Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Poznań] Cortland

cortland obsługa klienta arogancja kłamstwo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#26 olafejs

olafejs
  • 1 030 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 22 marca 2011 - 17:00

Daje 10 ! Dziś odebrałem MBP mid 2009 z naprawy. Superdrive padł ale to norma że wymieniają bez szemrania co mnie rozwaliło to powiedziałem żę ekran opada jak da się go 90 stopni względem laptopa i laptopa da się 45 stopni względem podłogi czyli jak jest na kolanach i co zrobili cała matryca wszystko nówka :D co prawda trzymali go 6 dni ale za nową matryce warto było poczekać no i zawiasy tez nowe :D Przy okazji wyczyścili go :) Polecam :)

#27 Babidi

Babidi
  • 330 postów
  • SkądJeżyce Terrorists

Napisano 22 marca 2011 - 17:48

Ja tam dużo z Cortlandem już załatwiałem bo maców w domu sporo i zawsze byłem zadowolony :) a najbardziej lubię tam chodzić dla Blondzi:) dobra mała żyletka :)

#28 yorick77

yorick77
  • 289 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 lipca 2011 - 01:37

Po niespełna roku użytkowania imaca musiałem oddać do do serwisu (superdrive i migotanie ekranu w przyciemnionym trybie). Naprawa zabrała chyba 2 dni dłużnej niż zapowiedziano, w każdym razie było to oczekiwanie na drugą dostawę części. Wymieniony został napęd i matryca. 100% zadowolenia! Obsługa miła i skuteczna, dojazd dobry. Same zalety :)

#29 dexter77

dexter77
  • 120 postów

Napisano 25 listopada 2011 - 12:52

kupowalem ipada, polecam, wszystko szybko i bez problemow, to nie pierwszy kontakt z tym sklepem, dawniej kupowalem orpogramowanie adobe i tez sluzyli fachowa obsluga i rada :) chodzi o poznan

#30 Jotek

Jotek
  • 557 postów

Napisano 28 marca 2012 - 08:34

Serwis Cortland Poznań - chwalę. Przykład wzorowego prowadzenia serwisu - pełen szacunek. Padnięty dysk w MBP 15" middle 2010, przywieziony do serwisu w piątek w zeszłym tygodniu, diagnoza trwająca z 15 minut, wyjęto dysk a komputer zabrałem celem dalszej pracy z dysku zewnętrznego. We wtorek rano dostałem informację, że mogę przywieźć komputer do zamontowania dysku lub odebrać sam dysk. Szybko, konkretnie. Polecam. PS podobnie było rok temu z TimeCapsule. Wymina pogwarancyjna z tytułu programu naprawczego przebiegła w przeciągu kilku dni.

#31 kuboszkozi

kuboszkozi
  • 33 postów

Napisano 05 października 2012 - 12:01

Moim skromnym zdaniem ceny ich dyskwalifikują. Raczej nie zdecyduję się na zakup. Od oceny również się powstrzymam ;)

#32 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 kwietnia 2016 - 11:37

Wiem, że odświeżam temat ale po moich doświadczeniach z Cortlandem uważajcie na obsługę i traktowanie klienta. Leży i kwiczy. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak jest miła jak im płacicie, ale jak umie rozwiązać problem, kiedy sami dali ciała. Tutaj klasy brakuje a pojawia się kłamstwo i chamskie zagrania.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#33 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 kwietnia 2016 - 22:36

Wiem, że odświeżam temat ale po moich doświadczeniach z Cortlandem uważajcie na obsługę i traktowanie klienta. Leży i kwiczy. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak jest miła jak im płacicie, ale jak umie rozwiązać problem, kiedy sami dali ciała. Tutaj klasy brakuje a pojawia się kłamstwo i chamskie zagrania.

A mógłbyś podać jakieś bardziej konkretne przykłady ? Bo takie "rzucanie" niedomówieniami wygląda wyjątkowo nieelegancko (żeby nie nazywać rzeczy po imieniu używając konkretnego paragrafu).


Użytkownik bee3 edytował ten post 29 kwietnia 2016 - 22:37

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#34 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 kwietnia 2016 - 23:43

Opiszę wszystko w osobnym wątku, bo generalnie sami dali ciała przy sprzedaży, po czym jak się okazało, że jest problem pracownicy zaczęli kłamać bezczelnie myśląc, że trafili na ćwoka, ale wystarczył telefon do centrali, żeby zweryfikować (jeszcze wtedy nie wszyscy wiedzieli wtedy o fuckupie) i miły pracownik, jedyny chcący pomóc, sprawdził wszystko i wyszło kłamstwo salonu który obsługuje zamówienie. Po czym kontakt się urwał, na Twitterze zapewnienia, że zadzwonią wyjaśnią, tydzień minął i cisza a moje telefony są bezczelnie odrzucane. Podnoszona i odkładana słuchawka. Wystarczy zadzwonić z innego numeru i cudownie udaje się połączyć. Brak reakcji na pisma i e-maile. Do tej pory polecałem Cortland, bo myślałem, że to dobra firma, ale próba robienia z klienta idioty może do tej pory im przechodziła, ale nie przejdzie w moim wypadku. Jestem po konsultacjach z rzecznikiem konsumentów i jak jego zleją to kolejny krok to sąd. Za traktowanie im nie odpuszczę a mogli to ma wiele innych sposobów (korzystnych dla siebie) rozwiązać i mieć nadal lojalnego klienta.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#35 soczekpl

soczekpl
  • 2 540 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2016 - 08:50

Ups, w najbliższym czasie chciałem kupować tegorocznego MB12 (w warszawskim salonie) - po sprzedaży obecnego - ale w takim razie chyba rozważę iSpot. Choć w ubiegłym roku, kiedy w Macbooku obudowa "strzelała" fabrycznie, wymienili bez większego problemu.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro / iPad mini 4 WiFi 16GB


#36 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 kwietnia 2016 - 09:24

Proponuję kupować w AOS bo tam zawsze masz 14 dni na zwrot bez konsekwencji jakby coś było nie tak. W Cortlandzie zaproponowaliby Ci tylko naprawę gwarancyjną a o skorzystanie z rękojmi pewnie byś miał ten sam problem z jakością obsługi co ja mam.

 

Miałem różne konflikty z różnymi firmami, ale zawsze dało się to rozwiązać, bo był dialog. Cortland postanowił grać arogancko i ignorować problem a nuż klientowi się znudzi i odpuści...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#37 soczekpl

soczekpl
  • 2 540 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2016 - 11:21

Tylko w Cortland mam -10% na zniżkę "nauczycielską", a AOS daje bodaj 6% i to dla studentów. Mi wtedy wymienili zdaje się na podstawie rękojmi, ale od razu stanowczo mówiłem, że brak wymiany = wejście na drogę sądową.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro / iPad mini 4 WiFi 16GB


#38 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 kwietnia 2016 - 11:59

Musiałbyś zadzwonić, bo mogą mieć podobnie przez tel. Edu to zarówno dla uczniów, nauczycieli i instytucji edukacyjnych. A w AOS nie trzeba niczym przynajmniej grozić jak w Cortlandzie...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#39 soczekpl

soczekpl
  • 2 540 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2016 - 12:18

Mi bardziej chodzi o wielkość zniżki, przy 6% kwota, którą musiałbym dopłacić, zbliża się do 2 tys. zł. Tak czy inaczej, powodzenia - obawiam się, że niestety trzeba będzie wejść na drogę sądową. Dziwne, bo Cortland miało dobrą - lepszą niż iSpot - opinię. Cortland to mniejsza sieć, więc - w teorii - bardziej powinni walczyć o klienta.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro / iPad mini 4 WiFi 16GB


#40 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 30 kwietnia 2016 - 14:27

Konkurencji jest sporo więc jak załatwiają tak sprawy to niech giną. Ja kupiłem maca w X-komie a nakleją miałem z iSource, było taniej niż w innych sklepach z tymi zniżkami studenckimi. 

OleYek czekam na opisanie sytuacji. 


Użytkownik rybak-17 edytował ten post 30 kwietnia 2016 - 14:28

MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#41 zakino

zakino


  • 10 480 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 30 kwietnia 2016 - 14:39

Fakt, x-kom ma fajne ceny na sprzęt. Co jakiś czas bardzo ciekawe promocje. 


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#42 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 kwietnia 2016 - 22:21

... jak się okazało, że jest problem pracownicy zaczęli kłamać bezczelnie myśląc, że trafili na ćwoka, ale wystarczył telefon do centrali, żeby zweryfikować (jeszcze wtedy nie wszyscy wiedzieli wtedy o fuckupie) i miły pracownik, jedyny chcący pomóc, sprawdził wszystko i wyszło kłamstwo salonu który obsługuje zamówienie. Po czym kontakt się urwał, na Twitterze zapewnienia, że zadzwonią wyjaśnią, tydzień minął i cisza a moje telefony są bezczelnie odrzucane. Podnoszona i odkładana słuchawka. Wystarczy zadzwonić z innego numeru i cudownie udaje się połączyć. Brak reakcji na pisma i e-maile. ....

Jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie - grubo ... bo czym innym jest np. niezałatwienie reklamacji po myśli klienta, a czym innym np. mijanie się z prawdą.


Użytkownik bee3 edytował ten post 30 kwietnia 2016 - 22:22

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#43 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 maja 2016 - 08:49

Opisałem całą historię: http://myapple.pl/fo...rogancji-firmy/


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cortland, obsługa klienta, arogancja, kłamstwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych