Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Poznań] Cortland

cortland obsługa klienta arogancja kłamstwo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#26 olafejs

olafejs
  • 1 030 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 22 marca 2011 - 17:00

Daje 10 ! Dziś odebrałem MBP mid 2009 z naprawy. Superdrive padł ale to norma że wymieniają bez szemrania co mnie rozwaliło to powiedziałem żę ekran opada jak da się go 90 stopni względem laptopa i laptopa da się 45 stopni względem podłogi czyli jak jest na kolanach i co zrobili cała matryca wszystko nówka :D co prawda trzymali go 6 dni ale za nową matryce warto było poczekać no i zawiasy tez nowe :D Przy okazji wyczyścili go :) Polecam :)

#27 Babidi

Babidi
  • 330 postów
  • SkądJeżyce Terrorists

Napisano 22 marca 2011 - 17:48

Ja tam dużo z Cortlandem już załatwiałem bo maców w domu sporo i zawsze byłem zadowolony :) a najbardziej lubię tam chodzić dla Blondzi:) dobra mała żyletka :)

#28 yorick77

yorick77
  • 289 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 lipca 2011 - 01:37

Po niespełna roku użytkowania imaca musiałem oddać do do serwisu (superdrive i migotanie ekranu w przyciemnionym trybie). Naprawa zabrała chyba 2 dni dłużnej niż zapowiedziano, w każdym razie było to oczekiwanie na drugą dostawę części. Wymieniony został napęd i matryca. 100% zadowolenia! Obsługa miła i skuteczna, dojazd dobry. Same zalety :)

#29 dexter77

dexter77
  • 120 postów

Napisano 25 listopada 2011 - 12:52

kupowalem ipada, polecam, wszystko szybko i bez problemow, to nie pierwszy kontakt z tym sklepem, dawniej kupowalem orpogramowanie adobe i tez sluzyli fachowa obsluga i rada :) chodzi o poznan

#30 Jotek

Jotek
  • 557 postów

Napisano 28 marca 2012 - 08:34

Serwis Cortland Poznań - chwalę. Przykład wzorowego prowadzenia serwisu - pełen szacunek. Padnięty dysk w MBP 15" middle 2010, przywieziony do serwisu w piątek w zeszłym tygodniu, diagnoza trwająca z 15 minut, wyjęto dysk a komputer zabrałem celem dalszej pracy z dysku zewnętrznego. We wtorek rano dostałem informację, że mogę przywieźć komputer do zamontowania dysku lub odebrać sam dysk. Szybko, konkretnie. Polecam. PS podobnie było rok temu z TimeCapsule. Wymina pogwarancyjna z tytułu programu naprawczego przebiegła w przeciągu kilku dni.

#31 kuboszkozi

kuboszkozi
  • 33 postów

Napisano 05 października 2012 - 12:01

Moim skromnym zdaniem ceny ich dyskwalifikują. Raczej nie zdecyduję się na zakup. Od oceny również się powstrzymam ;)

#32 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 kwietnia 2016 - 11:37

Wiem, że odświeżam temat ale po moich doświadczeniach z Cortlandem uważajcie na obsługę i traktowanie klienta. Leży i kwiczy. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak jest miła jak im płacicie, ale jak umie rozwiązać problem, kiedy sami dali ciała. Tutaj klasy brakuje a pojawia się kłamstwo i chamskie zagrania.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#33 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 kwietnia 2016 - 22:36

Wiem, że odświeżam temat ale po moich doświadczeniach z Cortlandem uważajcie na obsługę i traktowanie klienta. Leży i kwiczy. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak jest miła jak im płacicie, ale jak umie rozwiązać problem, kiedy sami dali ciała. Tutaj klasy brakuje a pojawia się kłamstwo i chamskie zagrania.

A mógłbyś podać jakieś bardziej konkretne przykłady ? Bo takie "rzucanie" niedomówieniami wygląda wyjątkowo nieelegancko (żeby nie nazywać rzeczy po imieniu używając konkretnego paragrafu).


Użytkownik bee3 edytował ten post 29 kwietnia 2016 - 22:37

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#34 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 kwietnia 2016 - 23:43

Opiszę wszystko w osobnym wątku, bo generalnie sami dali ciała przy sprzedaży, po czym jak się okazało, że jest problem pracownicy zaczęli kłamać bezczelnie myśląc, że trafili na ćwoka, ale wystarczył telefon do centrali, żeby zweryfikować (jeszcze wtedy nie wszyscy wiedzieli wtedy o fuckupie) i miły pracownik, jedyny chcący pomóc, sprawdził wszystko i wyszło kłamstwo salonu który obsługuje zamówienie. Po czym kontakt się urwał, na Twitterze zapewnienia, że zadzwonią wyjaśnią, tydzień minął i cisza a moje telefony są bezczelnie odrzucane. Podnoszona i odkładana słuchawka. Wystarczy zadzwonić z innego numeru i cudownie udaje się połączyć. Brak reakcji na pisma i e-maile. Do tej pory polecałem Cortland, bo myślałem, że to dobra firma, ale próba robienia z klienta idioty może do tej pory im przechodziła, ale nie przejdzie w moim wypadku. Jestem po konsultacjach z rzecznikiem konsumentów i jak jego zleją to kolejny krok to sąd. Za traktowanie im nie odpuszczę a mogli to ma wiele innych sposobów (korzystnych dla siebie) rozwiązać i mieć nadal lojalnego klienta.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#35 soczekpl

soczekpl
  • 2 594 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2016 - 08:50

Ups, w najbliższym czasie chciałem kupować tegorocznego MB12 (w warszawskim salonie) - po sprzedaży obecnego - ale w takim razie chyba rozważę iSpot. Choć w ubiegłym roku, kiedy w Macbooku obudowa "strzelała" fabrycznie, wymienili bez większego problemu.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro


#36 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 kwietnia 2016 - 09:24

Proponuję kupować w AOS bo tam zawsze masz 14 dni na zwrot bez konsekwencji jakby coś było nie tak. W Cortlandzie zaproponowaliby Ci tylko naprawę gwarancyjną a o skorzystanie z rękojmi pewnie byś miał ten sam problem z jakością obsługi co ja mam.

 

Miałem różne konflikty z różnymi firmami, ale zawsze dało się to rozwiązać, bo był dialog. Cortland postanowił grać arogancko i ignorować problem a nuż klientowi się znudzi i odpuści...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#37 soczekpl

soczekpl
  • 2 594 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2016 - 11:21

Tylko w Cortland mam -10% na zniżkę "nauczycielską", a AOS daje bodaj 6% i to dla studentów. Mi wtedy wymienili zdaje się na podstawie rękojmi, ale od razu stanowczo mówiłem, że brak wymiany = wejście na drogę sądową.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro


#38 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 kwietnia 2016 - 11:59

Musiałbyś zadzwonić, bo mogą mieć podobnie przez tel. Edu to zarówno dla uczniów, nauczycieli i instytucji edukacyjnych. A w AOS nie trzeba niczym przynajmniej grozić jak w Cortlandzie...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#39 soczekpl

soczekpl
  • 2 594 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2016 - 12:18

Mi bardziej chodzi o wielkość zniżki, przy 6% kwota, którą musiałbym dopłacić, zbliża się do 2 tys. zł. Tak czy inaczej, powodzenia - obawiam się, że niestety trzeba będzie wejść na drogę sądową. Dziwne, bo Cortland miało dobrą - lepszą niż iSpot - opinię. Cortland to mniejsza sieć, więc - w teorii - bardziej powinni walczyć o klienta.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro


#40 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 30 kwietnia 2016 - 14:27

Konkurencji jest sporo więc jak załatwiają tak sprawy to niech giną. Ja kupiłem maca w X-komie a nakleją miałem z iSource, było taniej niż w innych sklepach z tymi zniżkami studenckimi. 

OleYek czekam na opisanie sytuacji. 


Użytkownik rybak-17 edytował ten post 30 kwietnia 2016 - 14:28

MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#41 zakino

zakino


  • 10 487 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 30 kwietnia 2016 - 14:39

Fakt, x-kom ma fajne ceny na sprzęt. Co jakiś czas bardzo ciekawe promocje. 


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#42 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 kwietnia 2016 - 22:21

... jak się okazało, że jest problem pracownicy zaczęli kłamać bezczelnie myśląc, że trafili na ćwoka, ale wystarczył telefon do centrali, żeby zweryfikować (jeszcze wtedy nie wszyscy wiedzieli wtedy o fuckupie) i miły pracownik, jedyny chcący pomóc, sprawdził wszystko i wyszło kłamstwo salonu który obsługuje zamówienie. Po czym kontakt się urwał, na Twitterze zapewnienia, że zadzwonią wyjaśnią, tydzień minął i cisza a moje telefony są bezczelnie odrzucane. Podnoszona i odkładana słuchawka. Wystarczy zadzwonić z innego numeru i cudownie udaje się połączyć. Brak reakcji na pisma i e-maile. ....

Jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie - grubo ... bo czym innym jest np. niezałatwienie reklamacji po myśli klienta, a czym innym np. mijanie się z prawdą.


Użytkownik bee3 edytował ten post 30 kwietnia 2016 - 22:22

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#43 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 maja 2016 - 08:49

Opisałem całą historię: http://myapple.pl/fo...rogancji-firmy/


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#44 telefan22

telefan22
  • 35 postów

Napisano 05 lipca 2020 - 01:28

Jeśli chodzi o konsultacje/doradztwo serwisowe daje 1/10 NIE POLECAM.
Ostatnio poprzez LiveChat pytałem odnośnie baterii w MacBooku i pan serwisant tak mi „doradził”, że lepiej było się nie konsultować ale uznałem, że skoro ktoś tam doradza powinien się znać, nic bardziej mylnego.

#45 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 19 585 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 lipca 2020 - 08:53

To super szczegółowo uzasadniłeś swoją niechęć.

Ja kupuję wszystko wyłącznie w Cortlandzie w Poznaniu od lat i nigdy się nie naciąłem.


---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

#46 telefan22

telefan22
  • 35 postów

Napisano 05 lipca 2020 - 09:33

Nie chodziło mi dokładnie o Poznań tylko o ogólna stronę internetową, nie wiem skąd dokładnie są tam włączeni konsultanci.

#47 JED hejter

JED hejter
  • 25 postów
  • Skąd3City/Worldwide

Napisano 05 lipca 2020 - 12:57

Cortland oszukał mnie na ponad 3000 PLN - gdzie mogę opisać swoją historię, żeby postowy nazista nie musiał nic przenosic?

 

ps. też kupowałem wszystko w Cortland. Ale już nigdy tego błędu nie popełnię.


Użytkownik JED hejter edytował ten post 05 lipca 2020 - 13:02


#48 winmaciek

winmaciek
  • 2 472 postów
  • Płeć:

Napisano 05 lipca 2020 - 13:02

Możesz tu opisać, oczywiście, jeśli to żale na temat tego sklepu Cortlandu. Ewentualnie załóż nowy temat w tym dziale. I pisz po polsku - widzę, że znowu zapominasz o stosowaniu znaków diakrytycznych. 


iPhone XS, iPad 10.5"

#49 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 19 585 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 lipca 2020 - 13:22

Ja się kiedyś zraziłem do iSpotu, jak mi przez telefon obiecali odłożyć MacBooka (pierwszego unibody, bodajże w 2009), a jak przyjechałem po pracy, to się okazało, że nikt nic nie odłożył, bo nie wpłaciłem zaliczki. Dzień później zadzwoniłem do Cortlandu, też obiecali odłożyć, pojechałem po robocie, powiedziałem 'dzień dobry, jestem <nazwisko>', a Pan od razu 'a, po macbooka, jasne, tu leży, zapraszam, pan siądzie, wypiszę paragon'.

 

W listopadzie 2019 chciałem wziąć MacBooka z 16GB ramu w leasing. W iSpocie mi powiedzieli, że to customowy, więc będzie na za 3 tygodnie. W Cortlandzie Pan powiedział, że to customowy, więc mają kilka sztuk na magazynie, bo ludzie chcą, więc zaprasza jutro o 11:00, będzie czekał.

 

Także tego.


---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

#50 Zireael

Zireael
  • 788 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 05 lipca 2020 - 20:27

Ja swojego Macbooka też kupowałam w Cortlandzie w Poznaniu (na Ratajczaka, niecałe 2 lata temu) i też nie mogę narzekać. Też byłam nastawiona na czekanie na sprzęt, ale dzień po zamówieniu sprzętu okazało się, że mają laptopa na stanie i jest gotowy do odbioru / wysyłki :).

 

Z takich sprzedawców nastawionych głównie na Apple to najbliżej mam do iDream i na obsługę też nie mogę złego słowa powiedzieć.


 MacBook Pro 13 (2018) Silver   |    Magic Mouse 2 White   |    iPhone 11 Pro Silver +  Silicone Case (Alaskan Blue)   |    Watch Series 5 Nike GPS Silver (40 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018) Silver   |    AirPods 1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cortland, obsługa klienta, arogancja, kłamstwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych