



Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Posted 22 March 2011 - 17:00
Posted 22 March 2011 - 17:48
Posted 16 July 2011 - 01:37
Posted 25 November 2011 - 12:52
Posted 28 March 2012 - 08:34
Posted 05 October 2012 - 12:01
Posted 29 April 2016 - 11:37
Wiem, że odświeżam temat ale po moich doświadczeniach z Cortlandem uważajcie na obsługę i traktowanie klienta. Leży i kwiczy. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak jest miła jak im płacicie, ale jak umie rozwiązać problem, kiedy sami dali ciała. Tutaj klasy brakuje a pojawia się kłamstwo i chamskie zagrania.
Posted 29 April 2016 - 22:36
Wiem, że odświeżam temat ale po moich doświadczeniach z Cortlandem uważajcie na obsługę i traktowanie klienta. Leży i kwiczy. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak jest miła jak im płacicie, ale jak umie rozwiązać problem, kiedy sami dali ciała. Tutaj klasy brakuje a pojawia się kłamstwo i chamskie zagrania.
A mógłbyś podać jakieś bardziej konkretne przykłady ? Bo takie "rzucanie" niedomówieniami wygląda wyjątkowo nieelegancko (żeby nie nazywać rzeczy po imieniu używając konkretnego paragrafu).
Edited by bee3, 29 April 2016 - 22:37.
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 29 April 2016 - 23:43
Opiszę wszystko w osobnym wątku, bo generalnie sami dali ciała przy sprzedaży, po czym jak się okazało, że jest problem pracownicy zaczęli kłamać bezczelnie myśląc, że trafili na ćwoka, ale wystarczył telefon do centrali, żeby zweryfikować (jeszcze wtedy nie wszyscy wiedzieli wtedy o fuckupie) i miły pracownik, jedyny chcący pomóc, sprawdził wszystko i wyszło kłamstwo salonu który obsługuje zamówienie. Po czym kontakt się urwał, na Twitterze zapewnienia, że zadzwonią wyjaśnią, tydzień minął i cisza a moje telefony są bezczelnie odrzucane. Podnoszona i odkładana słuchawka. Wystarczy zadzwonić z innego numeru i cudownie udaje się połączyć. Brak reakcji na pisma i e-maile. Do tej pory polecałem Cortland, bo myślałem, że to dobra firma, ale próba robienia z klienta idioty może do tej pory im przechodziła, ale nie przejdzie w moim wypadku. Jestem po konsultacjach z rzecznikiem konsumentów i jak jego zleją to kolejny krok to sąd. Za traktowanie im nie odpuszczę a mogli to ma wiele innych sposobów (korzystnych dla siebie) rozwiązać i mieć nadal lojalnego klienta.
Posted 30 April 2016 - 08:50
Ups, w najbliższym czasie chciałem kupować tegorocznego MB12 (w warszawskim salonie) - po sprzedaży obecnego - ale w takim razie chyba rozważę iSpot. Choć w ubiegłym roku, kiedy w Macbooku obudowa "strzelała" fabrycznie, wymienili bez większego problemu.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Posted 30 April 2016 - 09:24
Proponuję kupować w AOS bo tam zawsze masz 14 dni na zwrot bez konsekwencji jakby coś było nie tak. W Cortlandzie zaproponowaliby Ci tylko naprawę gwarancyjną a o skorzystanie z rękojmi pewnie byś miał ten sam problem z jakością obsługi co ja mam.
Miałem różne konflikty z różnymi firmami, ale zawsze dało się to rozwiązać, bo był dialog. Cortland postanowił grać arogancko i ignorować problem a nuż klientowi się znudzi i odpuści...
Posted 30 April 2016 - 11:21
Tylko w Cortland mam -10% na zniżkę "nauczycielską", a AOS daje bodaj 6% i to dla studentów. Mi wtedy wymienili zdaje się na podstawie rękojmi, ale od razu stanowczo mówiłem, że brak wymiany = wejście na drogę sądową.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Posted 30 April 2016 - 11:59
Musiałbyś zadzwonić, bo mogą mieć podobnie przez tel. Edu to zarówno dla uczniów, nauczycieli i instytucji edukacyjnych. A w AOS nie trzeba niczym przynajmniej grozić jak w Cortlandzie...
Posted 30 April 2016 - 12:18
Mi bardziej chodzi o wielkość zniżki, przy 6% kwota, którą musiałbym dopłacić, zbliża się do 2 tys. zł. Tak czy inaczej, powodzenia - obawiam się, że niestety trzeba będzie wejść na drogę sądową. Dziwne, bo Cortland miało dobrą - lepszą niż iSpot - opinię. Cortland to mniejsza sieć, więc - w teorii - bardziej powinni walczyć o klienta.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Posted 30 April 2016 - 14:27
Konkurencji jest sporo więc jak załatwiają tak sprawy to niech giną. Ja kupiłem maca w X-komie a nakleją miałem z iSource, było taniej niż w innych sklepach z tymi zniżkami studenckimi.
OleYek czekam na opisanie sytuacji.
Edited by rybak-17, 30 April 2016 - 14:28.
MacBook Air 13 + ThinkPad X260
Posted 30 April 2016 - 14:39
Fakt, x-kom ma fajne ceny na sprzęt. Co jakiś czas bardzo ciekawe promocje.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
Posted 30 April 2016 - 22:21
... jak się okazało, że jest problem pracownicy zaczęli kłamać bezczelnie myśląc, że trafili na ćwoka, ale wystarczył telefon do centrali, żeby zweryfikować (jeszcze wtedy nie wszyscy wiedzieli wtedy o fuckupie) i miły pracownik, jedyny chcący pomóc, sprawdził wszystko i wyszło kłamstwo salonu który obsługuje zamówienie. Po czym kontakt się urwał, na Twitterze zapewnienia, że zadzwonią wyjaśnią, tydzień minął i cisza a moje telefony są bezczelnie odrzucane. Podnoszona i odkładana słuchawka. Wystarczy zadzwonić z innego numeru i cudownie udaje się połączyć. Brak reakcji na pisma i e-maile. ....
Jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie - grubo ... bo czym innym jest np. niezałatwienie reklamacji po myśli klienta, a czym innym np. mijanie się z prawdą.
Edited by bee3, 30 April 2016 - 22:22.
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 01 May 2016 - 08:49
Opisałem całą historię: http://myapple.pl/fo...ogancji-firmy/
Posted 05 July 2020 - 01:28
Posted 05 July 2020 - 08:53
To super szczegółowo uzasadniłeś swoją niechęć.
Ja kupuję wszystko wyłącznie w Cortlandzie w Poznaniu od lat i nigdy się nie naciąłem.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Posted 05 July 2020 - 09:33
Posted 05 July 2020 - 12:57
Cortland oszukał mnie na ponad 3000 PLN - gdzie mogę opisać swoją historię, żeby postowy nazista nie musiał nic przenosic?
ps. też kupowałem wszystko w Cortland. Ale już nigdy tego błędu nie popełnię.
Edited by JED hejter, 05 July 2020 - 13:02.
Posted 05 July 2020 - 13:02
Możesz tu opisać, oczywiście, jeśli to żale na temat tego sklepu Cortlandu. Ewentualnie załóż nowy temat w tym dziale. I pisz po polsku - widzę, że znowu zapominasz o stosowaniu znaków diakrytycznych.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Posted 05 July 2020 - 13:22
Ja się kiedyś zraziłem do iSpotu, jak mi przez telefon obiecali odłożyć MacBooka (pierwszego unibody, bodajże w 2009), a jak przyjechałem po pracy, to się okazało, że nikt nic nie odłożył, bo nie wpłaciłem zaliczki. Dzień później zadzwoniłem do Cortlandu, też obiecali odłożyć, pojechałem po robocie, powiedziałem 'dzień dobry, jestem <nazwisko>', a Pan od razu 'a, po macbooka, jasne, tu leży, zapraszam, pan siądzie, wypiszę paragon'.
W listopadzie 2019 chciałem wziąć MacBooka z 16GB ramu w leasing. W iSpocie mi powiedzieli, że to customowy, więc będzie na za 3 tygodnie. W Cortlandzie Pan powiedział, że to customowy, więc mają kilka sztuk na magazynie, bo ludzie chcą, więc zaprasza jutro o 11:00, będzie czekał.
Także tego.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Posted 05 July 2020 - 20:27
Ja swojego Macbooka też kupowałam w Cortlandzie w Poznaniu (na Ratajczaka, niecałe 2 lata temu) i też nie mogę narzekać. Też byłam nastawiona na czekanie na sprzęt, ale dzień po zamówieniu sprzętu okazało się, że mają laptopa na stanie i jest gotowy do odbioru / wysyłki .
Z takich sprzedawców nastawionych głównie na Apple to najbliżej mam do iDream i na obsługę też nie mogę złego słowa powiedzieć.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Biznes →
Giełda →
Zakupy, reklamacje (gwarancja, rękojmia) →
Cortland czyli krótka historia o arogancji firmyStarted by OleYek , 01 May 2016 ![]() |
|
![]()
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users