Stasio90

Stasio90
  • 1 514 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 17 sierpnia 2013 - 17:32

no jeszcze zapomniałbym, że krzyczy o kartę zawsze jak jest problem z pobraniem pieniędzy za poprzedni zakup, ale to już wina użytkownika a nie AppStore.


Było by to możliwe gdybym miał jakieś zaległe płatności ale nie mam!! (sprawdzałem w iTunes Store) boję się jeśli ktoś serio próbował się zalogować tylko jak skoro ten e-mail który mam przypisany jako apple ID mam specjalnie tylko do iTunes

#70 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 sierpnia 2013 - 18:42

Wystarczy, że przy którejś aktualizacji się iTunesowy sypnęło coś w ustawieniach i się teraz przedstawia inaczej AppStorowi niż wcześniej, stąd AppStore chce weryfikacji, że to Ty korzystasz z tego iTunes. Po to to jest. Obca osoba nie będzie znała danych Twojej karty.

#71 Stasio90

Stasio90
  • 1 514 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 18 sierpnia 2013 - 05:08

Aha chyba że to działa w ten sposób.

#72 konx

konx
  • 1 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 13:01

Witam, wiem ze bylo troche tematow o tym ale u mnie wystepuje dosyc niespotykany problem. Pomimo wielokrotnej proby zautoryzowania i wycofania autoryzacji komputera z 3 roznych kont i zgrania programow z iphone do itunes ciagle wyskakuje blad:

Dołączona grafika

Ktos wie o co moze chodzic?

Dodam ze programy pochodza z appstore i z cydii



Mam ten sam problem, czy ktoś wie co zrobić w takiej sytuacji?

#73 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 listopada 2013 - 14:34

Widocznie aplikacje, które masz zostały kupione na koncie, które nie jest przypisane do iTunes.

#74 iPhone 4th

iPhone 4th
  • 540 postów

Napisano 12 grudnia 2013 - 21:03

Pomocy! Od kilku dni mam problem z iTunes i autoryzacja. Często podłączam iPada iPhone do iTunes w celu zrobienia kopii zapasowego ale coś się zrypałło. Za każdym razem jak pobiorę uaktualnienie np. Facebooka na iPhone to po podłączeniu wola o hasło w celu autoryzacji sklepu (chcę przenieść wersje po aktualizacji) tyle ze ja używam jednego Apple ID na wszystkich urządzeniach w polskim sklepie. Zaczęło mnie to irytować. Proszę pomóżcie. Nie moge odtworzyć iPhone bo aplikacje nie mogą zostać przeniesione na urządzenie bo niby sklep nie autoryzowany. Pomóżcie.

#75 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 grudnia 2013 - 22:58

no to jeszcze raz autoryzuj komputer.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych