Ukryta prawda o mac'u?
Posted 09 May 2007 - 10:49
[url]http://www.eis.com.pl/virtual/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=15981&forum=10[/url]
Pozdrawiam
Posted 09 May 2007 - 10:56

Posted 09 May 2007 - 10:58
Posted 09 May 2007 - 11:00
Posted 09 May 2007 - 11:04
Posted 09 May 2007 - 11:06

Posted 09 May 2007 - 11:07
Posted 09 May 2007 - 11:09
Posted 09 May 2007 - 11:11
Posted 09 May 2007 - 12:45
Posted 09 May 2007 - 12:47
Przeglądając forum naczytałem się tyle zachęcających opinii o macu, że chciałem kupić zarówno Maca stacjonarnego jak i komputer przenośny. Z zawodu jestem muzykiem i wydajność sprzętu ma ogromne znaczenie, więc sądziłem, że mac zjawił mi się jako błogosławieństwo. Jednak spec'e w branży muzycznej, którzy na codzień stykają się z ogromnymi przeciążeniami sprzętu i korzystający z wszystkich maszyn starają się obalić opinie o niezawodności i bezkonkurencyjności mac'ów. Zapraszam do miłej lekturki i zaparzenia sobie mocnej kawy, bo opinni jest dość dużo, są długie i konkretne.
http://www.eis.com.p...=15981&forum=10
Pozdrawiam
apropo długich i konkretnych, post niejakiego ruczaja:
"Od 12 lat uzywam Makow, teraz mam 3, w tym jednego z Intelem Core2Duo.
Ale nie bede Cie przekonywal, te czasy nawracania na Maka mam za soba Nie bawia mnie wojny religijne na temat sprzetu itd. Jak tak patrze po znajomych (nie tylko z branzy) sprawdza sie zasada: jesli potrzebujesz Maka, to i tak do niego dotrzesz.
Maki sa cenione w swiecie muzyki (i grafiki, i video) za swoja bezawaryjnosc, stabilnosc, i dlugowiecznosc. Maki dlugo sie nie starzeja, bo firma ktora robi sprzet i system i srodowisko programowe jest jedna - Apple. Kolejne wersje systemu chodza szybciej niz poprzednie na starym sprzecie, to stara znana zasada Makow.