Pierwszy MacBook - pierwszy problem - martwe piksele
#1
Napisano 08 marca 2011 - 11:41
#2
Napisano 08 marca 2011 - 11:57
#3
Napisano 08 marca 2011 - 11:57
#4
Napisano 08 marca 2011 - 12:01
i zgodnie z nim matryca o określonej klasie może posiadać określoną liczbę złych pixeli.
niestety.
#5
Napisano 08 marca 2011 - 12:09
Ale prawo konsumenta zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176) jasno określa, że konsument ma prawo zareklamować towar, który nie jest zgodny z opisem.
W opisie MacBooka nie ma słowa o martwych pikselach, o takiej możliwości i o klasie matrycy, która jest zamontowana. Sprzedawca też nie udzielił żadnej informacji wskazującej na taką możliwość. Poza tym taki produkt uniemożliwia komfortową pracę i nie spełnia swoich funkcji, nie jest towarem pełnowartościowym.
Polecam poczytać na stronachy Federacji Konsumentów - Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
#6
Napisano 08 marca 2011 - 12:10
#7
Napisano 08 marca 2011 - 12:21
#8
Napisano 08 marca 2011 - 12:23
10 dni na zwrot sprzętu nieotwartego a nei z zerwanymi plombami apple...
Masz możliwość zwrotu w "granicach zwykłego zarządu"-odpakowanie, sprawdzenie itp.
#9
Napisano 08 marca 2011 - 12:33
#10
Napisano 08 marca 2011 - 12:55
#11
Napisano 08 marca 2011 - 14:58
#12
Napisano 08 marca 2011 - 22:01
#13
Napisano 08 marca 2011 - 22:41
#14
Napisano 09 marca 2011 - 07:29
#15
Napisano 09 marca 2011 - 07:41
#16
Napisano 09 marca 2011 - 08:02
#17
Napisano 09 marca 2011 - 08:40
#18
Napisano 09 marca 2011 - 08:45
#19
Napisano 09 marca 2011 - 09:08
#20
Napisano 09 marca 2011 - 10:05
#21
Napisano 09 marca 2011 - 10:19
#22
Napisano 09 marca 2011 - 10:28
#23
Napisano 09 marca 2011 - 10:31
#24
Napisano 09 marca 2011 - 10:44
#25
Napisano 09 marca 2011 - 10:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych