Pierwszy MacBook - pierwszy problem - martwe piksele
#26
Napisano 09 marca 2011 - 10:51
#27
Napisano 09 marca 2011 - 11:01
#28
Napisano 09 marca 2011 - 11:07
#29
Napisano 09 marca 2011 - 11:19
#30
Napisano 09 marca 2011 - 14:16
No ale taki MacBook za te 11000 to już jest chyba taka klasa która nie powinna dopuszczać bad pixeli no ale jak widać jest inaczej.
Pro jest tylko w nazwie...
#31
Napisano 09 marca 2011 - 14:37
#32
Napisano 09 marca 2011 - 18:44
#33
Napisano 09 marca 2011 - 20:01
#34
Napisano 09 marca 2011 - 20:23
About LCD display pixel anomalies for Apple products released before 2010
About LCD display pixel anomalies for Apple products released in 2010 and later
#35
Napisano 10 marca 2011 - 16:50
---------- Wpis dodano o 16:50 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:48 ----------
Też tak myślę, a tak ta sprawa jest naprawdę przykra. Muszę tylko tracić czas i na dodatek zraziłem się już przy pierwszym produkcie Apple...
#37
Napisano 11 marca 2011 - 00:44
#38
Napisano 11 marca 2011 - 01:00
http://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php
http://www.federacja...es.php?topic=10
#39
Napisano 11 marca 2011 - 09:03
wydam 11 K na nowy sprzet i jak beda bad pix to mam zamknac morde i cierpiec bo dostapilem zaszczytu posiadania kompa od Apple
powinieneś się jeszcze cieszyć, że tylko matryca jest walnięta!
#40
Napisano 11 marca 2011 - 09:46
#41
Napisano 11 marca 2011 - 10:20
ja uważam , że w tym wypadku sklep nie dostosował się do przepisów ( nie pozwolił skontrolować kupowanego sprzętu przed dokonaniem zakupu )Niestety sklep nie ma obowiązku Ci wymienić towaru, to zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sklepu
"Na sprzedawcy ciąży także obowiązek zapewnienia w miejscu sprzedaży warunków umożliwiających dokonanie wyboru towaru i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów."
więc całą sprawę bym zgłosił do UOKiK i ewentualnie wystąpiłbym na drogę prawną
#42
Napisano 11 marca 2011 - 10:25
#43
Napisano 11 marca 2011 - 10:45
#44
Napisano 11 marca 2011 - 10:45
#45
Napisano 11 marca 2011 - 11:08
#46
Napisano 11 marca 2011 - 11:13
#47
Napisano 11 marca 2011 - 11:19
wywal "apple" z tego zdania i będzie miało więcej sensu.
albo "jak odmawiają ci twoich praw - nie kupuj u nich"
Nazwy firmy Apple uzylem poniekad prowokacyjne, jednak gdyby sie zastanowic... mialem w zyciu juz duzo laptopow i monitorow LCD (zaden jednak od Apple - nie liczac iPhonow i iPada) i _nigdy_ nie mialem zadnego martwego pixela. Fakt - nie byl to sprzet za 10K lub wiecej, ale moze tymbardziej wlasnie jest to smieszne a zarazem tragiczne. Jesli kupie sobie monitor za 700 zl i beda tam martwe pixele to najwyzej schowam go w koszu, ale jak wydam kupe tysiecy na MBP to juz tak latwo nie bedzie. Historie tego typu na serio mocno zniechecaja, a bardzo szkoda, bo jak zapewne wszyscy wiemy, ze sprzet Aplle uzytkuje sie rewelacyjnie.
#48
Napisano 11 marca 2011 - 11:21
Pracuje w sklepie RTV i również sprzedajemy laptopy apple i nie tylko. Niestety w tej sytuacji, którą opisujesz .mazur ciężko abyś załatwił tą sprawę. Niestety sklep nie ma obowiązku Ci wymienić towaru, to zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sklepu. Jeśli chodzi o serwis apple to podobnie nic u nich nie załatwisz bo kilka wypalonych pikseli mieści się niestety w normie. Nie zazdroszczę Ci takiej sytuacji. Jedynie co musisz jakoś żyć z tym, albo napisać prośbę o wymianie do działu obsługi klienta ispotu. To wszystko co możesz zrobić w tej sprawie. Pozdrawiam i życzę udanego załatwienia sprawy.
Effe to jest bardzo ciekawe co napisałeś. Czy możesz powiedzieć w jakim sklepie pracujesz?
#49
Napisano 11 marca 2011 - 11:22
#50
Napisano 11 marca 2011 - 12:03
Żona to żaden świadek, nie liczy się w sądzie. Inna sprawa drugi sprzedawca, ale na 100% się wyprze. W sądzie też im nic nie udowodnisz niestety, wg mnie przechlapana sprawa i koszta sądowe i problemy.
Radzę Ci napisać list to działu obsługi klienta sklepu i napisać dokładnie jak było, prosząc o wymianę na nowy sprzęt. Z doświadczenia wiem, że siłą i krzykami niczego nie załatwisz.
IPablus tego niestety zdradzić nie mogę
Effe dlaczego uważasz, że żona nie może zeznawać? A sprzedawca w razie złożenia pozwu i powołania go na świadka będzie zeznawać pod przysięgą, więc powołanie go jest jak najbardziej celowe.
Ale do rzeczy. Mazur czy iSpot odpowiedział na twoją korespondencję w sprawie reklamacji? Jeśli tak to jaka to była odpowiedź.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych