Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Poznań] Cortland

cortland obsługa klienta arogancja kłamstwo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#51 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 października 2020 - 09:11

1sze zakupy w tym sklepie i ostatnie. Ale mnie wkur....!!!

Zamówiłem u nich JCpal preserver glass na iphone'a 12 Pro i oczywiście z wysyłką dali d***. Zwykle naklejałem na telefon te "super/duper" folie z Media/Euro itd. ale teraz w 12'ce chyba powrót płaskiego nie zakrzywionego ekranu na bokach (jak w 5s) to stwierdziłem zamówię szkło. Poczytałem na forum, znalazłem JCPal polecane, ok, googluje. Wyskakuje Cortland. No dobra reseller powinno pójść szybko. Środa wieczór, zamówie, opłace szybkimi płatnościami, że kasa jesszcze w środę będzie u nich na koncie to w czwartek spakują, przekażą kurierowi i w piątek powinno dotrzeć.

I ciul, w czwartek wakacje chyba tam mieli, zero zmiany statusu, dzisiaj mail, że spakowany i czeka na odbiór przez kuriera.

Teraz mogą mnie w gdzieś pocałować, Ip 12pro już w dostawie dzisiaj u kuriera a szkło dopiero dzisiaj zostanie nadane więc dopiero na poniedziałek najwcześniej.

Cały weekend będę się patrzył na pudełko, aż mam ochotę zrezygnować z ich zamówienia i pokazać im przez to środkowy palec.....


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#52 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 23 października 2020 - 09:29

A nie mogłeś zamówić dwa, trzy dni wcześniej? Tylko na ostatnią chwilę? Sam, sobie jesteś winien. A to dwa dni bez szkła nie możesz używać? Ludzie zluzujcie majty, to tylko telefon a nie nie wiadomo co.
  • 5b46927ee6 i otuadiordna lubią to

iPhone 15 Pro


#53 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 października 2020 - 11:53

mogłem, ale cały czas sądziłem, że wjade w tą folie, idąc z telefonem do Euro/MM po pracy. Nie śledzę forum jak niektórzy 24/7 , mam normalne życie :) i jak zobaczyłem opcje ze szkłem, które zawsze używałem do momentu pojawienia się zakrzywionych ekranów (przeszedłem na folie), stwierdziłem, że może warto wrócić... czasu było sporo, od tego są płatności w "locie", zrozumiałbym, gdybym to zrobił w czwartek.

Teraz widze, że jest adnotacja wysyłka 48hr.... ehhh, będę omijać. Oczywiście nie znaczy to, że będę do poniedziałku czekał, ale mógłbym od poczatku sobie od razu nakleić.


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#54 otuadiordna

otuadiordna
  • 161 postów

Napisano 23 października 2020 - 12:14

Ale normalne życie polega na tym że nie narzekasz na wysyłkę zamówienia w ciągu 48h. Serio. To nie jest dużo. Nie każdy musi wysłać w 24h. Poza tym pomyśl jaki maja zawał w związku z premiera iPhone 12. To on na pewno zabiera sporo czasu i stad potencjalne opóźnienie. Słabo się czyta takie komentarze. A potem zdziwienie że większość negatywnych opinii w internecie wystawionych na gorąco bez praktycznie żadnych podstaw.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cortland, obsługa klienta, arogancja, kłamstwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych